karika1552014-11-20 15:49:32 // 142162
Miért,be akarod bukócsöveztetni? :-)
karika1552014-11-20 15:48:12 // 142161
Pedig 2db BEHR típusú,a nyócvében működik :-)
ingyé adom! :)
ingyé adom! :)
karika1552014-11-20 15:45:46 // 142160
Talán a Thomikának volt injektor vezeték probléma,ha jól emlékszem.
Esetleg azon a környéken is érdemes nézelődni...
Sötétben meg segít a fejlámpa,tudod olyan biciklis :-D
vagy keresheccc kóválygó szikrákat a gyertyáknál :-)
Esetleg azon a környéken is érdemes nézelődni...
Sötétben meg segít a fejlámpa,tudod olyan biciklis :-D
vagy keresheccc kóválygó szikrákat a gyertyáknál :-)
Thomika2014-11-20 10:50:38 // 142159
Hali Nekem pont most vált eladóvá a Q4 bőr belső. Ha érdekel keress meg! :)
Buksi2014-11-19 17:42:39 // 142158
Há nekem annyira nem tetszik. :-D
Buksi2014-11-19 17:40:47 // 142157
Köszi, ha előbb olvasom... :-)
Buksi2014-11-19 17:38:33 // 142156
Igen, így sajna nem tudok vele menni. Ha minden jól megy jövő hét végére jön meg az új, mert sehol nincs raktáron. :-/
VKG231!!! (156+75)2014-11-19 17:03:33 // 142155
Áhoj!
Nekem olyan nincsen a 8V-ben, csak a fordulatszámjeladó. A Q4-ben van veztengely jeladó is, de nálam nincsen. (Azért is vagyok ebben olyan biztos, mert a Bárdi rendszere simán feldobta ezt a cikkszámú Marelli cuccot a 8V-hez sima fordulatszám jeladónak, én meg berendeltem, de nem az kellett nekem...Hanem a Facet duplaáron :D)
Ráadásul direkt megnéztem a fordulatszámjeladó csatiját, kutya baja...
Nem világít hibalámpa :(
Tényleg egy tizedmásodpercig tart (most), ameddig zöttyen az autó. Csak ha épp alapjáraton zöttyen, akkor le is áll, mert nem kap benzint. Fura módon lámpa nem halványul el, vagy hasonlovak.
Kicsit lesz időm, megnézem a motoron meg a váltón lévő testpontokat, de nem sokat segít, hogy négykor már sötét van :(
Nekem olyan nincsen a 8V-ben, csak a fordulatszámjeladó. A Q4-ben van veztengely jeladó is, de nálam nincsen. (Azért is vagyok ebben olyan biztos, mert a Bárdi rendszere simán feldobta ezt a cikkszámú Marelli cuccot a 8V-hez sima fordulatszám jeladónak, én meg berendeltem, de nem az kellett nekem...Hanem a Facet duplaáron :D)
Ráadásul direkt megnéztem a fordulatszámjeladó csatiját, kutya baja...
Nem világít hibalámpa :(
Tényleg egy tizedmásodpercig tart (most), ameddig zöttyen az autó. Csak ha épp alapjáraton zöttyen, akkor le is áll, mert nem kap benzint. Fura módon lámpa nem halványul el, vagy hasonlovak.
Kicsit lesz időm, megnézem a motoron meg a váltón lévő testpontokat, de nem sokat segít, hogy négykor már sötét van :(
karika1552014-11-19 16:53:03 // 142154
Cső!
Nekem akkor csinált hasonló jelenséget(de akkor az injektor piktogramm is bejelzett)
,amikor a vezéműtengely jeladó vezetéke eltört a csatiban a gumiharmónika szigetelés alatt(nem tudom jobban leírni).
Túl rövid a vezeték a tűzfaltól és állandóan mozog-nyihelődik ahogy mozog a motor a motortérbe.
Én is már csomó mindent cseréltem,mikor elkezdtem a csatikat nézni és felboncoltam azt a gumi szigetelést a csati nyakán :-)
Nálad hibalámpa nem világít?
egyebet nemtudok mondani ,kérem kapcsolja ki! :D
Nekem akkor csinált hasonló jelenséget(de akkor az injektor piktogramm is bejelzett)
,amikor a vezéműtengely jeladó vezetéke eltört a csatiban a gumiharmónika szigetelés alatt(nem tudom jobban leírni).
Túl rövid a vezeték a tűzfaltól és állandóan mozog-nyihelődik ahogy mozog a motor a motortérbe.
Én is már csomó mindent cseréltem,mikor elkezdtem a csatikat nézni és felboncoltam azt a gumi szigetelést a csati nyakán :-)
Nálad hibalámpa nem világít?
egyebet nemtudok mondani ,kérem kapcsolja ki! :D
beero1552014-11-18 22:57:30 // 142153
szeva!
keresek Q4-es üléseket, és kárpítokat, valamint egy darab légtömegmérő utáni levegő szívó csövet!!!
valaki?
keresek Q4-es üléseket, és kárpítokat, valamint egy darab légtömegmérő utáni levegő szívó csövet!!!
valaki?
VKG231!!! (156+75)2014-11-18 20:49:42 // 142152
Akksi kábelek tuti ok, generátor vezetékeket még nem néztem. De ha generátor, akkor leállna teljesen az autó? Gyakorlatilag ez történik, csak ha nem alapjáraton van az autó, akkor utána megy tovább, egy fél mp-ig. Az akksiban azért csak kell lennie annyi kraftnak, hogy adjon benzint+szikrát. Gondolom.
Riasztó nem lehetséges, mert csak a doboza van benne, és hát az a három tyúkbél ami kijön belőle elég messze van attól, hogy bármibe beleszóljon... (Bár Bosch gyári, szóval elhinném, hogy rossz... :D)
Testkábelek sem rossz ötlet, tudja valaki, hogy van-e specifikusan ECU-AC (ezekre tippelek hirtelen) testpont valahol? Mint hátul a hátsó lámpáké...
Riasztó nem lehetséges, mert csak a doboza van benne, és hát az a három tyúkbél ami kijön belőle elég messze van attól, hogy bármibe beleszóljon... (Bár Bosch gyári, szóval elhinném, hogy rossz... :D)
Testkábelek sem rossz ötlet, tudja valaki, hogy van-e specifikusan ECU-AC (ezekre tippelek hirtelen) testpont valahol? Mint hátul a hátsó lámpáké...
Thomika2014-11-18 20:44:14 // 142151
Generátor vezetékeket megnézted? Akksi kábelek? Test kábelek? Én is elég "vicces" leállásokba futottam bele. Riasztód van a kocsiban? Nekem végül kiderült, hogy riasztó szórakozott és úthibáknál letiltotta az egész rendszert. :P
VKG231!!! (156+75)2014-11-18 20:32:17 // 142150
Dvááá skacok, megbolondulok ettől az olasz fostóóóól :D
Jelenség: nagy úthibába (tehát ami tényleg ráz) belehajtva kihagy a verda, de teljesen. Fojtószelep potit lehúztam, befújtam. Cseréltem RPM jeladót (gyanús volt eléggé a csatlakozó), és indult is vele, mentem 40 km-t, két nagy úthibán berángatott ugyanúgy.
Lambdát lehúztam (bár szerintem az ekkorát nem tud szabályozni, 0.9-1.1 közt van, na ez 0-1 közt kb...), nyilván semmi változás. LMM-et lehúztam, fura módon akkor indult, de másik LMM-mel sem jó, csatlakozó is csatlakozik.
Valakinek kreatív ötlet? A most következő az lesz, hogy a motortéri reléket kiveszem, lábakat lecsiszolom és kontaktsprayzem, de aztán szerintem ennyi... Még az ECU-t kiveszem és annak a csatlakozóját megpróbálom, de az nekem ECU cserekor eléggé biztos pontnak tűnt (legalábbis nem olyannak, ami csak úgy kontakthibát produkálhat...), de más ötletem nincsen.
heeelp
Jelenség: nagy úthibába (tehát ami tényleg ráz) belehajtva kihagy a verda, de teljesen. Fojtószelep potit lehúztam, befújtam. Cseréltem RPM jeladót (gyanús volt eléggé a csatlakozó), és indult is vele, mentem 40 km-t, két nagy úthibán berángatott ugyanúgy.
Lambdát lehúztam (bár szerintem az ekkorát nem tud szabályozni, 0.9-1.1 közt van, na ez 0-1 közt kb...), nyilván semmi változás. LMM-et lehúztam, fura módon akkor indult, de másik LMM-mel sem jó, csatlakozó is csatlakozik.
Valakinek kreatív ötlet? A most következő az lesz, hogy a motortéri reléket kiveszem, lábakat lecsiszolom és kontaktsprayzem, de aztán szerintem ennyi... Még az ECU-t kiveszem és annak a csatlakozóját megpróbálom, de az nekem ECU cserekor eléggé biztos pontnak tűnt (legalábbis nem olyannak, ami csak úgy kontakthibát produkálhat...), de más ötletem nincsen.
heeelp
GEORGE2014-11-17 22:27:24 // 142149
GEORGE2014-11-17 22:25:19 // 142148
GEORGE2014-11-17 22:23:28 // 142147
Srácok. Nem tud valaki, nincs esetleg valakinek köztünk Zender első-hátsó lökös.
akár úgy, hogy mintalevételre felajánlaná, persze nem ingyért. .. . .
Csak meg kéne csinálni Zender-re a kékséget :-)
akár úgy, hogy mintalevételre felajánlaná, persze nem ingyért. .. . .
Csak meg kéne csinálni Zender-re a kékséget :-)
VKG231!!! (156+75)2014-11-17 12:01:38 // 142146
Hát akkor te nagyon ügyes vagy! :D
Marklar1552014-11-17 11:17:06 // 142145
Simán forgatom is :P
VKG231!!! (156+75)2014-11-17 11:11:36 // 142144
Azt meg simán tudod forgatni.... :D
Marklar1552014-11-17 11:06:49 // 142143
Laptop... :P
VKG231!!! (156+75)2014-11-17 08:28:03 // 142142
Nyugi Afri, nekem is úgy jön be :D Mármint rendesen álló helyzetben :D Marklar biztos internet explorer 1.0-t használ... :D
karika1552014-11-17 08:19:33 // 142141
Úhh,akkor már két legendát is láttak arra a németek,remélem átvillant az agyukon a 90-es évek DTM-je :-)
karika1552014-11-17 08:14:11 // 142140
Ez teljesen érthető :-)
Papamaci2014-11-16 18:51:14 // 142139
Ja nem teherautóval:DD
Marklar1552014-11-16 13:16:37 // 142138
Mert öreg vagyok. S elfáradt a szoknyák alá nézésközben. :D
karika1552014-11-16 12:59:24 // 142137
A 155-el voltál?
karika1552014-11-16 12:49:21 // 142136
Én a telóval szoktam így járni :)
de amúgy meg csak Marklarnak zsibbad a nyaka :-D
de amúgy meg csak Marklarnak zsibbad a nyaka :-D
Papamaci2014-11-15 23:36:01 // 142135
Múlt héten pont arra jártam:DDD Főnökömnek mentem alkatrészért:
afri2014-11-15 22:54:04 // 142134
Most komolyan???
Idekinnt TABLETtával nyomom, itt ha kákattintok a képre, nekem normál állóhelyzetben hozza be! Akko' hogy?
Idekinnt TABLETtával nyomom, itt ha kákattintok a képre, nekem normál állóhelyzetben hozza be! Akko' hogy?
Forró2014-11-15 19:32:03 // 142133
Kösz az infót! Jó, hogy tettél fel ilyen előtte-utána képet, legalább látszik, hogy mennyit változott felújítás után a felni. Ahogy nézem így kicsit világosabb lett, mint a gyári, bár lehet csak azért mert meg van mosva, de mindegy, mert így is jól mutat. ;)
GT Ɨ|ѯ2014-11-15 17:59:22 // 142132
1:43-ban max....:-)
karika1552014-11-15 17:34:13 // 142131
Na de Tsiga ezt megoldja :-)
karika1552014-11-15 17:33:08 // 142130
Ezért siettem haza csütörtökön,bocsi
Muszáj voltam még este kicserélni,mert aznap eltört és pénteken meg elég sokat kellett mennem vele,összejött egy kis meló.
a hátsó motortartó bakot meg kb 1 hete cseréltem
mindenre úgy gondoltam,gyorsan meglesz aknáról,de kb 2 óra volt a két stabi
a bak meg kb 3 óráig tartott :(
ja bocsa képekért,forgassátok el a monitort mint Afriénál :-)
Muszáj voltam még este kicserélni,mert aznap eltört és pénteken meg elég sokat kellett mennem vele,összejött egy kis meló.
a hátsó motortartó bakot meg kb 1 hete cseréltem
mindenre úgy gondoltam,gyorsan meglesz aknáról,de kb 2 óra volt a két stabi
a bak meg kb 3 óráig tartott :(
ja bocsa képekért,forgassátok el a monitort mint Afriénál :-)
VKG231!!! (156+75)2014-11-15 17:32:56 // 142129
Na jólvan, csak akkor majd kénytelen lesz TSigát megkérni, hogy valahogy behegessze hosszában neki azt a motort... :D
karika1552014-11-15 17:18:13 // 142128
Én is akartam ma nyerni,csak nem dtam fel szelvényt :-)
karika1552014-11-15 17:16:19 // 142127
Van két olyanom ami meg korábban nyit,mint a pékek :-)
ha kell? szívesen adom!
ha kell? szívesen adom!
Zolika1552014-11-15 17:15:29 // 142126
Ha ma nyerek a lottón :D
karika1552014-11-15 17:12:02 // 142125
Most itt menőzöl szép helyen szép ótóval és még V6 is :)
...de jó neked!... :-)
...de jó neked!... :-)
karika1552014-11-15 17:06:27 // 142124
Én is szeretném,de Zolika biztos lefog csapni rá :)
VKG231!!! (156+75)2014-11-15 16:46:11 // 142123
VALAKI? SENKI?
GT Ɨ|ѯ2014-11-15 14:56:51 // 142122
Zsolt1552014-11-15 10:21:35 // 142121
155 1,9TD-t is megszoknád. :-)
Marklar1552014-11-15 09:38:47 // 142119
Ott van a TD Delta. Kezdek hozzá szokni a lendületből autózáshoz. ;) Meg a padló gáznál a koromhoz. Vársban jó. Meg ott van a 20. "lucaszéke" Dedra is. Szó szó az is eljár 8-9L böl.
Igaz több, mint a 300ftos (néha) 6l. ;) Majd, ha lerendeztem, akkor kiderül...
Igaz több, mint a 300ftos (néha) 6l. ;) Majd, ha lerendeztem, akkor kiderül...
Zsolt1552014-11-15 09:33:22 // 142118
Neked rohangálós autónak???
Marklar1552014-11-15 09:21:37 // 142117
Pár ezer hiányzik... :)
Zolika1552014-11-15 07:27:57 // 142116
Ja, hogy neked fordítva romlott el? Az a nagyobbik kaka. :(
Buksi2014-11-14 23:23:29 // 142115
Nagyon úgy tűnik. :-(
Buksi2014-11-14 23:22:44 // 142114
Nem nyit ki többet. :-((