Fórum >> Típusok >> 156

Magicman2010-07-17 21:39:53 // 110854
Helló!

Olyan bajom van,hogy morognak a hűtőventillátoraim az 56-ban.De már annyira,hogy remeg bele a kasztni,műszerfal,stb. A klíma tovább ront a helyzeten,értelemszerűen nagyobb a terhelés.Volt már ilyene valakinek,ha igen,mit kezdett vele?Két ventis kompozíció van a Vasban.Ötletek?
András bácsi2010-07-17 20:15:04 // 110853
Legalább háromféle csatlakozós trafó váltogatta egymást az évek során. Úgyhogy figyelj! :)
Egyébként szerintem kizárt, hogy találsz olyan bontott trafósort, ami nincs megrepedve.
GEORGE2010-07-17 18:04:28 // 110852
Meghajlok, mondom nem követem az audikat.....
Trombozis2010-07-17 16:43:05 // 110851
Lenne még szakmai kérdésem. :-P Az a duma

Trafósort, ha veszek bontottat, akkor kell figyelnem valami számra? Vagy minden TS-ben ua. van? Valószínű ennyit bírt, mert anno a szerelő mondta, hogy el van repedve az egyik pipa. Na most lehet érezni...vagy megfingott a (megfingatta) a 100ezres gyertyáimat 65.000 után. (vagy kamu 100ezres volt és anno csak 50ezrest kaptam bele). Na mindegy trafósort bele nekije! :-) Kell számokra figyelni, mint az LMM-nél?
dg10172010-07-17 10:51:06 // 110850
az oldaéamon van egy kettö
ha érdekel nézd meg
dfg (Tanárúr)2010-07-17 07:54:00 // 110849
csak poénkodtam.
még nem ültem selespeed-ben nagyobb tempónál, mindig csak rövidebb városi szakaszokon.
osee_selespeed2010-07-17 02:54:01 // 110848
Szerintem itt nem hátráltatott a Selespeed, sőt. Én úgy gondolom, hogy állórajtnál jelenthet hátrányt.
osee_selespeed2010-07-17 02:48:57 // 110847
Hát én úgy gondolom, hogy 2.0tfsi(200ló) vagy 3.2-es(250ló) lehetett, merthogy 160-nál még tolt le az útról. Úgy gyorsúlhatott, mint a 2.0TS 120-ról... Aztan meg az is lehet, hogy quattro volt, mert a 180 fokos kanyarokban nem csúszkált annyira. Habár azt annak is el lehet könyvelni, hogy nem Wanli gumija lehetett, mint nekem, meg az ESP hiánya nálam...
Poló2010-07-16 23:59:48 // 110846
Van 1,6 alukereszt is S-Line felszereltséggel.
Liquid2010-07-16 23:56:23 // 110844
eddig úgy tudtam, az SLine csak felszereltséget jelent, még régebben az akkori főnökömnek volt egy A4 SLinen-ja, de az sima 1.9 pédétédéí volt
GEORGE2010-07-16 23:52:01 // 110843
Eddig én 3,2 V6-ot találtam A3 S line -nak, de ha adják 2,0 sima motorhoz is az S-line-t akkor némelyiknél be lehet próbálkozni...
Poló2010-07-16 23:50:01 // 110842
Honnan tudod, hogy erősebb volt?
GEORGE2010-07-16 23:08:36 // 110841
Erősebtől sose szégyen kikapni.....és hát létezik sok erősebb verda....-sajnos-
dfg (Tanárúr)2010-07-16 21:34:48 // 110840
bezzeg ha a jó öreg kéziváltód lenne selespeed helyett, akkor is beledöngölt volna ;)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-07-16 20:56:55 // 110839
látom nem akarsz megszabadulni tőlem :P azért egy kevéske pénzt kezdj el félre rakni pd elemekre, tandemszivattyúra, hajtókarra, hengerfejre ...a 12 lengőkaros futómű már csak csemege :P
Dévid2010-07-16 20:56:53 // 110838
Ha szerencsém van, a jövő héten meg is lesz. Már várom, hogy vigyenek vele. :D
Amúgy nem gondolod hogy az olasz szaromat egy német autóra cserélem. :D
Ha sok-sok év múlva a jelenlegi autóm leváltásra kerül, akkor 1.9 vagy 2.4 diesel lesz, GT vagy 156, jelenlegi számításaim szerint az még 6-7 év minimum. :)
Piritu - 1.000.0002010-07-16 20:51:04 // 110837
Mielőtt elkezdesz komolyan gondolkodni rajta kérdezdd meg Erhard-ot, hogy mit, milyen gyakran keresnek a pédétádékhoz és mindez mibe kerül :-)))
Dévid2010-07-16 20:37:13 // 110836
Én most A4 Avantot nézegetek, 1.9 PD-TDI-t, 160 lovas chippelt motorral, S-Line felszereltséggel azt hiszem...
osee_selespeed2010-07-16 19:55:39 // 110835
Ha már németekről van szó, ma egy a3 s-line a földbe döngölt, nem is egyszer, méghozzá szerpentinen. A végén az is kiderült, hogy egy szöszi ül a perecnél :D
GEORGE2010-07-16 19:41:45 // 110834
A Leon az német, hisz mindene audi-vw.....a gyár eredete itt más sokad rangú...
Dévid2010-07-16 19:26:21 // 110833
Én is felajánlottam a kocsim párszor, de egy Leon és egy Astra lett a befutó.
Mégiscsak megbízható német autók, kivéve a Leont, mert az spanyol. :)
Trombozis2010-07-16 19:20:41 // 110832
Augusztus 21.-n megint díszítek. Biztos más lesz, mint anno.
Trombozis2010-07-16 19:19:30 // 110831
Ma már kikapcsoltam a mély ládát. Lehet kiveszem a kocsiból. Nem is tudom. :-) Nem hasznos. :-D
Tibooo2010-07-16 18:17:36 // 110830
Sziasztok

Segítséget szeretnék abba kérni a Cartársaktól, hogy az autóm nemsokára menyasszonyi autó lesz, és tagként szoktam nézelődni itt Amore-n és csomó 156-t láttam már menyasszonyi autóként feldíszítve! Abba szeretnélek kérni Titeket, hogy akinek volt már feldíszítve a kocsija és megosztana velem egy képet róla ötlet gyanánt, az legyen szíves küldjön nekem egy képet az adatlapomon található e-mail címre.
Előre is köszönöm a segítségeteket!

Üdv
Tibooo
Davidian2010-07-16 16:39:15 // 110829
Nekem is ez volt a hibajelenség, nekem a hűtőventilátor ellenállása volt szarrá menve. Bontóból vettem másikat 2000Ft-ért és egy 5 perc alatt lehet cserélni. Ez pedig a hűtőventilátortól jobbra fent (ahogy állsz a kocsi előtt és nézel befele a motortető alá :) ) található. 2 kábel jön ki belőle és olyan elnyújtott hatszög formája van amit 2 csavar tart. Remélem meglesz! Ezt nézd meg, mert nekem ez volt gyakorlatilag elégve. Csere és az óta forog a ventilátorom, mint állat.
Remélem tudtam segíteni!
Trombozis2010-07-16 16:38:30 // 110828
Majdnem megkérdeztem, hogy hol voltál, de leesett, hogy nem csak környékemen laknak. :-)

Én hétfőn megyek. Ma utaztam nélküle... :-O "kellemes volt"
zee2010-07-16 10:35:11 // 110827
Sziasztok

Minap voltunk klímásnál,ajó hír,hogy a rendszer tartja a nyomást de a venti nem indul. Előtétek jók,ventik direktben mennek,tehát azok is rendben vannk. Kérdésem,hogy biztosíték ill. relé aminek köze lehet a légkondihűtő ventijéhez merre találhatók?
kösz előre is

üdv
Davidian2010-07-15 23:34:56 // 110826
Köszönöm a segítséget. Sikerült is beállítani.
Inter156 (il mascalzone)2010-07-15 22:16:17 // 110825
Szintén gratula!
Nálunk olyan hűvös a garázs,hogy azt tervezem a kocsiban alszunk....:DDD
Piritu - 1.000.0002010-07-15 19:39:37 // 110824
Gratula a műszakihoz!

felénk "csak" ilyen meleg volt :-)
Trombozis2010-07-15 18:46:28 // 110823
Csak, ha az ültetés nem ekkore, akkor messzebb van az ívhez a kerék. :-P Így gondolom.
De jókat mondasz! Bíztató szavak. :-)
András bácsi2010-07-15 18:41:21 // 110822
Az ültetés az összetartás beállíthatóságát nem befolyásolja. A dőlést esetleg, de ugye pár fok dőlés-eltérés kevésbé koptat, mit fél fok összetartás-hiba.
Trombozis2010-07-15 18:40:18 // 110821
Csak sok a rendetlen.
András bácsi2010-07-15 18:39:25 // 110820
Minden rendes futóműves tudja az alapértékeket, tudnia kell, hol lehet állítani, és melyik szélső értékkel korrigálhat.
Trombozis2010-07-15 18:38:29 // 110819
Bízom benne, hogy jó lesz, ha nem, akkor meg kell válnom ettől az ültetéstől. :-O
Trombozis2010-07-15 18:37:41 // 110818
Értem és köszi.

Néztem most és nem tudom, hogy jobb lesz-e, ha állíttatok. De majd kiderül. Remélem sikerül. Az a baj, hogy annó (még nem nálam) a jobb hátulja törve volt valószínű, mert azon a részen nagyobbat mutat a műszer. Mondjuk nem nagy felületen. Lehet elment ez a rész, csak 15"os kerékkel nem vettem észre. :-)
Nem is az a lényeg, mert az a múlt. :-) Még majd álábújok vasárnap és ott is megsasolom. Dugok rá laptopot, mert, amin nincs billentyűzet ahhoz elvileg nem ért egy infós. :-))))
András bácsi2010-07-15 18:33:58 // 110817
Ez semmi: nekem a világosabb autóban 47-et mutatott, és jól ráégtem a feka bőrre. :)
A kormány gombjai felett meg szépen elvált a műanyag. Ugyanúgy, mint az utaslufi fedele. :(
András bácsi2010-07-15 18:32:25 // 110816
Magán a motoron is tudsz állítani a rajta lévő imbusszal. Ha ez sem segít, akkor a lámpa füleit tudod hézagolni. Bár ez utóbbi csak a szanaszét tört és rosszul helyrerakott autóknál lehet csak.
András bácsi2010-07-15 18:29:46 // 110815
Úgy képzeld el, hogy a kerék nyomvonalát állítod a kasztni hossztengelyéhez képest.
ystuc2010-07-15 18:28:40 // 110814
Jelentem, a kocsi sikeresen leműszakizott ma. :-)

És nem volt nagyon meleg... Áááá, dehogy... :-)
András bácsi2010-07-15 18:28:37 // 110813
Nem, tulajdonképpen a hátsó részét tolja-húzza, kb. úgy, mintha a kormányösszekötőn állítanál. Persze sarkított a példa.
Davidian2010-07-15 17:17:21 // 110812
Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem,hogy a fényszórókat hogyan lehet állítani? A motort leszámítva természetesen. A jobb oldali fényszóróm nagyon lefelé néz és az istennek sem tudom feljebb hergelni. :P
Válaszotokat előre is köszönöm. D.
DELFIN2010-07-15 16:12:37 // 110811
Sziasztok, minitali lesz július 21-én a csepeli tesco parkolóban 18-órától, Minden Alfaőrültet várunk!!!!!
mizooo2010-07-15 15:46:32 // 110810
Nekem is ilyena hűtővizem, feltöltöm min/max közé állandóan min alá megy de ott is marad uhogy én sem foglalkozom vele 1 éve ott van :D... üdv
Trombozis2010-07-15 15:13:29 // 110809
Na akkor meg?!?!?!?! :-))) Nekem a jobb hátulja áll kifele és ott beleér a kasztniba (már ritkábban), ha keményet rugózik. Azt mondták, hogy ott nem tudnak állítani csak a kerék első felén.
osee_selespeed2010-07-15 15:08:55 // 110808
Első meg a hátsó részét is lehet ki-be állítani.
Trombozis2010-07-15 13:03:01 // 110807
Aham, és emiatt a hátsó kerék ("inkább") eleje állítható...?...Szóval hogy is kérdezzem. Az első része állítódik ki és be, de a hátsó része fixen marad, azt nem lehet bentebb állítani.
András bácsi2010-07-15 09:19:23 // 110806
A kitámasztó belső csavarja állítható: excenterrel fordul az öntvény-hídban.
András bácsi2010-07-15 09:18:14 // 110805
Nem egyértelmű: elvileg a hátsó kitámasztók állíthatók, bár az az összetartás állítására szolgál. Viszont ha tekered, akkor a dőlés is el fog mászni egy kicsit. Egyébként direkt dőlés-állítás nincs.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak