Fórum >> Típusok >> 155

András bácsi2010-05-12 08:17:26 // 99801
Aztán hol van a digitális képem? Inkább azt faragnád. :)))
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-05-12 06:41:07 // 99800
Jó nyomod:-)Vigyázzni kell,szigoritanak,sok rendőr lesz kint demonstrative.Vége a szép életnek,én már bent vagyok,pedig eddig olyan jól el voltam otthon,most feszt bent kell legyek.
K...a kapitalizmus.
SD2010-05-12 06:22:33 // 99799
Hinnye micsoda hangulat?

Tegnap végig írtottam az M5-öt:) az összes kopel, meg ford elhitte hogy azért megyek x50-el mert annyi a vége, de aztá gorsan feladták, ennyi komolytalan autót??? Amúgy alig volt forgalom üa. spórolás megint ugrott.. Viszont tud még menni 200-al a piroska:))) csak hangos, de 160-ról komolyan mondom jobban indul meg min 140-ről:D
de olya szépen trombitál!!! Szerelmes vagyok, és nagyon szomorú leszek ha egyszer már majd nem lesz ilyen életerős. De azt akarom örökké legyen jó!!!
Amúgy nem tudom hogy de 400km és majdnem féltank megvan:D biztos lejtett, mindkét irányban...
De azért hogy ne legyek boldog mind ezek előtt, az M0-on az M5-re felhajtásnál ott állt a köcsög jard... Persze elvett gázzal gurultam mint mindenki más, de lehet nem vol 80... Lehet a végén az adózás trafipax által kivetett formáját fogom választani, kiegésszítő luxus adónak.
Ja előtte meg mukor nagyban telefonálok Fairlane kollegával, csorgok 80-as táblánál 110-el, erre mit látok a tükörben? Mögöttem a vitézurak a kókuszban:D úgy az ölembe dobtam a telefont:D kicsit vicces volt:D de valszeg máshova siettek... Aztán folytattuk.

Minden esetre éljen soká piroska:)))
Vittorio2010-05-12 05:40:50 // 99798
Drága "Barátom"!
Szeretném megtudni, hogy mivel is vertelek én át?
Arra a szájbabaszott autóra ráköltöttem az életemet minden ki lett rajta cserélve ami csak létezett. Ugyanúgy szoptam vele mint te, de valószinüleg még jobban, mégsem fikáztam az előző tulajt aki szintén ugyanigy mindent rendberakott és mégsem volt jó soha...
Meg van átkozva... Pont úgyanígy vettem meg tőle én is.
Tudtommal minden hibáról felvilágosítottalak amikor meg akartad venni (megmondtam, hogy úton Komárom felé lenyomott magáról egy olajcsövet kb-5000-es fordulaton, kinyomta az olajat, leállítottam egyből. Akkor amikor kérdezősködtél a kocsiról ezeket elmondtam, még azt is mondtam, hogy azóta vissza sincs téve a cső, fel sincs töltve olajjal, de indítható. Valamint elmondtam mi nem működik, mi hibázik. Más hibája akkor még nem volt. Felhívtam a figyelmedet arra, hogy elméletileg csak csapágyas, de hogy más hibát okozhatott-e ez a malőr azt bontás nélkül honnan lehetne tudni...
Szóval nem megkérlek, hanem AJÁNLOM neked, hogy engem ne húzzál le és nem ajánlom, hogy tovább kóstolj és a rossz híremet keltsd!
Ez egy szétfaragott autó. A gyári 190 ló helyett már ki tudja mennyi. Szerinted a versenygépek élettartama miért üzemórára van megadva? Talán mert biztos elfárad benne valami a nagyobb terheléstől... Amúgy meg kérdezd meg az előttem lévő tulajt mit szopott az autóval (BeryQ4) (...ő is tud mesélni (sőt járt még a szerelődhöz is egy darabig, aztán valamiért mégse hozzá vitte...hmm...vajon miért?)


Vittorio
Buksi2010-05-12 03:40:37 // 99797
Sztem tuti! De nem kell mindjárt a legrosszabbra gondolni! :-)
DESQE2010-05-11 22:05:49 // 99796
Sziasztok!
A kocsi hengerfeje megrepedt köszönhetően az előző tulajnak aki megpiszkálta!
Elvileg más baja nincs, legalábbis mikor kinn voltam Kerepesi Jani-nál nem szólt! Annyit mondott, hengerfejet átfűzi és kész. Nemérzem úgy, hogy az autó rosz lenne, csak az előző gazdájának a hanyagsága miatt szivok még mindig!!! Átbaszott, jól indult az alfás társadalom felé tett bizalmam......pont erre nem számítottam mikor a club felé orientálódtam.... néha belegondolok, lehet jobb lett volna ha a puntoclub-nál maradok, ott ilyenben soha sem volt részem.....
Köszi maklár hogy felraktad a képet és témába hoztad!
Kibaszottul jó érzés látni ott a kocsit, pont erre volt ma szükségem!!!
Üdv.: DESQE
cac2010-05-11 21:43:44 // 99795
Jól hangzik. Ha még kiderül, hogy igaza van Marklárnak, és akár a lakatosoknál is van ilyen, akkor akár emberi áron meg is úszhatom a dolgot.
Buksi2010-05-11 15:46:02 // 99794
Régebben volt egy Samara-nk és azt húzatópadra kellett tenni! De nem lett egy kicsit sem lecsupaszítva! Az emelési pontoknál lett felfogatva az egész kocsi, előlről meg ráakasztottak mindenféle nagy kampókat és hidraulikával elkezdték húzatni! Persze óvatosan, mindig csak egy picit! Aztán a karosszérián méricskéltek, amit csak értek! De végül jó lett! :-)
Buksi2010-05-11 15:42:39 // 99793
Na ugye! :-))
Abarth2010-05-11 15:42:27 // 99792
Igen, vak orvos házaspártól, hegyen laktak az aljában dolgoztak ezért lefele gurultak felfelevontatták őket, hogy kíméljék a motort :D:D:D:D:D:D

Ez az igazság, azért adtam el az új 156ost, mert mindig ilyet akartam, az összes amit megnéztem (35) egy sapka szar volt egytől-egyig (V6ot nem néztem) ez volt a legkevésbé szar, megvettem, és megcsináltam eredetire. Igazán sokba került (1m+ ft körül felnik nélkül) A szöveg igaz, direkt ezért vettem, nem fogok hazudni én, is szeretem, ha nem zsákbamacskával kecsegtetnek.

Mit vennék helyette? Hát inkább hobbiautónak valót, Barchetta, Coupé, GTV, Spider, ilyesmik, úgyse használom csak 1 héten 1x max 2x. Vagy beszámíttatnám asszonynak vmi kisköbcentis városi cirkálóba! Ezzel lekenyerezném és én meg néznék vmi 80as évekbeli szörnyet magamnak :D
Fairlane2010-05-11 15:20:05 // 99791
Hátőőő sztem bármelyik 155 beli motorhoz lehet :)

Ha elmenne, mit vennél helyette?

Ahogy irtam, engem vevőként az "Az autót direkt felújításra vásároltam" mondat riasztana....
Kicsit "hölgytulajdonostól", "nyugdíjas vidéki orvostól" stb sablonszöveg hangzása van.

Én elhiszem hogy ez tényleg egy kivételesen jó állapotban fenntartott vas, de a mai kis magyar valóságban ez sztem a TKs, kiégett szarokra írják....
Igazából nem tudom elképzelni, hogy valaki jótékonyságból időt pénzt nem kimélve autókat ment meg, hogy aztán ár alatt árulja.
Abarth2010-05-11 15:09:58 // 99790
Neem, én amikor feldobtam fateromnak, hogy ilyet veszek azt mondta, "hogy ha már szemetet veszel, legalább a motorja legyen olyan amihez talán még valamilyen csavart lehet kapni." :D
Fairlane2010-05-11 15:05:47 // 99789
Na, ez szerintem is valahogy így van.

Szerintem is szebb a 155 mint a 156, de azért sajna be kell látnunk, hogy ezek már tizensokéves autók, lassan csak az veszi, akit nem tudnak elrettenteni tőle a németautós szerelők és paramétereiben ekkora/ilyen tudásu autót keres kevés pénzért, VAGY az aki tényleg fanatikus.

Ilyen utóbbit találni nehéz ezek már inkább V6ra hajtanak :)
afri2010-05-11 14:54:42 // 99788
szólhatnááál ... ;-)))
Abarth2010-05-11 14:54:22 // 99787
Low cost :D
Longman2010-05-11 14:51:37 // 99786
Milyen alufelnik ezek?
afri2010-05-11 14:51:17 // 99785
most az a pillanatnyi helyzet, hogy 2 V6ból megpróbálunk kihozni 1et! de az télleg durva lesz, egyedi festéssel, kipuffal, ... stb.! :-) de ez mind pénz és pénz, és télleg töprengek rajta, hogy belevágjak-e vagy sem! ebből az összegből már lehetne venni egy ... :-))
afri2010-05-11 14:48:53 // 99784
van benne igazság! ,-)
de én el is mondtam a hibáit az autómról a vevőnek! ... mondtam, hogy hamarosan lehet cserélni a toronycsapágyakat, az AC-pumpát, meg ilyenek!
egyedül az ablaktörlő-mechanika lett cserés "megint" mire eladtam! mert régen én már cseréltem az 1.8ban, de amikor hirdettem , akkor kezdte megadni magát vmi, talán elrepedt a persely benne v nem tudom ... mind1, lényeg ami lényeg, hogy tudattam a vevővel a kocsi állapotát!

igen, sajnos én "szabadulni" (elég csunya kifejezés) akartam a kocsimtól, mivel már megvolt mellette a V6os! :-// .... de visszasírom (igaza volt itt több cartársnak ebben)!! ;-)
ez van!
süsnye2010-05-11 14:29:33 // 99783
ilyen, nehezen eladható autóknál a türelem a lényeg.... ha nem kamuzol és a hirdetésben leírtak megfelelnek a valóságban, akkor sztem azért el lehet adni, de ki kell seggelni...
csak Te nem csak úgy hirdetted, hanem szabadulni akartál, nem? ez nem jó taktika eladói szempontból;)
Abarth2010-05-11 14:25:51 // 99782
Nem sértésképp, de ezt a kocsit el sem mennék megnézni. 1 szériás régibelsős, 1.6os, ízléstelen csirkerácsozással, otthon pingált lámpákkal, olcsó alufelnikkel, ? sárvédőszélesítéssel, chiptuningal. ááááá
Longman2010-05-11 14:24:18 // 99781
Szólok már neki hogy frissítsen, mert ennél per-pill sokkal szebben néz ki a kocsi! :)
afri2010-05-11 14:15:27 // 99780
viheted, pluszban adok mellé egy rozsdamentes külföldipapiros széleskasztnis V6os!!
afri2010-05-11 14:14:14 // 99779
már nincsennek benne azok az ülések!
minden gyári! .. ülés , kormány ... és már nincs benne a komoly hifi sem!
nézd meg itt!! sok képet töltött fel hozzá, de elég rossz minőségűek, az utolsó pár képen látszik a lényeg!
az utolsó képen pedig igazán jól néz ki azokkal a nagy felnikkel!! ;-)
cac2010-05-11 14:08:01 // 99778
Vittorio kocsijában az a kék öv a barna ülésekkel társítva elég ízlésficamos. :)
Vikking 3112010-05-11 13:45:32 // 99777
Akkor viszont adok 5 kilót a V6-ért... :)
afri2010-05-11 13:42:11 // 99776
hát nem akarok "arcos-harcos" lenni:-)) , mivel szerintem az előző 155ösöm (az 1.8as) kibb@szott jó állapotban volt (itt főleg a kasztnira gondolok) ,de én is az enyémet 700.000-ről kezdtem árulni! ... és mi lett a vége?? Végülis ha az alufelnit is hozzászámolom(+60ezer) , akkor 450ért ment el!!
és 2 éve még 580ért vettem, meg kábé 400at beletoltam ... :-S :-//

sokan hívtak engem is, de a 99%-uk 330ezres körülbelüli összeget adott volna érte!
és akkor beláttam, hogy ezek télleg ennyit érnek, hiába költesz rá sokezret ... ha jól ki akarsz szállni belőle, akkor már vmi nagyon egyedinek (azon belül is vmi DTM replikához hasonló) kell lennie!

sokan inkább vesznek már 156-ost, nem tagadom én is nézegettem a piacot (talán még most is ;-)), főleg a Vittorio verdáját! Amennyiért ő adja, szerintem az tök reális! És még mostanság is rá-rátérek!!
Csak a dízelek kerülnek sokba a 156osok esetében!
Abarth2010-05-11 13:35:42 // 99775
Köszi a bíztatást :)
Vikking 3112010-05-11 13:33:15 // 99774
Ez tényleg szép. Viszont ha azt vesszük, hogy a négy évvel öregebb autóm kb 300-at ér perpill, úgy, hogy rendben van... Akkor a háromszorosa mégis túlzás szvsz... De persze minden annyit ér amennyit adnak érte... :)

Én is meghirdethetem 110.000 biztosanvalóshótziher km-rel 650-ért... :) Csak legfeljebb nem viszi el senki :D

(Egyébként szerintem a Te autód ér 750-et... És ha tehetném, meg is venném, mert olyan amilyen nekem kell... Dehát sajna no zsé... :S )
Takizse2010-05-11 13:30:20 // 99773
Sztem a 156 messze nem olyan szép mint a 155. ( ez az én véleményem)
Abarth2010-05-11 13:29:52 // 99772
910srry
Abarth2010-05-11 13:29:33 // 99771
Ez talán jelenleg a legszebb, igaz, hogy csak 950 de ki tudja mi vár benne, ill amire a nevedre kerül már szerviz nélkül is 1m50ezernél tartunk
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/145/alfa_romeo_145_1.6_t.spark_special_editio-3783498
Abarth2010-05-11 13:27:11 // 99770
Az meg a másik, aki ilyet keres az nem néz mást hasonló áron, ilyet úgyis főként csak fanatikusok vesznek.
Vikking 3112010-05-11 13:26:18 // 99769
1.1 az picit (nagyon...) sok egy 45-46-ért szerintem.

Annyiért (mint tulajdonos mondom) már autót is lehet venni :D
Abarth2010-05-11 13:25:05 // 99768
Nem de ha már autót veszek, nem úgy veszem, hogy csakazértis olyan legyen, hanem olyat, ami jó állapotban van, nincs szétülveszétdohányozvaszéthajva, a korrekt állapotú autókért meg ennyit kérnek. Szart csak azért nem vesz az ember mert olcsó.
Krisz1552010-05-11 13:21:13 // 99767
én gondoltam rá, hogy felrakom 890-ért az enyémet, nem akarom eladni, de ha vki ennyit elém tol az autóért akkor vigye. nekem a karoson kívül minden meg lett csinálva, 1,1 millióba van vételárral együtt, még így is bukok rajta, de végül nem raktam fel, szeretem én ezt a gépet.
Takizse2010-05-11 13:21:07 // 99766
Aki 155-öt akar venni az nem vesz 56 - ot , vagy 45,46 -ot
Longman2010-05-11 13:16:46 // 99765
Amennyiben használhatónak min. 2002-2003 évjáratút nevezünk 156-ban, akkor valóban igaz az 1.3 amit írsz.. :)
145/6 1.1től??? Nem újkorában kértek érte annyit? :) Vagy 3 évet visszamentünk az időben? :P
Abarth2010-05-11 13:13:14 // 99764
Persze lehet kapni mert azok onnan indulnak, lehet kapni tényleg ennyiért 156ost, de az pont olyan szar mint egy 300ezer forintos 55ös, csak az 56oshoz az alkatrész is drágább! Egy használható 156 1.3 egy jó 145/6 1.1től indul.
Mondom, nem az eladás a lényeg, de ha valaki ad ennyit érte akkor elgondolkozom.
Longman2010-05-11 12:52:50 // 99763
Nincs ebben a témában igazság, igaz az is amit Abarth mond, de látni kell azt is hogy 750ért már jó 156-ost is lehet venni, arról nem beszélve hogy 145/146 ból már 1999-2000 évjáratút is lehet találni 5-600K-ért. És ennyi az ára.. :)
Az hogy hányan hívnak fel egy hirdetést, az nem jelent semmit, csak az hogy hányan mondják "most indulok a pénzzel". :)
Longman2010-05-11 12:49:45 // 99762
csak nem értem mert ahogy néztem a srác blogját, megint mindent kicseréltek benne (pl. hogy a kb. 5000 km-t sem futott kovácsolt dugók hova lettek nem tudható.. :)), oszt mégis mindig ugyanazt a hibát produkálja. nem értem..
Abarth2010-05-11 11:28:48 // 99761
300ért 155öst venni egyenértékű egy pár hónapos beutalóval a Marklar intézetbe :D:D

Neki a legnagyobb bolt! :)
cac2010-05-11 11:26:50 // 99760
Lehet venni 300k-ért is. ;)
Egyébként igazad van, csak az emberek nagy része ezt nem látja át, hanem csak az ár/évjárat hányadost nézik.
Abarth2010-05-11 11:19:04 // 99759
Figy kiváncsiságból raktam fel és eddig vagy 20an hívtak :D Ajánlottak már érte fűt fát. Amúgy meg sztem nem drága 2 garnitúra alufelnivel, meg tényleg patent. Aki felhívott az árat még senki sem kifogásolta. Bőven 1 milla felett van ilyenre megcsinálni, és nem fiatal pötsök hívogatnak, hanem olyan emberek akik ilyet keresnek amit nem kell milliókért patkolni, hogy valamilyen legyen. De persze nem kötelezek senkit, lehet venni 500e-ért is de az sokkal drágább lesz amire ilyen vagy hasonló lesz, igazán tudom :)
cac2010-05-11 10:39:37 // 99758
Lehet, hogy másra gondoltam mégis. :)
Én arra a cumóra utaltam, ami a gépkocsin kijelölt húzópontokra csatlakozik. Ezután betöltik az adott típushoz tartozó értékeket, és oda húzzák ezeket a pontokat, ahol a dokumentáció szerint voltak - tehát a futószalagról való legördülésük pillanatában.
Ezt lehet, hogy a láncos megoldással nem lehet megcsinálni mm pontosan mindenhol, egyszerre. :)
Egyébként mi anno úgy csináltuk a skodánál, hogy egy enyhén lejtős helyen leállítottuk a kocsit. Drótsodrony az alvázra elől, ráhurkoltuk a másik végét egy fára, aztán ki a kéziféket. :)
Fairlane2010-05-11 10:38:36 // 99757
ööö, hátigen, ennek már lassan nincs hírértéke :(
Longman2010-05-11 10:36:43 // 99756
Ez még mindig állandóan hengerfejes lesz? Hát már kb. harmadszorra van teljesen újjáépítve a motorja, 0-ról! :OOOO
Fairlane2010-05-11 10:34:24 // 99755
Te tudod a legjobban, hogy senki nem fizeti meg azt a pénzt, amit beleborítasz az autódba....
Örülök, ha patent állapotú, de én csak azt mondom erre is, hogy kevés olyan juzer van aki ennyiért 155öst venne. Pl Győzi régi vasa is szép volt, mégis milyen nehezen ment el.
Fairlane2010-05-11 10:31:15 // 99754
Nem akarlak bíztatni, de nehéz lesz olyan vásárlót találni, aki látja az alkatrészbázis értékét :)
Marklar1552010-05-11 10:27:16 // 99753
Azért, ha ilyen állapotura akarsz megcsinálni egy autót, mint Abarth, akkor nem rosz az... csak ügye ennyiért kisfogyasztásu suzukit is lehet venni, ami nem egy hibásodó darab...
Sokan (sjana) meg így vannak vele. Habár ne legyen míndenkinek 155...:)))
Épp ma kűldött képeket egy haverom.
Oracle nál dolgozik.
Kolégái a héten kapták meg a C4 eseket. kombikat.
Írtam neki, h a probléma az emblémánál kezdődik
szutyok francia... A francia termékek/trianoni elveimet még meg sem írtam neki:)
Marklar1552010-05-11 10:23:22 // 99752
Épp Galyatetőn kirándúltam, mikor hívott, (Godzi)h tudok e valakit...
V6 ost szeretne...
29. e után én is 600k ra fogom hírdetni:)
De ebben 150-200k körüli alkatrész készlet lesz.
Természetessen olyan amiből sok van:)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak