Benőke2010-03-10 15:48:02 // 106958
Valamelyik kollégának volt ilyen 146. Se elektromos ablak se klíma.
Bagee2010-03-10 15:47:55 // 106957
:DDDD akkor azt a pihentbe kell majd belinkelni :)
WarbiRunner (Gyuri)2010-03-10 15:44:17 // 106956
Minden az aktuális idegállapotomtól függ, de majd igyekszem :-D
Már most is kedvem lett volna leflexelni azt a zöld csatit. Egy két ilyen közbejön akkor jobb ha nincs kép, hacsak nem vagy rá kíváncsi, hogy hogy lehet ágfűrésszel és flexszel lebontani a műszerfalat :-)))
Már most is kedvem lett volna leflexelni azt a zöld csatit. Egy két ilyen közbejön akkor jobb ha nincs kép, hacsak nem vagy rá kíváncsi, hogy hogy lehet ágfűrésszel és flexszel lebontani a műszerfalat :-)))
Bagee2010-03-10 15:40:25 // 106955
a középkonzolon nekem is kéne cserélgetni... majd csinálj sok sok képet :)
WarbiRunner (Gyuri)2010-03-10 15:38:51 // 106954
Ezt jó tudni :-)
Én épp most reparáltam a műszerfalamat, állandóan lefagyott, nullázgatott. Úgytűnik a jobboldali zöld csatinál lehet valami, jól megmozgattam, egyelőre jó, pofozásra sem 0-áz :-D
Ha megint kezdi, kap kontakt sprayt is. De aki azt a ződ csatlakozót oda kittalálta, az dögöjjön meg...Kombináltfogóval alig bírtam szétrángatni szerencsétlent, miközben ékelni kellett a beakasztó pöcköt egy csavarhúzóval. Jóhogy nem öntötték ki gyantával...
Nemsoká következik a középkonzol izzócsere projekt is :-)
Én épp most reparáltam a műszerfalamat, állandóan lefagyott, nullázgatott. Úgytűnik a jobboldali zöld csatinál lehet valami, jól megmozgattam, egyelőre jó, pofozásra sem 0-áz :-D
Ha megint kezdi, kap kontakt sprayt is. De aki azt a ződ csatlakozót oda kittalálta, az dögöjjön meg...Kombináltfogóval alig bírtam szétrángatni szerencsétlent, miközben ékelni kellett a beakasztó pöcköt egy csavarhúzóval. Jóhogy nem öntötték ki gyantával...
Nemsoká következik a középkonzol izzócsere projekt is :-)
Peti2010-03-10 15:30:51 // 106953
Biztosíték tábla test gond.Ugyan ezt csinálta a miénk is. Ha leveszed az egész táblát mögötte vannak a csatlakozók van egy vastag fekete vezeték az szokott rosszalkodni ill a bal e lámpa mellett a tűzfalon van le testelve azt nézd meg. nekünk megoldódott.
FRC2010-03-10 15:08:24 // 106952
Picit mélyebbre kell ásni, mert nem biztosíték elvileg.
Bilux2010-03-10 14:57:24 // 106951
Biztosítékokat kukkancsd meg...az összeset. Utána lehet aggódni hogy mi van.
FRC2010-03-10 14:23:31 // 106950
Ki tudja a megoldást?
Menet közben egyszer csak megszakadt az elektromosság az autóban: műszeregység megállt (km óra és társai) ablak emelők, tükrök, világítás, rádió azaz minden. Motor nem állt le és indítható is. Alfa 145 1.4TS (2000) nincs széthajtva az autó vagy hasonló...
Menet közben egyszer csak megszakadt az elektromosság az autóban: műszeregység megállt (km óra és társai) ablak emelők, tükrök, világítás, rádió azaz minden. Motor nem állt le és indítható is. Alfa 145 1.4TS (2000) nincs széthajtva az autó vagy hasonló...
Bazsa1452010-03-09 20:57:10 // 106949
Ebből szeretném az első és hátsó lököst,a géptetőt,a csomagtér ajtót és a hűtőrácsot :D
Kedvezményként sk lebontom róla :D
Kedvezményként sk lebontom róla :D
Vasarelly2010-03-09 20:17:36 // 106948
Ok rákeresek mennyibe fáj...
Axl Trans2010-03-09 18:52:59 // 106947
Kompletten vettem a rugókkal együtt, az is Lowtec volt, csak kifeküdt. Most gyári méretű van benne, de nem szeretem.
dfg (Tanárúr)2010-03-09 17:36:00 // 106946
Ez valami belterjes olasz cucc lehet. exportra sztem nem gyártottak ilyet tekerős ablakkal. vagymittomén...
Vasarelly2010-03-09 17:26:58 // 106945
Nincs valakinek elfekvőben véletlenül egy garn. ültetőrugó?
Bilux2010-03-09 17:22:47 // 106944
Vasarelly2010-03-09 16:39:33 // 106943
Milyenek voltak a gátlók? Elöl-hátul cseréltél? Nekem hátul Marea Kombié van az elég kemény. Elöl a gyári
Axl Trans2010-03-09 15:59:58 // 106942
Nekem amíg bent voltak a hozzá való kemény gátlók, hibátlan volt
Vasarelly2010-03-09 15:02:36 // 106941
Köszi! Gondolkodom rajta. Most is ültetve van de a gyári rugókat nyomattam össze.
Elöl kicsit magas.... :) De az odaveréssel igazad van. Gátlót nem cserélek. A gyárinál alig van jobb...
Elöl kicsit magas.... :) De az odaveréssel igazad van. Gátlót nem cserélek. A gyárinál alig van jobb...
Axl Trans2010-03-09 14:45:27 // 106940
Nekem 3 cm-es ültetés van alatta (Lowtec), de a legtöbb gyártó 4 cm-est csinál. Már a három centivel is nagyon csúnyán oda lehet b@xni az autót... Ha nem tökéletes a gátlód, mondjuk 70 %-os, amivel normál futóművel még vidáman elmész, az ültettel biztos odavered. Nem elég rugót cserélni meg kell venni a hozzá való gátlót is, az rövidebb és keményebb. Össze lehet rakni gyári gátlóval is, de nem az igazi. Ezek saját tapasztalatok, és csak egy vélemény. Én már azon gondolkodom, hogy visszarakatom a gyári rugókat és kap valami gyárinál keményebb gátlót. Az FK-t csak hírből ismerem, de elég népszerű.
Vasarelly2010-03-09 14:31:33 // 106939
Üdv! Van valakinek tapasztalata az FK-Automotive ültetőrugókkal kapcsolatban?
Megrendelhetem? Előre is köszi a segítséget....
Megrendelhetem? Előre is köszi a segítséget....
Dinuska1462010-03-09 12:56:46 // 106938
Sziasztok!Valaki nemtudná megmondani,hogy a 146-os Alfába 1.6Benzines milyen lambda szonda kell bele??
Szunyi2010-03-09 11:48:17 // 106937
Sziasztok! Megoldódott az alapjárat mászkálása és a hibakijelzés a műszerfalon!
A hibát kiolvastattam és következő volt: motor hőmérsékletet mérő relé volt bekrepálva. Ez miatt kapott több naftát, mert autómatikusan ment a szívató a hibajelzés miatt. 5000 Ft-ért kaptam bele. Az alapjárat kitisztult, nem rángat, nem fulladozik. HIBÁTLAN :-)
A hibát kiolvastattam és következő volt: motor hőmérsékletet mérő relé volt bekrepálva. Ez miatt kapott több naftát, mert autómatikusan ment a szívató a hibajelzés miatt. 5000 Ft-ért kaptam bele. Az alapjárat kitisztult, nem rángat, nem fulladozik. HIBÁTLAN :-)
pb_2010-03-09 11:00:37 // 106936
Nálad lehet, hogy volt.DD
pb_2010-03-08 23:57:41 // 106934
Ez, az, hogy mindig van valami problémád.
Mé vót veszteség?DDD
Mé vót veszteség?DDD
dfg (Tanárúr)2010-03-08 21:29:53 // 106933
:D nem tudom, ehhez absz nem értek, de akkor hihetőnek tűnt amit magyarázott.
Ferke2010-03-08 16:41:31 // 106932
Neeem, pont az volt a baj, hogy nem ittam eleget!:)))
A múltkori helókittis akciónál kellett volna nálad vesztességet mérni az agysejteken, mert már nem nagyon indultál hidegen!:)))))))
A múltkori helókittis akciónál kellett volna nálad vesztességet mérni az agysejteken, mert már nem nagyon indultál hidegen!:)))))))
WarbiRunner (Gyuri)2010-03-08 16:19:06 // 106931
Hát nem is, mert kitágul :-D
pb_2010-03-08 16:10:00 // 106930
Az a baj, hogy má nem voltá szomjad mérés közben, azt össze-vissza mérté mindent.DDD
pb_2010-03-08 16:08:55 // 106929
Flexeld szét, akkor jobban Lférsz.DDD
pb_2010-03-08 16:08:08 // 106928
A veszteség méréssel Lég jól + lehet állapítani, hol a bibi.
pb_2010-03-08 16:07:10 // 106927
Jó nálad az az jelenti, hogy mérsz.DD
Ferke2010-03-08 16:06:28 // 106926
Jaa, és hidegen mértem meg...ééés?!:) Legfeljebb melegen nem fog beférni 2x:DDD
Ferke2010-03-08 16:05:32 // 106925
Egyébként meg mérne mérnék?! Az én kocsim, bármit bármikor mérhetek rajta, pl tegnap lemértem, hogy 2x befér a garázsba, naaa:)))))
Ferke2010-03-08 16:04:05 // 106924
Egyikkel sem tudod tutira megállapítani, hogy a hengerfalad milyen, az ziher! :))
Ferke2010-03-08 16:03:18 // 106923
Mondom mérhetünk...az nem ugyanaz, hogy mérek:)
pb_2010-03-08 15:34:25 // 106922
Üjlekarcsibácsi!))) Hidegen minek mérsz?))
pb_2010-03-08 15:32:26 // 106921
A veszteség méréssel lehet inkább +állapítani a dolgokat, mint 1 szimpla sűrítési végnyomás méréssel. Persze 1 sűrítési végnyomás mérés(köznyelven komp mérés) is jóval több, mint a semmi, de nem tudod beazonosítani pontosan, hogy hol is szökik L a nyomás.
Ferke2010-03-08 15:27:34 // 106920
Tény, hogy mérhetünk hidegen, melegen, és olajjal is, de hogy szétszedés nélkül valaki ezt megállapítsa, ahhoz minimum gyurcsoknak kell lennie az atv-ből:)))))
dfg (Tanárúr)2010-03-08 15:14:57 // 106919
ehhez nem(sem) értek, de azt mondta az egyik itteni főhempeszkátor, hogy meg lehet állapítani, bontás nélkül, hogy gyűrű, vagy hengerkopás. magyarázta sokáig, de már nem most volt, így nem emlékszem pontosan, de a sűrítési végnyomás mérését említette úgy, hogy egy mérés "szárazon", és egy mérés úgy, hogy felülről beönt valamennyi olajat. esetleg ha érdekes lehet, akkor felhívom, és megkérdezem, vagy leírhatná valaki itt nekem.
Soti2010-03-08 09:35:57 // 106917
Akkor generált neki, miután több olaj kell bele mint benzi! DDD
pb_2010-03-08 09:32:52 // 106916
Lehet, hogy tudnak valamit?D
Soti2010-03-08 09:29:22 // 106915
Ennyi negatív embert! DDD
pb_2010-03-08 09:25:41 // 106913
Rre ne vegyél mérget.)))
Ferke2010-03-08 09:25:32 // 106912
Mai világban?!:)) Én már semmin nem csodálkozom:)))
Soti2010-03-08 09:17:55 // 106911
Ez természetes... de biztosan olyan fogja csinálni aki látott már ilyet! :)))
Ferke2010-03-08 09:15:05 // 106910
Feltéve, ha úgy 9, hogy nem a hengerfal kezd elköszönni...mert akkor az új gyűrűvel még gázosabb lesz....
Soti2010-03-08 09:08:50 // 106909
Pontosan! Ha 9nél ad neki 1 gyűrű és 1 csapágysort még kimegy a világból a gép! D