Hát az titok. :D
Egyébként tényleg durva sztori... Az egyik oldalon elrepedt az a műanyag, amire maga az üveg csatlakozik, ezért ferdén mozgott meg minden baja volt, rendesen bezárni sem lehetett.
Valahogy beerőszakoltam a helyére, de azt nem sejtettem, hogy négy nappal később, ha gyorsan megyek, oldalszél van és szemből pedig jön a kamion, akkor az úgy letépi, mint a fene. Pedig egyébként a helyén volt rendesen, előtte nem sokkal néztem meg. Egyszerűen elszállt az üveg. Aztán már ha üveg is kellett meg a műanyag is eltört, akkor úgy voltam vele, hogy egyszerűbb az egészet kicserélni. És amúgy úgy is volt, csak ódzkodtam tőle.
Mindenesetre ezt megszívtam sajnos, szerintem ez ezerből egyszer történik meg.
A) Úgy, ahogy afri kitette... :D
Képet nem csináltam, mert azt hittem, bonyolultabb lesz a móka.
B) Egyébként nem egy nagy cucc, ha a tetőkárpit lenn van (csillárnál 3 csavar, napellenzők, hátul a roló beakasztásai, a biztiöv fölötti letakart csavar, meg a kapaszkodók, illetve a B1-en a helyén a két csavar), onnantól annyi, hogy az aranyszínű konzolok (4 db) 2-2 csavarja ki, meg még ezen kívül ha jól emlékszem, hat csavar tartja, benn a tetőben. Ja meg persze a lefolyókat szét kell húzni, ha össze van gyógyulva akkor azért egy pici csavarhúzó szerintem nem árt...
Nem túl bonyolult, mert még elektromos csati is csak 2+1 db van, illetve beszereztem mindenestül a másik tetőablakot.. A motort meg a végálláskapcsolót még majd kiszedem a régiből, az se egy nagy kunszt.
Amúgy a manualban ez tényleg jól le van írva, bár túlbonyolítják azzal, hogy a C oszlop takaróját is le kell szerintük szedni, pedig ha picit mozdítasz rajta, már elfér. A legnagyobb mutatvány a hátsó belső világítás csatlakozójának a lehúzása, mert azt úgy kell, hogy közben tartod a kezedben a komplett tetőkárpitot, hiszen a drót rövid :) És közben egy csavarhúzóval benyúlsz a csatiba, hogy a pöcköt lenyomd... Jó, a tetőkárpitot kiszedni az utastérből sem egy leányálom, mert azt érdekes módon a könyv szerint CSAK a hátsó ajtón lehet kiszedni... Na most ha valaki azt onnan kiszedi, annak vagy lesz két kisebb darabja, vagy varázsol, szerintem csak elöl fér ki :D
És akkor most a mindent eldöntő kérdés: Akinek van tetőablak az autóban (tehát a normálisabbak... :D) , kinek milyen a szélterelő? Mert nekem a régiben tele volt, a mostanin viszont van 3 lyuk, azaz ilyen bemélyedés, amin gondolom több ájer jön be, amit én nem bánok, de azt jó lenne tudni, hogy min múlt. Ja és a szerkezet is másként néz ki, a hátsó takaróelem egész másmilyen. Pedig ez is 93-mas, mint az enyém volt... És az enyém is gyári Alfa, meg ez is. Fura. És ez min múlhatott vajon?