afri2012-02-10 21:37:17 //
121976
Háth. Szerintem nem ússzuk meg ezt a format C-t. Még a levegő változás sem sokat segít. Nyíregyházán is már 4x... :(
Azért több, mint 300 nap van még az évből... :)))
Simán megérdemelné az ilyen a Fa testápolót...
Buksi2012-02-10 21:19:50 //
121972
A sok bontástól van! :-D
Buksi2012-02-10 21:18:33 //
121971
Na az elég érdekes lenne! :-D
Az előző autóm motorja (33 1.7 16V) nagyjából ennyi idő alatt 2x halt meg, először csapágyas lett, aztán meg hengerfejes, szal ahhoz a boxerhez képest a TS 16V elég jó :-) (De mindjárt jön pb_, és majd jól lehurrog emiatt a hozzászólás miatt :-))
G-Burt2012-02-10 20:57:23 //
121968
Az 55be megvettem, 4es golf keret volt, kb 4-5 centit emelhet ki, az ajtókárpitot meg kellet vágni. Amit ma faragtam a 45be, az 4,5 centi magas és egy régi szekrény ajtaja adta az életét érte:D
Svéd2012-02-10 20:56:57 //
121967
kombihoz képest elég jó.:)
Svéd2012-02-10 20:53:21 //
121966
Azért végzetes hibákról itt ritkán olvasni,inkább kisebb,boszantóbb,teljesitmény csökkentő hibák a gyakoribbak,és nálam már mind jelentkezett.Én sajnos nem vagyok egy nagy mágus az autószerelés terén,és ugy vettem ezt a kocsit,hogy lövésem sem volt róla,hogy az elözö autóimhoz képest ilyen extra igényei vannak,de atért haladunk lassan.Beletelt kb 1-2 hónapomba,mire ráébredtem hogy milyen szégyenletes állapotban vettem meg szegényt.Az elözö tulajok kb mindent elbarmoltak rajta amit cak lehetett.
Ja, ami nem motor problémám volt az a kuplung meg a váltó.A kuplung tárcsa szétesett, aztán a váltó egyik reteszelője ugrott ki a helyéről, és ragadt végül 4be a váltó, de mindkét dolog fokozatosan jött elő, fel tudtam rá készülni alkatrésszel és segítséggel :-)
afri2012-02-10 20:44:41 //
121964
amugy én csak Fairlane hozzászólásához írtam reggel hirtelen felbuzdulva, arra, hogy a V6os az 14litert eszik ... ebből adódott ez az egész, hogy melyik típus a "jobb" .. :-)
mindenki aki meghallja a "V6" szót, már rögtön az a gonadolata, hogy benzintemető, meg pénztemető! Pedig ez egyáltalán nem igaz!!! mindegy, csak ezt akartam ... :-)
jóó, persze, a V6tal is vannak gondok, de nem olyanok, mint azt egyesek gondolják! ;-)
a Q4est meg csak azért raktam a végére, mert még plusz hibának ott van a turbó! :-))
de ugye vannak egy páran, akiknek azért jó Q4ük van itten!!! :-)P
Vezérlés cserénél csak a vízpumpa meg max a szimmeringek ami plusz csere, amiatt nem szarik be a 8V sem, inkább NTC meg LMM meg hasonló elektromos befecskendezési és gyújtás probléma a gyakoribb (és bosszantóbb, mert a vízpumpa hiba nem "végzetes"). Amúgy 190k km-rel vettem a kocsit és most van benne 273k, termosztátot a legelején cseréltem a vezérléssel, volt egy lambda csere (nem bírta az acetilén+oxigént mikor nem akart kijönni a helyéről :-)), meg cseréltem generátor+AC görgőket is, mer hangoskodott, de ennyi. Az olajat mondjuk kell utánatölteni, de az sem egyedi eset :-)
afri2012-02-10 20:29:20 //
121962
süsnye2012-02-10 20:28:33 //
121961
itt se nagyon látni már 1.6 alatt..
süsnye2012-02-10 20:27:27 //
121960
jah tényleg, neked megy a szivargyújtóról.. :)
a venti mögött van a csati..
afri2012-02-10 20:17:20 //
121959
OMW100-as benyát kell tankolni, az tuti jó!
a Ladánk csak ilyennel megy, illetve csak ezzel szabad használni! :-D
nagy a kompér benne ... 16.5bar! :-DD
atesssz2012-02-10 20:08:44 //
121958
ilyen hőmérsékletben még dízelnél is nagyon ritka -szvsz-, de hogy így járni a benzinnel... vicc. Nembaj, 3 hétig csökkentik 10 Ft-tal, majd 3 hónapon át emelik összesen 80 Ft-tal...
Svéd2012-02-10 20:08:29 //
121957
290 a közép.
Pepe1472012-02-10 20:05:10 //
121956
Mennyi most az Euro?
Svéd2012-02-10 20:04:21 //
121955
420 otthon a benya?itt 1.72€.
Pepe1472012-02-10 19:56:23 //
121954
420ért vízes benzin kicsit felháborít. Beledermedt a rendszerbe.Faszán megfogta az Ac-t.Életemben nem jártam még így. :-(Dízelnél még csak csak.Basszus benzinesnél...
Pepe1472012-02-10 19:52:06 //
121953
Ahogy elnéztem az enyém az már ki van herélve.1 fordulaton megy mindig.
atesssz2012-02-10 19:51:07 //
121952
16-osokhoz faragtál kiemelőt? milyen magasat?
az még mindig direktről megy :) Holnap szemügyre veszem a biztosítéktáblát. A "narisari" csati, merre található?
süsnye2012-02-10 19:49:19 //
121950
mondjuk az tény, h az olajcserén kívül én is mindent akkor cserél(tet)ek, amikor érzem/hallom, h probléma van/lehet..
de tavaly már csináltam egy excel táblát, amiben tudom figyelni, h minek mennyi a manual szerinti csereintervalluma és hol tartunk ehhez képest :)
süsnye2012-02-10 19:45:04 //
121949
múltkor a ventillátorod adta meg magát, ha jól emléxem..(?)
komolyabb gondok lesznek ott sztem, mint egy biztosíték..
mondjuk első körben sztem le kellene húzni, a ventiszabályzóról a narisari csatit, mert, ha az ott esetleg össze van égve-olvadva (nekem ilyen volt), akkor lehet, h ott letestel..
Svéd2012-02-10 19:15:18 //
121948
Talán az is lehet az oka ennek,hogy a 16v-ben elvileg rendszeresen cserélnek vezérlést,és ezzel több minden cseréje is aktuális,és idöszerübb,mig a 8v-nél szerintem ezeket a dolgokat akkor cseréljük,ha elromlik,vagy hibajelenséget produkál.
katbal2012-02-10 18:55:43 //
121947
Nekem a 16V motor megbízhatóságára semmi panaszom. Eddig közel 100e km-t mentem a kocsival. Ezalatt 1db. főtengely-fordulat jeladó és 1db. lambda szonda hiba volt, ami a motorral kapcsolatos. Szerintem ez nem rossz ennyi km. alatt. A kötelezően cserélendő dolgokra mondjuk mindig odafigyeltem. Inkább előbb, mint hogy nagy legyen a baj.
G-Burt2012-02-10 17:58:29 //
121946
Én ma raktam be a zenét, faragtam előre kiemelőkeretet. Meg voltam eredetvizsgán is, nem volt egyszerű menet...
Köszönöm a tippet!!! holnap megnézem.
Na éppen ezért nincs berakva a zene mert ilyen melegben nem volt kedvem neki állni a kábelezésnek :(
Majd tavasszal :D Megjönnek a jó kis kilincseim olaszból :D és akkor neki állok minden bizbasznak :D
G-Burt2012-02-10 17:51:20 //
121943
Az tény, h egy kábelezés nem ártana neki. Szigszalagból meg ilyen volt:D
G-Burt2012-02-10 17:49:58 //
121942
Ott kell legyen, a dugó, lehet, h becsúszott egy kicsit a fűtésbox alá, de ott van, az hótziher:D Csak jól be kell nyúlni érte. De egy másik módszer: benézel a kalaptartó alá és ott kell legyen egy szürke kábel. Na az az antenna, hátulról jön, nekem azzal volt jó a rádió
Svéd2012-02-10 17:38:52 //
121941
Nézd meg a biztositékot.
Én egyet találtam egyenlőre aminek a vége "lány" viszont nekem "fiú" végű kell :D
De úgy látom szereted a sárga zöld csíkos szigetelő szalagot :D:D
De, hogy csuklani fogsz amikor újra kábelezem az egész zenét arra készülj fel :D
Kár volt lemennem járatni kicsit... :D Végre felfogta, hogy van benne elég olaj, és elaludt az a piros lámpa a rádió felett, DE!! és itt jön aminek jönnie kellett .. cserébe meghalt az egész klímavezérlő, és beltér világítás! 2 napja, hazajöttünk vele, semmi gond, minden működött... :(
G-Burt2012-02-10 16:45:53 //
121938
Volt tetőantennás változat is belőle:) A konkrét autón viszont tetőantenna is és rejtett antenna is van:)
G-Burt2012-02-10 16:44:21 //
121937
Akkor keresd meg a másik dugót, 2 antenna drót van a kocsiban. Szerintem az egyik, amit te találtál, a másik meg ami jó. Eléggé be kell nyúlni érte, ha jól láttam a jobb oldalon van elvezetve a műanyag küszöb alatt a kábel.
Well, vezérlőegység hiba visszajött, LMM és lambda zárlat nem jött vissza próbakör után sem.
Next?
Svéd2012-02-10 16:32:19 //
121935
Ok,küldheted,ha te állod a postát.:)Kiváncsi lennék hogy mennyibe lenne ide.
Svéd2012-02-10 16:17:01 //
121934
Ha nem is öregebb,de tuti hogy öregebbnek néz ki.:D
nagyon pöpec :D

Jól értem: elöl a tetőn van az antenna és hátul a kalaptartóban a vevőegység és onnan megy az antenna kábel előre a közép konzolba ?!
Ha valóban így van akkor csak gratulálni tudok az olaszoknak az elmés megoldásért :D
Mostanában pedig hosszabb távokat megyek, 100-150 kmek egy beindítással, rendesen használva...
Thomika2012-02-10 15:27:33 //
121930
Az jó meló lesz! :) A kalaptartó alatt középen lesz a vevőegysége, onnan jön előre. Elvileg, ha a csomagtartóból leszeded a felső kárpitot, akkor látszani fog, de kb. annyit tudsz intézni, hogy látod, benne van-e a kábel rendesen. Ha komolyabban akarsz mókolni vele, ki kell venni a kalaptartót!
Thomika2012-02-10 15:25:15 //
121929
Főleg, ha 10 évvel lenne csak idősebb az apád! :P
Thomika2012-02-10 15:24:15 //
121928
Az lehet attól volt, hogy ezer éve nem volt rendesen megjáratva a kocsi! Ha a kipuff már "tele van", akkor az erősen visszahat a mocira is! De most már tényleg kíváncsi vagyok a vasra! Hiányzik a 8V-m :( Sokkal élvezetesebb volt vele autózni...hiába ugyanannyi Le...
Én nem szólok bele a nagyok dolgába, csak felvetettem.. :)