Sőt ma jó napom van ,mert a "SACHS" is válaszolt:)
A spotcsomagoshoz való gátlójuk 10%-al keményebb mint a normá és mindegyiket ajánlja az Eibach rugómhoz,l:
"Der 314907 ist ca. 10% härter als die 314906. Sie können beide mit ein Eibach Feder mit -30mm verbauen:"
Mit freundlichen Grüßen/Kind regards
Tim Yeubanks
ZF Services
Abteilung/Department Technische Hotline
Bomi2014-11-14 16:32:12 // 147192
Bomi2014-11-14 15:17:38 // 147191
Egyébként pont gondoltam rá ,hogy elküldöm neked :) mert nálad tök jól össze vannak írva az infók a márkákról. Írtam egy barátságos hangvételű levelt és kiadták, kicsit én is meglepődtem, de rendesek voltak.
A 22-est írja alapból a Bilstein katalógus a 156-hoz ,de érdekes hogy a másik a keményebb húzófokozatban nekem pont az előny a spotrugónál .
Most már szinte csak az utóbbit kapni Mo-on külföldön pl. németeknél van azért még mindegyik.
Az ePerben is láttam amúgy átfedést a 60671076 (ennek megfelelője a 19-132471)gyári cikkszám beépülhet 147-be és 156 SW-be is, érdekes....míg a 60624991 (megfelelője 22-052544) csak a Sedanokba.
A 22-est írja alapból a Bilstein katalógus a 156-hoz ,de érdekes hogy a másik a keményebb húzófokozatban nekem pont az előny a spotrugónál .
Most már szinte csak az utóbbit kapni Mo-on külföldön pl. németeknél van azért még mindegyik.
Az ePerben is láttam amúgy átfedést a 60671076 (ennek megfelelője a 19-132471)gyári cikkszám beépülhet 147-be és 156 SW-be is, érdekes....míg a 60624991 (megfelelője 22-052544) csak a Sedanokba.
GTPeti2014-11-14 14:24:27 // 147190
Nálam a 22-esek várnak beépítésre.
GTPeti2014-11-14 14:22:05 // 147189
Köszi, ez hasznos infó. (Nem gondoltam volna, hogy kidják.)
Fel is veszem az "adattáramba" (blog :).
Fel is veszem az "adattáramba" (blog :).
Bomi2014-11-14 13:38:09 // 147188
Sziasztok,
Mai nap kaptam egy válaszemailt a Bilstein-től, hogy az Alfa 156/147 -hez ajánlott B4 gátlóknál melyik milyen keménységű. Az első cikkszám húzófokozata keményebb a másiknál a nyomóerő a nagyobb. Gondoltam megosztom ezt az infót veletek, hátha vki vásárlás előtt áll :) Nekem az első lett beépítve ,amúgy szinte már csak azt a cikkszámot lehet kapni.
19-132471 1.625 +/- 245 N rebound - 415 +/- 105 N compression by 0,52 m/s
22-052544 1.455 +/- 180 N rebound - 525 +/- 85 N compression by 0,52 m/s
Mai nap kaptam egy válaszemailt a Bilstein-től, hogy az Alfa 156/147 -hez ajánlott B4 gátlóknál melyik milyen keménységű. Az első cikkszám húzófokozata keményebb a másiknál a nyomóerő a nagyobb. Gondoltam megosztom ezt az infót veletek, hátha vki vásárlás előtt áll :) Nekem az első lett beépítve ,amúgy szinte már csak azt a cikkszámot lehet kapni.
19-132471 1.625 +/- 245 N rebound - 415 +/- 105 N compression by 0,52 m/s
22-052544 1.455 +/- 180 N rebound - 525 +/- 85 N compression by 0,52 m/s
DobosHunor2014-11-14 13:31:35 // 147187
komolyan néz ki! :)
Jack2014-11-14 11:39:09 // 147186
Szegény, de van sok barátja! :)
vologya[kendács mester]2014-11-14 10:59:26 // 147185
Egy kis érdekesség nektek:
http://olx.hu/hirdetes/elado-alfa-ID2HV8d.html#671e1a7bff
http://olx.hu/hirdetes/elado-alfa-ID2HV8d.html#671e1a7bff
Abarai2014-11-14 10:42:55 // 147184
Azt hiszem, nem, de egymás mellett nem láttam a kettőt.
XX2014-11-14 10:34:02 // 147183
Hello.nem tudja valaki,hogy a vezérműtengely jeladó cseréje lehetséges a vézérlés lebontása nélkül?
159 Indigo Gray 2.4 Monster2014-11-14 08:05:55 // 147182
Sziasztok. Kérdés: 156 FL és FL előtti sedan kalaptartója megegyezik? Üdv
159 Indigo Gray 2.4 Monster2014-11-13 22:06:35 // 147181
Nézd meg mit hirdetek, Ez van most nekem az első ajtóba kell hozzá kiemelő bőven :)
DobosHunor2014-11-13 21:13:30 // 147180
Hát ja, de ez is olyan, hogy a határ a csillagos ég (anyagilag) :) De köszi az infókat majd lesz valami :)
GTPeti2014-11-13 14:21:03 // 147179
Annak mi értelme, hogy egy nyüzüge vacak hangszórót odaraksz a pultra?
Nem mondtuk, hogy csak ugyanolyan mélységű, játékmágnessel szerelt hangszórók jöhetnek számításba. Több értelme lenne kiszedni és leengedett ablaknál lemérni a max mélységet a peremtől mérve.
Nem mondtuk, hogy csak ugyanolyan mélységű, játékmágnessel szerelt hangszórók jöhetnek számításba. Több értelme lenne kiszedni és leengedett ablaknál lemérni a max mélységet a peremtől mérve.
GTPeti2014-11-13 14:11:46 // 147178
SZVSZ inkább gyűjts még, több értelme lenne.
DobosHunor2014-11-13 14:11:13 // 147177
De köszi a segítséget. Maximum kiszedem aztán úgy megyek vásárolni :)
DobosHunor2014-11-13 14:03:28 // 147176
Gyári fejegység már kidobva, igaz nem engedhetek meg egy nagyon drága Pio-t, szóval egy kevésbé jófajta van benne, de gondoltam kicserélném a gyári hangszórókat kicsit jobbra :)
SanyiJTD2014-11-13 13:53:24 // 147175
Nekem az audio system radion 165 tökéletesen befér a gyári helyre
GTPeti2014-11-13 13:52:27 // 147174
16centis. A kérdés inkább a mélység, mert a legnagyobbak csak kiemelőkerettel mennek be. Egy hangszóró "teljesítménye" ezen a szinten egy igencsak másodlagos és semmitmondó paraméter. Egy hangszóró hangját pl. nem igazán jellemzi. Ha jót, akarsz, Pioneer TS E170 Ci, vagy uDimension JR Comp 6, stb.
Első lépésnek a gyári fejet kéne nagy ívben kihajítani, mert katasztrofális a hangja.
Első lépésnek a gyári fejet kéne nagy ívben kihajítani, mert katasztrofális a hangja.
DobosHunor2014-11-13 13:28:50 // 147173
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy mekkora hangszóró fér el az ajtóban?
Meg annyi, hogy a gyári hangszórók teljesítménye mennyi lehet? Köszi :)
Meg annyi, hogy a gyári hangszórók teljesítménye mennyi lehet? Köszi :)
Stringwalker2014-11-12 20:54:20 // 147172
Tudtok javasolni egy olyan műhelyt, ahol értenek az alfához? Semmi baja az autónak, de szeretnék egy diagnosztikát, vagy nevezhetjük állapot felmérésnek is. Zéé-ben bíznék a leginkább :)
ALFA75td2014-11-11 15:33:34 // 147171
Félreértettél alkatrészem van: Egyfajta technológiai leírásra számítottam külső féltangely porvédő gumiharang ügyben.
kerekesim2014-11-11 09:05:08 // 147170
http://autoalkatreszed.hu/alkatresz/alfa-romeo/75-162b.html
Keress rá :)
Keress rá :)
ALFA75td2014-11-11 08:34:44 // 147169
Sziasztok! A külső féltengely gumiharangom elhalálozott . Van valakinek információ a kezében ne tartsa magában mekkora szívásra számíthatok?
159 Indigo Gray 2.4 Monster2014-11-10 16:49:34 // 147168
Sajnos nem nagyon. Vannak itt ügyes szerelők biztos írnak majd valami tippet.
Danijb2014-11-10 13:37:12 // 147167
Köszi
Az alacsony olaj nyomásról tudsz vmit?
Az alacsony olaj nyomásról tudsz vmit?
159 Indigo Gray 2.4 Monster2014-11-10 12:19:07 // 147166
Gázolaj víz érzékelője, g olaj szűrő aljába van beletekerve, nekem sincs használva mert repedt és csöpög a drága nafta.
Danijb2014-11-10 12:14:00 // 147165
Szabeee2014-11-09 19:27:05 // 147164
nekem is ugyan ez a gondom
Zozo852014-11-09 19:06:41 // 147163
Attika012014-11-08 21:11:30 // 147162
Nekem is ez a problémám. Többen válaszoltak már hogy (fordítva rakom bele az izzót) Mivel úgy is be lehet. De akár hogy forgatom, minden képpen paca az eredmény. Lámpatest csere, Én nem kinlódok vele többet.
JulesTS2014-11-08 21:07:10 // 147161
Amikor megvettem az 1.8TS-em nekem is alig érte el a hőmérő az 50 és 90 közötti vonalat, menet közben meg még jobban visszahűlt. Infrahőmérővel a jeladónál maximum 74 fokot tudtam mérni használat közben 60 körül lehetett. Héten vettem Wahler termosztátot (http://skodalista.skodaoldtimer.hu/232660), mert offos vízforralásra hajlamos autónál ez vált be. Most oda áll be hőfokmérő ahova Kristyon-nak is (90 alá kicsivel). Dugóban felmegy 90 fölé egy kicsivel majd bekapcsol a ventillátor és aránylag gyorsan visszahűl. Termosztát csere előtt egyszer sem kapcsolt be a ventilátor.
MEO2014-11-08 20:52:10 // 147160
Nagyon pontosan kell beilleszteni a az izzóz a helyére,és két "feszes drót" vissza akasztása, néha csak az égiék vagy anyukáknak irányzott fohászok felsorolásával sikerül. Egyszerűen szívás ! :-)
GTPeti2014-11-08 20:40:52 // 147159
A régi sok esetben jobb, mert az "eredeti", gyári beszállítótól származik. Egy utángyártott szenzor sokszor pontatlanabb. (Persze, ha a régi szenzor pl. belül repedt, azt hiba lenne újra felhasználni.)
indi692014-11-08 20:39:15 // 147158
Köszi. A vetített kép elégé nem jó, egy paca az egész. mi lehet a baj?
indi692014-11-08 19:22:11 // 147156
Kristyon2014-11-08 19:08:27 // 147155
Én nem is kaptam hozzá hőmérő szenzort, így eleve a régivel raktam össze.
GTPeti2014-11-08 18:39:44 // 147154
Mindig nem, de akkora volt az "Ausfallrate", hogy ez már szándékos lehet...
Hardy2014-11-08 18:21:13 // 147153
Nekem egy kicsit lejebb áll vele, de tudom mennyit csal mert a regi jeladot kellett visszarakni. Ami volt az uj termosztaton az koszono viszonyba sincsen a csatlakozoval. 86-88 fokos stabilan.
Kristyon2014-11-08 16:51:54 // 147152
Hardy2014-11-08 14:07:47 // 147151
Igazad volt mint mindig:-) de hogy 1 év után mar haldokoljon. Ráadásul nem is a lég olcsóbb kategória.
GTPeti2014-11-08 13:35:24 // 147150
Mindig is mondtam, hogy a max 4 évesen menetrendszerűen tönkremenő Behr egy csere alkalmával nem jó választás.
Hardy2014-11-08 13:14:46 // 147149
Multkor nagyon raertem es letszteltem a hofokmerot hitelesitett muszerrel. Igy
Most megint cserelni kellett mert nem birt ki hosszú időt : Most szepen beáll
Most megint cserelni kellett mert nem birt ki hosszú időt : Most szepen beáll
Pisti13002014-11-08 07:07:39 // 147148
Ha a hogombara gondolsz akkor az is cserelve lett. Es mindketto tesztelve is. 1-2fokot csal a valoshoz kepest.
Legtelenitest ki higy csinalja?
Vannak olyan olasz csodak hol hiaba van 3 legtelenito akkor is csak ugy mukodik ha az elejet jol megemeled:)
Legtelenitest ki higy csinalja?
Vannak olyan olasz csodak hol hiaba van 3 legtelenito akkor is csak ugy mukodik ha az elejet jol megemeled:)
Pisti13002014-11-08 07:05:03 // 147147
Pedig nagyon ugy nez ki, es logikus is.
Mivel van egy kis res, a melegedo viz pedig tagul es a pumpa is rasegit igy atjut a hutobe ahol ha kint hideg van es meg a sebesseg is adott akkor lehul.
Az eladott FIATomban a termosztat mellett volt furva egy kis megkerulo lyuk aminek az volt a szerepe hogy a hutobe is jusson a hideg vizbol, megsem melegedett lassan.
Rovidre zarva a dolgot: ki milyen termoszatatot ajanl es honnan?
Az elozo kerdesemben az alapjarat gondra valakinek valami?:)
Mivel van egy kis res, a melegedo viz pedig tagul es a pumpa is rasegit igy atjut a hutobe ahol ha kint hideg van es meg a sebesseg is adott akkor lehul.
Az eladott FIATomban a termosztat mellett volt furva egy kis megkerulo lyuk aminek az volt a szerepe hogy a hutobe is jusson a hideg vizbol, megsem melegedett lassan.
Rovidre zarva a dolgot: ki milyen termoszatatot ajanl es honnan?
Az elozo kerdesemben az alapjarat gondra valakinek valami?:)
Piritu - 1.000.0002014-11-07 22:05:06 // 147146
A TS-emben is 83 fokos a termosztát. Szépen ott is áll a mutató az első komolyabb terhelésig :-))
GTPeti2014-11-07 21:15:26 // 147145
Szeritem ha nem zár 100%-osan és van egy minimális rés, az nem okoz ilyen problémát.
Pisti13002014-11-07 21:13:54 // 147144
Diag szerint 70fok koruli a viz. Azt olvastam es tapasztalatam mig jo volt hogy a 90 es vonal elott kell allnia 1-2mmel. Atneztem mindent igy nem gyanakszom semmire:) bar lehet hogy kene:)
5perc melegites utan a mutato meg sem mozdul. 1-1,5 km lassu tempo utan megmozdul. Aztan fouton max70-el (mert nem meleg elegge) addigra eleri a 70-75 fokot. Varosban beall oda ahova kene, sot dugoban meg az 1es fokozat is beindul:)
Ez nekem nagyon termosztat gondnak tunik, es volt olyan uj ami a kezemben is atfujhato volt.
5perc melegites utan a mutato meg sem mozdul. 1-1,5 km lassu tempo utan megmozdul. Aztan fouton max70-el (mert nem meleg elegge) addigra eleri a 70-75 fokot. Varosban beall oda ahova kene, sot dugoban meg az 1es fokozat is beindul:)
Ez nekem nagyon termosztat gondnak tunik, es volt olyan uj ami a kezemben is atfujhato volt.
Rizzo2014-11-07 21:10:34 // 147143
Az enyémben (JTD 115Le)is szar volt. Nagy nehezen érte csak el az 50 és 90 közötti vonalat, alapjáraton pedig visszament az 50-es vonalhoz. Eps-Facet-et vettem bele.Azóta a a 90-es vonal előtt és után 5mm-el mozog már 3éve.