Alfa GT-Csaba2015-02-09 17:13:23 // 147842
Nekem a starline fölső 1 évet birt és majd kiesett belőle a gömbfej ,az alsó meg fél év után gariba cserélték ,de az új sem birt fél évet .Eladásra megy a kocsi akkor érdemes megvenni az ára miatt!!
MEO2015-02-09 16:47:23 // 147841
Az 156-ba is Starline lett berakva, lassan 30000 Km-t teljesítetek, probléma mentesen.Persze minimum 100 ezret szertnék vele teljesíeni. Majd meglátom összejön-e! A féltengely végére való "anyát" nem kaptam a csomagban, ez okozott némi bonyodalmat, mert az eredeti szétszerelésnél "megsérült".
JCsabi2015-02-09 16:31:57 // 147840
Nekem kb. 15.000km óta van benne elől és kb. 5000km óta hátul Starline (nem a legjobb márka tudom).
Eddig semmi baja.
Eddig semmi baja.
Vinnie2015-02-09 15:46:06 // 147839
Sziasztok!
Valaki meg tudná mondani, hogy milyen első kerékcsapágyat érdemes venni a gyári mellett? Nagyon zúg a jobb oldalon. Köszi.
Valaki meg tudná mondani, hogy milyen első kerékcsapágyat érdemes venni a gyári mellett? Nagyon zúg a jobb oldalon. Köszi.
bb_1452015-02-09 11:01:23 // 147838
Ezzel csak egyet tudok érteni :)
bb_1452015-02-09 10:59:54 // 147837
Csak akkor megy, ha fel van kapcsolva a lámpa. Akkor is csak pár másodpercig nyomja a lámpára, utána abbahagyja és csak a szélvédőre nyomja.
pedroyah2015-02-09 10:25:46 // 147836
szia, nekem is ilyesmi a gondom mostanában. Neked mi oldotta meg a hibát? előre is köszi
Alfa GT-Csaba2015-02-08 22:27:37 // 147835
Én a gt-n tele fújtam olajjal a küszöböket 4 éves korába ,talán igy sokáig birja mert a párától se rohad belülről
Zsolesz2015-02-08 22:09:09 // 147834
Lámpamosó relét hogy lehet kideríteni működik-e? Ha nyomom az ablakmosást hallani egy kattanást rövid idő múlva, de a mosó nem megy. Direktbe kötve viszont nyomja a vizet a lámpákra?
Liquid2015-02-08 21:12:14 // 147833
a küszöbök szeretnek rozsdásodni, illetve alul a víz kifolyóknál, meg máshol is :) De az alja nem nagy gond javítható, a küszöb problémásabb.
Sajnos a 156-ok is öregednek, ezért egyre nehezebb értelmeset találni :(
Sajnos a 156-ok is öregednek, ezért egyre nehezebb értelmeset találni :(
Trombozis2015-02-08 21:09:11 // 147832
:-)
Így legalább szépen megcsináltam mindent, ha már szét volt szedve. Örülök nagyon. :-)
Így legalább szépen megcsináltam mindent, ha már szét volt szedve. Örülök nagyon. :-)
JulesTS2015-02-08 20:53:01 // 147831
Tényleg ennyire szar a helyzet, de nem lehetetlen. Én fél évig kerestem mire találtam:
http://alfaamore.hu/forum/alfa_romeo_156#16383496
http://alfaamore.hu/forum/alfa_romeo_156#16383496
Hardy2015-02-08 20:18:08 // 147830
Nyugi. En is csereltem mar biztositekot 10 ora alatt egy BMW motorkerekparon mikor lealt es nem indult el. Romma szedtem egeszen az ac pumpaig ami a tankba van. Persze RT volt ami full idomos. Ranezezsre semmi gond nem volt a biztivel. Aztan elindultunk vissza az ac tol es a biztositek volt a bunos. Innen kezdve mindig ramerek minden biztositekra.
roberto332015-02-08 20:03:35 // 147829
Köszönöm, nem ismertem a hátteret, ezért kérdeztem.
1pityu3892015-02-08 17:09:44 // 147828
Üdv a 156 tulajoknak! Le szeretném váltani a 146-osomat egy 156-osra mire figyeljek oda? hol rozsdásodik? milyen tipus hibái vannak? eddig 3 hahu-s hirdetést néztem meg személyesen mind 3 kocsi rom volt az egyik tulaj be is vallotta hogy 4év alatt egy fillért nem költött rá látszott is rajta. Tényleg ennyire rossz a helyzet vagy csak kifogtam?
GTPeti2015-02-08 15:04:55 // 147827
"A 159-ben is felbukkanó 1.8 motor / nem a TBi / is JTS már?"
Ne keverjük a szezont a fazonnal. A JTS, amiről itt a 156-topicban beszélünk, az a 2.0 TS, közvetlen befecskendezéssel ellátott változata.
Semmi köze nincs a 159 "JTS" jelzővel illetett (közv. bef.) motorjaihoz, mert azok (az 1.8 és a 2.2) GM származékok. Az 1.8 TBi az Alfa-fejlesztés, és az is közvetlen befecskendezéses, de annak sincs sok köze az ős-JTS-hez.
Ne keverjük a szezont a fazonnal. A JTS, amiről itt a 156-topicban beszélünk, az a 2.0 TS, közvetlen befecskendezéssel ellátott változata.
Semmi köze nincs a 159 "JTS" jelzővel illetett (közv. bef.) motorjaihoz, mert azok (az 1.8 és a 2.2) GM származékok. Az 1.8 TBi az Alfa-fejlesztés, és az is közvetlen befecskendezéses, de annak sincs sok köze az ős-JTS-hez.
pdudas2015-02-08 14:44:32 // 147826
Koszi!
Lehet itt olaszorszagtol 10 kilometerre egyszerubb lesz.
Hetfon azert megkerdezem a szerelot miert nem szolt.
Csutortokon cserelt olajat/lengokart/szuroket/kezifek kotelet.
Kertem, hogy nezze at mert muszakira megyek vele.
Ketlem, hogy ez nem latszott az autot felemelve.
Kezifek kotel cserejekor kvazi hatul dolgozik.
Lehet itt olaszorszagtol 10 kilometerre egyszerubb lesz.
Hetfon azert megkerdezem a szerelot miert nem szolt.
Csutortokon cserelt olajat/lengokart/szuroket/kezifek kotelet.
Kertem, hogy nezze at mert muszakira megyek vele.
Ketlem, hogy ez nem latszott az autot felemelve.
Kezifek kotel cserejekor kvazi hatul dolgozik.
Abarai2015-02-08 13:35:44 // 147825
Per pill nem rendelhető náluk sem. :(
Abarai2015-02-08 13:33:37 // 147824
Én cserélném. A JTS-re a fekmester.hu-n rendeltem dobokat. Amúgy a V6-ra is ugyanazokat hozza. Asszem, ugyanaz a dob, mint a TS-eken, csak a cső átmérője nagyobb.
Trombozis2015-02-08 13:26:11 // 147823
Megvan a bűnös! Szaros jelöletlen 7.5 Amperes bizti a kormány alatt. Jó hogy szétszedtem mindent. :-)
Megyek összerakom a cuccot.
Megyek összerakom a cuccot.
pdudas2015-02-08 12:24:27 // 147822
Szerintetek ezt erdemes javittatni, vagy csere?
https://lh4.googleusercontent.com/-yVWInMdATWE/VNdGnnANwzI/AAAAAAAAlCc/adNRbGxCaYs/w1118-h629-no/IMG_20150208_113632.jpg
Ma vettem eszre. JTS hatso dob. Hol kaphato ilyen es mennyi az ara?
Bardiban nincs.
Koszi!
https://lh4.googleusercontent.com/-yVWInMdATWE/VNdGnnANwzI/AAAAAAAAlCc/adNRbGxCaYs/w1118-h629-no/IMG_20150208_113632.jpg
Ma vettem eszre. JTS hatso dob. Hol kaphato ilyen es mennyi az ara?
Bardiban nincs.
Koszi!
Dévid2015-02-08 12:13:20 // 147821
A v6 olyan, mint egy diesel, csak kétszeres fogyasztással, viszont turbólyuk és turbóhiba nélkül. 2500 körül elváltogatva nem is zabál.
roberto332015-02-08 10:10:48 // 147820
Köszönöm, ezek az infók most nagyon jól jöttek, a fogyasztásától tartottam a V6 -nak, de főkčnt országúton járok normál tempóban a régi TS is megeszi a 8,5 -9-et.
Abarai2015-02-08 08:35:12 // 147819
Hello!
A Selespeed 10 éves kora körül hajlamos elhagyni magát. A nyomástároló, a szivattyú és egy lezáró dugó lehet a gyenge pont. Nekem az utolsó "nyert", ami filléres alkatrész, de a cseréje nem egyszerű. A legnagyobb méreg az, hogy ha gond van a Selespeeddel, akkor trailerezni kel, és pár napra kiesik az autó. Amikor viszont működik, akkor nagyon jó. Legalábbis nekem bejött.
Létezik faceliftes V6 automatával, de marha ritka madár. Az automatával még nem volt dolgom, bár - amennyire tudom - eléggé visszafogja az autót és érezhetően többet is eszik vele. Kézivel viszont alig eszik többet a V6, mint a JTS. Alattam kevesebb mint egy liter a különbség, ráadásul jó bele a 95 is. A V6 alkatrészei jellemzően drágábbak, viszont sokkal ritkábban kell hozzányúlni. Gyakran előforduló hibával még nem találkoztam. De ha van is, a hang mindenért kárpátol. :)
A 159-ről nem sokat tudok. Elvileg egyik benzinese sem közös a 156-tal.
A Selespeed 10 éves kora körül hajlamos elhagyni magát. A nyomástároló, a szivattyú és egy lezáró dugó lehet a gyenge pont. Nekem az utolsó "nyert", ami filléres alkatrész, de a cseréje nem egyszerű. A legnagyobb méreg az, hogy ha gond van a Selespeeddel, akkor trailerezni kel, és pár napra kiesik az autó. Amikor viszont működik, akkor nagyon jó. Legalábbis nekem bejött.
Létezik faceliftes V6 automatával, de marha ritka madár. Az automatával még nem volt dolgom, bár - amennyire tudom - eléggé visszafogja az autót és érezhetően többet is eszik vele. Kézivel viszont alig eszik többet a V6, mint a JTS. Alattam kevesebb mint egy liter a különbség, ráadásul jó bele a 95 is. A V6 alkatrészei jellemzően drágábbak, viszont sokkal ritkábban kell hozzányúlni. Gyakran előforduló hibával még nem találkoztam. De ha van is, a hang mindenért kárpátol. :)
A 159-ről nem sokat tudok. Elvileg egyik benzinese sem közös a 156-tal.
roberto332015-02-08 08:03:53 // 147818
Sziasztok,
Lassan itt az idő, hogy 9 év után fiatalítsak az autóparkon :)
A fiatalítás mellett fő szempont még, hogy keveset futott, ismert előéletű legyen a kiválasztott.
Nekem a TS-sel nem volt bajom, bár relatíve most sincs sok km. a Gépben ( 145 000 ), a JTS-es posztokat pedig becsülettel végigolvastam DE,
Selespeedbe mennyire érdemes gondolkodni, ha fontos szempont a megbízhatóság, mert mindennap használjuk az autót?
A hagyományos automatával szerelt (Q system) 2.5 V6 létezik-e FL SW kivitelben és a V6 fenntartása a JTS-sel összehasonlítva mit mutat?
A 159-ben is felbukkanó 1.8 motor / nem a TBi / is JTS már?
Köszönöm: Roberto
Lassan itt az idő, hogy 9 év után fiatalítsak az autóparkon :)
A fiatalítás mellett fő szempont még, hogy keveset futott, ismert előéletű legyen a kiválasztott.
Nekem a TS-sel nem volt bajom, bár relatíve most sincs sok km. a Gépben ( 145 000 ), a JTS-es posztokat pedig becsülettel végigolvastam DE,
Selespeedbe mennyire érdemes gondolkodni, ha fontos szempont a megbízhatóság, mert mindennap használjuk az autót?
A hagyományos automatával szerelt (Q system) 2.5 V6 létezik-e FL SW kivitelben és a V6 fenntartása a JTS-sel összehasonlítva mit mutat?
A 159-ben is felbukkanó 1.8 motor / nem a TBi / is JTS már?
Köszönöm: Roberto
GTPeti2015-02-07 22:28:49 // 147817
Olajmode-ON
Nem vagyok róla maximálisan meggyőződve, hogy a 10W-60-as Selénia a filmstabilitás mellett más kvalitásokkal rendelkezik... (Más szavakkal: Hogy hétköznapi használatra az a legjobb olaj a JTS-be.)
Olajmode-OFF
Nem vagyok róla maximálisan meggyőződve, hogy a 10W-60-as Selénia a filmstabilitás mellett más kvalitásokkal rendelkezik... (Más szavakkal: Hogy hétköznapi használatra az a legjobb olaj a JTS-be.)
Olajmode-OFF
Inter156 (il mascalzone)2015-02-07 22:26:38 // 147816
A JTS témához szólnék hozzá !
Nekem az van,szeretem jól megy ,viszont nekem is vannak problémáim vele,konkrétan amiket a kollégák írtak. Vezérműtengely elkopott ,csere lett ! Nem tudom az előző tulaj milyen olajat használt,eleinte én selenia 10/40 est használtam,ez az én hibám volt,aztán persze a 10/60-ra váltottam,de csak gond lett. Az olajat mindig is ette,de ez engem már nem zavar,az össze Alfám éhes volt,kivéve a párom 145-se. Ez a kis 1.4 Ts egy cseppet sem eszi és nincs vele semmi gondunk :-)
Vissza térve a JTS-hez ,160000 Km van a kocsiban ,most járok vele szerelőhöz ,kitudja milyen hibák kerülnek elő ...kicsit tartok tőle,de azt tudom,hogy továbbra is ez az autó kell nekem :-)
Nekem az van,szeretem jól megy ,viszont nekem is vannak problémáim vele,konkrétan amiket a kollégák írtak. Vezérműtengely elkopott ,csere lett ! Nem tudom az előző tulaj milyen olajat használt,eleinte én selenia 10/40 est használtam,ez az én hibám volt,aztán persze a 10/60-ra váltottam,de csak gond lett. Az olajat mindig is ette,de ez engem már nem zavar,az össze Alfám éhes volt,kivéve a párom 145-se. Ez a kis 1.4 Ts egy cseppet sem eszi és nincs vele semmi gondunk :-)
Vissza térve a JTS-hez ,160000 Km van a kocsiban ,most járok vele szerelőhöz ,kitudja milyen hibák kerülnek elő ...kicsit tartok tőle,de azt tudom,hogy továbbra is ez az autó kell nekem :-)
GTPeti2015-02-07 22:22:54 // 147815
Inkább mondom, hogy mit találtam: A külön cserélhető gömbfejet. Ennyi.
Piritu - 1.000.0002015-02-07 21:58:51 // 147814
Mit nem találtál hozzá? :-)
(Szinte mindent találtam utánagyártottban, ennek ellenére gondolkodom a gyáriak bespájzolásán.)
(Szinte mindent találtam utánagyártottban, ennek ellenére gondolkodom a gyáriak bespájzolásán.)
GTPeti2015-02-07 21:51:04 // 147813
Azt sosem fogom elfelejteni, mekkora változást hozott egy pár jófajta TRW alsó lk. beszerelése, a vacak OCAP-ok után.
(Kb. annyit, mint az Uno 15+++ éves lengőkarjait Lemförderre lecserélni.)
Addig amíg viszonylag jó minőségű lengőkarok is kaphatóak, (nyugati mércével mérve) elérhető áron, addig nincs nagy baj (pl. 156 elöl-hátul). A baj az ott kezdődik, mikor nincs utángyártott és a gyári méregdrága (GTV hátsó futómű...)
(Kb. annyit, mint az Uno 15+++ éves lengőkarjait Lemförderre lecserélni.)
Addig amíg viszonylag jó minőségű lengőkarok is kaphatóak, (nyugati mércével mérve) elérhető áron, addig nincs nagy baj (pl. 156 elöl-hátul). A baj az ott kezdődik, mikor nincs utángyártott és a gyári méregdrága (GTV hátsó futómű...)
Liquid2015-02-07 21:03:05 // 147812
a "sportszilentekkel" csak óvatosan, mert megváltoztathatják a futómű geometriáját, azzal hogy nem tudnak a gyárban tervezett módon deformálódni terheléskor. Nem tudom hogy a 156 futóművében ez mennyire van jelen, ehhez már kevés vagyok.
Liquid2015-02-07 21:01:20 // 147811
egyetértek, egy megfelelő minőségű új cucc többet ér mint egy bizonytalan felújított, főleg úgy hogy a felújítás is 50% és akkor is csak a kopó cuccok harmada van cserélve.
GTPeti2015-02-07 21:00:50 // 147810
Egy pillanat, az, hogy egy felső lengőkar nyikorog, még messze nem jelenti azt, hogy csereérett. Meg lehet kenni szilikonzsírral és nem fog nyikorogni.
A PU-szilentekről erősen megoszlanak a vélemények. Mert az egy dolog, hogy tartósak, de pont a lényeg szenved csorbát, miszerint a szilent puha és ezáltal előre meghatározott módon kapcsolja a futóművet a kasztnihoz.
A PU-szilentekről erősen megoszlanak a vélemények. Mert az egy dolog, hogy tartósak, de pont a lényeg szenved csorbát, miszerint a szilent puha és ezáltal előre meghatározott módon kapcsolja a futóművet a kasztnihoz.
GTPeti2015-02-07 20:46:54 // 147809
40-50 ojró egy zsír új olyan lengőkar. TRW vagy Lemförder. Ahhoz képest a 7500 nem is olyan olcsó. (1db gömbfejért...)
Alfa GT-Csaba2015-02-07 20:17:06 // 147808
Javítják,én már csináltattam több mint 1 éve és még hibátlan ,most volt a gép rázó padon!7500/db áron felújítsák.
pdudas2015-02-07 20:07:52 // 147807
Akkor lehet rosszul fejeztem ki magam.
A szilenten kivul a lengokarban van egy gombfej vagy valami mas csavarban vegzodo csuklo a haromszog egyik csucsan. Na az doglott nalam, kezzel mozgatva is nyeszeg. Az javithato/cserelheto, vagy kukas az egesz?
A gumi szilentet johogy ki lehet cserelni (max bele kell sajtolni az ujat).
A szilenten kivul a lengokarban van egy gombfej vagy valami mas csavarban vegzodo csuklo a haromszog egyik csucsan. Na az doglott nalam, kezzel mozgatva is nyeszeg. Az javithato/cserelheto, vagy kukas az egesz?
A gumi szilentet johogy ki lehet cserelni (max bele kell sajtolni az ujat).
Hardy2015-02-07 20:04:58 // 147806
A masikba nekem se volt. De a relé ott volt. Tetőablak hatso elektromos ablak ülesfűtés mennek róla. Meg talán még a lámpamosó is.
Alfa GT-Csaba2015-02-07 19:18:26 // 147805
megveszed a szilentet és magadnak belerakod ,kb 5 perces munka zsírozással együtt
Alfa GT-Csaba2015-02-07 19:16:50 // 147804
persze ,mozgókúpos csavarral,de az agyméret egyezzen !
nagyT2015-02-07 18:49:03 // 147803
A kocsira felmegy az 5X100 felni is igaz?
pdudas2015-02-07 17:44:41 // 147802
Masik kerdesem a lengokar felujitas.
Nekem meg csak egy bal felsot csereltek, de kollega mar tul van egy komplett szetten.
Az enyembe most Lemfordr 28142 01 kerult, mivel kezdett nyikorogni. Ha jol tudom az eleg jo marka.
Ha jol remlik ezeket fel lehet ujtittatni es valami sarga szinu sport szilenteket lehet belejuk rakni. Hol vallalnak ilyet? Neki ugye van bal/jobb/also/felso gyari kiszerelt - hatha megeri megcsinaltatni. Az ove ugyis sportosabb auto - ultetve is van.
Elore is koszonom.
Nekem meg csak egy bal felsot csereltek, de kollega mar tul van egy komplett szetten.
Az enyembe most Lemfordr 28142 01 kerult, mivel kezdett nyikorogni. Ha jol tudom az eleg jo marka.
Ha jol remlik ezeket fel lehet ujtittatni es valami sarga szinu sport szilenteket lehet belejuk rakni. Hol vallalnak ilyet? Neki ugye van bal/jobb/also/felso gyari kiszerelt - hatha megeri megcsinaltatni. Az ove ugyis sportosabb auto - ultetve is van.
Elore is koszonom.
pdudas2015-02-07 17:38:28 // 147801
Sziasztok!
Cylinder 1 misfire van. Melyik az egyes henger? Vezeto oldali vagy utas oldali?
Gyujtotrafom van, csak ez az info hianyzik a javitashoz.
Szimptoma: normalisan jarva minden rendben, de ha nyomok egy padlot alacsony fordulaton akkor rangatni kezd es jon az MCSF es a csipogas.
Torque Pro szerint meg Cylinder 1 misfire.
Szoval reggel megfujkalom a csatit az ECU toveben, meg ki is cserelem a gyujtotrafot (vagy megcserelem egy masik hengerrel, hogy atkerul-e a hiba oda).
Cylinder 1 misfire van. Melyik az egyes henger? Vezeto oldali vagy utas oldali?
Gyujtotrafom van, csak ez az info hianyzik a javitashoz.
Szimptoma: normalisan jarva minden rendben, de ha nyomok egy padlot alacsony fordulaton akkor rangatni kezd es jon az MCSF es a csipogas.
Torque Pro szerint meg Cylinder 1 misfire.
Szoval reggel megfujkalom a csatit az ECU toveben, meg ki is cserelem a gyujtotrafot (vagy megcserelem egy masik hengerrel, hogy atkerul-e a hiba oda).
Trombozis2015-02-07 17:01:07 // 147800
Ott lehet egy bizti...a kézikönyvben egy 80A-es. Nagyon kíváncsi vagyok most már. "Majdnem az összes elektromos rendszer és alkatrész". De jó lenne, ha ez lenne, már lassan lebontom az egész kocsit. :D
Trombozis2015-02-07 16:57:05 // 147799
Azt mondod? Nincs is extra a kocsimban. :-)
Főbiztit már egyet néztem (4 dbot). A másik a toronymerevítő alatt van. Azt holnap leszedem és megnézem. Lassan haladok, mert megfáztam, kegyetlenül és pár perc alatt kihűlök lent. Garázsba lusta vagyok elmenni.
Ezt a szar DTE-n nem tudom felrakni...
Főbiztit már egyet néztem (4 dbot). A másik a toronymerevítő alatt van. Azt holnap leszedem és megnézem. Lassan haladok, mert megfáztam, kegyetlenül és pár perc alatt kihűlök lent. Garázsba lusta vagyok elmenni.
Ezt a szar DTE-n nem tudom felrakni...
lebbenszki1562015-02-07 16:25:54 // 147798
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni! Dunaföldvár mellett vagyok (400km-re otthontól) A hátsó fékbetét széthullott az Alfába. Van valakinek ötlete, hogy a környéken (és főleg, hogy hétvége van) hol tudnék bele fékbetétet szerezni?
Segítséget szeretnék kérni! Dunaföldvár mellett vagyok (400km-re otthontól) A hátsó fékbetét széthullott az Alfába. Van valakinek ötlete, hogy a környéken (és főleg, hogy hétvége van) hol tudnék bele fékbetétet szerezni?
Hardy2015-02-07 16:23:10 // 147797
Erről elvileg csak az extrak mennek amiket pluszba lehetett rendelni. Nem lehet valamelyik fő biztosítékod adta meg magát a motortérbe? Meg kéne nézni amik tönkre mennek miről mennek. Valahol kell lenni egy közös pontnak. Ott lehet a gond.
Trombozis2015-02-07 14:13:01 // 147796
Az van! Jók a biztik. Szerintem ez lesz a ludas. Kesztyűtartó alatti egyik relé. Ha van valami köze hozzá.
A múltkor játszottam az ülésfűtéssel, de feladtam, gondoltam majd nyáron...tegnap összepakoltam mindent, előtte mindent leteszteltem. Összerakás után minden meghalt. Ja ablaktörlőm sincs. Ha ez a relé az, akkor erről menne minden?
A múltkor játszottam az ülésfűtéssel, de feladtam, gondoltam majd nyáron...tegnap összepakoltam mindent, előtte mindent leteszteltem. Összerakás után minden meghalt. Ja ablaktörlőm sincs. Ha ez a relé az, akkor erről menne minden?
GTPeti2015-02-07 14:05:24 // 147795
Látod, ha Tuningmannél csináltattad volna meg (ennyiért), ő titokban megszűntette volna a JTS-ed jövőbeli hasonló problémáit (mert véletlenül egy keze ügyébe kerülő V6-ot pattintott volna be). :)
GTPeti2015-02-07 13:43:40 // 147794
"Valahogy sajnálom a Xado(mazo) 10W60 töltögetésére fordított időt pénzt"
Én nem sajnálom. Meggyőződésem, hogy meghálálja, kifizetődik.
Én nem sajnálom. Meggyőződésem, hogy meghálálja, kifizetődik.
GTPeti2015-02-07 13:41:28 // 147793
A németek is írnak a füstölésről, de nem az olajhoz szokták kapcsolni a jelenséget. Ahogy én nézem, az inkább gőz lehet, mert hideg időben erősebb a dolog. Legalábbis a saját JTS-emnél így van. Azt is szokták pedzegetni, hogy a kipufgóban nem hűl le annyira a gáz és a valamivel magasabb kilépési hőmérséklet okozza. Ki tudja.