Fórum >> Típusok >> 155

norbee2007-02-22 08:56:38 // 19229
Kompressziót találtam, eszinemeszi. :) Régebben volt kérdés. :)
András bácsi2007-02-22 08:54:25 // 19228
Sürítési végnyomás kell neki! A másik meg mikor volt kérdés. Ez így van.
norbee2007-02-22 08:52:51 // 19227
Fontosságom elenyésző, de ami azt illeti a kért érték 10.00:1-hez. Valamint itt javítanám az üzemanyag pumpa nyomásával kapcsolatban, hogy alapjáraton 2.83 bar, fordulaton max 4 bar, tehát változik.
András bácsi2007-02-22 08:39:09 // 19226
Pusztán fontosságod szerettem volna növelni. :)
norbee2007-02-22 08:36:58 // 19225
Vótbeszóni? :)))))
András bácsi2007-02-22 07:44:23 // 19224
Azért nem jó, mert nem a nyomást sürítí 1/10-ére, hanem a benzin-levegő keverék térfogata csökken ekkorára.
András bácsi2007-02-22 07:43:08 // 19223
Kompresszióviszony.
András bácsi2007-02-22 07:42:48 // 19222
Nem: a kompresszió és a végnyomás nem azonos.
Yoyo2007-02-22 06:54:15 // 19221
Gumival, de az egyik felni egy pici padkát kapott nem vészes:))
GEORGE2007-02-21 22:36:50 // 19220
Sorry még1szer, de képtöltés közben a barátom neve alatt írtam :-(
GEORGE2007-02-21 22:36:03 // 19219
Ha meleg van akkor muszály a kompresszor. Ha hideg van akkor valóban kever be a kinti levegőből :-)
Marklar1552007-02-21 22:30:06 // 19218
;-P Fejlődsz! ;)))
Marklar1552007-02-21 22:26:33 // 19217
Kérdezd SD-t hátha adja az övet is a kartelhez...:)))
Marklar1552007-02-21 22:25:04 // 19216
A 155 mindíg tetszett. Csak még fiatalok voltak hozzá, hogy megengedhessem magamnak. Meg az UNOt nagyon csipáztam... Aztán nagyon érdeklődött utána a srác...:)
Marklar1552007-02-21 22:22:04 // 19215
Lassan két éve nem folyik. Meg így magasabban is van a leeresztő csavar. Minden OK... Kb 2km-re voltam a lakástól, így mire hazaértem már el is folyt:( A sors iróniája, hogy ugyan az a csatornafedél volt amelyik elötte egy évvel, lesántította az UNOm váltóházát is...
Fairlane2007-02-21 22:21:33 // 19214
most lebuktál, több juzered van!! szoktál magaddal csetelni, hogy hozzászólásokat gyüjts? :D :P :)
Fairlane2007-02-21 22:20:43 // 19213
sztem énis vmi ilyesmit irtam, nem? illetve a külső levegő hőmérsékletéig le tudja hűteni a belső teret kompi nélkül is sztem a szellőztetés
GEORGE2007-02-21 22:13:32 // 19212
A két Ferkos hozzá szólást tekintsétek úgy hogy én írtam :-)))
Ferkó2007-02-21 22:11:19 // 19211
Ha nem megy a kompresszor akkor nincs hűtés sem, mivel nem megy a gáz keringtetése.
Ferkó2007-02-21 22:10:23 // 19210
Az ECON gomb megnyomása után letiltod a klíma rendszernek, hogy a kompresszort igény esetén be tudja kapcsolni. Ekkor csak fűtés üzemmódban tudja tartani a beállitott levegő hőmérsékletet. Ha a rendszer kívánná a kompresszor használatát akkor a villogni fog a kijelzőn a hőmérséklet érték. Evvel hívja fel a figyelmedet, hogy szeretné üzemeltetni a kompresszort csak az tiltva van.
SD2007-02-21 22:09:13 // 19209
az econ gomb azt tudja hogy akkor nem megy a klíma csak a fűtés ha bekapcsolod:) jobb fogyasztás, több paci, gatyarohadás:)
süsnye2007-02-21 22:06:04 // 19208
Akkor semmit! :D
Fairlane2007-02-21 22:05:26 // 19207
Sztem ha be van kapcsolva az ECON az annyit jelent hogy ki van kapcsolva a klímakompresszor, azaz kintről szedi a levegőt a hűtéshez a cájg... Ugye ekkor belül nem tud a kinti hőmérséklet alá hűteni. vmi hasonló téma 164 módra
tread2007-02-21 21:51:20 // 19206
és vajon mit tud az "ECON" felíratú gomb a klímán? (vmi user manuálban ez volt a gomb mellé írva: "The button not connected") :>
Gery832007-02-21 21:48:28 // 19205
Hoppá! Jogos... :) Nem gondoltam végig...
Fairlane2007-02-21 21:44:14 // 19204
hm, hát ha a légköri nyomás 1 atmoszféra, azaz tengerszint feletti magasságtól függően ~1 bar, akkor ennek a 10-szeres sűrítése kb 10 bar - szerintem
Gery832007-02-21 20:48:06 // 19203
Köszi! De ez a sürítési arány 10:1, ez egyenlő 10bar-al???
Fairlane2007-02-21 20:46:00 // 19202
jé, te nem informatikus vagy :D gugliztam, ezt dobta... meg ezt is... ezek szerint 10. de elvileg az összesben ugyanannyinak kéne lennie, nem? igy is kibukik amelyik gyanus
Gery832007-02-21 20:35:34 // 19201
:DDD Ne szórakozz má! Kihívás a fenét... :P Így is köszönő viszonyban vagyok a feszültséggel! Tudod, kvgép szervizes vagyok és hetente kb 2x minimum belenyúlok a 230-ba... Úgyhogy nem kihívás, hanem rutin, de már unom hidd el... :DDD
süsnye2007-02-21 20:33:19 // 19200
Há kihívás... :D Kérdezd perdix kollégát, van gyakorlata.. :D Vegyé vmi ultra vastag gumakesztyűt! :D
Gery832007-02-21 20:31:12 // 19199
Akkor olyan szinten megbaszna a nagyfesz, hogy csak pislognék! :DDD
süsnye2007-02-21 20:30:11 // 19198
És ha a trafóról húznád le a gyújtókábelt? Vagy az cinkes?
Gery832007-02-21 20:27:29 // 19197
VALAKI??? V6 KOMPRESSZIÓ????
Gery832007-02-21 20:27:03 // 19196
Ok, köszi. Szombaton nekifekszem! :)
tread2007-02-21 20:26:43 // 19195
? :o o.O
András bácsi2007-02-21 20:23:27 // 19194
Muszáj neki: én tudok gyertyát cserélni felszerelt csonkkal. És nem hiszem, hogy nagyobb lenne a hely nálam.
Gery832007-02-21 20:14:56 // 19193
Akkor a tiéd szar! :DDD De komolyan, nem jöttek ki! Majd akkor jobban nekifekszek! :)
András bácsi2007-02-21 20:13:46 // 19192
A pipák? Ki kell férnie. Az enyémen is kifér.
András bácsi2007-02-21 20:12:40 // 19191
Feltéve ha az a négy izé a négy injektor. :)
András bácsi2007-02-21 20:12:01 // 19190
Akkor nem műxik a változó vezérlésed.
Gery832007-02-21 20:08:06 // 19189
Köszi, de már próbáltam... :D Pont nem férnek el a szívócsonktól... :/
Fairlane2007-02-21 20:05:13 // 19187
én ugy cseréltem ki, hogy nem vettem ki az első ülést... teljesen előretolva azt hozzáférhető az oszlop a hátsó ülés felől... a goló meg azért van benne, hogy ha orral lefele parkolsz egy szakadékban, ne engedjen az öv ;) a golyó környékén mindenféle kis műanyag peckek leledzenek, inkább ezekből fáradt meg vmielyik aztem
tread2007-02-21 20:04:24 // 19186
Nemszoktam húzogatni. Mióta megvan a vas, azóta be se volt dugva.
András bácsi2007-02-21 19:57:15 // 19185
Az a vezérlésmódosító csatija. De azt minek huzogatni?
tread2007-02-21 19:56:43 // 19184
jo, majd legközelebb végigolvasom. :( :D:D
tread2007-02-21 19:53:34 // 19183
Ha valaki tudja, illetve felismeri azt a kábelt amiről beszélek, az írja meg, h mire való, mert azt én se tudom, csak tudom, h miért kellett kihúzni onnan.
András bácsi2007-02-21 19:52:04 // 19182
Te most miről beszélsz? :) V6...
András bácsi2007-02-21 19:51:04 // 19181
Hengerkiiktatósdi? Szerintem kezet összekarmolászva beférsz, talán a 4-es a gond egyedül. Bár nem biztos, hogy érzékelni fogod a változást. 6 henger, nem négy. Illetve 5 nem három : ) Méregetnék. Állítanék szelephézagot. Megnézném a falsot, főleg a króm szívócsövek gumitoldatán. Kompressziót nem tudok fejből, de biztos lézeng itt olyan informatikus, aki manullal hál és kel. :)
tread2007-02-21 19:50:44 // 19180
Ha fentről nézed a motort akkor 4 kábel lóg ki belőle vagy bele, tök mind1. balról az első második kábel között, vagy környékén van egy kábel. az egy kis műanyag dobozkába megy be. na pont azt a kábelt kell kihúznod. Asszem. :$
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak