Fórum >> Típusok >> 155

atesssz2013-05-11 11:43:15 // 132646
bízom benne, hogy ezek csak kezdeti betegségek/gyengélkedések, és ezután még egy hibamentes másfél év vár kettőnkre :D
Kovacs Laci 1552013-05-11 11:34:30 // 132645
:( Szivsz rendesen vele, megérte a cserét ha meg kérdezhetem ?
atesssz2013-05-11 11:11:53 // 132644
Na, hát ugye nem meglepetés, hogy megint nem indul ez a szar. Viszont a kék csatlakozó összes lábainál szakadást mértem, 20 MOhm-os méréshatárban volt 1,6. Amikor üzemképes az autó, akkor pedig 200k-nál 98,5 a 2-es 3-as láb között, és ugyan úgy 58,1 az 1-3 láb között.
TSiga ( I am the TSIG)2013-05-10 22:04:35 // 132643
Akkor az általam javasolt oldalról leszeded a manualt és kikeresed a 29-es fejezetet: "Motronic M1.7 Ignition and injection system" -részt. Abban van a gyújtás tesztelése. "N" procedúra. Azt meg kell csinálni. Ott van, hogy milyen feszültségeket kell mérni.
Bull1552013-05-10 20:53:53 // 132642
Azok is újak :)
Süni1552013-05-10 20:44:02 // 132641
Gyertyák ? :)
Bull1552013-05-10 19:39:21 // 132640
Hali srácok! Vettem új trafot a kocsihoz,de nem változott semmi meg mindig dadog! A gyujtas modulokra raprobaltunk es azok jók! Mi lehet meg a probléma ha ezek jók?
Buksi2013-05-09 23:14:27 // 132639
:-DD

Na látod! :-))
RoliQ42013-05-08 23:31:01 // 132638
azt hittem visszaszámlálás van:) egyébként abban is kettő van:)
Buksi2013-05-08 20:55:01 // 132637
A Q4-ben lehet! ;-)))
GT Ɨ|ѯ2013-05-08 18:48:30 // 132636
esti csemege:-)
Bull1552013-05-08 18:48:04 // 132635
Elvan repedve azt akartam írni csak a telefon átírta :)
Bull1552013-05-08 16:12:14 // 132632
Köszi :)
Bull1552013-05-08 14:50:35 // 132630
Hány darab gyujtasmodul van a 155-ben?
süsnye2013-05-07 23:24:32 // 132629
"el van feledve"
ez mit jelent pontosan?
Bull1552013-05-07 21:30:56 // 132628
A trafó maga el van feledve de már így vettem az autót 3 éve azóta olyan!
süsnye2013-05-07 21:26:45 // 132627
Nézd meg a trafót, hogy nem sérült-e/repedt-e. Ha sérült, áthúzhat az akksitálcára is.
TSiga ( I am the TSIG)2013-05-07 21:26:03 // 132626
Rendben van, megnézek valami leírást! .-)
Bull1552013-05-07 20:36:11 // 132625
annyit megtennél ha már nálad lesz a géped rálesel egy két okosságra!!! utánna ha nem nagy kérés dobj már nekem egy üzit lécci!!!!
TSiga ( I am the TSIG)2013-05-07 20:11:58 // 132624
Nincs tipp. Vezeték, kábelköteg, manual, multiméter....
TSiga ( I am the TSIG)2013-05-07 19:48:17 // 132622
Én meg Bécsben vagyok a szállodában. Sajna nem tudom fejből a dolgokat. A saját laptop sincs kéznél, csak a céges. De ha azonos helyen rosszak, akkor valami közös dologra tippelnék.
Bull1552013-05-07 19:42:38 // 132621
ha az aksi felöl nézem mindkét trafó bal oldala alul felül nem adja a szikrát.
Bull1552013-05-07 19:35:45 // 132619
Manualt?
TSiga ( I am the TSIG)2013-05-07 19:34:45 // 132618
Trafó a gond, vagy az alatta levő gyujtásmodul.
Bull1552013-05-07 19:31:48 // 132617
A kábel jó biztos mert este megnéztük sötétben hogy át húz e,a gyertyát pedig ma cseréltem ki. Akkor mi lehet?
TSiga ( I am the TSIG)2013-05-07 19:26:37 // 132616
Amennyiben megnézed a manualt ott van a trafó kimérésének módja. Egyszerű ohm-mérővel megy a dolog.
süsnye2013-05-07 19:20:17 // 132615
mivel a 4 gyertyábal kettő az egyik, kettő a másik trafóhoz tartozik, így nem biztos, hogy az a gond, ha a többi 4 gyertya meg rendben van..
Szerintem először a kábeleket nézd meg és mérd ki, hogy nem szakadtak-e, nem sérült-e a szigetelés (nincsenek-e áthúzási nyomok), valamint a gyertyákat is ellenőrizni kellene.
Trafót + modult sztem tudsz próbálni Marklarnál.
Bull1552013-05-07 18:56:25 // 132614
Hali srácok! Segítsetek lécci! Van egy 1.8 ts 155 öm 8 szelepes. A két középső hengerembe egyik gyertya sem ad szikrát. Mi lehet a baj? Én trafóra gyanakszik ...
Buksi2013-05-07 16:49:31 // 132613
Igen, kellene! :-)
GT Ɨ|ѯ2013-05-07 07:35:40 // 132612
Akkor bontunk kárpitokat?:-)
GT Ɨ|ѯ2013-05-07 07:35:03 // 132611
Alfa nélkül meg lehet élni de minek?...:-)


Ez legyen a szemed előtt!!!!
Buksi2013-05-07 02:04:06 // 132610
Na ilyet nekem is csinál! :-/
atesssz2013-05-06 23:43:51 // 132609
szalon autót én sem vennék. Mikor átjössz a küszöbön, minimum 500 ezret, vagy egy milliót kidobtál az ablakon. És ez hatványozottan igaz pl egy Giulietta-nál, vagy egy 159-nél :D
GT Ɨ|ѯ2013-05-06 20:06:49 // 132608
Én biztosan nem hagyom a fenébe:-)


Most ez az 1 apróság van már csak kijavítandó, aztán a klíma feltöltés és kész.

nem is kell új autó, a legtöbbet azon bukja az ember.

ennyi.
TSiga ( I am the TSIG)2013-05-06 19:59:28 // 132607
Azért nem hagyod az egész Alfázást a fenébe, mert néha felvillan a nem fiatal autóvan a csillár?

Ezek nem fiatal autók...
Az újarka nem kell költeni. Csak kifizeted egyben az irreális árat és kihozod a szalonból. Ez -10%. Kötelezőt nem te csinálhatod. A gyári alkatrész biszony nem olcsó. Aztán jönnek ott is az elektronikai goldok. Érthetetlen hibák a motorvezérlésben, a CAN-BUS rendszerben. A márkaszervíz meg csak alkatrész-cserélőkből áll.
Ha meg hitelre veszed, akkor imátkozol, hogy ki bírd fizetni és még élhess is mellette. Ha meg ellopják, akkor is talál rá módot a bank, hogy tovább fizesd a pénzt, mert ott az elmaradt hasznuk.

Ennyi.
GT Ɨ|ѯ2013-05-06 19:45:12 // 132606
ettől tartottam én is..:-(

jó játék lesz
TSiga ( I am the TSIG)2013-05-06 19:26:41 // 132605
Az ajtók nyitásérzékelője a zárba van beépítve. Egy egyszerű reed-relé. A csomagtartójé is hasonló.
GT Ɨ|ѯ2013-05-06 19:06:18 // 132604
Az ajtókban ill. a csomagtérajtónak hol vannak a ( belső világításnak ) zárásérzékelők?

néha menet közben bekapcsol a belső világítás majd később kialszik, aztán kisebb zökkenés és újra:-(
Thomika2013-05-06 18:55:06 // 132603
A barnát kell lecserélned, az a főtengely jeladó. Találtam 11K-ért is eladót, újat! Tehát nem vészes, aknából ha épp már nem forró a kipuff, egész könnyen cserélhető, bár azért kell némi kézügyesség és egy kis racsnis vagy egyéb kicsi L alakú csőkulcs vagy mi. Azzal könnyen kijön...
Thomika2013-05-06 18:52:23 // 132602
Ha ez megnyugtat, velem em közölték, mikor 700K-ért megvettem a kocsit. :P Meg persze sok egyéb mást sem, ami miatt már 1,6M Ft-ba áll verda 2 év alatt....
TSiga ( I am the TSIG)2013-05-06 18:42:20 // 132601
Azért nézd meg, hogy a D5-höz mennyi egy kuplung, meg egy turbo. :-(

Nekem 6cm extra vezeték volt az autóban. Ráadásul csak rásodorva a fűtőmotor testjére. A másik vége önmagába behajtva és zsugorcsővel rögzítve.

Tegnap 21 évesen és 2 hónaposan jött elő az első vezeték gond. Az ablaktörlő motor nem volt rossz, csak az egyik vezeték oxidálódott el és eltört. Kínok közepette egy felsaruzott csatlakozóval és egy sorkapoccsal megoldottam. Amint eljutok boltba és veszek krimpelőfogót csúszósaruhoz, kábelköteg kibont és vezetékcsere ameddig korrodált a rézszál.
Ezt csak így lehet javítani tartósan. Ha gány van, akkor ne az autót szidd. Ő nem tehet róla milyen balfaszok nyúltak bele.
Mi a garancia, hogy nem fogsz ki egy olyan S60-at, hogy két bal oldala van és lóg a bele, csak szépen van csomagolva.
Ott van példának Thomika autója. Megvette, mert szép és egy márkakereskedő a tulaj faterja. Hopp, egy csavar hiányzik, hopp egy másik helyről is.
Végén olcsóbb lett volna a 8V-t rendbe tenni, mint a hibátlant fenntartani.
atesssz2013-05-06 17:45:04 // 132600
Nem lenne ezeknek az autóknak semmi bajuk, ha az ilyen nemnormális hozzá nem értő gyökerek nem b.sznák szana-szét. Lefogadom, hogy a jelenlegi hibám is egy ilyen miatt van. A vezmü lefogató csapágyak is úgy le voltak tépve, hogy a csavarral kijött a menet is. Hát ezúton is gratulálok az ilyen vad parasztoknak
GT Ɨ|ѯ2013-05-06 16:32:04 // 132599
a zöld az BT-s:-(

szép munka...
Gery832013-05-06 16:30:34 // 132598
Ha ez főtengely jeladó, vagy gyújtással összefüggő kábel, akkor az gyárilag árnyékolt!!!
Fairlane2013-05-06 16:21:29 // 132597
Szerintem gyárilag árnyékolt kábel csak a rádióhoz megy... :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak