Fórum >> Típusok >> 156

Adrián2009-04-09 09:58:01 // 92593
ez korántsem egyszerű ez nem modtam de lakcím alapján el lehet csípni vez. telef.
Erhard 242 (Pure Energy)2009-04-09 09:55:05 // 92592
jah csak telefonszám nincs tűt szénakazalban :D
Adrián2009-04-09 09:53:45 // 92591
úgy tudom hivatalosan nem de ha magyo.-i akkor ha van biztsítós ismerősöd??:))
A külföldi akkor elvileg a szervízfüzet első oldalain be van jegyezve a gk átvevő!Nálam be volt!
Erhard 242 (Pure Energy)2009-04-09 09:49:58 // 92590
? gondolom külföldi...
Skodra2009-04-09 09:33:28 // 92589
a rendszám alapján valahol meglehet nézni ki a tulaja az autónak??
Erhard 242 (Pure Energy)2009-04-09 09:32:30 // 92588
az autómban 70e km van még kb 2-3e km és kuka az első tárcsa + betét (még gyári) és a hátsó betét.....
Adrián2009-04-09 09:20:10 // 92587
szerintem már méret alatt vagy bőven és ha nem lenne 50 százalékos a betéted akkor a váll már megtámasztotta volna a betét fém részét! Ha rámértek a tárcsa vastagságára rögtön kiderül hogy miújság!
Cgo2009-04-09 09:18:59 // 92586
lasd fentebb.

ha az autoban tenyleg 90e km volt 3/4 betetekkel es vallas tarcsaval, az azt jelenti, hogy valoszinuleg eredeti tarcsa 2. betettel. az utobbi 50e km-t meg en hasznaltam es tudnek rola, ha feket vettem volna.

ha mar a 2. tarcsa lenne benne, akkor vetelkor jobb allapotban lett volna ill. nem hiszem, hogy nem kopott volna el mostanra (ha az elso elkopott kb. 50e alatt, a masodik 90e alatt, akkor nem rakhattam a 2. tarcsaba +50e km-t...)

tudom, hogy hihetetlen, de igy jon ki logikusan...
Cgo2009-04-09 09:15:17 // 92585
en se ertem, 90e km utan vettem az autot, akkor mar derekas valla volt, rogton cserelni is akartuk, de vezerlescsere miatt el lett halasztva. Azota beleraktam 50e km-t es a valla ugyanakkora a betet meg meg mindig legalabb 50%-os.
Adrián2009-04-09 09:13:25 // 92584
ez nem valószínű de ha igen akkor művész ember vagy!;)
Cgo2009-04-09 09:12:42 // 92583
kozeleg :)

Adrián2009-04-09 09:12:10 // 92582
Ts hiba meg ugye elég mélyen vannak a gyertyák igy faszán meg tud állni benne az oil!
Erhard 242 (Pure Energy)2009-04-09 09:06:41 // 92580
szelepfedél tömítés elszállt...
Skodra2009-04-09 09:05:05 // 92579
az már szerintem picit sok,vagy nem fékeztek vele...-))
Skodra2009-04-09 09:03:40 // 92578
Jó reggelt! Az 1.6 Ts mocihoz visszatérve ,az examiner a 2. hengernél gyújtáshibát jelzett ,ma megnéztem a gyertyákat tele volt az egész gyertyakörül olajjal!!! Hogyan kerülhet oda az olaj?? Kiitattam az olajat,kivettem a gyertyát megtisztíttottam az olajtól ,visszaraktam most szépen egyenletesen jár a motor,nem durrog,viszont eléggé füstöl így is...-(
Erhard 242 (Pure Energy)2009-04-09 07:59:59 // 92577
amit csak városban használtak az nem bír 80 ezret...
Cgo2009-04-08 23:13:54 // 92576
ha minden igaz, nekem meg gyari tarcsa van fenn, 142000 km...
Cgo2009-04-08 23:11:36 // 92575
en a 4 eves 146 JTD-t 29000 km-el vettem, tehat vannak csodak, de nagyon kicsi az eselye...
Skodra2009-04-08 22:48:01 // 92574
nem-nem,kb 80EKm kéne bírnia a tárcsának.
Adrián2009-04-08 22:47:06 // 92573
Külsőre szép az autó!
Adrián2009-04-08 22:45:51 // 92572
Ez fura mert az első betéteknek kéne jobban kopniuk 40e nél az elég vállas tárcsa az nem túl jó jel!
Skodra2009-04-08 22:39:27 // 92571
meg a jobbelső sárvédőt,+ a motorháztetőt telibe!!! néztük festékmérővel!!
Erhard 242 (Pure Energy)2009-04-08 22:35:09 // 92570
az első lököst fújták telibe..
Skodra2009-04-08 22:31:18 // 92569
Skodra2009-04-08 22:27:59 // 92568
Megnéztem, sajnos a márkáját nem tudtam kiolvasni,a hátsó betét elég kopott kb 2-3 mm van még rajta ,tárcsa enyhén válas.Első betétek kb 4mm van még,a tárcsa is elég vállas,jobban kopott mint a hátsó,a féknyergeg,meg a tárcsa is valamikor lelett festve pirosra, szóval.....
Erhard 242 (Pure Energy)2009-04-08 22:20:07 // 92567
a jó nepper pl leveszi megnézni meg lett e bontva a motor...ehhez le kell venni pl :P
Adrián2009-04-08 22:15:00 // 92566
A fékek állapotát is érdemes megnézni elvileg még a gyárinak kell fent lennie!
Skodra2009-04-08 22:03:08 // 92563
Csak a motortakaró csavarokon látszott hogy piszkálták,de 40EKm nél mért kelhetett azt levenni??
bilon2009-04-08 22:02:28 // 92562
erhard! mennyi egy 1,6ts eco 147-be az lmm? bosch...
köszi
Erhard 242 (Pure Energy)2009-04-08 22:01:06 // 92561
5900-12000ig alvázszám függő..
Skodra2009-04-08 22:00:12 // 92560
Mennyi pénz most egy hengerfejtömétés,meg ami a cseréhez kell anyagok?? 1.6 TS 2003.12.havi!
Erhard 242 (Pure Energy)2009-04-08 21:58:47 // 92559
a csavaron látszik ha meg volt bontva a vezérlés...a multikormány gombok kopnak mint a radír :(
Skodra2009-04-08 21:56:14 // 92558
Szóval nekem a 40EKm ami gyanus 4.5 évesen főleg DIESEL, t nem azért veszik hogy garázsba áljon.Kormánykerék az teljesen hibátlan,viszont a kormányvezérlés mute gombja kopottab mint az enyém pedig abban 200EKm van szóval...érdekes.Vezérlésfedél ugy néztem még nem volt bontva,viszont a motortakaró műanyagot rögzítő csavarok már tuti voltak lazítva.Amugy a motortér,meg az utastér is elég rendben van.Megpróbálom kiolvastatni a vezérlőjét,hátha kiderül a valós KM ! Üdv!
Adrián2009-04-08 21:53:04 // 92557
A gyári akkuk 3-4 év után megköszönik a részvételt nálam is igy volt!
Erhard 242 (Pure Energy)2009-04-08 21:51:09 // 92556
hm...ha sokat áll a gázolaj eltűnik akkor az 5. tekerésre indul be kb...az én autómba ami 3 éves volt kukás volt az akku...
Skodra2009-04-08 21:48:22 // 92555
Amúgy megnéztem a 1.9jtd 16V 156-ot..Óra szerint 40EKm van benne,a kuplungpedálon a gumi elég kopott,de ami rosszabb ,csak harmadik önindózásra indult be,elég keservesen tekerte,lehet csak aksi szar már 4.5 éves??!!Nem volt kékes szinű a füst ,sőt szinte nem is látszott hogy füstöl,nekem a benzines jobban adja kifelé.Jobb eleje sérült volt sárvédő+ mocitető festve volt telibe de szépen megvan csinálva.
Dévid2009-04-08 21:47:38 // 92554
Mint a Die Hard 3-ban látható, a biztosítéktáblából ki kell piszkálni a biztiket,aztán már nincs is esp, abs, ebd, thc...
admirális2009-04-08 21:46:40 // 92553
Kihúzod az ide vonatkozó biztosítékot. Amíg nincs biztosíték benne, hibaüzenet figyelmeztet arra, hogy ki van kapcsolva az ABS-ASR-menetstabi hármasa, de ha visszateszed, azonnal hibajel nélkül működni kezd újra.
Dévid2009-04-08 21:42:47 // 92551
Enyém is "ezeréves" technika... Öreg, de legalább nem megbízható. :D
admirális2009-04-08 21:41:27 // 92550
Tudom, bár azért ha muszáj, egy kis csellel azt is agyon lehet ütni:)
ALFI1562009-04-08 21:41:27 // 92549
Szerintem nem.Ha kikapcsolom a kipörgésgátlót (ASR) a menetstabilizátor (ESP) ugyan úgy fogja az autót.Télen havasúton próbálgattam.
Erhard 242 (Pure Energy)2009-04-08 21:41:24 // 92548
hf tömítés átégett...
Adrián2009-04-08 21:41:24 // 92547
Nem feltétlenül nem minden ASR es autóban van ESP
Skodra2009-04-08 21:40:12 // 92546
igen kell,,sajnos! jött hibaüzi is,examinerre tettük,azt irta 2. hengernél gyújtáshiba,néha ki ki maradozik,főleg alapjáraton lehet észrevenni.Fordulaton jónak tűnik. Ez van sajna.Holnap megnézem a gyertyát+ a kábelt.Hogy összefüggésben van-e a vízmelegedéssel nem tom.
ALFI1562009-04-08 21:39:09 // 92545
Ahogy Adrián írta.És a menetstabilizátort nem lehet kikapcsolni.
admirális2009-04-08 21:39:02 // 92544
Tudom, de együtt vannak.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak