Wehehe, szerdány úgyis találkozok Longfingerrel...
Sztem leesne az ügyelőszékéről, ha őneki kéne kólát adnia :DDD
Fairlane2010-03-08 21:10:12 // 95152
SD2010-03-08 21:09:02 // 95151
Talán az ntc?:)
ha a kalaptartó alatticsatit azethúzod megszűnik a xémony:)
ha ugyan ott törik a két kábel akkor el is csúszhat es megy a kóbor áram, nekem lekapcsolta a fényszórót félelmetes volt de egyszer megcsinyáltam rendesenés jó:)
ha a kalaptartó alatticsatit azethúzod megszűnik a xémony:)
ha ugyan ott törik a két kábel akkor el is csúszhat es megy a kóbor áram, nekem lekapcsolta a fényszórót félelmetes volt de egyszer megcsinyáltam rendesenés jó:)
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-03-08 21:04:45 // 95150
Ne is mond én már láttam tanganyikában akkora kóbor áramot,5 vadász alig tudtta lelőni:-))))
Thomika2010-03-08 21:03:48 // 95149
Én múltkor kb. fél óra alatt kicseréltem az egész kábel köteget :) Azóta műxik! :)
Thomika2010-03-08 21:02:42 // 95148
De nyertél egy CC-t :)))
Thomika2010-03-08 21:02:19 // 95147
Jókora kóbor áram lehetett az ami ezt mind felkapcsolta :))))))
Thomika2010-03-08 21:01:24 // 95146
Pedig baromi jól jön, mikor tudnom kell, mikor cseréltem x vagy y alkatrészt! :) Nem olyan vészes az a lista :) 5db A5ös oldalnál tartok. benzinnél más téma, ott a faxom se tudja már, hányadik oldal, pedig soronként írok bele (értsd minden sorba :p ). :) Azt tudom, hogy horror pénz ment el 5 év alatt benzinre. Főleg mikor 2006-2007 elég mozgalmas volt, 36ezret mentem a szokásos kb. 16K-18K helyett .... Akkor havi 90-100K csak benzin...
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-03-08 20:59:02 // 95145
Akartam volt vala mondani de rájöttél,gégecsőtörés:-))
süsnye2010-03-08 20:44:24 // 95144
pics@ba, még jó, h nem én fizetem a CC-t :)) holnap mehecc Érdre ;)) nekem sikerült a sok méricskéléssel félrevezetnem magam, pedig a gégecsővel akartam kezdeni.. :))
Az a rohadt csomagtér világítás, meg rsztábla világítás és a ködlámpa egy testen vannak és nem tudott letestelni... a kóboráram meg elég volta ahhoz, hogy megizzítsa a kis izzókat...
Az a rohadt csomagtér világítás, meg rsztábla világítás és a ködlámpa egy testen vannak és nem tudott letestelni... a kóboráram meg elég volta ahhoz, hogy megizzítsa a kis izzókat...
Fairlane2010-03-08 20:37:55 // 95143
Csak vonakodva merem beírni:
"megint eltörött egy kábel a gégecsőben..." ? :)
"megint eltörött egy kábel a gégecsőben..." ? :)
Fairlane2010-03-08 20:36:12 // 95142
Na asszem előbb szúrnám tökön magam, minthogy ilyen naplózásba kezdjek :)
Lustaság, boldog tudatlanság..... :D
Lustaság, boldog tudatlanság..... :D
süsnye2010-03-08 20:26:29 // 95141
hvégén mit szopattam magam...
az volt a jelenség, hogy hátsó ködlámpa ill. rsztábla világítás izzó kiégést jelzett a check panel... na mondom, megint eltörött egy kábel a gégecsőben...
Aztán elkezdte azt, h ilyenkor bekapcsolt a hátsó ködlámpa kontroll lámpa, mintha be lenne kapcsolva, közben párhuzamosan jelezte, hogy ki van égve... kezdtem aggódni :)
Először csak akkor csinálta, ha kinyitottam a csomitetőt, később állandóan...
Hvégén lebontottam a burkolatot a csomitetőről, izzók ki, multiméter elő... aztán kicsit meglepődtem, hogy mikor kivettem az összes izzót, akkor gyújtás nélkül világított megint a kontroll lámpa... rámérek foglalatokra, mindegyikbe ott a 12V.... gyújtás nélkül... ejha, mondom, lassan talán E.T. is előbújik vhonnan...
Egy rsztába izzót visszaraktam... világít... télleg van ott vmi :) visszarakom a másikat, nem világít... jah ez kivan égve... akkor talán vmit tényleg tud ez a check panel. Visszarakom a ködlámpákat, azok nem világítanak... hű "bazegf@szom én má' semmit nem értek" :))
Megnézem a biztosítékot, rendben... kivettem a biztit rámértem a csatijaira, ködlámpa kapcsoláskor van 12V, ha lekapcsolom nincs, relé kattan... ez itt jó...
A csomitér nyitó toldó csati mellett van egy másik csati. Azt lehúzom, akkor eltűnik a ménkű... De mi tököm az a csati? És miért megy az is a csomitér nyitóhoz? Oda már megy egy...
Közben megjött Fater, friss elmével... dugjam vissza a csatit kattintsam vissza a zárat... láss csodát elalszik minden... a csomitér világításé az a csati... OK, ez má' valami, de mi a tökömért kerültek ezek egy körre? Miért csak akkor világít, ha van csomagtér világítás, akkor miért nem, ha nincs??
Nah? Marklar szponozrálásával adok egy CC-t az első helyes megfejtőnek.. :)))
az volt a jelenség, hogy hátsó ködlámpa ill. rsztábla világítás izzó kiégést jelzett a check panel... na mondom, megint eltörött egy kábel a gégecsőben...
Aztán elkezdte azt, h ilyenkor bekapcsolt a hátsó ködlámpa kontroll lámpa, mintha be lenne kapcsolva, közben párhuzamosan jelezte, hogy ki van égve... kezdtem aggódni :)
Először csak akkor csinálta, ha kinyitottam a csomitetőt, később állandóan...
Hvégén lebontottam a burkolatot a csomitetőről, izzók ki, multiméter elő... aztán kicsit meglepődtem, hogy mikor kivettem az összes izzót, akkor gyújtás nélkül világított megint a kontroll lámpa... rámérek foglalatokra, mindegyikbe ott a 12V.... gyújtás nélkül... ejha, mondom, lassan talán E.T. is előbújik vhonnan...
Egy rsztába izzót visszaraktam... világít... télleg van ott vmi :) visszarakom a másikat, nem világít... jah ez kivan égve... akkor talán vmit tényleg tud ez a check panel. Visszarakom a ködlámpákat, azok nem világítanak... hű "bazegf@szom én má' semmit nem értek" :))
Megnézem a biztosítékot, rendben... kivettem a biztit rámértem a csatijaira, ködlámpa kapcsoláskor van 12V, ha lekapcsolom nincs, relé kattan... ez itt jó...
A csomitér nyitó toldó csati mellett van egy másik csati. Azt lehúzom, akkor eltűnik a ménkű... De mi tököm az a csati? És miért megy az is a csomitér nyitóhoz? Oda már megy egy...
Közben megjött Fater, friss elmével... dugjam vissza a csatit kattintsam vissza a zárat... láss csodát elalszik minden... a csomitér világításé az a csati... OK, ez má' valami, de mi a tökömért kerültek ezek egy körre? Miért csak akkor világít, ha van csomagtér világítás, akkor miért nem, ha nincs??
Nah? Marklar szponozrálásával adok egy CC-t az első helyes megfejtőnek.. :)))
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-03-08 20:24:25 // 95140
Simán!!Óriási adatbázisból dolgozom,de mellékállásban vállalok alfa átalakitást is ha érdekel,neked ingyen megcsinyálom kábrijóra:-))
SD2010-03-08 20:22:13 // 95139
Neked van egy ilyen gyűjteményed amiből kaphatjuk ezeket a gyöngyszemeket?:D
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-03-08 20:18:18 // 95138
Csak próbálok uj értelmet adni az oalsz vasaknak,pinninfarina után szabadon:-)))
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-03-08 20:17:18 // 95137
Thomika2010-03-08 20:15:56 // 95136
:))))) TE már nagyon kész vagy! Megártott a V6 nyomatéka! :))))))
Thomika2010-03-08 20:14:26 // 95135
:))))))) Hát ahogy látom közlekedni majdnem minden nap, azért még nincs annyira lepunnyadva :P Rákövetkező évben elkértem tőle a tuning vasat kaposon, mert akkro az enyém itthon pihent, és Buksi 2 fővel 3 autót vert rá a Peti autójára, úgy, hogy én vezettem! mondtam is neki, hogy csináljon vmit, mert nagyon nem megy. Xar volt akkor a kipuffja és kb. 100Le-s volt a járgány....Csak 1 évvel azelőtt hogy tudtak neki 171Le-t mérni.... na mind1 Most nagyon készül az idei kaposra :P
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-03-08 20:11:51 // 95134
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-03-08 20:10:28 // 95133
Még mindig jobb ha megperdül mint ha megkondúlna:-)))
Thomika2010-03-08 20:10:14 // 95132
Én anno vettem egy kis füzetet,mikor megvettem a 155öt, okulva a 33as szerviz előzményeinek homályából... azt nagyságrendileg tudtam ,hogy 850.000Ft ment csak szervizre....az elején még nem tudtam szerelni... a trabi után kissé bonyolult volt :P 1 év alatt ment rá a pénz nagy része....szóval a 155 megvételekor elkezdtem írni mire mit költök.... sztem 5 év alatt majdnem 900Ezer Ft nem sok! Tekintve, hogy "csak" 300Ezer Ft-ot esett az ára az autómnak. Ha nem lenne jó alkatrész forrásom, ez már sztem bőven ütné az 1,3M Ft-ot!
süsnye2010-03-08 20:09:17 // 95131
na ezt, akkor megnézem én is, mert szokott olyat csinálni, hogy ideg indítás után, ha pár percen belül leállítom, akkor nem áll le egyből, mikor elfordítom a kulcsot, hanem 1-2 mp után... plusz, megperdül a hűtőventi.. :))
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-03-08 20:09:13 // 95130
Biza:-)
András bácsi2010-03-08 20:08:27 // 95129
Én-e? :)
Thomika2010-03-08 20:06:24 // 95128
:))) Ez még legalább ingyé van!! :))
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-03-08 20:00:56 // 95127
Akkor azért irogatsz ilyen ritkán:-)))
András bácsi2010-03-08 19:59:17 // 95126
Ott más a helyzet: mit vársz egy negyvenes fazontól? Reakcióideje nulla. :)))) Bár negyed mérföldes távon már érezni kell(ene) ezt.
Buksi2010-03-08 19:54:56 // 95125
Én csak azóta írogatom, amióta van az Amorén a blog! Visszamenőleg meg megpróbáltam visszaemlékezni! ;-)
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-03-08 19:54:30 // 95124
A guminyomás utántöltés ára?
NANANANA??
Igy megy el az adófizetők pénze:-)))
NANANANA??
Igy megy el az adófizetők pénze:-)))
Thomika2010-03-08 19:50:29 // 95123
Még jó ,hogy párhuzamos könyvelést vezetek! :) Pára havonta ki szoktam üríteni a kesztyűtartómat, és akkor a benya számlákat is lekönyvelem :) Enyhén ki szoktam akadni mibe kerül manapság autózni.... De legalább megvétel óta minden apró alkatrész és szerviz árát lekönyveltem! :))
Thomika2010-03-08 19:48:44 // 95122
No 4400Ft volt 2007-ben az elektronika....
Buksi2010-03-08 19:44:59 // 95121
Azért ezt jó tudni! :-)
Thomika2010-03-08 19:43:41 // 95120
Ha leszeded a kormányról a burkolatot
Bal oldalon látod a gyújtáskapcsoló végét, arra megy rá 2 csati! Fontos! szedd le a sarut az akksiról, mert miközben húzod le a csatit előfordulhat, hogy áthúz és ráindít!! Én így jártam! A lényeg, hogy a végén az a cucc az elektronika, azt kell csak cserélni ilyenkor! Visszarakásnál ügyelni kell a kormányzárra!!! Nem vészes az ára, asszem 3-4000Ft körül van ,de ha kell pontosan megkérdem....Sajna mikor még ezt cseéltem ,asszem itt még nem volt blog.... jahjjj várjál, megnézem a kis füzetemben....pil
Bal oldalon látod a gyújtáskapcsoló végét, arra megy rá 2 csati! Fontos! szedd le a sarut az akksiról, mert miközben húzod le a csatit előfordulhat, hogy áthúz és ráindít!! Én így jártam! A lényeg, hogy a végén az a cucc az elektronika, azt kell csak cserélni ilyenkor! Visszarakásnál ügyelni kell a kormányzárra!!! Nem vészes az ára, asszem 3-4000Ft körül van ,de ha kell pontosan megkérdem....Sajna mikor még ezt cseéltem ,asszem itt még nem volt blog.... jahjjj várjál, megnézem a kis füzetemben....pil
SD2010-03-08 19:40:28 // 95119
Javaslom hogy vidd el egy közeledbenlévő alfás szerelőhöz mert a vezérlésen így feszíteni elég tré dolog, át kéne nézniaz autódat, sok minden lehet amit írsz, üzemanyag ellátástól, gyújtás, kábel, valamilyen jeladó stb. Jó lenne megnézni hogy tisztába kerülj vele, nehogy valami gebasz legyen, aztán lehe megelőzhető lenne.
Üdv a fedélzeten!
Üdv a fedélzeten!
Thomika2010-03-08 19:39:54 // 95118
Én bízom a tudásodban Bandi bácsi! :) Elképzelhető,hogy nem csak chip volt rajta.... de a papíron 129Le szerepelt! Bár Petinek is volt 171Le-ről papírja, oszt 1,5 autót vertem rá kaposon 400m-en a gyári autómmal :)
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-03-08 19:37:04 // 95117
Ááá nem költünk,ugy is csak 2000-ért tankolok mindig:-))))
Meg a piros ronda is:-)
Meg a piros ronda is:-)
Buksi2010-03-08 19:36:05 // 95116
Ez engem is érdekel! Mijezpontosan? :-)))
Thomika2010-03-08 19:34:48 // 95115
Gyújtáskapcsoló lehet! A végén van az elektronika, csak azt kell cserélni (ha ez a baj). Nekem is csinálta 3 éve többször anyáztam miatta, míg elvittem szervizbe, ott mondták, hogy ezt cseréljem ki, baromi könnyű, pár perces móka, ezért ők nem állnak neki! Nem bántam, mert tényleg 5 perc volt! Azóta minden ok! :)
SD2010-03-08 19:34:42 // 95114
Egy ekkora autóra már elég sokba kerülne a szín:)
András bácsi2010-03-08 19:34:35 // 95113
Hát akkor sem hiszem. Ha ennyit hozna egy chiptuning, akkor a gyár sem lenne hülye nem kihasználni a lehetőségeket. Meg szerintem attól is függ mivel és ki méri.
Thomika2010-03-08 19:32:01 // 95112
Miért nem csináljátok meg ott Érden? Mikor mész ki? Délután ott nézek lakást, utána odaugrok ha még kint lesztek!
Thomika2010-03-08 19:28:07 // 95111
Egyik cartársnak csinálták 2005-ös 105 pacison, láttam papírját, ennyit mértek neki (129Le).
TSiga ( I am the TSIG)2010-03-08 19:13:22 // 95110
Jó. Majd megnéz.
Kap WD40-et.
Kap WD40-et.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-03-08 19:12:40 // 95109
Ez jó:-))Ilyet egyszer csinált a 64,de soha többet,szerintem gyujtáskapcsoló.
TSiga ( I am the TSIG)2010-03-08 19:07:43 // 95108
Ja!
Még valami. Reggel beálltam az udvarra és leállítottam az autót, de a motor még járt. Ez mitől lehet?
Gyújtás reléje?
Töltés viszont nem volt ekkor.
Még valami. Reggel beálltam az udvarra és leállítottam az autót, de a motor még járt. Ez mitől lehet?
Gyújtás reléje?
Töltés viszont nem volt ekkor.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-03-08 19:04:52 // 95107
Tudod,-én zöldpárti vagyok.-)))
RoliQ42010-03-08 19:04:11 // 95106
gondoltam.....:D
Surda2010-03-08 18:55:04 // 95105
Sziasztok!Új vagyok az oldalon,de máris pofátlan módon egy kérdéssel kezdenék :-)Hátha tud valaki segíteni....Nem rég vettem egy 155-ös 1.8 TS-t,aminek a vezérműlánca már akkor zörgött egy kicsit.Elvittem sufniműhelybe megcsináltatni.Végülis csak alátétet raktak a feszítő alá,a zaj meg is szűnt,de azóta kihagyogat a motorom.Lehet véletlen egybeesés,de pont azóta csinálja.Van olyan hogy 20 km-en keresztül semmi gond,de olyan is hogy 2 km alatt 2-3 szor megcsinálja.Ránt egyet,vagy kettőt,mikor hogy,de elég erőset,mintha teljesen leállna,de abban a pillanatban újra is indulna.Újraindítani nem kell,megy tovább az autó.Létezhet ilyen jellegű hiba a vezérlésnél,hogy ott rontottak el valamit?
Buksi2010-03-08 18:50:37 // 95104
Akkor marad, amit Roli ajánl! ;-))
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-03-08 18:42:34 // 95103
piros kocsi piros kocsi:-)))