beero1552010-03-22 20:12:33 // 96502
nincs kedved az enyémet is kinyalni?
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-03-22 20:10:12 // 96501
Én utálom ha piszkos,ma kinyaltam teljesen a motorteret,vazelin a csövekre meg a müanyagokra,lesuroltam a háztetőt is belülről,csili-vili.
afri2010-03-22 20:08:10 // 96500
szép tiszta motor(tér)! ;-)))
beero1552010-03-22 20:05:30 // 96499
annyira azért nincs sok időm,,, meg igazából hála égnek nem kell túl sokat nyitogatnom-nézegetnem....
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-03-22 19:58:56 // 96497
Erre ráférne egy kis tisztogatás:-)
beero1552010-03-22 19:57:36 // 96495
vagy igen? mindegy le van aztán kész.. :)
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-03-22 19:57:33 // 96494
Jók is azok a piros betétek,jobban fognak,én úgy tudom:-)))
Csak szivjuk a véredet:-))
Csak szivjuk a véredet:-))
beero1552010-03-22 19:56:44 // 96493
nem! csak a házát...
beero1552010-03-22 19:56:11 // 96492
Gyozi1552010-03-22 19:55:07 // 96491
hali!
szép lett, de a betétet is lefújtad?
szép lett, de a betétet is lefújtad?
beero1552010-03-22 19:50:54 // 96490
Gyozi1552010-03-22 19:43:59 // 96489
vágom....
és akkor mikor tekerek rajta egy kicsit mindíg menjek vele 1 karcsit?
és akkor mikor tekerek rajta egy kicsit mindíg menjek vele 1 karcsit?
RoliQ42010-03-22 19:40:17 // 96488
de elvileg tudod... kell legyen a turbonál egy csavarka:) annyival kevesebbet nem kap csak pont annyit hogy a 4es henger besüljön... mert az a legmelegebb.... mert ugye a benzin hűt is!
Gyozi1552010-03-22 19:35:07 // 96487
apropó, én azt nem tudom visszacsévélni mondjuk 1bar-ra itthon, valahol biztos lehet állítani, vagy rá kell dugni gépre?
Gyozi1552010-03-22 19:32:48 // 96486
értem, csak kósza kérdés, ha nem kapna elég benyát akkor olyankor nem rángatna?
nem tok menni egomba, mert elvileg akkor ültetjük a parit :D
nem tok menni egomba, mert elvileg akkor ültetjük a parit :D
Gyozi1552010-03-22 19:31:12 // 96485
értem mit mondasz, sőt lehet igazad is van, megnézetem mindenképp
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-03-22 19:30:47 // 96484
Én is az voltam ,régen.
RoliQ42010-03-22 19:28:44 // 96483
1,5 bar nál biztos hogy nem kap elég benzint a gépezet! tehát azért én kurvára vigyáznék! Egyébként nekem kb 0,5bar körül tölt:( óra szerint! de nekem van boost controlom... majd állítgatom csak kell egy program is előtte!:) hogy a benzin is meg legyen!:)
RoliQ42010-03-22 19:26:16 // 96482
miért nem jössz Egomba? GYERE MÁN!:)
RoliQ42010-03-22 19:24:17 // 96481
én elhiszem.... de gondold el maszatnak 1.5 -1,7 körül volt közel 400LE jó ott más is volt.... de érted??:)
Longman2010-03-22 19:23:23 // 96480
én tudom kié volt, és mennyire becsben tartotta, szóval ez tiszta, de SPeti is megmondta hogy a szerelők "vérszemet kapnak tőle" és lehúzandó alanyra tekintenek a tulajra, ezt neked is elmondta, szóval tudtán kívül ő is eshetett ebbe a hibába.
elmondom hogy gondolom:
ahogy te is mondod h előtte falsot szívott.. erre csökkent a teljesítmény mert esett a nyomás 0,8-ról mondjuk 0,5 re. elvitte a szerelőhöz ő meg keresgélt, gondolkodott de nem talált semmit. azé csak meg kéne egy kis pénzt keresni rajta, felnyomta hát a nyomást, 1 barra (a fals miatt ez már igazából csak 0,6 bar volt) kért érte 50 ezret azt csá.
Teltek múltak a hónapok, a csövek még ramatyabbak lettek, a nyomás visszaesett megint 0,4-re. Megint elvitte a szerelőhöz megint emelt a nyomáson (ami a fals miatt max megint csak olyan 0,6 bar lehetett de valójában már 1.3 nál járt) megint elkérte az ötvenezret..
Aztán megint előjött a hiba, sőt lehet ez véglegesítette az eladási szándékot, mert nagyobb hibára készültek.
Aztán megvetted Te, a szerelőd rájött hogy új csövek kellenek oda, kicseréltétek, erre mivel már nem volt fals, így rögtön az előző nyomásemelések miatt kijött az 1,5 bar.
Érted mit akarok mondani? :)
elmondom hogy gondolom:
ahogy te is mondod h előtte falsot szívott.. erre csökkent a teljesítmény mert esett a nyomás 0,8-ról mondjuk 0,5 re. elvitte a szerelőhöz ő meg keresgélt, gondolkodott de nem talált semmit. azé csak meg kéne egy kis pénzt keresni rajta, felnyomta hát a nyomást, 1 barra (a fals miatt ez már igazából csak 0,6 bar volt) kért érte 50 ezret azt csá.
Teltek múltak a hónapok, a csövek még ramatyabbak lettek, a nyomás visszaesett megint 0,4-re. Megint elvitte a szerelőhöz megint emelt a nyomáson (ami a fals miatt max megint csak olyan 0,6 bar lehetett de valójában már 1.3 nál járt) megint elkérte az ötvenezret..
Aztán megint előjött a hiba, sőt lehet ez véglegesítette az eladási szándékot, mert nagyobb hibára készültek.
Aztán megvetted Te, a szerelőd rájött hogy új csövek kellenek oda, kicseréltétek, erre mivel már nem volt fals, így rögtön az előző nyomásemelések miatt kijött az 1,5 bar.
Érted mit akarok mondani? :)
Gyozi1552010-03-22 19:18:53 // 96479
bazz most nézem, én Egomba nem is megyek csak Komáromba :D
Gyozi1552010-03-22 19:13:11 // 96478
a kocsi előéletét tekintve nem hiszem volt tuning vagy kókány, akihez vittem szerelő abban meg megbízok, tuti ő sem nyúlt hozzá, márminit úgy
afri2010-03-22 19:12:44 // 96477
kimáás??? :-) az a szakmám!
Gyozi1552010-03-22 19:12:04 // 96476
dögöljek meg addig megy fel :D
most miért kamuznék????
most miért kamuznék????
Gyozi1552010-03-22 19:11:25 // 96475
sztem Longman is "közénkvaló" :D
RoliQ42010-03-22 19:10:06 // 96474
én is ezen gondolkodtam.... 1,5 bar az nagyon sok!
Gyozi1552010-03-22 19:08:51 // 96473
de ha előtte falsot szívott akkor sem?
Bazsa1452010-03-22 19:08:36 // 96472
Egyedi öngyújtód van hallod-e :D
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-03-22 19:07:05 // 96471
Te esztergálod?
afri2010-03-22 19:06:14 // 96470
énis énis !! :-)) de 10 méter előnnyel!! :-DDD
afri2010-03-22 19:05:20 // 96469
délután csinálgattam már a lengőkart! leégettem róla a gumiszilenteket! mást nem tudtam csinálni vele, mivel kurvára rá van öntve meg sajtolva!
a héten ha minden jól alakul, megkapom hozzá a spéci műanyagot, és nekiállok esztergálni a szilenteket! Aztán kap az egész lengőkar szép piros fényezést! :-)
a héten ha minden jól alakul, megkapom hozzá a spéci műanyagot, és nekiállok esztergálni a szilenteket! Aztán kap az egész lengőkar szép piros fényezést! :-)
Longman2010-03-22 19:03:07 // 96468
azon gondolkodtam már a múltkor is mikor írtad, hogy akkor előzőleg vmit henköltek rajta? mert ugye attól h kicserélsz 4 csövet, még nem fog magától 1,5 barra felmenni a nyomásod..
előzőleg már tapasztalhatták a teljesítményvesztést, de a szerelő esetleg lusta volt rendesen megnézni, és inkább emelte a nyomást?
előzőleg már tapasztalhatták a teljesítményvesztést, de a szerelő esetleg lusta volt rendesen megnézni, és inkább emelte a nyomást?
RoliQ42010-03-22 19:02:54 // 96467
nah majd Egomba 1üt állunk majd Te, Geri, Én! kit engedjünk még magunk közé?:)
Longman2010-03-22 18:59:45 // 96465
hoppáá, a teljesítmény meg 200-nál.. :PP
Gyozi1552010-03-22 18:39:21 // 96463
én nem
gyári csőre lett kicserélve, magyarországon nem is volt, olaszból hozták 36K volt a 4db!
a szívócsonkon alul van 4db kis gumicső arról van szó!
nekem kibaszottul el volt éredve már----
gyári csőre lett kicserélve, magyarországon nem is volt, olaszból hozták 36K volt a 4db!
a szívócsonkon alul van 4db kis gumicső arról van szó!
nekem kibaszottul el volt éredve már----
atesssz2010-03-22 18:35:47 // 96462
a nyomaték 300 NM-től kezdődik :P
RoliQ42010-03-22 18:31:21 // 96461
jajj te tyuningolós...:D
süsnye2010-03-22 18:28:47 // 96460
értelek... :) köszke, majd megnézem
Gyozi1552010-03-22 18:18:34 // 96459
hosszútávon nincs is 1bár fölött :D
RoliQ42010-03-22 18:14:26 // 96458
lehet nekem is meg kéne néznem ezeket a csöveket... hol is van mi is ez pontosan?
RoliQ42010-03-22 18:13:44 // 96457
szerintem hosszú távon 1nél többet nem bír sem a turbo sem a hengerfej! :(
Gyozi1552010-03-22 18:04:19 // 96456
de egy picit :D
azóta ekkora mióta ki van cserélve a 4cső a szívócsonkon....
előtte 0.4fölé nem ment....
azóta ekkora mióta ki van cserélve a 4cső a szívócsonkon....
előtte 0.4fölé nem ment....
Gyozi1552010-03-22 17:58:20 // 96453
hát a gyári 0.8bar nyomás helyett van 1.3-1.5ig....