Fórum >> Típusok >> 155

Fairlane2011-10-04 21:47:45 // 118126
A gumigyűrű még a fémcsövet fogja, utána van a préselt kötés a gumicsövön.
Annyi trükk van ott, hogy kicsit nehéz kibujtatni a műa bilincsből, mert pont ott van a fém hűtővízcső is felette...

Holnap megyek hidraulikáshoz, csövet csináltatni... az majd kitalálja, hol eresztett... Valszeg új gumicsövet rakatok, ami két roppantás, azaz 10K... :/
TSiga ( I am the TSIG)2011-10-04 21:20:49 // 118125
Így, ahogy összeírtad, tényleg sok lenne. Lehet, hogy marad a gyári felni színe. A fa belsőhöz viszont ragaszkodom.
Haro2011-10-04 21:09:19 // 118124
3 volt nálam az elmúlt 1 hétben és mind kukás.
süsnye2011-10-04 21:02:01 // 118123
OK, köszi..
szal, megbontani az akksi tálcánál ill. a szivattyúnál lehet ezt a szakaszt..
a műa bilincstől a szivattyú felé gumi hidraulikacső..
a fémcső és a gumi hidraulikacső, jól emléxem, h a gumigyűrűnél van összeeresztve, ugye?
a gumigyűrűs részen nincs semmi trükk a csőben, azon már csak a fém cső megy át, ha jól emléxem.. (?)

egyébként én is arra tippelek, amit most Te is írtál, ill először én is, h az a zsugorcső vezeti le oda a löttyöt...

S most, neked hol engedte el? Sikerült megcsinálni?
sprint832011-10-04 20:30:25 // 118122
Értem, van még egyáltalán TS blokk??:)) Minden héten szétmegy jó pár darab, csak amit itt olvashat az ember.
Fairlane2011-10-04 20:29:38 // 118121
Reggel csak morgolódott egy kicsit kitekert keréknél. Miután elfolyt, kib@szott hangosan kerregett, meg csörrögött...

Kiszedtem azt a kurva csövet...
Mitmondjak, az általad berakott kép elég nagyvonalúan ábrázolja....

A gumigyűrűd egy felhasított karika, ami a fémcső és az ezt fogó nagyobb méretű műanyag bilincs közt van. A fémcső folytatódik a kormánymű felé, van rajta egy bontható toldás kb az akkutálca alatt. Ehhez két 17es kulcs kell, meg egy bőrszíj amire ráharaphatsz erőlködés közben :) Végülis úgy engedett, hogy egy bazinagy forrasztópákával 10percig melegítettem... hőlégfúvó, nyílt láng nemigen jó, mert szűkös a hely, megy ott egy valag minden, pl klímacsövek....
A gumikarikádtól a szervószivattyú felé gumi hidraulikacső megy. A szivattyúnál 24-es kurvával bontható. Viszont az egész gumi hidraulikacső be van bújtatva egy PVC "zsugorcsőbe"... Azaz bárhol is szivárog a gumicső, vagy a végein az illesztés, a PVC mindenképp levezeti a gumikarikádhoz :)
Egyébként, hogy egyszerűbb legyen, van egy toldás a gumi hidraulika cső közepén is, azaz összesen négy helyen van préselve....

Leszedtem a donor motoromról is, hogy megnézzem, csak ott valami balfasz kettévágta a csövet, gondolom motorkivétel közben :S


Ja, és kibaszott utálatos, taknyos, kezet csípős, kúszós, büdös rohadék lötty ez a szervófolyadék...
sprint832011-10-04 20:29:20 // 118120
tt-nél láttam a Sprintek felnijeit, hogy megsárgultak. Pedig ott nem volt elaprózva semmi, nem sajnálta a pénzt semmire. Bár lehet a szaki aki csinálta nem volt elég profi.

Nekem ez a Cult stílus nem nagyon jön be, az maradjon meg csak a népautóknak. Én azt mondom, hogy kár elrontani vele egy Alfát. Ez olyan mint amikor leveszik elölről a jelet és valami gagyi megoldással eltüntetik a pajzsot. Nekem az nagyon visszataszító.
Haro2011-10-04 20:22:18 // 118119
csak blokk kéne:(
Longman2011-10-04 20:22:12 // 118118
De akkor sem tudod lakkozni mert lepereg.
Akkor ott valami nem volt kerek. "Hozzánk" még nem jött vissza ilyen panasz, pedig egy pár felnit már megcsinált a "Csöves Imi"..

A többit meg én is így látom..
Csak annyi kiegészítéssel hogy ha a "Cult Society"-nek lenne olasz megfelelője, elbírnám képzelni az így megcsinált felnit egy ilyen stílusú autón.. :)
sprint832011-10-04 20:21:16 // 118117
afri árul 1.8-asat, igaz kisebb de jó árban adja.
sprint832011-10-04 20:14:35 // 118116
Viszont ha nincs rajta semmi akkor meg szépen be fog mattulni meg sárgulni. Munkatársam nemrég polírozta ki a golfja kerekeit és minden baja volt mire végzett. Pedig az egy egyszerű alap 5 küllős felni, semmi extra. Nem beszélve arról, hogy szerintem marha ronda meg bután mutat a 155-ön egy ilyen kerék kipolírozva. Főleg ha piros az autó...
Haro2011-10-04 20:12:06 // 118115
2.0 TS blokkot vennék!!!!! Van valakinek eladó?:)))
sprint832011-10-04 20:10:59 // 118114
Én ezért gondolkodok ebben a megoldásban amit írsz. Eszembe jutott, hogy már beszéltük ezt korábban. Most vannak az új gátlók amiket vettem, azokat fel lehetne kicsit keményíteni és akkor máris jobb.
sprint832011-10-04 20:09:12 // 118113
Valahogy nem bízok ebben az újítós dologban. Árban meg akkora különbség nincs, hogy mondjuk garantálni tudják, hogy 1 év múlva nem lágyul ki újra. Nem beszélve arról, hogy mire eljuttatom oda a rugót vagy elviszem én akkora máris sokkal több a költség. Inkább maradok az újnál.
süsnye2011-10-04 16:17:51 // 118112
ejha, front van? :)

milyen hangja volt?

nekem is megforult a fejemben, h hűtővíz... de szaga ill. állaga alapján inkább szervóolaj, valamint az alsó burkolaton összegyűlve is megmarad az állaga, szal nem igazán párolog...
de azért, ha lesz lehetőségem, megnézem jobban...
Fairlane2011-10-04 15:52:38 // 118111
B@z +....


Délelőtt lementem a mélygarázsba a verdához, és alatta volt egy piros tócsa.... elfolyt a szervóolajam...
Így visszagondolva reggel mintha hangosabb lett volna a szervó, de betudtam a hidegnek.... otthon még nem volt tócsa.

Szal, ha hazajutok, muszáj leszek tapasztalatot szerezni errefele....

Egyébként nálad biztos, hogy szervó, és nem hűtővíz? Az is arrafele szeret összegyűlni ha a radiátor vmelyik csonkja szivárog pl...
süsnye2011-10-04 15:25:39 // 118110
van vkinek tapasztalata kormányszervó csövek cseréjét illetően?
Az egyik könnyezik. Ha jól sejtem a nagynyomású ágban van az a cső. A hűtőraditátor tartónál rögzítve és a rögzítésnél van rajta egy gumigyűrű is, a képen az 5. cucc:



A műanyag rögzítő (4. cucc a képen) felfogató csavarján, a hűtőtartó alján cseppenik néha. Azt sajna nem sikerült megállapítani csak szemrevételezéssel, hogy vajh pont a gumigyűrűnél könnyezik-e, vagy csak oda folyik le a csövön és ott gyűlik össze (a csövön kívül egy vékonyabb gumicső is, azt nem bontottam le).
mreni2011-10-04 14:19:19 // 118109
mióta megvettem,ez a futómű van alatta,vásárlás után kb 2héttel került alá:)
NaTo2011-10-04 13:06:36 // 118108
hmm. maeste semmi dolgom :) mi lenne ha videót vágnék végre? :)
G-Burt2011-10-04 12:49:41 // 118107
már rég lemondtam róla:D
NaTo2011-10-04 12:36:18 // 118106
jajj beletöröltem a videódba :D
G-Burt2011-10-04 12:26:45 // 118105
Ha nincs hely, ahol ideiglenesen tárold, akkor vállalom a megőrzést:D Igérem, h vigyázok rá és nem hajtom szét:D:D
afri2011-10-04 12:26:20 // 118104
az egyik munkatársam rendelt most H&R ültetőrugókat (a peugeot-ja alá), elvileg ez elég jónak számít, és őt is lebeszélték az FK-ról, mégpedig az eladók!!! ahogy néztem van 155 alá is, bár dupla áron, mint az FK!!
itt !!
afri2011-10-04 12:22:48 // 118103
ti sem tétlenkedtek! :-)
én a héten szedem ki a V6os szivet! ... talán holnap ...
G-Burt2011-10-04 12:17:35 // 118102
Kettesgolf!:D
Alfás Theo2011-10-04 11:55:12 // 118101
Nem lenne olcsóbb Szívákékknál módosítani a gyári rugókat?
A kappára már tuttin ráálltak, 15 ezer körül rendbe teszik a kappa rugóit párban.
NaTo2011-10-04 11:30:23 // 118100
Ehhez azért hozzászólnék :)
G-Burt híresen elismert állványozó tehetség. Hogy mást ne mondjak, mikor a féktárcsáimat cseréltük, mondtam neki, hogy bakoljuk fel rendesen a kocsit, mert az emelő kibillenhet...
- ááá nem kell, jó ez így! - mondta
Én azért csak alápakoltam...
Burt bebújt az első kerékjáratba, és izomból kezdte rángatni a féknyergen a csavarokat... kisvártatva ki is borult az emelő... a kocsi picit lejjebb ment, de a bakok megfogták... ezután Burtnek beindult a reakcióideje, és már ugrott is ki a kerékjáratból :))))
Longman2011-10-04 10:55:52 // 118099
Mért már használod az autót?? :)
RoliQ42011-10-04 10:36:00 // 118098
Nekem van raktáron egy FK állítható futómű.... bár kisfékesekhez:) ócsóért:)
mreni2011-10-04 09:36:11 // 118097
éértem :)

az enyémmel semmi gond nincs:) (kopp-kopp)
Joecee2011-10-04 09:31:13 // 118096
Nem tudom kinek mit mond az, hogy Pneumobil, a lényeg, hogy a cég ahol dolgozom, pár évvel ezelőtt indított egy versenysorozatot, amelyben levegővel hajtott autók versenyeznek egymással. Jópofa kis puffogó járgányokat hoznak össze évről-évre a főiskolai, egyetemi csapatok.
A fotókon egy Alfa prototípus. :) Bár sokkal jobban nézne ki, ha az a pajzs előírás szerint állna. :)

Longman2011-10-04 09:07:41 // 118095
Bezony, FK Highsport..
Mindkét száron lepattogott a króm több helyen, az kinyírta szimmeringet, és elég gyorsan szétfosta magát. Került bele új szimmering, meg 2 vastagabb szár, kicsit puhábbra hangolva..
Egyébként az "éles" keresztbordákkal egyáltalán nem tudott mit kezdeni..

Még e1x nem vennék semmilyen ilyen szart.. Inkább a gyári gátlókat megcsináltatnám a kedvem szerint..
Longman2011-10-04 09:00:56 // 118093
Ne bánd, nekem 1 évet bírt a mindkét első állítható..
Longman2011-10-04 09:00:07 // 118092
:) Ha fel van polírozva teljesen, akkor kár lakkozni, mert úgyis lepereg. Nincs mihez tapadnia.
Az ötlet jó, régebben én is gondolkodtam rajta, egy "olasz-cult" (ilyen nincs amúgy) stílusú tuninghoz pont illene.
De amúgy túl sok lesz.. Legalábbis én erre jutottam. ("Meg az autódon nem adná az összhangot SZVSZ. DTM tükörhöz, fa belső, és classic kerekek? Kevered már nagyon.")
Arra készülj fel hogy mire a lukakat fényesre húzod, nagyon útálni fogod az egészet. Ja és komoly gép nélkül ne állj neki, akármennyire is kitaláltad hogy ez menni fog! :) Tényleg csak jótanács!
G-Burt2011-10-04 08:58:14 // 118091
Senki nem ment be alá, emelés előtt minden ki lett csavarva. De stabilabb volt, mint amilyennek látszik:)
G-Burt2011-10-04 08:55:37 // 118090
Nem hát! Pénteken hazahoztam, h haladjon is a motorcsere dolog, le is szakadt útközben egy szelep... Szerencsére még a régi motor volt benne:)
mreni2011-10-04 08:55:20 // 118089
én is tőle rendeltem az Fk szettet,egy baja van,mégpedig,hogy nem állítható a magasság:))
Longman2011-10-04 08:53:52 // 118088
Nekem az FK-val alapból ellenérzésem van sajnos már, de tény hogy a rugóimmal nem volt baj.. :)
Amit ajánlhatok hogy ne az itthoni tuningcégek adataiból indulj ki, mert sokszor elnagyolják. Tájékozódj a német honlapjukon, illetve a Carstylingon van egy srác, Adamo a neve, én is tőle rendeltem anno, jó árakat tud, és alvázszám szerint keresteti ki a kocsihoz valót..
mreni2011-10-04 08:52:26 // 118087
bátor volt az tuti :D
Longman2011-10-04 08:51:32 // 118086
Nagyatya Úristen.. :) Kit küldtél be alá? :)
T.a.m.a.s.2011-10-04 08:49:52 // 118085
Úgy látom, nem unatkoztál! xD
Le vagyok maradva, mi van a szekérrel?
G-Burt2011-10-04 08:35:01 // 118084
Egy kis tegnap délutáni csendélet:)

afri2011-10-04 00:38:34 // 118083
én anno' az 1.8 alá vettem ugyanezt, és nekem is az volt a tapasztalat, hogy az eleje nem ültetett akkorát! :-(( bár én azt azzal küszöböltem ki, hogy a rugó aljából levágtam egy félkörívet kábé, és úgy is jó volt!
de lehet a V6alá pont jó lesz, ugye nehezebb azért!
katbal2011-10-04 00:24:18 // 118082
Bizony ám, ez a szép! Ilyenek a nyári kerekeim, csak sajna már újra lettek fényezve és odaveszett az a szép fényes pereme!
Marklar1552011-10-03 23:47:49 // 118081
TSak az autó színe a gázz... :)))))
Fairlane2011-10-03 23:42:09 // 118080
Na, ez a bejövős fajta :)
Marklar1552011-10-03 23:28:01 // 118079
Pszt.
De ez a 95 előttieken volt a gyári opció. :)
A 16V ken ilyen volt.
TSiga ( I am the TSIG)2011-10-03 23:24:42 // 118078
Akkor lehet, hogy gyári szín marad. Vagy fehér. :-)
katbal2011-10-03 23:00:51 // 118077
164-en láttam ilyet telibe polírozva. Nekem az már túlzás.....
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak