Tentacle2012-04-27 12:08:17 // 124937
Miután beállíttattam az összetartást utána nekem is nehezebben akart eltérni az egyenestől :)
Zolika1552012-04-27 12:04:56 // 124936
Sziasztok! Voltam ma futómű beállításon. Az lehetséges, hogy a beállított futóművel a kormány tekerése nem olyan "puha" már?
A csomagtartóba meg van egy "Italtel" feliratú doboz féle, belőle meg ugye be ki menő kábelek. Lehet, hogy taxi volt? :D Majd 155 talin megmutatom :D
Jah igen.. 155 tali, elvileg jövőhét péntekig megkapom az elmaradt távpénzemet akkor megyek 10000%, de nem bízok én az OEP-ben.. mert már elkurták 1x..... azért szopok most :(
A csomagtartóba meg van egy "Italtel" feliratú doboz féle, belőle meg ugye be ki menő kábelek. Lehet, hogy taxi volt? :D Majd 155 talin megmutatom :D
Jah igen.. 155 tali, elvileg jövőhét péntekig megkapom az elmaradt távpénzemet akkor megyek 10000%, de nem bízok én az OEP-ben.. mert már elkurták 1x..... azért szopok most :(
süsnye2012-04-27 11:10:13 // 124935
"Nem olyan okos ez hogy még nyomást is meg egyebeket figyelembe vegyen."
há' dehogynem, így műxik élesben..
há' dehogynem, így műxik élesben..
Longman2012-04-27 11:07:38 // 124934
Hát szerintem azért ez egy old-school rendszer, egy egyszerű tesztüzemmel, szóval ne várjuk tőle hogy különféle feltételek szerint ellenőrzi végig a komponenseket, magyarul pont az a logikus szvsz hogy ad egy vezérlő jelet a kompresszornak (valóban mintha direktbe kötnéd) hogy behúz-e oszt csá.
Nem olyan okos ez hogy még nyomást is meg egyebeket figyelembe vegyen.
Nem olyan okos ez hogy még nyomást is meg egyebeket figyelembe vegyen.
Longman2012-04-27 11:03:57 // 124933
Nagyon szépen köszönöm!
süsnye2012-04-27 10:21:51 // 124932
érdekes.. :) logikus lehet, h tesztnél üzemmódban meg van a logika, h a nyomáskapcsoló jelét kiiktassa, azért, h csak azt tudd tesztelni, h behúz-e..
de másik oldalról abban is van ráció, h ilyenkor azt teszteled, h a feltételek adottak-e a kompresszor indításához.. (mert végülis a behúzást egy sima direktbe kötéssel is tudod ellenőrizni..)
szal, mindenesetre, Buksinak nem sikerült segíteni.. :)
de másik oldalról abban is van ráció, h ilyenkor azt teszteled, h a feltételek adottak-e a kompresszor indításához.. (mert végülis a behúzást egy sima direktbe kötéssel is tudod ellenőrizni..)
szal, mindenesetre, Buksinak nem sikerült segíteni.. :)
süsnye2012-04-27 10:17:08 // 124931
lehet gáz hiány ill. tágulószelep hiba is..
nedudgi2012-04-27 10:16:15 // 124930
Na megkérdeztem. Azt mondta hogy azt nézd meg hogy indul-e rendesen, pár fordulatra be kell indulnia, illetve ha leveszed a gyujtást akkor azonnal megáll-e az a jó ha mihamarabb megáll a motor. Meg, ezt idézem "ha van rá mód, akkor a résolajat megmérni, ez annyit jelent, hogy van ilyen négyedényes résolajmérő kis lófasz
azt kell rádugni a résolajcsövek helyére, és akkor jó ha nem sok jön, és egyenletes, tehát minden injektor egyformán ad vissza. Egy szakszervizben 15 perc alatt megcsinálják, néhányezer forintért, és meg lehet spórolni vele egy párszázezres javítási költséget"
azt kell rádugni a résolajcsövek helyére, és akkor jó ha nem sok jön, és egyenletes, tehát minden injektor egyformán ad vissza. Egy szakszervizben 15 perc alatt megcsinálják, néhányezer forintért, és meg lehet spórolni vele egy párszázezres javítási költséget"
nedudgi2012-04-27 10:07:48 // 124929
Akkoriban én is oda jártam. :)
nedudgi2012-04-27 10:03:29 // 124928
Aha, köszi...akkor lehet hogy ez a baja mégis.
nedudgi2012-04-27 10:01:09 // 124926
Megkérdem az öcsémet ő dolgozott dízelesnél akik ilyen nagynyomású rendszerekkel, adagolókkal miaf@szommal foglalkoztak.
Longman2012-04-27 10:00:09 // 124925
tehát egyszerűen, egyértelműen megállapítható :D
Longman2012-04-27 09:59:38 // 124924
igen, nem volt benne gáz, de behúzott, lehetett hallani.
nedudgi2012-04-27 09:56:30 // 124923
Folyik a gázolaj a szellőzőrostélyon át az utastérbe ;):D
nedudgi2012-04-27 09:54:44 // 124922
Feltöltés nélkül?
Longman2012-04-27 09:53:47 // 124921
George, a porlasztócsúcsok esetleges hibája hogyan ellenőrizhető egy megvásárolandó JTD esetén? Úgy értem min lehet ezt észrevenni? Egyenetlen járás, nehezen indulás?
Longman2012-04-27 09:51:45 // 124920
Mikor anno segítettél nekem kibogozni a klímarendszer teszt üzemmódjának működését, én akkor lefuttattam az egészet, és nekem behúzta a mágnest. Nem járó motor, csak gyújtás volt persze.
nedudgi2012-04-27 09:48:35 // 124919
Ejj, milyen szakon? Akkor már én is idejártam. 2007-ben végeztem...
Fairlane2012-04-27 09:44:27 // 124918
Igen, 2005ben.
nedudgi2012-04-27 09:31:52 // 124917
Olyan van nekem is egypár. Itt végeztél?
Fairlane2012-04-27 09:30:49 // 124916
Én meg sok évvel ezelőtti VEN-es pólóban flangáltam tegnap :)
nedudgi2012-04-27 09:23:54 // 124915
Pedig ma jól jönne a klíma mert tegnap voltam VEN-en aztán ma meg 200kmet kell vezetnem és kissé nyomja a fejem belülről még a soproni...
nedudgi2012-04-27 09:15:57 // 124914
Nem ismerem ezt a klímát de ha napon áll az autó akkor kb mennyi idő míg lehül? És mennyire nyom hideget? Van valami külső hőmérséklet ami alatt nem indul be? Mert nem veszem észre hogy hűtene rendesem viszont legalább kattanik tesztüzemben.
Tentacle2012-04-27 08:37:29 // 124913
Hmm, akkor felrakom az enyémet is . Csak az a baj, hogy én nem maradhatok autó nélkül :)
Fairlane2012-04-27 07:31:27 // 124912
Ja, én kérek elnézést... :)
Buksi2012-04-27 00:10:40 // 124911
Mert akkor arról már tudnék! ;-)
Fairlane2012-04-27 00:04:33 // 124910
Honnan tudod, hogy ő pl nem vett egy másikat? :D
Buksi2012-04-27 00:03:26 // 124909
Akár te is megvehetted volna bratyó! :)
Zolika1552012-04-26 23:56:54 // 124908
hahu.ról kegyetlenül fogynak a 155-ösök. pár napja még 38 kocsi volt fent, ma meg már csak 23 :D
Zolika1552012-04-26 23:51:26 // 124907
sajnálom :( az pedig autó a javából.
GEORGE2012-04-26 23:02:37 // 124906
Ez így igaz
Egy marha jót nyomultunk hazáig :-)
Marea SW 2.0 20V kontra 155 V6 :-)
A barátomnak korábban is volt már 155V6-ja és valóban jó kezekbe került :-)
Egy marha jót nyomultunk hazáig :-)
Marea SW 2.0 20V kontra 155 V6 :-)
A barátomnak korábban is volt már 155V6-ja és valóban jó kezekbe került :-)
GEORGE2012-04-26 22:59:30 // 124905
270e km van az enyémbe. Eredeti kettőstömegű, kuplung, porlasztócsúcsok, nagynyomású.
A nagynyomású bontóban 20-30e Ft, 18.200Ft-ért kicserélik benne a tömítésgarnitúrát és beállítják.Mi ebben a drága?
Sokan csak azt hiszik, hogy drága a diesel.
Porlasztócsúcsok alját 18e Ft-ért tetejét 12.500Ft generálozzák.
Ezeket onnan tudom, hogy egy barátom autójába tankoltak valami kétes eredetű üzemanyagot, benzin-gázolaj keveréket kb féltanknyit ki is autózott.
A lényeg, hogy elküldte a porlasztócsúcsokat ellenőrzésre.
Vissza is küldték neki, hogy nem értik miért küldte el, mert gyári tűréshatáron belüli értékeket produkál mind az 5!
majd 400e van a motorban!!!
Én 118e km vettem az enyémet 2007.májusában. 200e turbó gondom volt ( 196e Ft volt tokkal vonóval colával szotyival ) Cseréltem 1db LMM-et 54e Ft. Pár hete cseréltem a szaros opel váltó belső féltengelycsuklóit és a csillagokat. Váltóolajcserével m.díjjal együtt 110e Ft Soha nem volt ilyen olcsón fenntartható Alfám mint a mostani!
A nagynyomású bontóban 20-30e Ft, 18.200Ft-ért kicserélik benne a tömítésgarnitúrát és beállítják.Mi ebben a drága?
Sokan csak azt hiszik, hogy drága a diesel.
Porlasztócsúcsok alját 18e Ft-ért tetejét 12.500Ft generálozzák.
Ezeket onnan tudom, hogy egy barátom autójába tankoltak valami kétes eredetű üzemanyagot, benzin-gázolaj keveréket kb féltanknyit ki is autózott.
A lényeg, hogy elküldte a porlasztócsúcsokat ellenőrzésre.
Vissza is küldték neki, hogy nem értik miért küldte el, mert gyári tűréshatáron belüli értékeket produkál mind az 5!
majd 400e van a motorban!!!
Én 118e km vettem az enyémet 2007.májusában. 200e turbó gondom volt ( 196e Ft volt tokkal vonóval colával szotyival ) Cseréltem 1db LMM-et 54e Ft. Pár hete cseréltem a szaros opel váltó belső féltengelycsuklóit és a csillagokat. Váltóolajcserével m.díjjal együtt 110e Ft Soha nem volt ilyen olcsón fenntartható Alfám mint a mostani!
Buksi2012-04-26 22:48:01 // 124904
Persze, átnézek mégegyszer mindent! :)
Azért a csatik kábeleinek színét leírom neked és majd nézd meg légyszi, hogy melyik hova csatlakozik! Köszi! :)
Azért a csatik kábeleinek színét leírom neked és majd nézd meg légyszi, hogy melyik hova csatlakozik! Köszi! :)
süsnye2012-04-26 22:10:08 // 124903
monnyuk, addig azért én végigmennék az írt lépéseken, hogy a elektronikus szempontból biztos minden rendben van-e.. az nem kerül pénzbe..
Buksi2012-04-26 22:00:52 // 124902
Akkor megnyugodtam egy kicsit! :)
Jöhet a nyomáspróba és a feltöltés!
Jöhet a nyomáspróba és a feltöltés!
süsnye2012-04-26 21:55:57 // 124901
úgy lesz bizony.. a szent írásnál is írja, h ha tesztüzemmódban nem húzza be a kuplungot, akkor miket kell ellenőrizni és benne a van a nyomáskapcsoló is..
Szal Buksi elvileg feltöltetlenül teszt üzemmódban sem kapcsol..
Szal Buksi elvileg feltöltetlenül teszt üzemmódban sem kapcsol..
Buksi2012-04-26 21:55:53 // 124900
Tudnod kellett volna! :-D
Fairlane2012-04-26 21:53:02 // 124899
Egy csavarhúzóval simán le tudod engedni... :D
dfg (Tanárúr)2012-04-26 21:39:50 // 124898
nem tudom hogy gondolkodnak az olaszok, de szerintem a nyomáskapcsoló mindenekfelett áll...
süsnye2012-04-26 21:36:44 // 124897
basszus kb. két hete még ki tudtam volna próbálni neked, mert még nem volt feltöltve a rendszer.. :)
Buksi2012-04-26 21:30:27 // 124896
Értem, de ahogy süsnye is kérdezi, teszt üzemben is letilt?
süsnye2012-04-26 21:23:38 // 124895
de teszt üzemmódban (csak gyújtás van, nem járó motor) ott be kéne kapcsolnia, vagy ott is figyelembe veszi a nyomáskapcsoló jelét?
süsnye2012-04-26 21:22:25 // 124894
az mondjuk segítene, ha odaírnád, h melyik hova van kötve most neked.. (amelyiket tudod) mert a képre nagyítva elég nehéz felismerni némely csatit..
dfg (Tanárúr)2012-04-26 21:22:14 // 124893
Nem szabad üresen elindulnia. ha nincs benne közeg, nincs ami körbevigye az olajat, ergo beállna a kompresszor. ezért van a rendszerben egy nyomáskapcsoló, ami ha túl alacsony a nyomás, letiltja a rendszert.
süsnye2012-04-26 21:06:55 // 124892
hát gratula..
nem 1x megnéztem a hirdetésed, meg a blogodat mostanában.. már elő is adtam asszonynak, h mi lenne, ha vennék egy dízelt, a 155öt eladni, a tiedet meg helyette.. :)) furán nézett.. de most már mind1 is..
nem 1x megnéztem a hirdetésed, meg a blogodat mostanában.. már elő is adtam asszonynak, h mi lenne, ha vennék egy dízelt, a 155öt eladni, a tiedet meg helyette.. :)) furán nézett.. de most már mind1 is..
Fairlane2012-04-26 20:54:51 // 124891
Miért, az egy világ? :)
Buksi2012-04-26 20:53:50 // 124890
Van 6 sebességes kézi váltóval is a 3.0! :)
afri2012-04-26 20:51:03 // 124889
egy fullos 2.0 V6 TB verziót szívesen elfogadnék a 166-ban gondolkozva! :-D
és nem is drágák ...
3.0 már nem kéne, mert az csak 4-es automata váltós .. :-/
:-)
és nem is drágák ...
3.0 már nem kéne, mert az csak 4-es automata váltós .. :-/
:-)
sprint832012-04-26 20:40:13 // 124888
Ezért írtam mint lehetséges alternatívát. De igazából még nincs eldöntve semmi. Tudom az árakat. Ha azt nézzük soha nem volt még ésszerű autóm...
A gázos autó nálam nem játszik egyáltalán, nem az én világom.
A gázos autó nálam nem játszik egyáltalán, nem az én világom.