Nem az a gond, hogy nem megy vele, vagy nélküle....
Szar a szonda, vészprogramon megy az autó, ha lehúzom akkor is. Azaz így szerintem gyengébb.
Már egy ideje így van, hogy bevillog a hibajel, tudatalatt talán tudtam is, hogy ezért.
Most szeretném kicserélni, hogy olyan legyen amilyennek lennie kell.
Nem akarod elcserélni egy újszerűre felújított momo bőrkormányra? :DDD
Cserélni akartam a levegő szűrőt a feketén. persze xarrá van menve az egész légszűrő ház. 4 csavarból 3-nál a réz persely forog a műanyagban, esélytelen kivenni a csavart. Az alsónál meg szét van darálva a csavar feje. ez is esélytelen. no hát szétszedtem úgy ahogy volt. Alsó fels rész kint van és nem kellett dobbetétet kivenni hozzá! képek holnap!
Eredmény: mehetek Érdre venni 16V légszűrő házat és csavarokat! :( Sajnos egyre több xarság derül ki a feketéről. Van itt hibalista rendesen... :(
Megtaláltam! A szervódob mellett lenne az a lecsapott végű gumi cső ugye? Belenyúltam, nincs eldugulva, meg elég nagy méretű. De akkor nem értem, hogy miért nem látok tócsát a kocsi alatt soha. Vagy mire leér és végigfolyik a kormányművön stb.-n azért nem látom a földön nyomát?
Szopás vagy sem, ahogy mondod valami baja akkor is van. És szerintem akkor sem kerek valami a vezérlés körül, majd azt is megmondom hogy mi, csak ahhoz fényképeket is kellene készítenem róla..
Igen van a főtengely szíjtárcsán is jelölés. Viszont a vez. kereken nem emlékszem hogy lenne. Ha leveszem a szelepfedelek, a váltó felőli oldalon vannak még jelölésre szolgáló mütyürök a vez.tengelyek végén. Majd összehozom valahogy..
Felső holtpontot tudsz mérni és az alapján be lehet lőni szépen. A vez.tengely kerekein is lenni kell gyári jelnek, úgy emlékeszem a főtengelynél is volt nálam.
Áhhh, végül csak kutyafuttában néztünk rá. Elsőre jónak tűnik a vezérlés, de nem 100% mert nem egyértelműek a festések rajta.. (már nem emlékszem melyik volt a saját jelölés) Sablon kellene hozzá beállítani, de olyat szerezni nem sok esély van. Most próbálok keresgélni hogy anélkül mi alapján lehet belőni, de azt mondják a célszerszám nélkül nem lesz 100%..
Úgyhogy gyak. ott tartok ahol eddig.
Illetve mivel van rá esély hogy helyén van a vezérlés így 2 másik kompressziómérővel újra mérünk majd.
A legfontosabb, hogy legyen elég pénzed ha nálam jársz... :)
Amúgy mit is szeretnél venni?
Lassan vissza kerűl a bicolor.
Mivel már fizettek némi aprót rá, így 350e ft ért is elvihető lesz:)
Folytattam egyébként a vikszolást, ma a kormány és az ülések is kaptak egy bazi adag Turtle bőrápolót.
Ahol eredetileg is kopott és kiszáradt volt a bőr, ott marha gyorsan beitta az anyagot, úgyhogy holnap még egy kört kap...
Egyébként bizakodó vagyok, mert nem feketedett a rongy dörgöléskor, nem fogott a festék.
Mindegyikre kell költeni. Az a baj, h az előző tulajok nem mindig tartják ezt be sajnos. Saját bőrömön tapasztaltam meg, h milyen mások helyett szívni. Csak az a nem mindegy, h mire és mennyit kell rá költeni. Sajnos próbaúton nem mindig derül ki minden...