Tehát az ecu csatin a 67-es 68as láb a főtengely pozíció szenzoré.
A 67esen indítózáskor 4.2V, alapjáraton 11V, 3000 fordulaton 28 V feszültségnek kell lennie.68-as lábon gyujtáson 0V a fesz.
De előbb csinálj egy szakadás vizsgálatot.
mreni2011-12-05 17:45:41 // 119431
mreni2011-12-05 17:39:10 // 119430
ja tényleg,mert neked gyujtásra indítja az AC-t ugye?
de a motorba nem fecskendezi be ha rossz a jeladód. A jeladó és a csati között is lehet gond,nem feltétlen csak a csati és ecu között.
de a motorba nem fecskendezi be ha rossz a jeladód. A jeladó és a csati között is lehet gond,nem feltétlen csak a csati és ecu között.
Longman2011-12-05 17:17:41 // 119429
az ac relé behúz, az biztos.
megnézem majd én is a manualban, de ha gondolod megnézheted te is, több szem többet lát..
annyi hogy a 164 3.0 24V-t nézd AR66301
kicserélem majd a jeladót is, de biztos h nem az a gondja, hiszen a kábel mozgatására kezdett így reagálni..
és az is biztos hogy ez nem újkeletű probléma..
a vezérlés oldali kopogás érzékelőt is ki kéne cserélni a csatlakozó miatt, de lehetetlen hozzáférni magához a jeladóhoz azoldalt.. :S
És az a baj hogy ezeknek a csatlakozóját sem tudom cserélni, hiszen ilyen árnyékolt, olyan mint a koax kábel..
Vagy ismeri esetleg valaki ennek a trükkjét??
megnézem majd én is a manualban, de ha gondolod megnézheted te is, több szem többet lát..
annyi hogy a 164 3.0 24V-t nézd AR66301
kicserélem majd a jeladót is, de biztos h nem az a gondja, hiszen a kábel mozgatására kezdett így reagálni..
és az is biztos hogy ez nem újkeletű probléma..
a vezérlés oldali kopogás érzékelőt is ki kéne cserélni a csatlakozó miatt, de lehetetlen hozzáférni magához a jeladóhoz azoldalt.. :S
És az a baj hogy ezeknek a csatlakozóját sem tudom cserélni, hiszen ilyen árnyékolt, olyan mint a koax kábel..
Vagy ismeri esetleg valaki ennek a trükkjét??
mreni2011-12-05 16:23:22 // 119428
ki kell mérni a csati és a vezérlő között,hogy van-e szakadás,ha gondolod megkeresem mely lábakon megy a jel az ecu csatijához,illetve a jeladót is ki lehet mérni,hogy mekkora az ellenállása. ha gondolod megnézem a konkrét adatokat hogy mit kell mutatnia.
a főtengely jeladótól nem indul,ha az nincs se gyujtás se befecskendezés,általában.
a főtengely jeladótól nem indul,ha az nincs se gyujtás se befecskendezés,általában.
RoliQ42011-12-05 15:46:52 // 119427
Hugomét (1évig tud visszamenni) átküldöm ha kell... ezt csak kivágtam hogy lehessen látni... ha nem ért volna oda akkor visszajött volna... de nem jött!
Fairlane2011-12-05 15:36:54 // 119426
Sajnos a cibnél nem lehet online hat hónapnál régebbre visszakeresni...
Mindazonáltal tényleg tökre nem rémlik, hogy befutott volna, vagy hogy jött volna róla sms.
Mindazonáltal tényleg tökre nem rémlik, hogy befutott volna, vagy hogy jött volna róla sms.
RoliQ42011-12-05 14:01:13 // 119425
Fairlane2011-12-05 13:59:18 // 119424
Hmm...
Nekem még az elején volt egy vízfelforrásom, aminek következtében mint utóbb kiderült beázott a főtengely jeladó csatlakozója. Akkor valami olyan akármilyen jelet adott az ecunak, aminek következtében az kipurcant. Olyan 3000-nél tovább nem engedte pörgetni az motort...
Elvittem villanyászhoz, az megcsinálta, meg elmesélte, hogy ilyen beázásos, menet közben széthúzásos, kontaktos esetekben eljuthat valami olyan tüske-szerű impulzus a vezérlőhöz, amitől az behal....
Lehet, hogy nálad is ilyesmi... de persze lehet, hogy nem...
Van másik, csere vezérlőd?
Szerintem vas áron lenne csak vevő egy éppen vilanyhibás, épített, tizenéves V6os alfára...
Nekem még az elején volt egy vízfelforrásom, aminek következtében mint utóbb kiderült beázott a főtengely jeladó csatlakozója. Akkor valami olyan akármilyen jelet adott az ecunak, aminek következtében az kipurcant. Olyan 3000-nél tovább nem engedte pörgetni az motort...
Elvittem villanyászhoz, az megcsinálta, meg elmesélte, hogy ilyen beázásos, menet közben széthúzásos, kontaktos esetekben eljuthat valami olyan tüske-szerű impulzus a vezérlőhöz, amitől az behal....
Lehet, hogy nálad is ilyesmi... de persze lehet, hogy nem...
Van másik, csere vezérlőd?
Szerintem vas áron lenne csak vevő egy éppen vilanyhibás, épített, tizenéves V6os alfára...
Longman2011-12-05 11:02:43 // 119423
Vasárnap újra indítottam a gépet..
Még menni is akartam vele, de persze nem jött össze..
Miután beindítottam, döbbentem és örömmel vettem tudomásul hogy egyáltalán nincs szelephang, nagyszerűen jár.. :)
Ezután elkövettem egy hibát: mivel nincs rajta a vezérlés burkolata, gondoltam meggyőződöm nem-e őr oda valamelyik kábel. Látszólag nem ért, de csak egy hajszállal. Na mondom meg kell igazítani. Ahogy fentebb húztam, megváltozott a motor járása, először felpörgött, aztán leállt. Újraindítottam, ugyanez a jelenség. Kibogoztam, a főtengely helyzet érzékelő kábelja az. Szépen leszedtem róla a külső szigetelést, és átnéztem amíg tudtam. Sokmindent nem láttam rajta. Közben indítóztam, innentől hol nem indult, hol pörgött, hol fulladt. Ott valami nem kerek.
Csak azt nem tudom visszafelé hogy tudok mérni, van-e szakadás, bármi ilyesmi.. Mert ugye itt a főtengelytől megy a jel a Motronic felé. A csatlakozónál hiába mérek, ha attól még hátrébb a comp. irányába lesz a bibi..
Másik szopás, mondom lehúzom a vez.oldali kopogás érékelő csatlakozóját. Amit nem tudhattam valószínüleg a hőtől már megolvadhatott, így a jeladó felőli csatlakozó (a fiú), beleszakadt az ellendarabba. Pontosabban nem maradt rajta műanyag, csak a saruk állnak kifelé... Ezekután sajnos nem indul az autó.
Hogy a kettő közül melyik okozza a hibát?? Hahahahahahaha... :)
(hogy szakadt volna az anyjába a feje ennek a.., meg nekem is amikor hozzá láttam)
Mindenesetre ma elkezdem meghirdetni minden olyan helyen, duen, racing, hasznaltauto, itt. Kíváncsi leszek, nem akarok érte sokat kérni, inkább vigyék minél előbb.
Szerintetek mi az az ár?
Még menni is akartam vele, de persze nem jött össze..
Miután beindítottam, döbbentem és örömmel vettem tudomásul hogy egyáltalán nincs szelephang, nagyszerűen jár.. :)
Ezután elkövettem egy hibát: mivel nincs rajta a vezérlés burkolata, gondoltam meggyőződöm nem-e őr oda valamelyik kábel. Látszólag nem ért, de csak egy hajszállal. Na mondom meg kell igazítani. Ahogy fentebb húztam, megváltozott a motor járása, először felpörgött, aztán leállt. Újraindítottam, ugyanez a jelenség. Kibogoztam, a főtengely helyzet érzékelő kábelja az. Szépen leszedtem róla a külső szigetelést, és átnéztem amíg tudtam. Sokmindent nem láttam rajta. Közben indítóztam, innentől hol nem indult, hol pörgött, hol fulladt. Ott valami nem kerek.
Csak azt nem tudom visszafelé hogy tudok mérni, van-e szakadás, bármi ilyesmi.. Mert ugye itt a főtengelytől megy a jel a Motronic felé. A csatlakozónál hiába mérek, ha attól még hátrébb a comp. irányába lesz a bibi..
Másik szopás, mondom lehúzom a vez.oldali kopogás érékelő csatlakozóját. Amit nem tudhattam valószínüleg a hőtől már megolvadhatott, így a jeladó felőli csatlakozó (a fiú), beleszakadt az ellendarabba. Pontosabban nem maradt rajta műanyag, csak a saruk állnak kifelé... Ezekután sajnos nem indul az autó.
Hogy a kettő közül melyik okozza a hibát?? Hahahahahahaha... :)
Mindenesetre ma elkezdem meghirdetni minden olyan helyen, duen, racing, hasznaltauto, itt. Kíváncsi leszek, nem akarok érte sokat kérni, inkább vigyék minél előbb.
Szerintetek mi az az ár?
RoliQ42011-12-05 10:10:11 // 119422
hát akkor jobban nézd meg az utalásokat... mindenkinek elment...!!!
Fairlane2011-12-05 09:42:11 // 119421
Az én pénzem tökre sohasem ért vissza...
De most már mindegy is...
De most már mindegy is...
RoliQ42011-12-05 08:54:10 // 119420
Nem sértődöm meg, azok nézzenek magukba akik nem utaltak... és már mint mondtam azért volt előre utalás mert már buktam... amit most is buktam volna!!!! JAH buktam is, mert én kifizettem a tervezést meg stb... de a pénzetek vissza utaltam!!! Jah és örülök neki hogy pont olyan tesz ilyen megjegyzést akinek már segítettem másban!
Thomika2011-12-05 00:37:29 // 119419
Kellett neked hozzányúlni! Ez mind azért van! Elég lett volna egy külső átalakítás, aztán max 1x!! Egy izmosabb motor!
Marklar1552011-12-04 23:17:38 // 119418
Épp összedatam, hogy idén 12500km-t mentem csak az SW vel. Pedíg szerintem vagy 6 hónapot bizti állt. Most is lassan 2 hónapja ... :(
Év elején 3 hónap a törés miatt, utána az önindító, váltó, rángatás (computer)... ááá :/
Év elején 3 hónap a törés miatt, utána az önindító, váltó, rángatás (computer)... ááá :/
Marklar1552011-12-04 23:15:26 // 119417
Azért a sites topikban is megkérdeztem:)
Nem akarok Perdix sorsára jutni... :-PPP
Habár suzukit nem istenítenék, de a Deltát simán... :)
Nem akarok Perdix sorsára jutni... :-PPP
Habár suzukit nem istenítenék, de a Deltát simán... :)
Marklar1552011-12-04 23:13:37 // 119416
Először azt hittem kinyúlták a légzsákos kormányt. De ez egy 95 ösautó. Lehet így kérték.? Vagy a Sporthoz ez járt?...
Lehet a Te autód is 16V lenne, ha 1-2 hónappal későbbi... :)))
Lehet a Te autód is 16V lenne, ha 1-2 hónappal későbbi... :)))
Marklar1552011-12-04 23:11:26 // 119415
A szűrke plöss belső, "fa" műszerfal közép, "fa" ablakemelő kapcsolók, fa váltó gomb/ kormány. + elektromos hátsó ablakemelők. "Természetessen nem lesz minden szűrke. Keverve lesz, mint a felújítás alatt lévő másikon:)
Ha megmarad ez a gép, akkor színte gyárinak csinálnám meg. Csak Felni, fólia és zene lenne a + extra. Kipuff is csak a végénél lenne brutálabb.
Az első 30km alatt nagyon barátian viselkedett ámm. Igaz ez a 195/60 as gumi béna egy kicsit :) De, lehet csak, mert nyári, vagy mert szeptember óta nem használták és nem egyforma a nyomás...
Ha megmarad ez a gép, akkor színte gyárinak csinálnám meg. Csak Felni, fólia és zene lenne a + extra. Kipuff is csak a végénél lenne brutálabb.
Az első 30km alatt nagyon barátian viselkedett ámm. Igaz ez a 195/60 as gumi béna egy kicsit :) De, lehet csak, mert nyári, vagy mert szeptember óta nem használták és nem egyforma a nyomás...
Fairlane2011-12-04 23:04:01 // 119414
Szerintem nem lenne gáz...
Ismét szerintem: be fognak szólni... :)
Ismét szerintem: be fognak szólni... :)
Fairlane2011-12-04 23:01:30 // 119413
Az a kormány de nagyon durva... :)
Fairlane2011-12-04 23:00:43 // 119412
Mit is jelent az a superesítés?
Marklar1552011-12-04 22:47:38 // 119411
Nemtom ki itt a moderátor.
De szerinte, szerintetek gázz lenne, ha felraknám az autóim közé SW-t? :)
De szerinte, szerintetek gázz lenne, ha felraknám az autóim közé SW-t? :)
Marklar1552011-12-04 22:43:43 // 119410
Amit én is tudok róla már az oldalamon.
Viszont. Sport belsős + egy pár bőr első ülés.
Terv: bőr ülések Temprába, Tempra jó álapotu első ülései (sport) és ennek a hátsói (igaz világosban nem is láttam még :) ) alkotnak egy szettet. Ez 12000ft
+ egy pár sport első ülés 5-6000ft Ezt is csak sötétben láttam, s igen koszosak :)
Ajtókárpitokat még nem tudom, de lehet azok is vihetőek lesznek. Télen már nem szeretnék ilyet szerelni.
Tavasszal pedig Superesítem a lakatolás után.
Kaptam hozzá szervíz könyvet. 100k ig márkaszervízelve volt.
15" os gyári aluk, 195//60 as nyári gumikkal 45000ft
Még jó, hogy nem vitte el senki a téli kerekeim:)
1995 ben újonan itthon forgalomba helyezve. (rozsda szempontjából nem előny).
Holnap ezt is meglássuk :)
Viszont. Sport belsős + egy pár bőr első ülés.
Terv: bőr ülések Temprába, Tempra jó álapotu első ülései (sport) és ennek a hátsói (igaz világosban nem is láttam még :) ) alkotnak egy szettet. Ez 12000ft
+ egy pár sport első ülés 5-6000ft Ezt is csak sötétben láttam, s igen koszosak :)
Ajtókárpitokat még nem tudom, de lehet azok is vihetőek lesznek. Télen már nem szeretnék ilyet szerelni.
Tavasszal pedig Superesítem a lakatolás után.
Kaptam hozzá szervíz könyvet. 100k ig márkaszervízelve volt.
15" os gyári aluk, 195//60 as nyári gumikkal 45000ft
Még jó, hogy nem vitte el senki a téli kerekeim:)
1995 ben újonan itthon forgalomba helyezve. (rozsda szempontjából nem előny).
Holnap ezt is meglássuk :)
Marklar1552011-12-04 22:36:30 // 119409
Thomika2011-12-04 22:17:20 // 119407
:)))) Már nem is olyan szőke, kólán és pizzán él régóta, így elkezdett bebarnulni! :P
Thomika2011-12-04 22:16:30 // 119406
Holnap felhívom, meg tudja-e oldani! Ha elő lenne készítve a digitális munka, akkor csak nyomtatni kellene. 10-15 példányt még megéri digit nyomtatással csinálni!
Thomika2011-12-04 22:14:50 // 119405
Akkor már legyen az SW, az különleges, és egyedi a fényezése is! :)
Thomika2011-12-04 22:13:50 // 119404
biztosan :))) Csak megfelelő papír kéne hozzá :) Bár ilyen egyszerű lenne! :/
Fairlane2011-12-04 21:06:51 // 119403
Azaz... :)
Marklar1552011-12-04 21:05:46 // 119402
Magas, szőke? Góliát? :)
Fairlane2011-12-04 20:54:27 // 119401
Van itt egy grafikusi képességekkel megáldott 155 tulaj akivel összerakathatnánk, csak mostanság ritkán téved ide...
Marklar1552011-12-04 20:48:25 // 119400
Anno a júliust jegyeztem elő. Most is azt szeretném. Csak melyik autó legyen rajta?
:-P
:-P
Marklar1552011-12-04 20:47:16 // 119399
Pénzt is tudna nyomtattni? :)))
Marklar1552011-12-04 20:46:40 // 119398
Mindjárt előkerül Roli és megsértődik... :)
Thomika2011-12-04 20:02:48 // 119397
Nekem és Tsigának Augusztus foglalt! :P :)))
Thomika2011-12-04 20:01:31 // 119396
No apósomnak nyomdája van...szedjük össze a képeket, és vmi alapkoncepciót, pl. kinézet egyebek (lehet netről képet berakni, hogy nézzen ki) Ha ez megvan kell példányszámot szülni és megkérdem mibe fájna. Itt meg tudom sztem oldani,hogy ne legyen gond! De annyi gond van ,hogy ha a végén 3-an maradunk a 15 helyett, akkor 3an fizetjük ki! Nem fogom xarban hagyni az apóst! De utána a jelentkezőkkel ,akik engem hagytak xarban, én fogok elszámolni!
Ha így jó ,akkor holnap elkezdek mozgolódni az ügyben! De idén ebből már nem sok lesz sztem! De ezt is megkérdem!
Ha így jó ,akkor holnap elkezdek mozgolódni az ügyben! De idén ebből már nem sok lesz sztem! De ezt is megkérdem!
Fairlane2011-12-04 17:36:31 // 119395
Ha van készen, akkor veszek, de hogy előre nem utalok rá pénzt az tuti :P
Tehát nem lesz...
Tehát nem lesz...
sprint832011-12-04 16:19:47 // 119394
Szerintem megfelelő ember híján aki elvállalná, hogy foglalkozik vele tuti nem.
atesssz2011-12-04 16:12:48 // 119393
Meg merjem kérdezni, hogy lesz-e még idén valami a 155-ös naptárból?...
süsnye2011-12-04 11:48:29 // 119392
tréler..
szerelőnél letámasztva, két hétig ott,lesz, mostmá' mindent megnézetek és cseréltetek rajta, ami már megvan (szervópumpa, csövek), meg amit kell..
a szíjhajtású cuccok közül már csak a klímakomp maradt a régi.. fogadok, h az lesz a köv áldozat..
szerelőnél letámasztva, két hétig ott,lesz, mostmá' mindent megnézetek és cseréltetek rajta, ami már megvan (szervópumpa, csövek), meg amit kell..
a szíjhajtású cuccok közül már csak a klímakomp maradt a régi.. fogadok, h az lesz a köv áldozat..
Fairlane2011-12-03 21:14:46 // 119391
Jééé, a mekkintos úr bekukkant ide is néhanapján? :))
Fairlane2011-12-03 21:14:13 // 119390
És most mivan? Otthagytad, vagy hazajöttetek?
GTPeti2011-12-03 20:36:02 // 119389
Csak arra írtam, hogy ha megbízható autót akarsz, akkor ez a logikus választás.
"az alkatrész drágább.." Na ez az ami nem igaz. Lásd pl. vezérlésszett...
De Te tudod. ;)
"az alkatrész drágább.." Na ez az ami nem igaz. Lásd pl. vezérlésszett...
De Te tudod. ;)
SD2011-12-03 20:33:28 // 119388
egy kis motoros benyás turbósnak inkább lenne realitása... de az meg megint milyen torzszülött már.. városba sok, pályára meg kevés...
várom már a villanyautókat:) addig meg elhasználom ezeket.)
várom már a villanyautókat:) addig meg elhasználom ezeket.)
SD2011-12-03 20:31:04 // 119387
őőő eddig sem szerettem a dízeleket, mert állítom hogy csak annak éri meg aki nagyon sokat autózik és nem kap be nagyobb felújítást.. most már az üzemanyag különbség sem adja ki.. az alkatrész drágább..
ha dízel akkor automata, annak van értelme de akkor meg minek alfa?
nem tom én nem vagyok traktor párti:)
szmogriadó sem a benzinesek miatt van, szóval épp most van vége a dízel korszaknak:) ezért én már nem vennék:)
ha dízel akkor automata, annak van értelme de akkor meg minek alfa?
nem tom én nem vagyok traktor párti:)
szmogriadó sem a benzinesek miatt van, szóval épp most van vége a dízel korszaknak:) ezért én már nem vennék:)
GTPeti2011-12-03 20:06:50 // 119386
Egy 156 JTD költséghatékony és megbízható választás ilyen utakra. ;)
SD2011-12-03 20:02:04 // 119385
nekem is jövő nyáron egy Karlsruhe-i esküvő miatt szóbakerült hogy nekem van két autóm is én jöjjek plusz autóval. De hevesen tiltakoztam hogy lassan 19 éves a gép...
Ennek ellenére kétségem nincs hogy baj nélkül megjárná... de ha mégis lenne valami baja.. gyakorlatilag, ha ott belököm az árokba olcsóbban jövök ki mint ha haza trélereztetem. És ez az ami elgondolkoztató... Lehet hogy nem egy ilyan autóval kell elindulni ilyen távra.
Egyszer buli volt olasz-ba, de nem erre való már ez a vas, itthon el bohóckodok vele megnézem a garázsban néha így télen..
De kicsit drágább sokkal bonyolultabb szart nem szeretnék, sokkal drágább autót meg nem tudom akarok-s szintén beépített évi milla körüli veszteséggel...
Amúgy kapott ma a puttony selenia 20K olajat:)
Tegnap meg kifizettem a kéglit végleg:)
Ennek ellenére kétségem nincs hogy baj nélkül megjárná... de ha mégis lenne valami baja.. gyakorlatilag, ha ott belököm az árokba olcsóbban jövök ki mint ha haza trélereztetem. És ez az ami elgondolkoztató... Lehet hogy nem egy ilyan autóval kell elindulni ilyen távra.
Egyszer buli volt olasz-ba, de nem erre való már ez a vas, itthon el bohóckodok vele megnézem a garázsban néha így télen..
De kicsit drágább sokkal bonyolultabb szart nem szeretnék, sokkal drágább autót meg nem tudom akarok-s szintén beépített évi milla körüli veszteséggel...
Amúgy kapott ma a puttony selenia 20K olajat:)
Tegnap meg kifizettem a kéglit végleg:)
Svéd2011-12-03 16:47:05 // 119384
hát januárban nekem is kocsival kell visszajönni,én is tartok töle,az eddigi mérleg 8 útból 4 problémás.1 termosztát hiba vizforralás,2 kuplung szétesés,3 beállt a klima csapágy és megfogta a motort,4 elektromos hiba.
G-Burt2011-12-03 12:45:37 // 119383
lelke van, mint az összes többinek is:)
süsnye2011-12-03 11:05:14 // 119382
no, annak ellenére, h mostanában dicsekedtem, h még nem hagyott ott sehol, tegnap másodszor is sikerült neki..
Ausztria, A21, Bécs előtt, lementünk a pályáról egy kúthoz. Még a kút előtt egy kereszteződéshez értünk, amikor is alapjáraton kib@szott kerregés..
De csak alapjáraton, amikor forulaton volt, akkor semmi. Odaértünk a kúthoz, gyorsan néztem mi lehet, ez nem kívülről jön.. :(
Alapjárat rendben egyébként, semmi fulladozás, viszont szabálytalan kerreség a lánc könyékéről..
Olajnyomást elfelejtettem megnézni, de esélyes, h a feszítő adta meg magát.. és persze hétfőn meg vissza kéne menni..
Asszem még egy esélyt adok neki, ha rövid időn belül még1x otthagy vhol, akkor asszem megpecsételi a sorsát..
Érdekes, egybként, h 5 év alatt sosem voltak ilyen komoly problémék, viszont, amióta előkerült, h kéne másik autót venni sorra jönnek a gondok.. anno, mikor ezt vettem, ugyanezt csinálta a Tipo is.. :)
Ausztria, A21, Bécs előtt, lementünk a pályáról egy kúthoz. Még a kút előtt egy kereszteződéshez értünk, amikor is alapjáraton kib@szott kerregés..
De csak alapjáraton, amikor forulaton volt, akkor semmi. Odaértünk a kúthoz, gyorsan néztem mi lehet, ez nem kívülről jön.. :(
Alapjárat rendben egyébként, semmi fulladozás, viszont szabálytalan kerreség a lánc könyékéről..
Olajnyomást elfelejtettem megnézni, de esélyes, h a feszítő adta meg magát.. és persze hétfőn meg vissza kéne menni..
Asszem még egy esélyt adok neki, ha rövid időn belül még1x otthagy vhol, akkor asszem megpecsételi a sorsát..
Érdekes, egybként, h 5 év alatt sosem voltak ilyen komoly problémék, viszont, amióta előkerült, h kéne másik autót venni sorra jönnek a gondok.. anno, mikor ezt vettem, ugyanezt csinálta a Tipo is.. :)