Ok, legyen Neked igazad. Ha ez megnyugtat, akkor meg sem próbáljuk legközelebb másfél óra alatt a vezérlést. :)
Viszont az most elgondolkodtatott, hogy nemrég a 25k-t nem kevesellted a boxi fél-motorgenerálra (sőt, mire átjött az ember, már csak 20k volt).
Ja, és ez máshol (ahol egyáltalán láttak már boxit) 1 hét, nálunk 1 nap volt...
Remélem később nem találtatok benne gyíkot?!:)))))))))
Ferke2007-10-26 12:44:59 // 49504
dg10172007-10-26 12:42:58 // 49503
köszi akkor megoldom
de kellett a megerösités hogy házilag kivitelezhetö
de kellett a megerösités hogy házilag kivitelezhetö
Erhard 242 (Pure Energy)2007-10-26 12:42:57 // 49502
kostólgatsz? :)))))
Mike.2007-10-26 12:42:10 // 49501
A 49359 es postban vannak hírek.
Mike.2007-10-26 12:40:36 // 49500
Ha reggel nem ezzel az óradíjas témával kezded akkor észreveszed a naptáros témában írt hszt. is! :-))
Mike.2007-10-26 12:39:02 // 49499
Még mindig nem érted! Hagyd már , hogy ki mennyi idő alatt csinálja meg! Tőlem dolgozhat egy hétig is rajta, egy a lényeg, hogy mennyit fizetsz érte.
Ferke2007-10-26 12:35:50 // 49498
Ha még nem csináltad, akkor anyázós lesz. Aknáról könnyebb, de akna nélkül sincs nagy különbség. Trükkösen kell bebillenteni a bölcső és a kasztni között a lengőkar hátsó részét.
Talán a leggyorsabb és legegyszerűbb, ha lekötöd a stabot és a kormányösszekötőt, legrosszabb esetben meg fent az egész gátlót, hogy az alsó villa része ne zavarjon be.:)
Talán a leggyorsabb és legegyszerűbb, ha lekötöd a stabot és a kormányösszekötőt, legrosszabb esetben meg fent az egész gátlót, hogy az alsó villa része ne zavarjon be.:)
Erhard 242 (Pure Energy)2007-10-26 12:33:49 // 49497
Inkább azt mondd meg, mizu van naptár ügyben?
Jó lenne már lapozgatni :))
Jó lenne már lapozgatni :))
GEORGE2007-10-26 12:32:21 // 49496
Ez így igaz a barátom szintén 145-se 1,4 TS-el 1-1,5 literrel evett csak kevesebbet mint a 146ti-m.
Erhard 242 (Pure Energy)2007-10-26 12:31:37 // 49495
nem kezdtem újra csak egy tagnak magyaráztam, aki csodálta az egy órás műtétet..
S kérdésedre válaszolva negy győzöm ismételni magam: 49074
"én is egy kb árat mondam a 20e ft-tal...itt szfváron ez az ár de elviheted szakszervízbe 8000+áfa áron..."
elmondom utoljára is: mivel nekünk 4 óra volt a szerelés s itt egy maszek 5e ft áron dolgozik ezért megszoroztam a 4et 5e ft-tal s így merészkedtem megadi ezt az árat :))
De Te ott csináltatod meg ahol akarod, annyiért amennyiért akarod, én szerencsére segítséggel saját magamnak csinálom, mivel a pénz a lényeg, meg a minőség is...csak, ha a Csöri aki nem egy lehúzós, sőt (hozzá vinném az autómat ha nem lenne lehetőségem) s neki 3 óra..akkor hagyjuk már ezt az 1, másfél órás izét :)))
S kérdésedre válaszolva negy győzöm ismételni magam: 49074
"én is egy kb árat mondam a 20e ft-tal...itt szfváron ez az ár de elviheted szakszervízbe 8000+áfa áron..."
elmondom utoljára is: mivel nekünk 4 óra volt a szerelés s itt egy maszek 5e ft áron dolgozik ezért megszoroztam a 4et 5e ft-tal s így merészkedtem megadi ezt az árat :))
De Te ott csináltatod meg ahol akarod, annyiért amennyiért akarod, én szerencsére segítséggel saját magamnak csinálom, mivel a pénz a lényeg, meg a minőség is...csak, ha a Csöri aki nem egy lehúzós, sőt (hozzá vinném az autómat ha nem lenne lehetőségem) s neki 3 óra..akkor hagyjuk már ezt az 1, másfél órás izét :)))
GEORGE2007-10-26 12:29:41 // 49494
Ha van benne gyakorlatod akkor minden további nélkül meg lehet csinálni.
Liquid2007-10-26 12:24:15 // 49493
Waze, mennyit tudtok agyalni ezen az idő témán... alíg bírom visszaolvasni :)
Keréknyomás: én is 2.5-re fújom a 205/55R16-ot meg a téli 185/65R15-öt is. Kisebb 2.2-nél szemre laposnak tűnt.
Mondjuk ilyen dolgotól nem inoghat a kocsi.
Erhard a hátsó futóműved rendben van? sztem nézesd meg, én valami oda tartozó dologra gyanakodnék, vagy esetleg valamelyik hátsó kerék nem tökéletes.
Keréknyomás: én is 2.5-re fújom a 205/55R16-ot meg a téli 185/65R15-öt is. Kisebb 2.2-nél szemre laposnak tűnt.
Mondjuk ilyen dolgotól nem inoghat a kocsi.
Erhard a hátsó futóműved rendben van? sztem nézesd meg, én valami oda tartozó dologra gyanakodnék, vagy esetleg valamelyik hátsó kerék nem tökéletes.
Mike.2007-10-26 12:19:43 // 49492
Már én is unom a témát, de hát ma reggel is te kezdted újra.
És te mivel magyarázod, hogy azért a melóért nem drága a 20 ezer?
Amúgy már semmit nem akarok magyarázni neked csak hagyd már ezt az óradíjas meg lehúzós bért. A kutyát nem érdekli, ki mennyi idő alatt csinálja meg. A pénz a lényeg. Ha neked meg jobb 20 e Ft ért csináltatni tedd azt. Mi meg megcsináltatjuk a jó drága, lehúzós 8 ezeres mesterrel.
És te mivel magyarázod, hogy azért a melóért nem drága a 20 ezer?
Amúgy már semmit nem akarok magyarázni neked csak hagyd már ezt az óradíjas meg lehúzós bért. A kutyát nem érdekli, ki mennyi idő alatt csinálja meg. A pénz a lényeg. Ha neked meg jobb 20 e Ft ért csináltatni tedd azt. Mi meg megcsináltatjuk a jó drága, lehúzós 8 ezeres mesterrel.
Erhard 242 (Pure Energy)2007-10-26 11:04:27 // 49491
(most már én is unom ezt a témát :)))
olvass vissza!!!
ebből indult a vita:49057
"Azért, mert ahol 100ft egy hamburger ott gyíkhúst raknak bele...
8000ft 4 órára az 2000ft óránként, az arra nem elég, hogy a rezsidíjjat kifizessék...szóval valami büdös, mint a 100ft-os hambinál.."
itt az óradíjas kiindulás....
De mivel megmagyárztátok, hogy 1 óra így már a 8e ft is jó lehúzás :))))
olvass vissza!!!
ebből indult a vita:49057
"Azért, mert ahol 100ft egy hamburger ott gyíkhúst raknak bele...
8000ft 4 órára az 2000ft óránként, az arra nem elég, hogy a rezsidíjjat kifizessék...szóval valami büdös, mint a 100ft-os hambinál.."
itt az óradíjas kiindulás....
De mivel megmagyárztátok, hogy 1 óra így már a 8e ft is jó lehúzás :))))
dg10172007-10-26 10:46:49 // 49490
az alsot kellene és meg van
csak hogy neki fogjak e??
csak hogy neki fogjak e??
Mike.2007-10-26 10:34:35 // 49489
Várjál csak! Szó sem volt itt óradíjról. Azt csak te említetted. Itt arról volt szó, hogy egy azonos melót van aki 8 ért és van aki 24ért csinál. Erre írtad, hogy a 8 ezres az gagyi meló mert ... na és itt kezdted az óradíjas számításodat.
András bácsi2007-10-26 10:08:53 // 49488
Múltkor én is megnyomattam: már csak másfél volt benne.
GEORGE2007-10-26 10:01:07 // 49487
És akkor akinek nem defektspérs pakkja van.
A mankókerék: 125/80R 15 4,2 az előírt nyomás bele!
A mankókerék: 125/80R 15 4,2 az előírt nyomás bele!
Erhard 242 (Pure Energy)2007-10-26 09:57:56 // 49486
így is ha beül mellém egy ismerősöm s megyünk valahá az az első kérdése: te csapágyas az autód??
áh csak a fos gumi....
áh csak a fos gumi....
GEORGE2007-10-26 09:57:13 // 49485
nem sok 2,4 vagy 2,5 mind jó.
Erhard 242 (Pure Energy)2007-10-26 09:56:22 // 49484
több, mint fél óra :))
ki kell mennem anyámékhoz a téli gumáért :)))))
egyébként ez a szar v mintás gúdjír lehet a ludas...
ki kell mennem anyámékhoz a téli gumáért :)))))
egyébként ez a szar v mintás gúdjír lehet a ludas...
GEORGE2007-10-26 09:55:30 // 49483
Nekem mind a magyar régebbi verzió és mind a német új verziós könyv ugyan azt írja amit elöbb beírtam! Akkor neked külön könyved van :-)
Az új verziósban már van 17 kerék
215/45 R17
e: 2,4 teljest: 2,6
h: 2,4 teljest: 2,6
Az új verziósban már van 17 kerék
215/45 R17
e: 2,4 teljest: 2,6
h: 2,4 teljest: 2,6
Ferke2007-10-26 09:54:03 // 49481
És az munkadíjban akkor mennyi??:)))
Ferke2007-10-26 09:53:21 // 49480
Én is 2.5-tel járok. Előtte 2.3 volt benne, de az első kerekeknél ránézésre is kevésnek tűnt.
Poló2007-10-26 09:51:41 // 49479
Ez nem kerül semmibe, egyedül max fél óra.
Erhard 242 (Pure Energy)2007-10-26 09:51:20 // 49478
akkor nem sok a 2.5...17" keréknél
GEORGE2007-10-26 09:51:06 // 49477
okés :-)) De ne áruld el az szerelőnek hogy méred .-)) nehogy elkapkodja :-)
András bácsi2007-10-26 09:51:03 // 49476
Árnyalt a kérdés. Erre jó az, hogy valami fix díjas, aztán nincs vita.
Erhard 242 (Pure Energy)2007-10-26 09:50:20 // 49475
van, azt is kipróbálom...
csocsi2007-10-26 09:49:02 // 49473
Aztán számolj be az eredményről :))))
GEORGE2007-10-26 09:48:52 // 49472
185/65 R15
e: 2,2 teljes t: 2,5
h: 2,2 teljes t: 2,5
205/60 R15
e: 2,3 teljes t: 2,5
h: 2,3 teljes t: 2,5
205/55R16
e: 2,3 teljes t: 2,6
h: 2,3 teljes t: 2,6
gépkönyvből.
e: 2,2 teljes t: 2,5
h: 2,2 teljes t: 2,5
205/60 R15
e: 2,3 teljes t: 2,5
h: 2,3 teljes t: 2,5
205/55R16
e: 2,3 teljes t: 2,6
h: 2,3 teljes t: 2,6
gépkönyvből.
Poló2007-10-26 09:48:47 // 49471
Nekem a 15-ösre is és a 16-osra is 2,2-t ír a gyár. Teljes terhelésnél 2,3-at. De ugye ekkor nem attól lesz 0,1-el több a nyomás, hogy nyomsz még bele levegőt :)))
lausz2007-10-26 09:48:37 // 49470
na hali,fiúk,megyek vezérlést cserélni,viszem a stoppert:-)))
Poló2007-10-26 09:47:24 // 49469
Próbálj meg másik kereket feltenni. Nincs téli garnitúrád?
Erhard 242 (Pure Energy)2007-10-26 09:46:21 // 49468
én mindig ennyit nyomatok bele...
Erhard 242 (Pure Energy)2007-10-26 09:45:39 // 49467
attól nem szitálhat..
GEORGE2007-10-26 09:44:26 // 49466
Igaz nekem 17-es van fenn, én 2,4-el járok.
lausz2007-10-26 09:44:01 // 49465
ki lehet.akna nélkül cseréltem alsókat felsőket.
Erhard 242 (Pure Energy)2007-10-26 09:42:39 // 49464
rájanézünk
Poló2007-10-26 09:42:32 // 49463
A 2,5 is sok. Igaz nem ettől szitálhat, de sok.
Erhard 242 (Pure Energy)2007-10-26 09:41:51 // 49461
nem kattogok...
csak a rezsidíjon ment a hancur tegnap!!!
csak a rezsidíjon ment a hancur tegnap!!!
lausz2007-10-26 09:41:09 // 49460
ez érdekes felvetés,mert pl.egy csavart ki lehet 10mp alatt is meg 1ó alatt is
venni ha beleszakad,ha nem a szerelő hibálya,akkor?
venni ha beleszakad,ha nem a szerelő hibálya,akkor?
Erhard 242 (Pure Energy)2007-10-26 09:39:26 // 49459
Sajnos nem, most minden kerékben 2.5 bár lakik....ma megemeljük még 1xkörbenézik a szilenteket még 1x, meg a kerékcsapágyakat is, plusz kicserélem a fékbetéteket...(egy évesek), végre lesz fékhatás :)))
meg ha ott vagyok berakom a xenont is :)))
meg ha ott vagyok berakom a xenont is :)))
András bácsi2007-10-26 09:37:51 // 49458
Csonkállványszilent, vagy kitámasztórudak.
Ferke2007-10-26 09:37:33 // 49457
Komolyan nem értem, hogy miért kattogsz ezeken az óradíjakon. Nem is innen indultunk, hanem onnan, hogy 8 vs. 24 ezer. Ha én odaviszem az autót laikusként egy szerelőhöz, és elmondom neki, hogy mi a tünet, akkor elvárom, hogy megmondja, mi a baja, mit kell cserélni, és ez mennyibe kerül (anyag+munkadíj). Tökmindegy, hogy 1 óra, vagy 4 óra a meló, mert úgysem fizetek többet akkor sem ha 10 óüra lett belőle, és kevesebbet sem, ha 1 óra alatt lezavarja. Mert lexarom, csak jó legyen és annyi legyen, amennyit megbeszéltünk.
Poló2007-10-26 09:36:07 // 49456
Nem attól volt a múltkor, hogy 1 barral kevesebb volt az egyik hátsó gumiban a nyomás?
András bácsi2007-10-26 09:35:24 // 49455
Persze, valahol igazad van. Az óradíj adott, de olyanért, hogy valami nem jön szét, nem illdomos leszámlázni. Szerintem.
Online tag
4
Vendég4
605
Fórum
Friss topicok
- Adok-veszek
- Oldtimer, youngtimer
- Filmek
- Alfa történelem, híres ...
- Spider
- Zenebutik
- Giulia
- Forma-1
- Coffee - Minden ami kávé
- 159
Tagok
Új tagjaink
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth