Yoyo2007-01-10 11:20:52 // 16429
	A féktárcsa mögötti lemez.
	
süsnye2007-01-10 11:06:47 // 16427
	Porvédő tárcsa...? Az mellik?
	
süsnye2007-01-10 11:06:20 // 16426
	Meg az, hogy semmi sem biztos. :D
	
süsnye2007-01-10 11:05:12 // 16425
	Igen, gondoltam, hogy kicserélme, de várok még egy kicsit, mert az első tárcsákat úgyis le kell cserélni, mert elég közel van a 18mm. Gondoltam, majd azokkal együtt lecserélem, meg tán a fékfolyadékot is, de az előző hozzászólásokat olvasva kicsit tartok a lötty cserétől. :D
Milyen tárcsát, betétet érdemes venni, ha nem villogni akarok vele, hanem jó legyen, de ne horror áron?
	
András bácsi2007-01-10 11:00:55 // 16424
	Biztos csak a rendőr meg a halál. :D
	
norbee2007-01-10 11:00:34 // 16423
	Süss!
Porvédő tárcsának is lehet ilyen hangja
	
süsnye2007-01-10 11:00:05 // 16422
	Ahhaa! :D Köszke!
	
Yoyo2007-01-10 10:59:00 // 16421
	Hacsak nem terminátoros a karja:))
	
Yoyo2007-01-10 10:42:02 // 16419
	De az elsőt sem biztos, hogy benyomja kézzel:)
	
András bácsi2007-01-10 10:36:07 // 16418
	Minimális surlódás normális.
A félrekopott betétet kár volt visszatenni. :(
A hátsó dugattyút tekerni és nyomni is kell egyszerre, mert egy menetes orsón van rajta.
	
SD2007-01-10 10:35:00 // 16417
	biztos 1-esben ment a sztrádán és izzik a kipufogó...
vannak ilyenek... láttam ma egy 156-ot hátul turbó matricával... nagyon égő...
	
süsnye2007-01-10 10:32:17 // 16416
	Ha már előkerült a fék...
Hvégén azt figyeltem, hogy, ha a jobb első kereket megpörgetem kézzel, akkor ilyen fémes surlódó hangja van, míg a bal első tök csendes, ott semmit nem hallani. Vki azt is mondta, h az a normális, ha van ilyen hangja. 
Most akkor mellik a normális?
Tegnap szét szedtem a jobbos nyerget, megzsíroztam, azokat az úszó bizbaszokat, nemtom mia nevük, mert az alsó nemrég lett megcsinálva, ugyanis teljsene bele volt rohadva a hüvelybe és nem állt vissza a helyére, ennek köszönhetően kicsit félre kopott az egyik betét, de azóta, mintha egyenesre kopott volna. 
De a belső betét szemmel láthatóan vékonyabb, mint a külső, ez probléma?
A fék dugattyút kézzel kellene tudnom visszanyomni anélkül, h Fekete Laci lennék? (Mert nekem nem igazán ment, de felszerelt nyeregnél kipróbáltuk a féket és fog rendesen, szal mozog)
	
Yoyo2007-01-10 10:06:49 // 16413
	Válogatunk, szemezgetünk a romok közt:))))
	
norbee2007-01-10 09:56:56 // 16412
	Ez peridx? 6-7l fogyasztással... :))))
	
Fairlane2007-01-10 09:55:48 // 16411
	Apropó neon .... :|
Az ilyen monnyon le!
	
norbee2007-01-10 09:53:00 // 16410
	Mekkora genya! :))))
Xenon kell? Az van tán belekendácsolva. :)
	
Yoyo2007-01-10 09:36:11 // 16409
	"Süvegcukrot, hogy bele tudjon ülni":)))))
Csak van azon a gépen még valami használható:))))
	
norbee2007-01-10 09:32:35 // 16408
	Milyen cukrot? (Hofi? :))) )
Egyébként 12 rugó most néztem. Annyiért lemenni? :)
	
Yoyo2007-01-10 09:28:53 // 16407
	A kockákat semlegesítjük egy neonnal, ha sír adunk neki cukrot:))))
	
norbee2007-01-10 09:26:19 // 16406
	És ha sírni fog? Vagy az idomított dobókockákat ránkereszti? Akkó mi lesz huligán komám? :)
	
Yoyo2007-01-10 09:23:50 // 16404
	Igen ez megfordult az én fejemben is:))))
	
norbee2007-01-10 09:19:58 // 16403
	Bontunk? mszabika? :)))))))))
	
norbee2007-01-10 09:19:26 // 16402
	Akkó ne szórakozz, csere. 160-ról tudni kell megállni is.
	
Yoyo2007-01-10 09:16:33 // 16401
	Ez a hibajelenség nálam is:(
	
norbee2007-01-10 09:15:56 // 16400
	Nékem most volt csere, előtte azt csinálta, hogy finom fékezésnél lassan esett be a pedál. Viszont légtelenítésnél minden rendben volt vele.
	
Yoyo2007-01-10 06:40:20 // 16399
	Gyári fékfolyadék nekem is megvan már benne csere után kezdett baszakodni:(
Majd valamelyik seftessel szereztetek főfékhengert, ha cserés lesz, nem ismersz valakit?:DDD
	
Fairlane2007-01-09 23:47:02 // 16398
	Marklar!
Leltem egy oldalt a 155 Silverstone kiadásról, ezen is mintha ugyanaz a szárny lenne, mint a tieden. (Németeknél ez a kiadás Formula néven ment)
 Alfa 155 Silverstone
Akkoriban a szárnyhoz adtak még egy "emelőkészletet", amivel meg lehetett magasítani...  
Erről is leltem egy ódalt :)
	
Marklar1552007-01-09 22:52:05 // 16397
	Épp a péntek lesz a napja nálam is főfékhenger cserének.
+ gyári fékfolyadék+ motor olaj/olajszűrő.
	
Hari2007-01-09 21:23:23 // 16396
	Meghozták ma délután. Nem indu a kis dög, de ugyis meghalgatom a hangját.
	
Hari2007-01-09 21:21:42 // 16395
	..te még hiszel a mesékben! :-)))))
Bocsi.
	
Yoyo2007-01-09 20:50:02 // 16393
	Revésedés lehet, mert majdnem vízszerű volt a fékfolyadékom remélem összejön holnap nagyobb beruházás nélkül:)))
	
Hari2007-01-09 20:47:47 // 16392
	Szeva! Részvéten.
Szerintem is az lehet a probléma. Én is jártam már nem egyszer úgy, hogy cseréltem fék folyadékot és utána nem akart rendesen felkeményedni. 
(Dettó, mint a tied, enyhe nyomásra szépen lassan majdnem a padlóig bement.)
A főfékhenger a bűnös tuti. - Utána következett a szétszedés, a gumi karmantyúkon látszott is a kopás rendesen. - Ez magyarázza, hogy elengedi a nyomást, kis fékerőnél => a karmantyú kopott peremét nem préseli a fékfolyadék a henger falához, míg hirtelen nagy pedálerőnél a nyomás teljesen oda préseli, ezért kő kemény a fék.
Már csak az a kérdés mi okozza azt a kopást?! Azt bizony a henger belső falán keletkező rozsda (reve) - ha szemmel látható apró kis kráterek vannak a belsejében => KUKA/ ne is kísérletez!)
 -Mit tegyél vele.: Szétszeded-> megvizsgálod-> javítod v. kuka.
	
Yoyo2007-01-09 20:16:30 // 16391
	Én szeretek a fékkel bíbelődni csak a rejtvényeket nem csípem:))
	
András bácsi2007-01-09 20:05:37 // 16390
	Jó szerelgetést. Bár a fék szerintem utálatos dolog.
	
Yoyo2007-01-09 20:03:31 // 16389
	Nekem is úgy tűnik holnap lekapom és szétkapom hátha látok valamit, érdekes a régi vízszerű folyadékkal jól működött csak egy kicsit kemény volt most megkapta a finom tutellát és hisztizik:))
	
András bácsi2007-01-09 20:00:43 // 16388
	Olyan főfékhenger-gyanús tényleg.
	
Yoyo2007-01-09 19:57:00 // 16387
	Légtelenítéskor szépen felkeményedik, hirtelen fékezéskor is fog minden kerék csak, ha finoman nyomom akkor tűnik el a nyomás egyik körből.
	
András bácsi2007-01-09 19:55:12 // 16386
	Véletlenül nem állt be az egyik hátsó dugattyú?
	
Yoyo2007-01-09 19:54:14 // 16385
	Igen kicsit be vagyok pöccenve rá, holnap veszek egy kanna fékfolyadékot és addig légtelenítek ameddig csak birok:)))))
A másik körből is nehezen jött ki a levegő, egy niván meg egy puntón 20 perc volt a fékolaj csere ezzel két napja tökölök:)))
	
András bácsi2007-01-09 19:51:29 // 16384
	Arra. Akkor érdekes, ha nem hiányzik. Bár ki tudja mi és merre ereszt át.
	
Yoyo2007-01-09 19:47:59 // 16383
	De nem is hiányzott belőlle ma pedig rendesen teszteltem:)))
A fékrásegítő dobjára gondolsz?
	
András bácsi2007-01-09 19:45:48 // 16382
	És esetleg befolyik a dobba. Ezért nem láthatod talán.
	
Yoyo2007-01-09 19:43:57 // 16381
	Eddig nem volt vele baj és az olaj sem fogy sehol, ha finoman fékezek akkor szép lassan elmegy a nyomás a jobb első bal hátsó körből, ha akkor beletaposok csak a bal eleje és a jobb hátulja blokkol:(
Ez mondjuk lehet főfékhenger hiba:(
	
Yoyo2007-01-09 19:41:29 // 16380
	Ez egy ragyogó ötlet:))))
	
Online tag
1
		Vendég1
372
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - 159
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05