tudok egy 30ezer kilométeres gyári 3.0V6os mocit ... néha elgondolkodtatóba ejt ...
itt van Egerben ...
afri2012-02-10 22:07:28 // 121987
Marklar1552012-02-10 22:07:08 // 121986
Most Nyíregyházán vagyunk. Pár kmrre mentünk el Hajdúnánás mellett. 2002ben onnan is volt egy akkor 18 éves csajom... :))) Ment is a duma a kocsiban...:)
Marklar1552012-02-10 22:04:09 // 121985
Egy F..szt :( :)))
Marklar1552012-02-10 22:03:27 // 121984
Persze, mert én vettem márt széthullott 8Vt is:)) De Tunner ex autója is ide tartozik meg páran akik viszont vittek nem széthulott 8Vs mocit :)
Marklar1552012-02-10 22:01:24 // 121983
1992-1995 + a butított 1,7 es gyártottak 8V-t.
1995-1997 között 16Vt. 155 be. De,ha bevonjuk a 145/6,156, 166, GTV... tulajokat is, VS 75, 164, akkor más az arány. Viszont így már több a 16V TS motoros AR, mint 8V TS.
Így megint nehéz a jó arány.
Egyébként sok motor KOnak a nem megfelelő karbantartás is az eredménye. Én egyből lecseréltettem az olajat, AR20K ra. De nem mertem megnézni a vezérlést ). Mivel ismerős az eladó, ezért megpróbálom elhinni, hogy tényleg nem csere érett a vezérlés még. S imádkozom, hogy hamarabb legyen 100-120km erre a projektre, mint egy szíj szakadás... :)
1995-1997 között 16Vt. 155 be. De,ha bevonjuk a 145/6,156, 166, GTV... tulajokat is, VS 75, 164, akkor más az arány. Viszont így már több a 16V TS motoros AR, mint 8V TS.
Így megint nehéz a jó arány.
Egyébként sok motor KOnak a nem megfelelő karbantartás is az eredménye. Én egyből lecseréltettem az olajat, AR20K ra. De nem mertem megnézni a vezérlést ). Mivel ismerős az eladó, ezért megpróbálom elhinni, hogy tényleg nem csere érett a vezérlés még. S imádkozom, hogy hamarabb legyen 100-120km erre a projektre, mint egy szíj szakadás... :)
Vikking 3112012-02-10 21:59:27 // 121982
Nekem az 55-ben is fura volt hogy ilyen sokat emelsz ki, nem felesleges? :) Egy vékonyabb hangszóróval (pl a Macaudio flat ilyen) simán megúsznád :))) (Az még az 56-ba is befér...)
Marklar1552012-02-10 21:53:56 // 121981
Jahh ezt ki is hagytam:)
Igaz is lehet. Mert szeretném, ha össze jönne egy 2,0 16VT. De ez a motor nekem egy Delta2ben kéne. Apróbb nyúkapiszkával, 250 paci környékén teljesen jó lenne.
1x úgy is szerzek egyet még.
Azért az a 190 gyári pacival nincs nagyon meghúzva egy 2,0 16V T motor. Én is a sok belepiszkálok, de nem értek hozzá évet gondolnám ezen autók "hibájának"
Pl illik sűrűn s jó olajat cserélni...
Igaz is lehet. Mert szeretném, ha össze jönne egy 2,0 16VT. De ez a motor nekem egy Delta2ben kéne. Apróbb nyúkapiszkával, 250 paci környékén teljesen jó lenne.
1x úgy is szerzek egyet még.
Azért az a 190 gyári pacival nincs nagyon meghúzva egy 2,0 16V T motor. Én is a sok belepiszkálok, de nem értek hozzá évet gondolnám ezen autók "hibájának"
Pl illik sűrűn s jó olajat cserélni...
Tentacle2012-02-10 21:51:07 // 121980
Az tény, h más stílusú a 2 autó, és én is változtam az idő folyamán, de amúgy a boxert ennnek ellenére sem tartom rossznak. Bár azt nagyon utáltam, mikor beköpte a gyertyát :-\
Marklar1552012-02-10 21:49:12 // 121979
Szerintem ez annyira nem reális, mint valami "független" adac gumiteszt.
Ha 1 ember hajtana közel azonos körülmények között 0-100k ig minden motor variánst...
Nekem sikerült 2x is kinyírnom az "elpusztíthatatlan 8vt" , de ebben simán 50-60% ban benne van a saját faszságom is. A szerelő havernak az 1,8 8V jében már több, mint 300k van. A motor bontatlan még!
A "macerás" 16V nekem most épp nagyon tetszik. Igaz 5-6x produkált már paranormális leállást. De a több, mint 5000km (2-3 autó is) alatt megszerettem. Pedig csak olajat és szűrőket cseréltünk ebben... A 2,5 V6 nagyon tetszett (főleg a hangja), de nem mentem vele olyan sokat, (kb 1000km) hogy meggyőzzön. Érzésre nem tud sokkal többet a 2,0 16V nél. Ha már V6, akkor legalább 3000. :)
2,5 TD is tetszett a kb 250 vezetett km alatt. De nem kéne már. 1,9 TD meg nekem tutti szenvedés lenne. De ilyet csak Dedrában és Deltában vezettem még.
Ha 1 ember hajtana közel azonos körülmények között 0-100k ig minden motor variánst...
Nekem sikerült 2x is kinyírnom az "elpusztíthatatlan 8vt" , de ebben simán 50-60% ban benne van a saját faszságom is. A szerelő havernak az 1,8 8V jében már több, mint 300k van. A motor bontatlan még!
A "macerás" 16V nekem most épp nagyon tetszik. Igaz 5-6x produkált már paranormális leállást. De a több, mint 5000km (2-3 autó is) alatt megszerettem. Pedig csak olajat és szűrőket cseréltünk ebben... A 2,5 V6 nagyon tetszett (főleg a hangja), de nem mentem vele olyan sokat, (kb 1000km) hogy meggyőzzön. Érzésre nem tud sokkal többet a 2,0 16V nél. Ha már V6, akkor legalább 3000. :)
2,5 TD is tetszett a kb 250 vezetett km alatt. De nem kéne már. 1,9 TD meg nekem tutti szenvedés lenne. De ilyet csak Dedrában és Deltában vezettem még.
pb_2012-02-10 21:39:35 // 121978
Miért hurrognálak le?) Majd azokat, akik állítólag nem foglalkoznak vele, aztán mégis nagy magabiztossággal osztják az észt a Tmában.))) Saját tapasztalatod, ezt én szépíteni nem tudom. Annyit tennék hozzá, hogy nem mind1, hogy melyik milyen állapotban került hozzád, + gondolom az 55el nem voltál szlalomon sem. + még max annyi, hogy le tudom írni a saját tapasztalataimat.
Marklar1552012-02-10 21:37:48 // 121977
Háth. 300euroért sem kéne most 8v :/
afri2012-02-10 21:37:17 // 121976
Marklar1552012-02-10 21:37:06 // 121975
ááá. 5.
Marklar1552012-02-10 21:30:58 // 121974
Háth. Szerintem nem ússzuk meg ezt a format C-t. Még a levegő változás sem sokat segít. Nyíregyházán is már 4x... :(
Marklar1552012-02-10 21:29:21 // 121973
Azért több, mint 300 nap van még az évből... :)))
Simán megérdemelné az ilyen a Fa testápolót...
Simán megérdemelné az ilyen a Fa testápolót...
Buksi2012-02-10 21:18:33 // 121971
Na az elég érdekes lenne! :-D
Vikking 3112012-02-10 21:04:23 // 121970
( :))) )
Tentacle2012-02-10 21:03:32 // 121969
Az előző autóm motorja (33 1.7 16V) nagyjából ennyi idő alatt 2x halt meg, először csapágyas lett, aztán meg hengerfejes, szal ahhoz a boxerhez képest a TS 16V elég jó :-) (De mindjárt jön pb_, és majd jól lehurrog emiatt a hozzászólás miatt :-))
G-Burt2012-02-10 20:57:23 // 121968
Az 55be megvettem, 4es golf keret volt, kb 4-5 centit emelhet ki, az ajtókárpitot meg kellet vágni. Amit ma faragtam a 45be, az 4,5 centi magas és egy régi szekrény ajtaja adta az életét érte:D
Svéd2012-02-10 20:56:57 // 121967
kombihoz képest elég jó.:)
Svéd2012-02-10 20:53:21 // 121966
Azért végzetes hibákról itt ritkán olvasni,inkább kisebb,boszantóbb,teljesitmény csökkentő hibák a gyakoribbak,és nálam már mind jelentkezett.Én sajnos nem vagyok egy nagy mágus az autószerelés terén,és ugy vettem ezt a kocsit,hogy lövésem sem volt róla,hogy az elözö autóimhoz képest ilyen extra igényei vannak,de atért haladunk lassan.Beletelt kb 1-2 hónapomba,mire ráébredtem hogy milyen szégyenletes állapotban vettem meg szegényt.Az elözö tulajok kb mindent elbarmoltak rajta amit cak lehetett.
Tentacle2012-02-10 20:47:57 // 121965
Ja, ami nem motor problémám volt az a kuplung meg a váltó.A kuplung tárcsa szétesett, aztán a váltó egyik reteszelője ugrott ki a helyéről, és ragadt végül 4be a váltó, de mindkét dolog fokozatosan jött elő, fel tudtam rá készülni alkatrésszel és segítséggel :-)
afri2012-02-10 20:44:41 // 121964
amugy én csak Fairlane hozzászólásához írtam reggel hirtelen felbuzdulva, arra, hogy a V6os az 14litert eszik ... ebből adódott ez az egész, hogy melyik típus a "jobb" .. :-)
mindenki aki meghallja a "V6" szót, már rögtön az a gonadolata, hogy benzintemető, meg pénztemető! Pedig ez egyáltalán nem igaz!!! mindegy, csak ezt akartam ... :-)
jóó, persze, a V6tal is vannak gondok, de nem olyanok, mint azt egyesek gondolják! ;-)
a Q4est meg csak azért raktam a végére, mert még plusz hibának ott van a turbó! :-))
de ugye vannak egy páran, akiknek azért jó Q4ük van itten!!! :-)P
mindenki aki meghallja a "V6" szót, már rögtön az a gonadolata, hogy benzintemető, meg pénztemető! Pedig ez egyáltalán nem igaz!!! mindegy, csak ezt akartam ... :-)
jóó, persze, a V6tal is vannak gondok, de nem olyanok, mint azt egyesek gondolják! ;-)
a Q4est meg csak azért raktam a végére, mert még plusz hibának ott van a turbó! :-))
de ugye vannak egy páran, akiknek azért jó Q4ük van itten!!! :-)P
Tentacle2012-02-10 20:37:20 // 121963
Vezérlés cserénél csak a vízpumpa meg max a szimmeringek ami plusz csere, amiatt nem szarik be a 8V sem, inkább NTC meg LMM meg hasonló elektromos befecskendezési és gyújtás probléma a gyakoribb (és bosszantóbb, mert a vízpumpa hiba nem "végzetes"). Amúgy 190k km-rel vettem a kocsit és most van benne 273k, termosztátot a legelején cseréltem a vezérléssel, volt egy lambda csere (nem bírta az acetilén+oxigént mikor nem akart kijönni a helyéről :-)), meg cseréltem generátor+AC görgőket is, mer hangoskodott, de ennyi. Az olajat mondjuk kell utánatölteni, de az sem egyedi eset :-)
afri2012-02-10 20:29:20 // 121962
süsnye2012-02-10 20:28:33 // 121961
itt se nagyon látni már 1.6 alatt..
süsnye2012-02-10 20:27:27 // 121960
jah tényleg, neked megy a szivargyújtóról.. :)
a venti mögött van a csati..
a venti mögött van a csati..
afri2012-02-10 20:17:20 // 121959
OMW100-as benyát kell tankolni, az tuti jó!
a Ladánk csak ilyennel megy, illetve csak ezzel szabad használni! :-D
nagy a kompér benne ... 16.5bar! :-DD
a Ladánk csak ilyennel megy, illetve csak ezzel szabad használni! :-D
nagy a kompér benne ... 16.5bar! :-DD
atesssz2012-02-10 20:08:44 // 121958
ilyen hőmérsékletben még dízelnél is nagyon ritka -szvsz-, de hogy így járni a benzinnel... vicc. Nembaj, 3 hétig csökkentik 10 Ft-tal, majd 3 hónapon át emelik összesen 80 Ft-tal...
Pepe1472012-02-10 20:05:10 // 121956
Mennyi most az Euro?
Svéd2012-02-10 20:04:21 // 121955
420 otthon a benya?itt 1.72€.
Pepe1472012-02-10 19:56:23 // 121954
420ért vízes benzin kicsit felháborít. Beledermedt a rendszerbe.Faszán megfogta az Ac-t.Életemben nem jártam még így. :-(Dízelnél még csak csak.Basszus benzinesnél...
Pepe1472012-02-10 19:52:06 // 121953
Ahogy elnéztem az enyém az már ki van herélve.1 fordulaton megy mindig.
atesssz2012-02-10 19:51:07 // 121952
16-osokhoz faragtál kiemelőt? milyen magasat?
Zolika1552012-02-10 19:50:23 // 121951
az még mindig direktről megy :) Holnap szemügyre veszem a biztosítéktáblát. A "narisari" csati, merre található?
süsnye2012-02-10 19:49:19 // 121950
mondjuk az tény, h az olajcserén kívül én is mindent akkor cserél(tet)ek, amikor érzem/hallom, h probléma van/lehet..
de tavaly már csináltam egy excel táblát, amiben tudom figyelni, h minek mennyi a manual szerinti csereintervalluma és hol tartunk ehhez képest :)
de tavaly már csináltam egy excel táblát, amiben tudom figyelni, h minek mennyi a manual szerinti csereintervalluma és hol tartunk ehhez képest :)
süsnye2012-02-10 19:45:04 // 121949
múltkor a ventillátorod adta meg magát, ha jól emléxem..(?)
komolyabb gondok lesznek ott sztem, mint egy biztosíték..
mondjuk első körben sztem le kellene húzni, a ventiszabályzóról a narisari csatit, mert, ha az ott esetleg össze van égve-olvadva (nekem ilyen volt), akkor lehet, h ott letestel..
komolyabb gondok lesznek ott sztem, mint egy biztosíték..
mondjuk első körben sztem le kellene húzni, a ventiszabályzóról a narisari csatit, mert, ha az ott esetleg össze van égve-olvadva (nekem ilyen volt), akkor lehet, h ott letestel..
Svéd2012-02-10 19:15:18 // 121948
Talán az is lehet az oka ennek,hogy a 16v-ben elvileg rendszeresen cserélnek vezérlést,és ezzel több minden cseréje is aktuális,és idöszerübb,mig a 8v-nél szerintem ezeket a dolgokat akkor cseréljük,ha elromlik,vagy hibajelenséget produkál.
katbal2012-02-10 18:55:43 // 121947
Nekem a 16V motor megbízhatóságára semmi panaszom. Eddig közel 100e km-t mentem a kocsival. Ezalatt 1db. főtengely-fordulat jeladó és 1db. lambda szonda hiba volt, ami a motorral kapcsolatos. Szerintem ez nem rossz ennyi km. alatt. A kötelezően cserélendő dolgokra mondjuk mindig odafigyeltem. Inkább előbb, mint hogy nagy legyen a baj.
G-Burt2012-02-10 17:58:29 // 121946
Én ma raktam be a zenét, faragtam előre kiemelőkeretet. Meg voltam eredetvizsgán is, nem volt egyszerű menet...
Zolika1552012-02-10 17:56:07 // 121945
Köszönöm a tippet!!! holnap megnézem.
Bazsa1452012-02-10 17:54:11 // 121944
Na éppen ezért nincs berakva a zene mert ilyen melegben nem volt kedvem neki állni a kábelezésnek :(
Majd tavasszal :D Megjönnek a jó kis kilincseim olaszból :D és akkor neki állok minden bizbasznak :D
Majd tavasszal :D Megjönnek a jó kis kilincseim olaszból :D és akkor neki állok minden bizbasznak :D
G-Burt2012-02-10 17:51:20 // 121943
Az tény, h egy kábelezés nem ártana neki. Szigszalagból meg ilyen volt:D
G-Burt2012-02-10 17:49:58 // 121942
Ott kell legyen, a dugó, lehet, h becsúszott egy kicsit a fűtésbox alá, de ott van, az hótziher:D Csak jól be kell nyúlni érte. De egy másik módszer: benézel a kalaptartó alá és ott kell legyen egy szürke kábel. Na az az antenna, hátulról jön, nekem azzal volt jó a rádió
Svéd2012-02-10 17:38:52 // 121941
Nézd meg a biztositékot.
Bazsa1452012-02-10 17:23:16 // 121940
Én egyet találtam egyenlőre aminek a vége "lány" viszont nekem "fiú" végű kell :D
De úgy látom szereted a sárga zöld csíkos szigetelő szalagot :D:D
De, hogy csuklani fogsz amikor újra kábelezem az egész zenét arra készülj fel :D
De úgy látom szereted a sárga zöld csíkos szigetelő szalagot :D:D
De, hogy csuklani fogsz amikor újra kábelezem az egész zenét arra készülj fel :D
Zolika1552012-02-10 17:12:20 // 121939
Kár volt lemennem járatni kicsit... :D Végre felfogta, hogy van benne elég olaj, és elaludt az a piros lámpa a rádió felett, DE!! és itt jön aminek jönnie kellett .. cserébe meghalt az egész klímavezérlő, és beltér világítás! 2 napja, hazajöttünk vele, semmi gond, minden működött... :(
G-Burt2012-02-10 16:45:53 // 121938
Volt tetőantennás változat is belőle:) A konkrét autón viszont tetőantenna is és rejtett antenna is van:)