Fórum >> Típusok >> 155

Vikking 3112011-12-12 09:28:34 // 119626
A 8V-n két kábeles a lambda, az egyik a fűtője a lambdának, a másik 3 erű a csatija gondolom....
Zsocy1552011-12-12 08:45:03 // 119625
Én tudom. Biztos nem venném meg, főleg ennyiért nem.
katbal2011-12-12 01:24:39 // 119624
Nekem ugyan ilyen, meleg motornál 2000 körül rángatós tünetet okozott a kukás lambda szonda. Ha lehúztam, pont ugyan olyan szar volt. Hogy teljesen kuka-e a lambda szonda, azt ki tudod mérni multiméterrel is. Összedugott állapotban erőszakold bele a mérőtüskét a csatlakozóba, ahol a drótok mennek bele. Van 2 egyforma színű drótja, azok közt kellene 12V-ot mérni, ez a szonda fűtés. A másik két drót között alapjáraton melegen meg 0,5-0,7V körül kéne mérni. Gázfröccsre meg fel kéne ugrania 1V fölé!
Marklar1552011-12-12 00:04:11 // 119623
Amúgy meg majdnem minden Q4 eladó?
Marklar1552011-12-12 00:03:23 // 119622
6. kép.
Biztos magán személy a hirdető... :-P
karika1552011-12-12 00:03:09 // 119621
hogyte miket találsz?... :))
karika1552011-12-11 23:42:39 // 119619
Üdv,ha a szűrőt már amúgy is megkérted,sztem elsőkörben érdemes lenne evvel kezdeni ;)
karika1552011-12-11 23:38:56 // 119618
zsíííííííír!!!!!!! :))
G-Burt2011-12-11 23:08:06 // 119617
közvélemény kutat ás?:)
Vikking 3112011-12-11 23:05:23 // 119616
minden műszeregységen van visszajelző?:D nem csak az újabb fajtákban?
Marklar1552011-12-11 23:01:03 // 119615
Fairlane2011-12-11 22:45:08 // 119614
Hm, ha csak simán gyújtást adsz, világítania kellene...
Tehát elsőként cseréld ki a kiégett izzót a műszeregységben :)
mreni2011-12-11 22:34:37 // 119613
köszi,sokat segítettél
pb_2011-12-11 22:32:04 // 119612
Le fog állni, kivéve 1 Setet. Átállni, pedig mindenképp át fog.
Vikking 3112011-12-11 22:28:42 // 119611
(Azért gyanakszom üa. ellátásra, mert mintha kanyarban jobban rángatna...)
Vikking 3112011-12-11 22:27:22 // 119610
Lambdát lehúztam, és nem dob injektor piktogramot egyáltalán. Gyújtáson sem.

Üa. ellátásban mi lehet? AC? Vagy először fussak neki egy benzinszűrő cserének?
Fairlane2011-12-11 22:26:26 // 119609
Ja, most olvasom vissza, hogy már lehúztad...
Fairlane2011-12-11 22:25:31 // 119608
NTC-t lehet méricskélni, manualban le van írva. De nem egy vészes összeg a cseréje sem.
A trafót inkább csereberével, próbálgatással...

Nekem a lambda szonda miatt volt melegen rángatós, azt is megpróbálhatod lehúzni, olyankor vészprogramon megy.

Az "injektor" piktogramod nem világít? Gyújtáson kigyullad?
Vikking 3112011-12-11 22:03:00 // 119607
Hogy tudom őket leellenőrizni?
Fairlane2011-12-11 22:01:48 // 119606
NTC jeladó, gyujtótrafó?
Vikking 3112011-12-11 21:17:14 // 119605
hidegen hibátlan, nem is rángat.....
Marklar1552011-12-11 21:04:42 // 119604
Bab leves? :)
G-Burt2011-12-11 20:55:05 // 119603
az enyém nem állt le tőle, viszont sanszos, h ez lesz a szar. hidegen nem szokott durrogni?
mreni2011-12-11 16:58:23 // 119602
tipus függő a dolog,a mostani mocim nekem is leáll egyből az 1.4 nem.
Vikking 3112011-12-11 16:56:55 // 119601
A 156 nekem leállt tőle. PEdig ott szoktak ilyeneket alkalmazni.
Vikking 3112011-12-11 16:56:25 // 119600
:DDD Na akkor azért hasznos, hogy félig ángolul mondtam :P
mreni2011-12-11 16:47:22 // 119599
ha nem áll le a motor mikor lehúzod,akkor vészprogramra áll a comp és kiderül,hogy az LMM szar vagy más
Marklar1552011-12-11 16:46:43 // 119598
Pedig van a magyarban mindenre több szó is. :-PPP
Marklar1552011-12-11 16:45:24 // 119597
Rábeszélem a motort is és a bőr belsőt:)))
Vikking 3112011-12-11 16:45:16 // 119596
:DDD Ennél nem tudom jobban körülírni :D

Lényeg a lényeg: valami szar, megkéneoldani :D
Vikking 3112011-12-11 16:43:29 // 119595
Ennél le lehet húzni az lmm-et egyáltalán?

Mármint nyilván :D De van hatása?
Marklar1552011-12-11 16:43:26 // 119594
Még a közép suliban vagiztunk hasonló szöveggel!
"Ha a gázbömbében nem szinyál a golyó, akkor meg kell skrejbuzolni a düznit és srédiccerel abcungolni a slüszbaffot."
TSiga ( I am the TSIG)2011-12-11 16:43:04 // 119593
Egy szem alkatrészért? Nem gazdaságos. Elvesztetted a pénzügyi vénádat? :-D
Vikking 3112011-12-11 16:42:58 // 119592
Valami fiattemprákat :DD:P

Najóvan mennya :PPPPPP
mreni2011-12-11 16:42:18 // 119591
lmm lehúztad?
gyertya is lehet,de ü.a is.
Marklar1552011-12-11 16:41:39 // 119590
Itt milyen autót kell nézni? :)))
Hasonló képem nekem is van :P
mreni2011-12-11 16:41:09 // 119589
jaja,meg azért mert ez is tipikus hibajelenség,ha bemelegszik leáll, illetve ha melegen állítod le utána míg nem hül ki nem indul vissza
Marklar1552011-12-11 16:39:50 // 119588
Bontsunk Bentleyt? :))))
Vikking 3112011-12-11 16:36:01 // 119587
:DDDD

Hát a FiatEcuScannek kellene egy frissebb verziója, mert azt a fajta vezérlőegységet csak azzal lehet kiolvasni. Ugyan kerestünk hozzá olyat, de a nem regisztrált verzióból nem tudunk semmit csinálni, csak a hibakódokat töröltük. Nem lehet vele diagramot rajzolni :S
Marklar1552011-12-11 16:33:14 // 119586
Oksi

Az első rész felét sem értem... :))))
Vikking 3112011-12-11 16:28:55 // 119585
By Jorjie :)))


TSiga ( I am the TSIG)2011-12-11 16:14:10 // 119584
Mit kell ezen csodálkozni? A Bentley mindig is 6.75-ös mocikat gyártott... :-)
Vikking 3112011-12-11 15:51:35 // 119583
Az igen. Akkor érthető, miért kerül ennyibe :P
Vikking 3112011-12-11 15:50:53 // 119582
Jut eszembe: valakinek ötlete, mi okozhat melegen 1500-2000 között rángatást, illetve néha betorpanást? Lambda most lett lehúzva, nem változott.

Üzemanyagrendszer? Szűrőt már megrendeltem, de nem tudom, az lesz-e a ludas. AC???

Esetleg gyertyák? Elég kormosak voltak két hete még :D
Longman2011-12-11 15:46:11 // 119581
Háháh, fordulatszám jeladó csak Bosch, 58 288 Ft..
Mihez jó? AR 164 24V, 24V Q4, 24V QV, ééééss, Bentley Continental 6,75 V8, 1994-1998.. :DDDDDd
Longman2011-12-11 15:42:30 // 119580
igazából ingadozás nincs, csak nagyon magasan tartja.. jövőhéten veszek oda egy megfelelő méretű összekötő csövet..

a jeladóban miért vagy teljesen biztos, az ellenállás értékek miatt??
mreni2011-12-11 15:39:15 // 119579
a jeladód lesz a ludas,illetve a fals levegő okozza az alapjárati ingadozást.
Vikking 3112011-12-11 15:38:44 // 119578
Köszi szépen innen is!

(Végül a francnak se sikerült, mert csak a FES 3.3 támogatja az M1.7-et, de az meg nem volt nekünk regisztrált............. )

Töröltünk egy lambda hibát, meg egy vezérlőegység hibát.
Lehúztuk a lamdbát, de ugyanúgy rángat.......
Longman2011-12-11 15:27:53 // 119577
Ámbérek!

Szerintetek ha a szívócsonk pici falsot szív, az okozhatja azt, hogy az alapjárat 2000 RPM vagy magasabb? Mert nekem most ezt csinálja, lekötött gáz-bowdennel, viszont a fékszervodob vákumcsöve, és a szívócsonkon a bemenete is csak dugózva van, ami azért nem ad 100% tömítettséget neki..

A RPM szenzor kábeleit sikerült kimérnem, nincs szakadás, megmértem a jeladó ellenállását, az is rendben, (manual kb. 20Ohm-ot ír, nálam 19-25 körül volt) be is indult a kocsi, nem volt szelephang sem, csak ez az emelt alapjárat.
Aztán addig szórakoztam hogy megint nem indult.. :) Ekkorra már túl voltam egy újabb kábel rendezgetésen, úgyhogy így is mértem egy szakadást, de minden OK.
Viszont a motor már melegebb volt, és a jeladó ellenállása csak 15-16Ohm volt. Tehát lehet hogy mégis az lesz a ludas?

Grátiszban azért lemostam ezt a kis tetvet, 9 hónap mocska.. :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak