Gabesz2011-02-09 12:43:11 // 117092
Az a Lég Mennyiség Mérő ugye? Hol találom, és mit nézzek meg rajta :-)
ystuc2011-02-09 12:19:33 // 117091
Állj be tolatva! :-)
LMM-et nézted?
LMM-et nézted?
Gabesz2011-02-09 12:18:01 // 117090
Sziasztok!
Néha csinál olyat az autóm, hogy nehezen indul. Beröffen, de leáll, és csak 4Xre indul be. Gyertya csere nemrég volt.
Ráadásul a garázs a házunk alatt van, és rükvercben felfelé kell kijönni, elég nehézkesen jön, egyszerűen elfogy az ereje. Ha közlekedek vele, nem érzem gyengének, csak ha ki kell állni vele, akkor jelentkezik.
Néha csinál olyat az autóm, hogy nehezen indul. Beröffen, de leáll, és csak 4Xre indul be. Gyertya csere nemrég volt.
Ráadásul a garázs a házunk alatt van, és rükvercben felfelé kell kijönni, elég nehézkesen jön, egyszerűen elfogy az ereje. Ha közlekedek vele, nem érzem gyengének, csak ha ki kell állni vele, akkor jelentkezik.
GEORGE2011-02-09 12:13:20 // 117089
Nekem anno a 146ti-be volt 225ezer a motorgenerál. Ez az összeg a motorra ment, plusz költség volt még, a ki és be szerelés...
Fúrva, honolva új dugókkal, rendbe rakva hengerfej.....stb stb.
Ja és ebben benne volt a gyári akkor 80ezer Ft-os tömítésgarnitúra is, a legutolsó kis "O" gyűrűtől kezdve a hengerfejtömítésig.
A baj az, hogy aki nem ért hozzá, azt simán átvághatják evvel a felújításos dologgal, plusz nagyon nem mindegy melyik felújító végzi el a műveletet, mert rendesen el lehet Qrni...
Fúrva, honolva új dugókkal, rendbe rakva hengerfej.....stb stb.
Ja és ebben benne volt a gyári akkor 80ezer Ft-os tömítésgarnitúra is, a legutolsó kis "O" gyűrűtől kezdve a hengerfejtömítésig.
A baj az, hogy aki nem ért hozzá, azt simán átvághatják evvel a felújításos dologgal, plusz nagyon nem mindegy melyik felújító végzi el a műveletet, mert rendesen el lehet Qrni...
Ferke2011-02-09 12:01:24 // 117088
Én lehet, hogy ebben az esetben már kombinálnék..egy fűzött blokkon látni a hengerfalat, a csapágyakat, a csapokat, mindent...ha az rendben van, akkor a fele majdnem lefaragható, és egy ilyen blokk cca 50-60-ért már megkapható szerintem....használt motort úgy gáz venni, ha nem látni bele...én minimum a hengerfejet és az olajteknőt lekapnám, ha egyben vennék, mert onnantól már nem érhet meglepetés...
dfg (Tanárúr)2011-02-09 11:47:00 // 117087
igen, ez egy komplett felújításra volt ár, fúrással együtt. akkor ezért volt az 250
Ferke2011-02-09 11:44:45 // 117086
Ja, és persze azért sem kellett új dugó, mert fúrni nem kellett, nem a hengerfallal volt a gond. Azzal együtt már igen, ott vagyunk a 250-nél.
De ilyen esetben én azt mondom, hogy akkor már nézni kell egy fűzött blokkot, jól átnézve....
De ilyen esetben én azt mondom, hogy akkor már nézni kell egy fűzött blokkot, jól átnézve....
Mike.2011-02-09 11:43:43 // 117085
A 250 kicsit durva ár, szerintem. Bár ha azt nézzük, hogy onnantól van egy tényleg tuti motor ami egy rendes gazdánál biztos elmegy még 200 e km-t. akkor nem is vészes. Egy bontott motor 100 , már lehet, hogy olcsóbban is lehet bontóból megvenni, de ott még mindig fent áll , hogy bármikor megállhat.
Ferke2011-02-09 11:42:33 // 117084
Ez persze egy nagyon baráti ár, ennyiért nem sok helyen csinálják meg, tehát a legtöbb helyen inkább közelít a 250 felé, ahogy tanárúr mondta, de én kicsit sokallom azért azt:) Főleg annak fényében, hogy a legtöbb helyen elkérik a jó pénzt, aztán vagy jó lesz, vagy nem...de inkább nem:)
Ferke2011-02-09 11:40:52 // 117083
Új dugó minek?:)) Hülyeségeket nem csinálunk:) Ha valamiből elég a bontott, akkor az pont a dugattyú:)
ekvapiris2011-02-09 11:40:09 // 117082
A 180 nem hangzik olyan vészesen... Ha minden benne volt, akkor egyenesen baráti. Fél év alatt akár össze is tudom kuporgatni. Csak ne kaptam volna megint közig birságot... :(
ystuc2011-02-09 11:36:01 // 117081
dfg (Tanárúr)2011-02-09 11:29:25 // 117080
180-ban benne volt a fúrás, új dugó is?
dfg (Tanárúr)2011-02-09 11:27:54 // 117079
akkor végképp nem éri meg bontott motorral szarakodni. lehet ebben a 250ben nekem benne volt +1-2 apróság (lambda, LMM, vagy ilyesmi)
ystuc2011-02-09 11:26:45 // 117078
Fel volt húzva. De egyszerűen nem mozdult. Ma a fogóval is volt szenvedés, nem adta könnyen magát. :-)
ystuc2011-02-09 11:25:39 // 117077
És igen! Köszi, útmutatásod alapján sikerült kiszedni. Érdekes, hogy utána már könnyen mozog, az első mozgatás volt a nehéz. Lényeg, hogy kint van. Még egyszer köszi! :-)
Ferke2011-02-09 11:23:23 // 117076
Szerintem ezekkel az adalékokkal felesleges xarakodni, rendbe kell tenni az egységet, és jó lesz. Azért 250 kicsit erős egy generálra:)
Most lett kész egy 147, az összes kenceficével, vezmóddal, mindennel együtt 180-ban állt meg a kedves ügyfélnek, ebben benne a hf felújítás-síkolás, 16 új tőke és szelep, munkadíj...totál full új a motor...
Most lett kész egy 147, az összes kenceficével, vezmóddal, mindennel együtt 180-ban állt meg a kedves ügyfélnek, ebben benne a hf felújítás-síkolás, 16 új tőke és szelep, munkadíj...totál full új a motor...
dfg (Tanárúr)2011-02-09 09:59:33 // 117074
Ha ennyire kész a motorod, és nem elcsöpögteti, akkor már ártani úgysem tudsz neki, úgyhogy tessék kipróbálni a metabond-ot, és a társait. hátha valamelyik megfogja.
dfg (Tanárúr)2011-02-09 09:58:01 // 117073
ha jól emlékszem komplett motorgenerálra 250-es árajánlatot kaptam. Nem tudom mennyiért lehet bontott blokkot venni, de az tuti lutri lenne.
Ferke2011-02-09 08:19:45 // 117072
Lehet, hogy az volt a para, hogy nem húztad fel teljesen? Ma már én is kipróbálom ezt, kíváncsi lettem:)
Ferke2011-02-09 08:19:02 // 117071
Teljesen egyet tudok érteni...egyik lutriból a másikba megy az ember ezzel:) Bár utána a kettőből már könnyebb egyet csinálni, csak hát így nem olcsó, meg gyorsabban is őszül a delikvens:))
Ferke2011-02-09 08:16:45 // 117070
A jtd nem olajevő, mint a pumpendízelek:)
Ferke2011-02-09 08:11:28 // 117069
Értem én, ilyen is van, de ugye a legtöbben nem nagyon tudnak ilyeneket intézni (nyelvtudás, rátermettség, stb hiányában) :))
Mike.2011-02-08 21:00:42 // 117068
Nem biztos, hogy egy bontott motor olcsóbb mintha ezt felújítanád.
Én biztos megnézetném és kérnék árajánlatot a javításra mielőtt vennék egy másik motort amiről semmit nem lehet tudni. Mi van ha a bontott motor, amit nem lehet a vásárlás előtt kipróbálni, szintén xar?
Én biztos megnézetném és kérnék árajánlatot a javításra mielőtt vennék egy másik motort amiről semmit nem lehet tudni. Mi van ha a bontott motor, amit nem lehet a vásárlás előtt kipróbálni, szintén xar?
ystuc2011-02-08 20:36:04 // 117067
Na, ezt akkor most nagyon köszi! Holnap kiszedem. Hálás vagyok! :-)
Hardy2011-02-08 20:29:14 // 117066
ekvapiris2011-02-08 20:05:15 // 117065
Köszi a válaszokat, akkor marad a 10w40 és gyűjtögetek egy bontott motorra :)
Liquid2011-02-08 19:49:53 // 117064
15W40 nagyon nem odavaló, ha nem futja komolyabb beavatkozásra, akkor tegyél bele olcsóbb 10w40-et, de ha ennyire eszi akkor ott valami nagyon nem kerek, mielőbb meg kéne nézni.
Piritu - 1.000.0002011-02-08 19:49:04 // 117063
Szerintem is, akkor ugyanott járhattunk :-))
Dévid2011-02-08 19:45:12 // 117062
Én is jártam már ott, szép hely. :D
Piritu - 1.000.0002011-02-08 19:43:57 // 117061
A Párducnak azért kell gázolaj, eddig úgy 7 liter 100 km-re. A Pók nem kap egy decit se! :-))
Holnapután felébresztem ,megyünk Várpalotára :-)))
Holnapután felébresztem ,megyünk Várpalotára :-)))
Dévid2011-02-08 19:42:05 // 117060
Odagondoltam... Gázolajat sem? Jók ezek az új dízelek... :D
Dévid2011-02-08 19:36:03 // 117058
Nekem volt benne 15W-40-es ca. egy évig, míg nálam volt (hogy előtte mi volt benne azt nem tudom, de fekete volt, érdes tapintású). Zabálta. Motorcsere lett, mert mikor kapott 10W-40-es olajat, beállt az olajszivattyú, melynek folyományaként eltört egy hajtókar ami szétmarta a főtengelyt. Persze ez gondolom egyedi eset, jellemzően mindig kifogom az ilyen dolgokat. :)
Blacky2011-02-08 19:33:01 // 117057
Kicsit figyelmetlenül olvastam a kérdésedet, de én nem tudom a választ. De látom volt segitséged:-)
Piritu - 1.000.0002011-02-08 19:31:18 // 117056
...eszi :-))
ez lemaradt
ez lemaradt
Piritu - 1.000.0002011-02-08 19:30:11 // 117055
Egyik sem. :-)
u.i.
koppp, koppp....
u.i.
koppp, koppp....
Dévid2011-02-08 19:28:23 // 117054
Emlékeid nem csalnak.
A "rendes" Alfád mennyire eszi az olajat? Csipegeti picit, vagy egyáltalán nem?
A "rendes" Alfád mennyire eszi az olajat? Csipegeti picit, vagy egyáltalán nem?
Piritu - 1.000.0002011-02-08 19:27:59 // 117053
Mert azt nem figyeli.
Egyszer azért mert a nagy teljesítmény miatt nehéz lenne megoldani fényerő csökkenés nélkül, másrészt meg feltételezik, hogy észreveszed, ha nem látsz :-))
Egyszer azért mert a nagy teljesítmény miatt nehéz lenne megoldani fényerő csökkenés nélkül, másrészt meg feltételezik, hogy észreveszed, ha nem látsz :-))
Dévid2011-02-08 19:24:48 // 117052
Ezt vond kérlek vissza, mert megjárod.
És ne feszítsé, mert "kalaóz vótam a mávná 30 évig, meg ismerem apádat"! :DDDDD
És ne feszítsé, mert "kalaóz vótam a mávná 30 évig, meg ismerem apádat"! :DDDDD
Piritu - 1.000.0002011-02-08 19:24:31 // 117051
Olajokkal foglalkozó ismerősöd nem ártana, nem mondana marhaságokat.
A TS a Racing olajból fogyaszt kevesebbet, mert nagyobb fordulaton jobban bírja a gyűrődést, még melegen is tapadni tud. (Ha emlékeim nem csalnak 10W60-as a Racing)
Viszont egy kicsit sok az autód olajfogyasztása, agyár 1 liter/1000km-ben maximálja, afelett motorgenerál :-(
Esetleg érdemes lenne körülnézned bontott motorért. Itt is bontanak jó pár autót...
A TS a Racing olajból fogyaszt kevesebbet, mert nagyobb fordulaton jobban bírja a gyűrődést, még melegen is tapadni tud. (Ha emlékeim nem csalnak 10W60-as a Racing)
Viszont egy kicsit sok az autód olajfogyasztása, agyár 1 liter/1000km-ben maximálja, afelett motorgenerál :-(
Esetleg érdemes lenne körülnézned bontott motorért. Itt is bontanak jó pár autót...
Piritu - 1.000.0002011-02-08 19:16:00 // 117050
"a legtöbben ráadásul nem tudják egyben kifizetni a vasat, így a kintről hozás kilőve" - talán meglep, de a Spider-t hitelre hoztam :-))
Kócosw2011-02-08 18:56:07 // 117049
meg öis tanulja :))
Gabesz2011-02-08 18:48:10 // 117048
Értem :) még tanulnom kell az autót
ystuc2011-02-08 18:28:12 // 117047
Na most akkor merre? Korábban az volt az infó, hogy a bal oldalit jobbra, a jobb oldalit balra... :-)
Holnap nekiesek még egyszer, de komolyan mondom, már a sírás kerülget. Így még semmi nem fogott ki rajtam.
Amúgy a tartórúd üreges, vagy tömör?
Holnap nekiesek még egyszer, de komolyan mondom, már a sírás kerülget. Így még semmi nem fogott ki rajtam.
Amúgy a tartórúd üreges, vagy tömör?
Dévid2011-02-08 18:19:07 // 117046
Mert azt nem jelzi, rendszámvilágítást, helyzetjelzőt tutira jelzi, meg még pár izzót, ami most nem ugrik be. A tompítottat észreveszed visszajelző nélkül is. :D
Rolcho2011-02-08 18:17:32 // 117045
Keress másik ismerőst!
A 10W-40 és a 15W-40 autópálya tempónál (emelt terhelésnél) nagyjából ugyanolyan vastag, a 15W-40 ásványi! Ha vastagabb olajat akarsz, indulj el szintetikus irányba 5W-50, 10W-60 fele a következő olajcsere alkalmával, és a szűrőt is feltétlenül cseréld ki! Mindenesetre érdemes lenne kideríteni, hol megy el az olaj!
A 10W-40 és a 15W-40 autópálya tempónál (emelt terhelésnél) nagyjából ugyanolyan vastag, a 15W-40 ásványi! Ha vastagabb olajat akarsz, indulj el szintetikus irányba 5W-50, 10W-60 fele a következő olajcsere alkalmával, és a szűrőt is feltétlenül cseréld ki! Mindenesetre érdemes lenne kideríteni, hol megy el az olaj!
osee_selespeed2011-02-08 17:31:28 // 117044
Az enyém is kezdett elválni, egy kis pillanatragasztóval lett beragasztva.
Vinnie2011-02-08 16:57:02 // 117043
Sajnos mind ilyen. Nem lehet vele mit csinálni.....