Fórum >> Típusok >> 155

Fairlane2010-03-23 20:58:48 // 96602
Talán mert felpakolta a 284-es fékeket? :)
TSiga ( I am the TSIG)2010-03-23 20:55:58 // 96601
Hali T. Cartársak!

Sikerült a zárbetétet kicserélni. Már csak a csomifedélről kell a régit lebontani és venni biztonsági csavart hozzá.

Ím a képek:

Emitt van az üres ház. Kicsit viseltes, de műxik.

A zárbetétet ajánlatos a kulccsal együtt betenni, mert kieshetnek a lamellák.

Hátulról van egy zéger, ami megakadályozza, hogy a zárat kihúzzák.

Az összeszerelt zárbetét a bowdenelemővel. A hátsó fedő kupakot csak rá kell pattintani.

A hétvégén zárcsere project. Most már csak a tanksapka, a kesztűtartó, meg a síalagút van hátra. A legszebb az egészben, hogy drapp ember módjára a zárat kezdtem el szétfaragni, ahelyett, hogy levettem volna a hátsó borítást. Így 15 perc lett volna a 3 óra helyett...

Ez a forácskupac a régi zár. Lamellánként kibelezni.
VSZ1552010-03-23 20:53:50 // 96600
Üdv Cartársak!
Kérdés?
Ma a gépem olyan dolgokat produkált, hogy hidegen visszalő a szivócsőbe, nem megy,kihagy,rángat....
Hirtelen cseréltem rajta trafót,hiba maradt. cseréltem légmennyiség mérőt,hiba maradt.
cseréltem gyertyákat,mind, gyertyakábeleket is!
viszont annyira eljutottam hogy a belső trafó nem ad szikrát mégpedig 2es és 3as hengernél....A külső trafó frankó.
Kérdezem lehet gyujtáselektonika a trafó alatt? Azt nem cseréltem....
Viszont a durrogás az lehet előgyujtástól is...
Kinek volt már hasonkó problémája?
Thomika2010-03-23 20:41:33 // 96599
Jól :) most már ezt is tudom .) Amúgy neked miért kellett végül nagyobb belső átmérős főfékhenger? a Tiéd nem ABS-es....
Gyozi1552010-03-23 19:46:22 // 96597
szegény 155 nem tehet róla hogy olyan gazdáik vannak! :D
afri2010-03-23 19:45:14 // 96596
halálbüntetést rááá !! ;-DDD
zotya littlesoldier és Szabina2010-03-23 19:43:44 // 96595
inkább a gazdit! :D
afri2010-03-23 19:42:51 // 96594
van amelyiket legszivesebben leköpném!! ... vagy a gazdáját??
zotya littlesoldier és Szabina2010-03-23 19:35:48 // 96593
srácok ti is tudjátok nem csinálhatunk mindenkit mi :DD
Ati772010-03-23 19:32:24 // 96592
Igazából nem is értem némelyik tulajt miért pont 155-öt választotta alapnak,mert a végére olyan szinten szétcseszte hogy szinte felismerhetetlen és ennyi erővel bármiből indulhatott volna.
cac2010-03-23 19:23:42 // 96591
Azokat a nőket sosem bírtam, akik képesek rohadt sok pénzt és időt beleölni abba, hogy csúnyák legyenek (fura haj, szétszolizás, ízléstelen smink, visszataszító körmök, ciki ruha,stb)...namármost van ilyen autó tuningban is. :)
Gyozi1552010-03-23 19:19:39 // 96590
lenne bizony....
Ati772010-03-23 19:17:43 // 96589
Lenne ott több elásni való tulaj is!Ok,hogy nem vagyunk egyformák........na de ennyire?
Gyozi1552010-03-23 19:17:38 // 96588
főként az eleje, meg amúgyis

meg a zöld V6,
zotya littlesoldier és Szabina2010-03-23 19:12:37 // 96587
na mert mi nem nyerte el a tetszésed?
Gyozi1552010-03-23 18:50:30 // 96586
1.30nál törném el a csávó kezét----
cac2010-03-23 18:30:20 // 96584
Én is csak a kísérletezés miatt. Úgyis cserélni kellett már a benyaszűrőt, gondoltam tesztelek egyet. De SOHATÖBBET!
RoliQ42010-03-23 18:19:09 // 96583
nah ezért nem tankolok ilyesmit...:) 100as benzin aztán csá!:)
cac2010-03-23 18:16:23 // 96582
No More Bioetanol Shit - NMBS front. :))
Tulképpen az injektorig szinte bárhol lehet dzsuva. Lpg-vel gyönyörűen duruzsol, így gondolom a befecskendezéssel minden oké.
Gyozi1552010-03-23 17:50:29 // 96581
na jólva azért a gyári 190paci sem piskóta :DDD
SD2010-03-23 17:24:03 // 96580
Még az üzemanyagcsőben is lehet nem kevés lé... Remélhetőleg nem lesz semmi gond strapabíróak ezek a gépállatok, de az is biztos hogy érzékenyek a szar naftára...

Akkor ezentúl anti-bioetanol népe felszabadítási front tag vagy?:)
Buksi2010-03-23 17:05:45 // 96579
Fántörpikus! :-D
süsnye2010-03-23 17:04:57 // 96578
jól... :)
cac2010-03-23 16:53:50 // 96577
Kétszer már biztos írtam, hogy akkor már inkább az állati erővel vontatott alfát ajánlanám, mint az etanolt.
Ma még annyival bővültek a tapasztalataim, hogy direkt porzósra szippantyúztam a tankot, hogy véletlenül se maradjon benne E85, rátankoltam a benyát, és szinte semmi változás. Alig gyorsul, rángat, nem indul még melegen sem. Gondolom eltömített mindent. Remélem a benyaszivattyúval nem lesz gond, mert annyira hiányzik megint egy lpg tank kivétel, mint seggembe egy bré. :)
Buksi2010-03-23 16:52:13 // 96576
Sztem neki a nagyobb kell, mivel ABS-es! ;-))

Jól tippeltem? :-))
SD2010-03-23 16:42:14 // 96575
Na és összességében a bioetanol? Begyere vagy nem begyere?
cac2010-03-23 16:39:47 // 96574
Köszi skacok mindenkinek az ötleteket! Végeredmény holnap vagy holnapután a Híradóban. :)
SD2010-03-23 16:39:19 // 96573
Nem nemm:) persze sok kávét:D

Úgy van hogy a bilincsnek a két füle amiben a csavar van, az felfele áll, és felül megy a cső is, ha pont oda esik nem látod és becsíped ennyi.

A sok digó is biztos a nőkről járt az eszük azt csipkedték, ez volt akkor ilyen visszahívásos témázás:)

Na így:):D
süsnye2010-03-23 16:00:04 // 96572
ezt már írtad korábban is, de máig nem értem, mennyit kell inni ahhoz, h azzal a bilinccsel odacsípd a csövet.. :))
SD2010-03-23 15:51:08 // 96571
Visszaszerelésnél figyelj oda hogy ne csípje össze a bilincs a benzincsövet, mert rövid és könnyen odakerül:) ami a tank felé megy azt hiszem az, a necces.
süsnye2010-03-23 15:47:44 // 96570
annyi, h benya fog folyni, ha nem engeded el máshol a nyomást... de, ha óvatosan lazítod az első csavart, akkor ott is el tudod engedni és nem lesz minden benyás.. :)
szal vmi pár decis kis tároló legyen nálad...
Cigizést kifejezetten ajánlják (asszem vhol írja a manualéban is...) vagy alternatívaként lásd Longman módszerét.. ;))
Thomika2010-03-23 15:26:05 // 96569
ha megvan a cucc ára, elküldöm mail-ben...
Thomika2010-03-23 15:22:00 // 96568
:)))
Thomika2010-03-23 15:20:34 // 96567
:)))) Kalóz vezér! :))))
Longman2010-03-23 15:20:13 // 96566
Nagyon fontos, hogy lángvágóval előtte jól meg kell melegíteni, majd ha lent van akkor a csöveket - főleg ami a tank felé megy - szintén jól fel kell hevíteni, hogy könnyen fel tudd utána húzni a szűrőre.. Talán az a legjobb ha a tankról jövőbe (általában az van jobban megkeményedve) szemből belenyomod a lángot.. Úgy a biztos, utána már semmi gondod nem lesz vele.
cac2010-03-23 15:14:54 // 96565
Srácok!

Üzemanyag szűrő cseréje során érhet bármi meglepetés? Mire figyeljek? Tippek/trükkök, stb? :)
Cigizni ér közben? :)
Fairlane2010-03-23 15:13:04 // 96564
Má megvót... megyek is haza fát metszeni :)
süsnye2010-03-23 15:09:47 // 96563
nem.. de akkor minnyá hívlak
Thomika2010-03-23 15:05:29 // 96562
Közben találtam egy 70-es számot a telefonomban, az jó ???
Thomika2010-03-23 15:04:29 // 96561
Süsnye!
kéne SOS a tel számod! Egészen pontosan az alvázszámod miatt! Mert 2 féle főfékhenger van, 22 és 23,81mm átmérőjűek!
süsnye2010-03-23 15:01:25 // 96560
... neked sem ártana... meredeken süllyed a színvonal :))
süsnye2010-03-23 15:00:58 // 96559
.....

inkább igyál egy kvt... :))
Fairlane2010-03-23 14:23:48 // 96558
A "baumgartner"-t is elirták :)
SD2010-03-23 14:18:27 // 96557
Na itt is vagyok, nézzétek csak a lökös oldalát? Hülye olaszok még azt sem tudják leírni normálisan hogy EGR????
SD2010-03-23 14:05:42 // 96556
De most hogy mondom olyan fáradtnak is érzem magam... hümm... kéne inni egy, esetleg két kávét.... hümm:)
Fairlane2010-03-23 13:53:12 // 96555
Lol :))))

Ne, megyek kávéért :D
süsnye2010-03-23 13:52:29 // 96554
azért van még jogosultságod ide írni.. ;))
SD2010-03-23 13:51:10 // 96553
mos nem is ittam kávét:)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak