atesssz2011-12-14 20:44:05 //
119724
RoliQ42011-12-14 11:54:07 //
119723
rendben... így is tudok váltani... csak idegesít:) köszi...
nemtom hol van. de karácsonykor otthon leszek és megnézem, ha akkor még érdekes lesz.
RoliQ42011-12-14 09:55:48 //
119721
valószínű ahogy néztem... a bowden mozog amikor nem kéne neki.... de hol az szilent ki kell cseréljem... gyanítom jó lehet hozzáférni:)
Dehhhhogggy rendes:DDD kilométerekre van ő attól!:DDDDDD
Köszi mindenkinek, utánanézek az áraknak:)))
Buksi2011-12-14 00:53:59 //
119718
Nagyon rendes ez a Ferifiú! :-DD
süsnye2011-12-13 22:49:02 //
119717
én ajánlom még a bosch super 4-et.. 95e km-t mentem vele minden gond nélkül, most is csak azért lesz cserélve, mert nem akarok kockáztatni, az utóbbi hetek eseménydúsak voltak :) Ahogy utánaolvastam, lehet,h 100k fölött is elmegy..
vm2011-12-13 21:42:02 //
119716
A 164 ts-be pl. az NGK katalógus a BCP6ES-t hozza, de a Compact a gyári számról a BCP6ET-re vált.
Thomika2011-12-13 21:36:41 //
119715
Az NGK-s számot nem tudom fejből, de a BERU is gyárt többfélét. A 8v-hez való 4 pólusú az UXF56.
atesssz2011-12-13 21:15:42 //
119714
jóestét.
Sajnos már 3 hete lökhárító nélkül kell használom a kis piros traktoromat. Az asszony elnézte a magas járdaszegélyt :)
Meg lett műanyaghegesztve a lökhárító, és le lett adva a festőhöz, aki közölte, hogy nem áll meg rajta a festék, annyira agyon van szilikonozva. Hát mondjuk ezt az infót az elején sem titkoltam el előle...:)
szóval pénteken Petitől rendel egy első lökhárító, ami remélhetőleg szilikonmentes...
Ja, valakinek van egy, vagy 2 darab fényszóró spriccolója?
üdv
NaTo2011-12-13 17:49:30 //
119713
Roli! Meg kell perselyeztetni a váltót, utána fasza feszes lesz!
G-Burt2011-12-13 17:43:26 //
119712
de
G-Burt2011-12-13 17:42:58 //
119711
Ha arra gondolsz, h lötyögős, akkor valszeg az kell neked:D
Az is megoldás, azt mondják... :DDDDD Csak utána el ne felejts cukrot tenni a legvárba :D
nekem 2db domomit szilentet tett be valahova a váltóbowdenhez DCS és megszünt ez a probléma.
Jé, ebből van többféle széles meg ET-s is?
mreni2011-12-13 16:17:18 //
119704
elmegy,NGK-ból BCP6EVG a gyári
Beru-ból 14F5DU
Bosch-ból F5DC
RoliQ42011-12-13 16:13:28 //
119703
vagy kitépem a kart és fejbeverlek vele:D
Önts barackot a váltóba... :D Vagy szilvát... :P
Egy kiadós szerpentinezés után kész is, eheted a lekvároskenyeret :D
RoliQ42011-12-13 16:10:46 //
119701
ha a váltókarom lekvárkeverős... akkor mit kell cserélni?:) és hogyan?:) már zavar:) és a gyorsulásra sincs jó hatással:D unixba láttam valami váltókar perselyt.. az mi?:)
Azóta nem voltam az autó közelében (Asszony albija Pesten van, én meg ugye Gödöllőn lennék, az autó is ott van, mert felesleges dolgokra nem használjuk... :), szerintem pénteken lesz rá időm.
Thomika2011-12-13 15:38:15 //
119696
jaja! Igazából egyikből következik a másik. Ha xar a gyújtásod, kormosak a gyertyák, magas a fogyi, rövid idő után fulladhat is, főleg nagyobb gázadásnál! Ha tehetek egy javaslatot, anno a GL 25HLD kiváltására szereztem BERU UXF56 4 pólusú gyertyákat! Többeknek hoztam ilyet, és faintosan működött :)
süsnye2011-12-13 15:34:48 //
119695
tképpen még az is lehet, de kimérted a cuccokat?
Igeeen? Mert bosch van benne. Az ugye jó nem lehet :D Az egész tünetegyüttest csinálta? (Túlfogyasztás-rángatás-kormos gyertya?)
Thomika2011-12-13 13:59:13 //
119693
Akkor elképzelhető,hogy nem jó gyertya van benne! Nekem anno brisk próbák során produkálta ezt.
Longman2011-12-13 10:07:41 //
119692
Szart sem értek én ehhez... :)
A próféta szóljon belőled! "a végén eladod a V6-ot..." Még csak hirdetem. :)
Majd készítek egyszer egy másikat. :)
Nem adom vele, illetve felajánlom mint lehetőséget. Főegységekre már szétbontottam: - fűzött blokk, hengerfejek, "segédberendezések" De azzal amúgy nem számolok. Nem tudom hogy meghirdessem-e azt. Ez is olyan mint pl. az autógumi. Mikor neked kellene csak kurva drágán van, de ha el akarod adni szart sem adnának érte.. Szóval szerintem megmarad, később még jól jöhet.
Pontosabban emberi áron elvihető.
Akarok készíteni egy nagy alkatrészmosót, és szépen lepuceválom az egészet, majd becsomagolom szépen, és úgy elrakom. Ha később nagy hiányom lesz, előveszem, részenként teljesen szétbontom, és felújítom.
Tegnap volt a National-ön a merci SLS készítése, és mutatták csak kézzel hogyan rakják össze a motorját.. Megihletett.. :))
A V6TB az egyben van.
Ja de, csak nem volt meg a számod, Ferifiú meg rögtön felajánlotta:DDD
Buksi2011-12-13 00:38:44 //
119690
Jó, nyugodj meg, viszem a francba! Nemsokára! :-))
Meg jött. Csak jelezném, hogy azért is volt 2k/szett, hogy vidd a francba... :)
Buksi2011-12-13 00:29:25 //
119687
Nem alszom, mert meló van! :-(
Ki ne rakd őket, mert megnyúzlak! :-DDD Még nem trudom, hogy mikor tudok értük menni! :-/ Lóvé megérkezett? :-)
G-Burt2011-12-13 00:27:47 //
119686
Szerintem az, h egy autó hiba nélkül teszi a dolgát kilométereken keresztül, elvárható:)
Aludj és gyere holnap az üléseidért... :) Kirakom a hóra... :)
Buksi2011-12-13 00:20:50 //
119683
Ne legyél szégyenlős! :-DD
Buksi2011-12-13 00:17:17 //
119682
Mi van, te nem mertél felhívni? :-DDDD
Jahh.
1,6 és 1,8 16V. Abban nincs hőgomba. De a hőgombás berakható, csak vissza felé macera.
"0+ probléma" Teháth semmi olyan amit az első pár km-n ne észleltem volna ;)
A törött segg miatt volt occó:)
Bővebben a bloggomban :)
Szerdán majd meglátod:)
Jahh.
Mondjuk miután lemostam láttam csak, hogy a bal oldala, csík alatt full szarúl lett fújva ;)
süsnye2011-12-12 23:23:06 //
119678
eper online.. ;)
de sztem se ugyanaz..
afri2011-12-12 23:02:44 //
119677
ok ... köszi azért! ;-)
Kell kotorni cikkszámokat az unixból, aztán valami valeo katalógusban talán meg lehet találni a méreteket...
De még az is játszhat, hogy klímás, vagy klímátlan autóba megy...
afri2011-12-12 22:45:29 //
119675
már késő ... megrendeltem az uj V6ba való aluhűtőt! :-)
a TS hűtő azért érdekelne, mert kéne egy arcnak, akinek 8V-je va, kilyukadt a a hűtője, csak nem tudja/tudom, hogy a 16V-jé jó-e rá ....