Vikking 3112011-12-12 09:28:34 // 119626
A 8V-n két kábeles a lambda, az egyik a fűtője a lambdának, a másik 3 erű a csatija gondolom....
Zsocy1552011-12-12 08:45:03 // 119625
Én tudom. Biztos nem venném meg, főleg ennyiért nem.
katbal2011-12-12 01:24:39 // 119624
Nekem ugyan ilyen, meleg motornál 2000 körül rángatós tünetet okozott a kukás lambda szonda. Ha lehúztam, pont ugyan olyan szar volt. Hogy teljesen kuka-e a lambda szonda, azt ki tudod mérni multiméterrel is. Összedugott állapotban erőszakold bele a mérőtüskét a csatlakozóba, ahol a drótok mennek bele. Van 2 egyforma színű drótja, azok közt kellene 12V-ot mérni, ez a szonda fűtés. A másik két drót között alapjáraton melegen meg 0,5-0,7V körül kéne mérni. Gázfröccsre meg fel kéne ugrania 1V fölé!
Marklar1552011-12-12 00:04:11 // 119623
Amúgy meg majdnem minden Q4 eladó?
Marklar1552011-12-12 00:03:23 // 119622
6. kép.
Biztos magán személy a hirdető... :-P
Biztos magán személy a hirdető... :-P
karika1552011-12-12 00:03:09 // 119621
hogyte miket találsz?... :))
Marklar1552011-12-11 23:48:10 // 119620
karika1552011-12-11 23:42:39 // 119619
Üdv,ha a szűrőt már amúgy is megkérted,sztem elsőkörben érdemes lenne evvel kezdeni ;)
karika1552011-12-11 23:38:56 // 119618
zsíííííííír!!!!!!! :))
G-Burt2011-12-11 23:08:06 // 119617
közvélemény kutat ás?:)
Vikking 3112011-12-11 23:05:23 // 119616
minden műszeregységen van visszajelző?:D nem csak az újabb fajtákban?
Marklar1552011-12-11 23:01:03 // 119615
Fairlane2011-12-11 22:45:08 // 119614
Hm, ha csak simán gyújtást adsz, világítania kellene...
Tehát elsőként cseréld ki a kiégett izzót a műszeregységben :)
Tehát elsőként cseréld ki a kiégett izzót a műszeregységben :)
mreni2011-12-11 22:34:37 // 119613
köszi,sokat segítettél
pb_2011-12-11 22:32:04 // 119612
Le fog állni, kivéve 1 Setet. Átállni, pedig mindenképp át fog.
Vikking 3112011-12-11 22:28:42 // 119611
(Azért gyanakszom üa. ellátásra, mert mintha kanyarban jobban rángatna...)
Vikking 3112011-12-11 22:27:22 // 119610
Lambdát lehúztam, és nem dob injektor piktogramot egyáltalán. Gyújtáson sem.
Üa. ellátásban mi lehet? AC? Vagy először fussak neki egy benzinszűrő cserének?
Üa. ellátásban mi lehet? AC? Vagy először fussak neki egy benzinszűrő cserének?
Fairlane2011-12-11 22:26:26 // 119609
Ja, most olvasom vissza, hogy már lehúztad...
Fairlane2011-12-11 22:25:31 // 119608
NTC-t lehet méricskélni, manualban le van írva. De nem egy vészes összeg a cseréje sem.
A trafót inkább csereberével, próbálgatással...
Nekem a lambda szonda miatt volt melegen rángatós, azt is megpróbálhatod lehúzni, olyankor vészprogramon megy.
Az "injektor" piktogramod nem világít? Gyújtáson kigyullad?
A trafót inkább csereberével, próbálgatással...
Nekem a lambda szonda miatt volt melegen rángatós, azt is megpróbálhatod lehúzni, olyankor vészprogramon megy.
Az "injektor" piktogramod nem világít? Gyújtáson kigyullad?
Vikking 3112011-12-11 22:03:00 // 119607
Hogy tudom őket leellenőrizni?
Fairlane2011-12-11 22:01:48 // 119606
NTC jeladó, gyujtótrafó?
Vikking 3112011-12-11 21:17:14 // 119605
hidegen hibátlan, nem is rángat.....
Marklar1552011-12-11 21:04:42 // 119604
Bab leves? :)
G-Burt2011-12-11 20:55:05 // 119603
az enyém nem állt le tőle, viszont sanszos, h ez lesz a szar. hidegen nem szokott durrogni?
mreni2011-12-11 16:58:23 // 119602
tipus függő a dolog,a mostani mocim nekem is leáll egyből az 1.4 nem.
Vikking 3112011-12-11 16:56:55 // 119601
A 156 nekem leállt tőle. PEdig ott szoktak ilyeneket alkalmazni.
Vikking 3112011-12-11 16:56:25 // 119600
:DDD Na akkor azért hasznos, hogy félig ángolul mondtam :P
mreni2011-12-11 16:47:22 // 119599
ha nem áll le a motor mikor lehúzod,akkor vészprogramra áll a comp és kiderül,hogy az LMM szar vagy más
Marklar1552011-12-11 16:46:43 // 119598
Pedig van a magyarban mindenre több szó is. :-PPP
Marklar1552011-12-11 16:45:24 // 119597
Rábeszélem a motort is és a bőr belsőt:)))
Vikking 3112011-12-11 16:45:16 // 119596
:DDD Ennél nem tudom jobban körülírni :D
Lényeg a lényeg: valami szar, megkéneoldani :D
Lényeg a lényeg: valami szar, megkéneoldani :D
Vikking 3112011-12-11 16:43:29 // 119595
Ennél le lehet húzni az lmm-et egyáltalán?
Mármint nyilván :D De van hatása?
Mármint nyilván :D De van hatása?
Marklar1552011-12-11 16:43:26 // 119594
Még a közép suliban vagiztunk hasonló szöveggel!
"Ha a gázbömbében nem szinyál a golyó, akkor meg kell skrejbuzolni a düznit és srédiccerel abcungolni a slüszbaffot."
"Ha a gázbömbében nem szinyál a golyó, akkor meg kell skrejbuzolni a düznit és srédiccerel abcungolni a slüszbaffot."
TSiga ( I am the TSIG)2011-12-11 16:43:04 // 119593
Egy szem alkatrészért? Nem gazdaságos. Elvesztetted a pénzügyi vénádat? :-D
Vikking 3112011-12-11 16:42:58 // 119592
Valami fiattemprákat :DD:P
Najóvan mennya :PPPPPP
Najóvan mennya :PPPPPP
mreni2011-12-11 16:42:18 // 119591
lmm lehúztad?
gyertya is lehet,de ü.a is.
gyertya is lehet,de ü.a is.
Marklar1552011-12-11 16:41:39 // 119590
mreni2011-12-11 16:41:09 // 119589
jaja,meg azért mert ez is tipikus hibajelenség,ha bemelegszik leáll, illetve ha melegen állítod le utána míg nem hül ki nem indul vissza
Marklar1552011-12-11 16:39:50 // 119588
Bontsunk Bentleyt? :))))
Vikking 3112011-12-11 16:36:01 // 119587
:DDDD
Hát a FiatEcuScannek kellene egy frissebb verziója, mert azt a fajta vezérlőegységet csak azzal lehet kiolvasni. Ugyan kerestünk hozzá olyat, de a nem regisztrált verzióból nem tudunk semmit csinálni, csak a hibakódokat töröltük. Nem lehet vele diagramot rajzolni :S
Hát a FiatEcuScannek kellene egy frissebb verziója, mert azt a fajta vezérlőegységet csak azzal lehet kiolvasni. Ugyan kerestünk hozzá olyat, de a nem regisztrált verzióból nem tudunk semmit csinálni, csak a hibakódokat töröltük. Nem lehet vele diagramot rajzolni :S
Marklar1552011-12-11 16:33:14 // 119586
Oksi
Az első rész felét sem értem... :))))
Az első rész felét sem értem... :))))
Vikking 3112011-12-11 16:28:55 // 119585
TSiga ( I am the TSIG)2011-12-11 16:14:10 // 119584
Mit kell ezen csodálkozni? A Bentley mindig is 6.75-ös mocikat gyártott... :-)
Vikking 3112011-12-11 15:51:35 // 119583
Az igen. Akkor érthető, miért kerül ennyibe :P
Vikking 3112011-12-11 15:50:53 // 119582
Jut eszembe: valakinek ötlete, mi okozhat melegen 1500-2000 között rángatást, illetve néha betorpanást? Lambda most lett lehúzva, nem változott.
Üzemanyagrendszer? Szűrőt már megrendeltem, de nem tudom, az lesz-e a ludas. AC???
Esetleg gyertyák? Elég kormosak voltak két hete még :D
Üzemanyagrendszer? Szűrőt már megrendeltem, de nem tudom, az lesz-e a ludas. AC???
Esetleg gyertyák? Elég kormosak voltak két hete még :D
Longman2011-12-11 15:46:11 // 119581
Háháh, fordulatszám jeladó csak Bosch, 58 288 Ft..
Mihez jó? AR 164 24V, 24V Q4, 24V QV, ééééss, Bentley Continental 6,75 V8, 1994-1998.. :DDDDDd
Mihez jó? AR 164 24V, 24V Q4, 24V QV, ééééss, Bentley Continental 6,75 V8, 1994-1998.. :DDDDDd
Longman2011-12-11 15:42:30 // 119580
igazából ingadozás nincs, csak nagyon magasan tartja.. jövőhéten veszek oda egy megfelelő méretű összekötő csövet..
a jeladóban miért vagy teljesen biztos, az ellenállás értékek miatt??
a jeladóban miért vagy teljesen biztos, az ellenállás értékek miatt??
mreni2011-12-11 15:39:15 // 119579
a jeladód lesz a ludas,illetve a fals levegő okozza az alapjárati ingadozást.
Vikking 3112011-12-11 15:38:44 // 119578
Köszi szépen innen is!
(Végül a francnak se sikerült, mert csak a FES 3.3 támogatja az M1.7-et, de az meg nem volt nekünk regisztrált............. )
Töröltünk egy lambda hibát, meg egy vezérlőegység hibát.
Lehúztuk a lamdbát, de ugyanúgy rángat.......
(Végül a francnak se sikerült, mert csak a FES 3.3 támogatja az M1.7-et, de az meg nem volt nekünk regisztrált............. )
Töröltünk egy lambda hibát, meg egy vezérlőegység hibát.
Lehúztuk a lamdbát, de ugyanúgy rángat.......
Longman2011-12-11 15:27:53 // 119577
Ámbérek!
Szerintetek ha a szívócsonk pici falsot szív, az okozhatja azt, hogy az alapjárat 2000 RPM vagy magasabb? Mert nekem most ezt csinálja, lekötött gáz-bowdennel, viszont a fékszervodob vákumcsöve, és a szívócsonkon a bemenete is csak dugózva van, ami azért nem ad 100% tömítettséget neki..
A RPM szenzor kábeleit sikerült kimérnem, nincs szakadás, megmértem a jeladó ellenállását, az is rendben, (manual kb. 20Ohm-ot ír, nálam 19-25 körül volt) be is indult a kocsi, nem volt szelephang sem, csak ez az emelt alapjárat.
Aztán addig szórakoztam hogy megint nem indult.. :) Ekkorra már túl voltam egy újabb kábel rendezgetésen, úgyhogy így is mértem egy szakadást, de minden OK.
Viszont a motor már melegebb volt, és a jeladó ellenállása csak 15-16Ohm volt. Tehát lehet hogy mégis az lesz a ludas?
Grátiszban azért lemostam ezt a kis tetvet, 9 hónap mocska.. :)
Szerintetek ha a szívócsonk pici falsot szív, az okozhatja azt, hogy az alapjárat 2000 RPM vagy magasabb? Mert nekem most ezt csinálja, lekötött gáz-bowdennel, viszont a fékszervodob vákumcsöve, és a szívócsonkon a bemenete is csak dugózva van, ami azért nem ad 100% tömítettséget neki..
A RPM szenzor kábeleit sikerült kimérnem, nincs szakadás, megmértem a jeladó ellenállását, az is rendben, (manual kb. 20Ohm-ot ír, nálam 19-25 körül volt) be is indult a kocsi, nem volt szelephang sem, csak ez az emelt alapjárat.
Aztán addig szórakoztam hogy megint nem indult.. :) Ekkorra már túl voltam egy újabb kábel rendezgetésen, úgyhogy így is mértem egy szakadást, de minden OK.
Viszont a motor már melegebb volt, és a jeladó ellenállása csak 15-16Ohm volt. Tehát lehet hogy mégis az lesz a ludas?
Grátiszban azért lemostam ezt a kis tetvet, 9 hónap mocska.. :)