SD2010-08-13 10:36:44 //
103657
jóreggel:D
süsnye2010-08-13 10:36:10 //
103656
itt megtalálod a pontos adatokat, tényleg 49,5...
süsnye2010-08-13 10:34:50 //
103655
lehet, h 49,5, de sztem sem fontos...
süsnye2010-08-13 10:34:16 //
103654
lemezfelni 6", alu meg 6,5", így megfelelő? :P :)
mellesleg én is 6,5"-t használok ...
Lehet hogy 49,5....
Azon a fél miliméteren a világon semmi nem múlik, ha engem kérdezel... :D
RoliQ42010-08-13 09:41:19 //
103652
Én biztos nem:D
cac2010-08-13 09:34:37 //
103651
Így van. A memóriád irigylésre méltó. :)
Sajna nekem nincs légtelenítő csavar. Mi több, a donorból származó expanziós tartályon sincs, pedig az már fejlettebb verziójú, ugyanis van benne szintjelző.
Igazából engem a légtelenítés kérdése mozgat. Tehát a kis felsorolásod "és légteleníteni" része. :)
Légtelenítő csavar híján:
- vegyem le a sapkát
- melegítsem 80-85ig
- tegyem vissza
- várjak míg lehűl
- aztán ismételjem meg?
Bocsi, ha túl gyp-snek tűnök, de szeretném egyszer végre normálisan megcsinálni. :)
Driver2010-08-13 01:03:22 //
103650
én szeretnék :))
szóval a gyári lemezfelni méret 6x15 ET49 4x98?
(ET tuti 49? 145/146-osoknál 49,5)
atesssz2010-08-13 00:30:00 //
103649
Szerintem azok ott MELF ellenállások.
katbal2010-08-12 23:39:05 //
103648
Izzók nincsenek kiégve? :)
Gyújtást ráadtad? :)
Világítást felkapcsoltad? :)
Mind a négy diódát kiforrasztanám, megmérném műszerrel, hogy jók-e, aztán ha jók mehetnek vissza! Utána meg ellenállásmérővel elindulnék az áramköri lapon valamelyik izzótól, aztán mennék végig a csíkon......csak kiderül a turpisság.
Node milyen szélességhez?? Anélkül nincs információ értéke az ET számnak....
A gyári kerekek 6-6.5 coll szélesek, de ilyent ki használ? :P
afri2010-08-12 21:43:38 //
103646
minden elismerésem!! :-) nagy gratula!!
majd eccer lenézek hozzád, és meghallgatom, milyen egy jó V6os zörejmentes motorhang!! :-D
Ez iszonyatosan szép lett! Gratula hozzá!!!!
Bontáskor igyekszünk nem megkarcolni... :-DD
És ha tettem másikat a kiégett helyére és még mindig nem világítanak a gombok hol keressem a hibát még?:)
Köszi!
Szép a fekete, csak nagyon kényes szín, ez az egy bajom van vele csak:))
Megvan a hiba!! Újra működik rendesen klíma.
A ami a szabályzott jelet alakítja át megfelelő feszültséggé a ventilátornak (ami a venti mellett van doboz) az kap egy direkt +12V-ot a bizti tábláról egy 20A-es biztin keresztül. Ez a piros vezeték, na ott nem volt semmi fesz., a bizti táblánál égett össze a kötés ami a biztosítékhoz megy. Onnan húztam egy másik kábelt és tettem be neki egy 20 A-es biztit és már meg is oldódott a hiba.
Közbe a vezérlő panelra is forrasztottam új diódákat, de a gombok megvilágítása még nem működik, ez eddig se ment. De a következő dolog ez lesz, hogy megcsinálom.
gyönyörűűűű!!!!!!!!!!
bár feketében szebb lenne :))
süsnye2010-08-12 19:50:35 //
103640
4x98, gyári lemezfelni ET49, az alu meg, asszem 38
Driver2010-08-12 17:54:36 //
103639
sziasztok, ha jol tudom a 155-os felnije is 4x98-as. vki meg tudna mondani a gyari felni ET szamat?
RoliQ42010-08-12 17:00:03 //
103638
nem nem .. akkor pont az a baja mint nekem! kiszeded az a bigyót kettő csavar fogja... és azt is szétszeded és ott látni fogod a hibát! sztem!
A végfokra gondolsz, ami a "kapcsolgatást" végzi (a venti hűti, azért lóg bele a levegő útjába) ? Azt néztem, de nem találtam azon hibát szemmel, meg a csatlakozóin sem, de lehet, hogy valamelyik vezeték a ludas, mert néha elindult, ha megrángattam (de nem mindig). Komolyabban bele kellene ásni magam a dologba, de nincs időm, családos ember vagyok :)
RoliQ42010-08-12 14:02:49 //
103636
Nekem volt egy érzékelő a ventilátornál, ami a hőmérsékletet méri vagy a levegő sebességét nem tom, kiégett a csatlakozó 1ik lába és hol érintkezett hol nem.... így hol működött hol nem! Markartól vettem egyet azóta jó! Szerintem érdemes lenne megnézni!
A jobb oldalon van a lábnál a venti mellett!
Szerintem is dióda, és nekem sem nagyon megy a venti ... azaz kell neki idő, h beinduljon (addigra majdnem hazaérek), viszonyt utána már megy mindig.
katbal2010-08-12 13:47:10 //
103634
Igen, az ott 4 dióda egymás mellett. A kezelőgombok világítását halványítja rajtuk keresztül. Rettenet köbaltás primitív szar módszer, ráadásul a diódák is alá vannak méretezve és nagyon melegednek! Nekem is kiforrasztották már egyszer magukat, de a venti attól még ment! Szerintem ezeknek csak a világításhoz van közük.
A mht-t főnököm 40-ért adja a stifthez. (a régihez!) Egy tükör 12 pl. :)
süsnye2010-08-12 13:25:22 //
103632
az szép hely, mi is voltunk ott kb. 4 éve...
a hídnál még mindig folyamatos dugó van a járkáló turisták miatt? :)
Sziasztok!!Egy két válasz röviden. OMISBAN voltunk nyaralni horvátban van.
Igen az ottó-é volt az autó. A villám meg azért tetszik nekem is mert sikerült lefotozni.Ja és manuálisan nem sorozatra állitva a gépet:DDD Egy kis negativúm a nyaralásból ellopták a alfás szelepsapkáimat,amit ajándékba kaptam:Hogy törne le a kezük,
Kellene egy kis segítség:
Régebben olvastam, hogy valaki javította a fűtés vezérlő paneljét és tett fel képet egy megégett smd alkatrészről. Na most az enyémmel is ez történt, újra nem működik a ventilátor valószínűleg e-miatt. Kerestem a régi hozzászólások között de nem találtam meg, hogy ki írta. Jó lenne tudni, hogy milyen alkatrész volt ez. Elsőre én diódának nézném.

Buksi2010-08-12 03:49:14 //
103628
Rendben van! ;-)
Buksi2010-08-12 03:45:30 //
103627
Gyönyörű lett, gratula! :-)
Ránézésre a TD é is olyasmi.
26. után megtudom...:)
Jó.
A ferlén szinű olaszt úgy is lemondták.
Nekem így is jó lehet, mert regisztrálni akarják...:)
Bontani kár lett volna...
Nem értem én néhány dolog árképzését:)
Pl mi kerűlt 5 éve 128ft/db az ajtókárpit patent. Fi/lány külön-külön. 5 ös csomagokban.
400ft/db a bajusz léc tartó patent a hűtőmaszkban.
400ft/db az üvegeken lévő vezető műanyag.
1280ft/db napellenző tartó műanyag...
S van aki néha sokalja az árakat...
Épp tegnap beszéltem egy csókával. A fényező "haver" (Temprát "festette") mellett nyitottak Opel/Suzuki bontót. Az az Angliából (is) hozzák a kurrensebb cumókat.
Buzuki MH tető 16-20e ft!!! S viszik, mert törik. A 16K-s az olyan aminek a merevítésénél belűl szét van már rohadva...
155 mh tető áremelés lesz:) Most még 15k :)))
süsnye2010-08-11 21:38:59 //
103623
sztem 1x erről már beszéltünk: ;)
- rendszer feltölt (elvileg kb. 1l/perc sebességgel)
- kupak vissza
- beröffent, amíg a termosztát kinyit
- leállít
- kicsit hagyni hűlni
- feltölteni (kupak vissza)
- kicsit megint járatni
- leállítani és légteleníteni
majd még párszor érdemes párszor légteleníteni normál használat után, amíg nem csak víz jön a légtelenítő csavarnál
süsnye2010-08-11 21:31:52 //
103622
tényleg szép lett, gratula! :)
süsnye2010-08-11 21:26:31 //
103621
Estét!
Hazaértünk. Szerencsére minden rendben volt, bár asszem utazgatós, városnézős programokhoz nem a legjobb helyen volt a szállásunk (mindig nagyot kellett kerülni, h kiérjünk az attópályára), de más gond nem volt :)
155öt csak egyet láttam, de az szép volt ;))

Nagyon király lett !!!! Gratula !!!
Üdv!
Gondoltam megosztom veletek a végeredményt képekben:





Összeraktam teljesen, közben még lecseréltem a szervóban az olajat, ez valahogy kimaradt a motor összerakásnál. Most már szépen csendben teszi a dolgát az is. A szelep hang 99%ban eltűnt, olyan szépen duruzsol ahogy egy V6-hoz illik:))
Megvolt ma a teszt út is vele, minden tökéletes. A szélvédőn is végre tökéletesen ki lehet látni.
Majd csinálok jobb minőségű képeket hétvégén ha jó idő lesz.
Buksi2010-08-11 15:56:33 //
103618
Ez egyenlőre még titok! ;-)))))
cac2010-08-11 15:22:47 //
103617
De ettől még bubis marad, nem?
Nálam az meg halál, mert a reduktort hűtővízzel melegítem, és abba nagyon be tud állni az ájer. :)
cac2010-08-11 15:20:38 //
103616
:)))) kabbbe :)
SD2010-08-11 15:13:17 //
103615
a korai kiömlés nem jó:D
afri2010-08-11 15:06:31 //
103614
nekem amikor felmegy 90fokra, akkor leállítom a kocsit, és szépen lefolyik a víz, ahová kell, majd utánatöltök! :-)
SD2010-08-11 12:04:31 //
103613
És hol voltatok?:) szép:)
SD2010-08-11 12:03:24 //
103612
Tegnap vgy 3db 155-öst láttam a városban:)
höhö
Egy kis fekete műanyag csavart keress. ha szemben állsz az autóval/hűtővel, akkor balkéz felől a felső sarokban belül.
De télleg nem mindegyiken van....
cac2010-08-11 11:10:08 //
103610
Köszi!
Akkor simán felforrt a víz. Utánanézek annak a csavarnak...bár szerintem az enyémen nem lesz.
Azért, mert a HF szélén a gombánál még csak ~90 fokos a víz, belül már forrhat, és akkor az ki fogja nyomni a vizet. Nem véletlenül zárt rendszerű a hűtés (nagyobb nyomáson ugye magasabb hőfokon kezd forrni a víz). Légtelenítéshez elég amit csináltál, azzal kiegészítve, hogy a hűtő felső részén van egy csavar (legalábbis az enyémen van), azon engedd ki a levegőt, esetleg az egészet ismételd meg kis autókázás után, ha nem vagy biztos a dologban.
cac2010-08-11 10:16:46 //
103608
Szevasztok!
Hűtőrendszer légtelenítési kérdésem lenne. Igazából nekem sosem sikerült jól megcsinálni. :)
Szóval...eddig úgy csináltam, hogy álló helyzetből feltornásztam a vizet nyitott kiegyenlítőtartály mellett 80 körülre. Akkor már nyitott a kis kör (elméletileg) így elkezdtem utántölteni bele a vizet. Mivel itt már kéne, hogy forogjon a víz, gondolom a levegő már távozik belőle.
Igen ám, de 90 körül eddig mindig hirtelen megemelkedett a vízszint, és bugyogva kiöntött a tartályból.
Ez most mi? Korai forrás? :) Vagy rossz a hőmérő, és amikor 90-et mutat, gyakorlatilag már 100 fokos?
Vagy ennyire teli van böszöm nagy buborékokkal?