Fórum >> Típusok >> 155

András bácsi2005-12-04 17:38:32 // 2322
Már le is van foglalózva. :) 1.9JTD SW ezüst, rosso bőr, minimális sérülése volt, valós 72xxx km, apró hibák, ami hamar és nem túl drágán orvosolható.
Seriff2005-12-04 17:28:40 // 2321
Hát igen, azok voltak, s ismét azzá lesznek! Hiába, tudják mi a jó! Esetleg már megvan a konkrét kiszemelt??
András bácsi2005-12-04 17:24:26 // 2320
Ha minden jól meg, jövő héten apáink márka és típustársak lesznek. :)
András bácsi2005-12-04 17:23:37 // 2319
Amint hirdetni fogom, a mienkben is 140e lesz... :))))
András bácsi2005-12-04 17:22:38 // 2318
Na de ide is leírom a saját gép árát. Ahogy most van, + aluval + jó néhány alkatrésszel 7 kiló az ára. Ha kiugrik belőle ez+az, egészen a tax árig el tudok menni, ami 580. Az alatt inkább betolom egyik haveromhoz, intézze ő a dolgot. De azért hozzáteszem aki nem tudná: nyáron volt fényezve, váltó, kormánymű, generátor, önindító, telók, szíjak, kuplung cserélve lett. Most ehhez még egy új lengőkar, lambda, meg friss vizsga.
Seriff2005-12-04 17:21:29 // 2317
A teljesség kedvéért Édesapám 155ösét pedig 198ezer kilométerrel 9évesen- nem tekertük vissza, de nem is kellett, mert az állapota kiváló volt.
Seriff2005-12-04 17:19:42 // 2316
Mit akarsz?? Én nagypapám Skoda 120GLS-ét 28ezer kilométerrel adtam el 16éves korában!:))))) Gyári fényezéssel:))
András bácsi2005-12-04 17:15:52 // 2315
Azt komolyan elhiszi valaki, hogy egy tizenegynéhány éves autóban 140e km van? Még faterék is többet tekernek bele zömmel városi használatban.
András bácsi2005-12-04 17:14:20 // 2314
Úgy tűnik felgyorsulnak az események a jövő héttől. Ha minden jól megy, a jövő héten meglesz fater új gépe, és hirdetni kezdem a piroskát. A felnicserét jó lenne mielőbb lebonyolítani! Szombaton nem érsz rá: akkor asszonymentes napom lesz. :) A másik: ha esetleg a Momo fa, fabetét, új maszk, vagy valami egyéb érdekel a 155-ből szólj, nem akarok mindent eladni, ha nem fizetik meg.
Thomika2005-12-04 16:59:13 // 2313
A jobb eleje volt! :) De csak kicsit! + a teteje van újrafényezve! amúgy ez majd tavasszal kiderül! Krisz csak 1x látta az autót....
András bácsi2005-12-04 16:54:24 // 2312
Kérdezd meg Kriszt, hogy volt-e törve a kocsid! :)))
András bácsi2005-12-04 16:53:17 // 2311
Írtam az oldaladra. 4-500-ért csak romosat fogsz találni.
SD2005-12-04 16:32:21 // 2310
Felhívtam az ipsét, kereskedő, beszámolt autó... ez még jó is lehet:) bár kevésbé volt szimpatikus, de ez annak is betudható akár hogy vasárnap este elkezdtem faggatni az autó állapotáról, minden esetre holnap lehet hogy megnézem. Köszi a tippet:)
Buksi2005-12-04 16:29:27 // 2309
Üdv! Csatlakoznék az előttem szólókhoz! Szerintem a 155 egy nagyon jó kis gép! Igaz apróbb problémák néha akadnak, de melyik autóval nem! Az enyém már átesett ugyan egy motorgenerálon, csak azért, mert az előző tulaj egy böszme volt! De amikor megvettem nem gondoltam volna, hogy ekkora benyomást tesz majd rám! És tett! Egyébként nekem "is" 8v-s a gépem! Szóval csak ajánlani tudom! Foglalkozni kell vele, de meglátod meghálálja! Sok sikert a választáshoz!
Thomika2005-12-04 16:12:52 // 2308
Asszem 94-ig ilyen volt bennük!
Thomika2005-12-04 16:10:55 // 2307
Thomika2005-12-04 16:09:15 // 2306
csocsi2005-12-04 16:08:34 // 2305
Az enyémben is ilyen volt a kárpit :-))
csocsi2005-12-04 16:07:00 // 2304
Nincs más márka :-))
Thomika2005-12-04 16:06:14 // 2303
Például a helyedben EZT elmennék megnézni!!!
Thomika2005-12-04 16:02:06 // 2302
Az enyém pl még nem volt törve! pont ezért vettem meg! Kisebb sérülései vannak karcolások ,stb, de asszem egy 13 éves autónál ez nem csoda... De eddig nagyon meg vagyok vele elégedve!
Thomika2005-12-04 15:59:54 // 2301
Nézz fel a használtauto.hu-ra! ott elég nagy a választék! De ha gondolod, eccer üsszefutunk,és akkor megnézed élőben az enyémet! :)
GEORGE2005-12-04 15:55:22 // 2300
A 155 talán az egyik tipus amivel nicsnek igazából gondok! A 146ti-vel sokkal több bosszugáom volt már:-( De ettől még nagyon tetszik mert beülök és nyomulunk egyett elfelejtem a baromságait :-)
csocsi2005-12-04 15:46:14 // 2299
A csomitartó tényleg nem kicsi, mi 5-en vagyunk és elfértünk benne. Nálam a klíma áramlásszabályzóját, a lengőkarokat mikor megvettem, egyik ajtóban az elektromos emelőt kellett cserélni. Az olajszintjelző hibásodott meg, azt nem is kaptam hozzá. Ja és a kormányművet cseréltettem ki mivel fogtam egy hatalmas gödröt, ez bitos nem anyaghiba miatt ment tönkre :-)) CSak jókat tudok róla elmondani :-)) Az olaj és szűrő cseréken kívül üzemanyag kellett neki :-)
GEORGE2005-12-04 15:38:54 // 2298
A 155-nek igazából nincs tipushibája, a legjobb választás a 2,0 TS 8v moci nagyon jó moci!!!!! A fogyasztása baráti, Alfás temponál sem gurit le 9 liternél többet országúton!!! A 155 kényelmes 500vagy 510 literes csomagtartóval bátran el lehet indulni ttöbbed magaddal egy kirándulásra. Én 110ezer Km tetem bele és semmi komoly dolog nem volt vele!! Egy jobbos külső féltengelycsukló, jobb-bal oldali lengőkar csere, és egy garnitura gátló csere, Komplett fék csere, Ez asszem igazán nem sok, és szerintem egy-két dolgot nyugodtan felróhatunk utjaink kiválló állapotának. Az árról: Amit irtál nagyjából megfelel az irányáraknak. De nagyon meg kell nézni mert sok belöle a leharcolt pédány, sajnos. De persze az sem tuti ha 300ezerrel drágábbért kinálják :-( ha sikerül egy jó állapotút kifognod akkor tuti jó kis géped lesz!
SD2005-12-04 15:28:18 // 2297
Kircsi:) Most már csak arra lennék kíváncsi hol kapok 400-500k ért JÓ 155 2.0TS 8V-t .mert egy olyanra lehet hogy beneveznék:) az árat nem én találtam ki (33-as fórumban kaptam a tippet) Bandi: a tied mennyit kóstál? ill mit tud, klíát belerakni felejtős?
András bácsi2005-12-04 14:59:20 // 2296
A 155 a Tipo alapjaira épül. Könnyen szerelhető, és viszonylag olcsón vannak hozzá bontott, vagy utángyártott cuccok. A fogyasztásról találsz infot, ha visszaolvasol. Típushiba tulajdonképpen nem nagyon van: amivel lehet számolni hosszabb használat alatt: hátsó féknyereg, kormánymű, ablakemelők, kp.-zár motorok, kilincsek. 16V-nél vez. mód. Ha mondjuk a 33-ashoz hasonlítod, a fenntartás költsége nem több, viszont ezért egy jóval igényesebb anyagokból összerakott autót kapsz.
SD2005-12-04 13:34:09 // 2295
Sziasztok vírushordozók! Mire figyeljek ha 155-öst akarnék venni...? Mert egy szerencsésen végződött 33-as nem-vásárlás után elgondoloztam egy 155-ös lehetőségén... De jóformán alig tudok valamit a típusról... najó elovastam ami van itt az oldalon de egyépként??? mennyit eszik? mennyire alkatrész igényes? szpeciális szívás? köcci és üdvözlök mindenkit!
Thomika2005-12-04 11:07:37 // 2294
Ohh.. én sem azzal parkolok! Ismerem ezt a problémát! Csak sebességben hagyom! De tegnap első fékszerelés közben azért jobb volt behúzni a kéziféket,xar lett volna ha fejemre esik a vas! :) De azért köszönöm a felhomályosítást! :))))))))
Thomika2005-12-04 11:04:30 // 2293
Marklar: Ma sem fogok tudni átmenni :(( Egy rakás meló zuhant a nyakamba itthon!
Thomika2005-12-04 11:01:03 // 2292
Érthető! Én tegnap azért 3x voltam lennt szerelni,ebből 2x esett az eső! Ma szépen süt a nap, ez nem hozza meg a kedvet?? :)))
Attie2005-12-04 00:50:39 // 2291
Ööö de azt ugye tudod, hogy a 155 kéziféke hajlamos ilyen fagyos vizes időben befagyni, ha behúzod?! Én sosem próbálkozom télen ilyen mutatvánnyal. Inkább mások kárán tanulok :)
Vega2005-12-04 00:14:15 // 2290
bocs ,hogy offolok meg egy kicsit...igerem rovidre fogom! A forum megvan de meg naon az elejen vagyok....me nem chipelheto? Hiszen minden chipes ceg palettajan ott szerepel az uno turbo, az 1.3-as is!!! 1 bar korul kell valamit valtoztatni vagy a gyari ertekek, alkatreszek jok hozza...teszem azt surites...AC....ilyesmi Csak me sokszor hallani ,hogy tul nagy turbonyomas csak eppen a benzinpumpa nem tul eleget...aztan rovidtavon tonkrekurja a mocit a szegeny keverek...nem tom a 1 bar a 0,5 gyarihoz kepest mennyivel igenyel tobbet!
Marklar1552005-12-03 19:36:24 // 2289
OFF;) Az UNOs fórumon 1000x kitárgyalták, hogy az UNO nem chipelhető. Dobálóztak ott eprommal,eeprommal.... ;-) Turbónyomás emelés/ kipuff finomítás és levegő bejutási könnyítéssel érezhető javulások vannak. Az IHI 0,9-1 bart még "büntettlenűl" elviseli. Második lépcsőben KKK (asszem) 03 v.04 az még 1xerüen felcuppan. Nagyobb turbók már macerásabbak... Ha bővebb info kell akkor keresd az indexes fórumokban crybabyt Egyébként ami nagyon ütős lett az a másik srác TD-je!!! 1,9 Tipo TD moci, tuningolt Ducato adagolo, hengerfej... meg változó geometriás turbo. Ugyyan ilyen felállásban csak még az 1,4 TD motorral is már jobbat ment mint az 1,3 am!!! Persze korom az volt bőven. ;-) ON
András bácsi2005-12-03 18:31:37 // 2288
Vannak, csak időm és kedvem nincs. :(
EDDI2005-12-03 18:13:04 // 2287
Csak,hogy elmenjen a kedvetek az alkatrészvásárlástol! -szervoszivattyu tengely+szijtárcsa 10E (bontott) -hoszbordásszij 7200 (5300) -rezgéscsillapito 55500 (36100) A zárojelben a kedvezményes árak szerepelnek.
Thomika2005-12-03 12:52:21 // 2286
Bandi: Alkatrészeid vannak,nem?!
Thomika2005-12-03 12:51:04 // 2285
Jah és végre eljutottam oda,hogy meghúzzam a kézifék bowdent is:) Csodálkoztam miért gurul el folyton a verda :PPP
Thomika2005-12-03 12:47:56 // 2284
Halihó Urak! :) Ma délelőtt egy laza fékszereléssel kezdtem.....az időjárás kegyes volt hozzám,mert csak akkor kezdett el cseperegni az eső,mikor már összepakoltam. A hibajelenség a következő volt: kb 1 hete kezdte, hogy jobbra kanyarnál vinnyogott a fék (mint mikor kicsit hozzáér a tárcsához a betét), aztán néhány napja már bal kanyarnál is előadta, végül tegnap melóból hazafelé, azt hittem szétesik darabokra, itt már egyenes haladásnál is (lüktetés szerűen) fémes csiszolódó hangot + ezt az előbb említett nyekergést produkálta! Kissé ideges lettem, mivel most költöttem 50k-t a tárcsa+betét cserére+ a szerelésre, ráadásul sötét volt, a telefonom lemerült, egyszóval nem igazán voltak adottak a körülmények egy szerelésre! De gondoltam majd ma megnézem... leszedtem a bal oldali kereket (innen volt erősebb a zaj), befújkáltam féktisztítóval, forgattam tárcsát, éreztem,hogy vmihez hozzáér. Az a francos "sárvédő" lemezke volt a belső oldalon, ez ért hozzá a tárcsához! Eszméletlen,milyen hangokat tud kiadni! Kicsit arrébb feszítettem, ugyenezt a másik oldalon is megcsináltam, most úgy néz ki jó lett! Ha este megyek vele, majd kiderül mennyire....
Gabi1592005-12-02 12:46:39 // 2283
Jó a cd-n a találkozón,remélem mielőbb tudunk találkozni.(nem a cd miatt mondom) A mecsekaljai topicpan lefixáljuk az időt és helyet.
kertecs2005-12-02 10:33:34 // 2282
CD-n, nyomtatva több ezer oldal lenne! : ) Lesz pécsi találkozó? Vagy ha sürgős akkor bármikor kiírom aztán összefutunk valahol a városban.
Gabi1592005-12-02 10:21:13 // 2281
CD-n van vagy könyv formátumban? Megköszönném
kertecs2005-12-02 09:45:16 // 2280
Gondolom a manualban benne vannak ezek a dolgok, átadhatok egy biztonsági másolatot megőrzésre helyben. (ezt a részt nem néztem, nekem nincs control panelem : (
Gabi1592005-12-02 09:39:09 // 2279
Sajna nekem sincs leírásom a kocsiról.A 156 osról már van.Ahhoz kaptam.Megnéztem a hsz-t.
mszabika2005-12-02 09:24:31 // 2278
Nincs mit!!!!!!! engem is elöszőr Bandi világosított fel, én csak tovább adtam a tapasztalatokat :)))))))
Gabi1592005-12-02 09:20:40 // 2277
Köszönöm a gyors reagálást !
mszabika2005-12-02 09:19:05 // 2276
:)))) micsoda megkönnyebbülés mi?! Nekem is az volt :) a helyzetjelzők visszajelzésre az a pici izzó szolgál. nézd meg a 2086. hsz-től a beszélgetést. ott mindegyik visszajelzőt kiveséztük :))
Gabi1592005-12-02 09:15:34 // 2275
Tényleg ki van égve az egyik izzó,de rra azt hittem hogy a helyzetjelző ikon gyulad ki,mert az is ég.De akkor nyugi van.
mszabika2005-12-02 08:24:47 // 2274
2086. hozzászólásom! Ott pontosítottuk a dolgokat :) Valószínű hogy kiégett az izzód, vagy csak érintkezési (kontakt) hiba :)
mszabika2005-12-02 08:23:03 // 2273
Rendszámtábla világítás!!!!! ;))))))) Én is beparáztam amikor kinyulladt! :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak