Fórum >> Típusok >> 156

osee_selespeed2010-07-15 09:10:33 // 110804
Na erre én is kíváncsi vagyok, mert az enyémre azt mondták, hogy nincs dőlésszög állítási lehetőseg...
Trombozis2010-07-15 09:04:56 // 110803
Még gyorsan kérdezek, mert húzok el itthonról. :-)

Valaki tudja, hogy a hátsó kereket milyen szögekben lehet állítani? Tudom plussz, minusz, de hogy mit hol? Kajak olyan "hozzánemértés" van a futóműveseknél, hogy az tiszta szégyen/vicc.
Trombozis2010-07-15 09:02:45 // 110802
Na de az érdekes, mert olyat nekem is csinált, hogy a minimum alá ment egy kicsit, de után meg ott figyelt a víz szintje. :-)

De most annak örülök, hogy nem nyüszög, kopog semmi. Jujj másvilág az egész. Csak most nem megy. :-)
Trombozis2010-07-15 09:00:52 // 110801
Azt mondod?
Keresek egyet tesztre és utána majd kiderül a továbbiakban mi légyen vele.
Cgo2010-07-15 07:08:23 // 110800
mostanaban engem is idegesit a homerseklet. Mikor Csori berakta az uj termosztatot, azt mondtam, hogy ne aggodjak a 80 ok miatt, mert megmerte es picit csal az ora, igy jo. Viszont kb. 1 honapja mindig 90 fokon van, vagyis

1. megjavult az ora
2. az ora tovabb csal es a motor >100 fokon dolgozik, ami nem egeszseges

Raadasul meg mindig fogy a hutovizem, de mindig csak 2-3 mm-el a minimum ala, aztan ott all, ami kb. 3 deci. Az utobbi 3000 km-ben mar nem is toltottem utana, ha annyira ott akar lenni a szint, akkor legyen ott.
admirális2010-07-14 23:18:39 // 110799
145/146/155-ben is volt ilyen.
Trombozis2010-07-14 19:41:10 // 110798
Értem (remélem), csak írtad, hogy abban a szeremcsés helyzetben vagyok. :-)
És nem tudtam, hogy mire értsem, hogy ritka, drága, más elven működik vagy sokkal többet bír. :-))))
De tuti nem találok ilyen 111es végűt, csak újat. :-O
szasza(SW)2010-07-14 18:11:27 // 110797
Ez tuti szándékos volt mert ívben azért nem esik rá semmi,főleg úgy,hogy még párhuzamos is a két-két vonal.Ez szerintem egy kulcscsomó volt,két kulcs nyoma.Van mélyebb karc is gyanítom azt is szeretetből kaptam.Azokat is megpróbálom,ha nem segít jön a gyári festék és lakjavító.
admirális2010-07-14 16:58:45 // 110796
De ott a két vonal között még teljesen jó! Az 85 fok, szóval semmi nem múlik azon.
admirális2010-07-14 16:44:40 // 110795
A LMM és a trafók csatlakozója szögletes, ellentétben a legtöbb 156-tal, amiben ovális, legömbölyített. És nem csak ennyi a különbség mert más elven is működik. Ez a kockacsatis jóval többet bír, igaz hogy drágább is.

A hőmérő 90 és 50 közötti jelölése 80 fokot jelent, nem 70-et. Ebben a melegben szerintem illene a 90-et elérni városban, vagy legalább nagyon közel lenni hozzá.
Trombozis2010-07-14 15:03:54 // 110794
Milyen kocka csatis? Nem is néztem még milyen.

Termót Erhard küldte, csak az. :-)
Annó meg...ööö szerintem azt még az itteni olasz szerelő rakta bele. Na azt nem tudom már, de szerintem alkatrészek terén nem volt nyomorék a manusz,, de nem is ezek miatt nem járok többet hozzá. Az akkori berakás után egy telet bírt és utána már csak a 70es mutatóhoz állt be.
admirális2010-07-14 14:56:56 // 110793
LMM-et érdemes lenne belepróbálni egy biztosan jól működőt mielőtt kiadsz érte 45-60E ft-t. De te abban a szerencsés heylzetben vagy hogy még egy bontottal is érdemes lenne próbálkozni mert ez a kockacsatlakozós fajta ritka 156-ban, de elég tartós!

Termóból gyári volt és gyári lett betéve?
Trombozis2010-07-14 14:49:15 // 110792
Tegnap este elhoztam a kocsit. Vennem kell egy LMM-et, mert nem fasza így. Nem pörög úgy, ahogy kéne.
Vége a kopogásnak, nyüszögésnek. Amit nem cseréltem az első lengéscsilli. Vízfokom nem áll 90 fokon, de már kibeszéltük. Eddig a vonalkán állt, most az újal a két vonal között. Lehet jó volt az is. Mondjuk, ha bele gondolok nem, mert az anno 90 fokra merevedett. :-)
Trombozis2010-07-14 14:45:27 // 110791
Vagy ugrott a kutya a labdáért. :-O
admirális2010-07-14 14:26:33 // 110790
Gondolom azért sikerült, mert csak festékig hatolt a karc, és nem alapozóig. Valószínűleg valami faágat, vagy más tárgyat ejtett valaki rá, vagy oda fújta a szél. Vagy arra gondolsz, hogy szándékos volt?
Mike.2010-07-14 08:24:19 // 110789
Nekem sincsen jó tapasztalatom velük. Van amikor napokig nem elérhetőek egyik telefonon sem, ha sikerül akkor meg horror árat mondanak az alkatrészre.
Liquid2010-07-14 08:16:37 // 110788
igen némely dolgokbat nagyon elszállt áron adják, egyébként valóban korrekt csapat.
András bácsi2010-07-14 07:47:04 // 110787
Kettő. Mármint összesen. Tengelyenként 1-1 db.
Krisztián1562010-07-14 07:36:31 // 110786
Üdv!

Nem tudja valamelyikőtök, hogy hány szimering kell a vez. tengelyekhez 4? Mer haver azt mondta neki az astra-hoz csak kettő kell:P Most lesz cserélve a szíj meg a vez mód azt gondoltam akkor már ezt sem ártana kicserélni ha szét van szedve! Van még valami dolog ilyenkor amit még érdemes lenne cserélni?
alfa1562010-07-14 06:44:13 // 110785
Természetesen , a fiammal gondolkodunk rajta hogy ketten veszünk akkor csak 5-5 bukunk a dolgon.
Poló2010-07-14 00:06:27 // 110784
Hát akkor elmondom az én szemszögemből...
Fényszórómosó, csak lökössel együtt adják, úgy mondtak rá valami 40-45-öt.
Whiteskulléktól megkaptam 15-ért lökös nélkül, ha számolok hozzá egy lökös árat, még akkor is olcsóbban megúsztam, úgy 25-30 lett volna.
GEORGE2010-07-13 23:04:52 // 110783
Peti, te nagyon pihent vagy ma este is :-)
GTPeti2010-07-13 22:58:40 // 110782
Hmm... :)

GEORGE2010-07-13 22:56:56 // 110781
Eddig több autón is láttam és azokon egyen értékűnek tűnt a fényezéssel.
GEORGE2010-07-13 22:52:25 // 110780
nem is igaz, csak 4 van , nem úgy mint a te átalakított képeiden :-)
Itt egy Milánóban lőtt kép :-)

osee_selespeed2010-07-13 22:46:51 // 110779
Köszi! Csak az a helyzet, hogy az enyémen meg lehet mondani, hogy nem fényezve volt. :( De 6500 pénzért nagyon jó.
GTPeti2010-07-13 22:46:42 // 110778
Leretusáltad a kipufogócsövek 90%-át. De minket nem versz át. :)
Dévid2010-07-13 22:17:14 // 110776
Kb. 15.000 km-el ezelőtt cseréltem elől felső lengőkarokat, hamarosan ismét esedékes lesz, mert kopog és lóg csak most alul-felül. Persze hátul sem jobb a helyzet.
A lengéscsillapítók is megértek már a cserére. :)
András bácsi2010-07-13 22:16:37 // 110775
Első körben a helyedben csak a két stabkart cserélném ki. Sokszor becsapós ám.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-07-13 22:16:11 // 110774
használd csak a magyar utakon és nem fogsz csodálkozni ...
Piritu - 1.000.0002010-07-13 22:15:17 // 110773
Jó éjt mindenkinek!
GEORGE2010-07-13 22:15:07 // 110772
hihetetlenek ezek a márkaszervizek....folyton bizonyítják, hogy QRVÁRA nem értenek az Autókhoz :-(((((
Ideje lenne már a fejek hullásának......
Piritu - 1.000.0002010-07-13 22:13:33 // 110771
a szervizben (Győr) is csak a lengőkarokat rángaták meg és mutatták, hogy itt minden oké.
Holott ha megmarkolják a stabot és megrázzák egyértelmű lett volna már akkor is.
Piritu - 1.000.0002010-07-13 22:11:18 // 110770
azért furcsa, mert itt mindig a lengőkarokról voltszó, hogy elhagyják magukat :-))
Erhard 242 (Pure Energy)2010-07-13 22:09:22 // 110769
azért Te nagy %-ban pályázol örülj hogy ennyit bírt ...
Erhard 242 (Pure Energy)2010-07-13 22:06:47 // 110768
nálad már nem lehet tudni :P 156-nál nem olyan egyszerű...mint a póknál :D
Piritu - 1.000.0002010-07-13 22:03:33 // 110767
Szerinted melyik topikban vagyunk? :-DD
A tisztánlátás végett: a kormos kopog, a Pókban meg pénteken lesz komplett alvázkeret, lengőkar, stabrúd, kutyacsont kombó csere :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-07-13 22:01:20 // 110766
miről van szó a pókról vagy a kormosról?
Piritu - 1.000.0002010-07-13 22:00:35 // 110765
ja, és még pohártartó sincs benne :-DD
GEORGE2010-07-13 21:54:39 // 110764
nekem jó 20-25ezerrel tovább bírta mint neked. Szar olasz :-)))
Piritu - 1.000.0002010-07-13 21:48:12 // 110763
Gondoltam, hogy nem egyszerű :-)

Amúgy meglepett, hogy ez hagyta el magát (kopp-kopp). 165ezer van a kocsiban és eddig egy első lengőkar volt cserélve 60e körül. Ma minden meg lett alaposan mozgatva, mire meglett a "bűnös".
GEORGE2010-07-13 21:33:12 // 110762
nem egyszerű dolog, jó szerszámok nélkül neki se állj.
Le kell bontani a bölcsőt, kormányművet / a bölcsön van rögzítve / kivenni nem kell csak lelazítani, stb stb.....szerintem várd meg míg ráér a Csöri.
Egyrészt a legjobb áron Ő adta a gyári stabrudat, meg cirka 20 perc alatt kicseréli neked.
én egy évet mentem úgy, hogy kopogott, mert a másik helyen ahova jártam, ott nagy munkának titulálták a cseréjét.
Gondot nem jelent csak kopogott. Addig a tied bőven kibírja míg a Csöri időt tud szakítani a cserére.
Piritu - 1.000.0002010-07-13 20:56:31 // 110761
A belsőről van szó, ami az alvázkerethez fogja. Szerintem valahogy ki kell bányászni a stabrudat, vagy nem?
Piritu - 1.000.0002010-07-13 20:54:34 // 110760
Neki más feladat van a hétre, a Pók első futóművét cseréli motortartóval együtt :-)
szasza(SW)2010-07-13 20:52:07 // 110759
Még nem mondok rá semmit.Van még pár ajtórányitásos sérülés.Azokat is megpróbálom a héten.Képeket csinálok,aztán mindenki eldönti maga.:)
GEORGE2010-07-13 20:51:11 // 110758
frankó lett.
András bácsi2010-07-13 20:50:30 // 110757
Bezony. Mérni kell, és megnézni a csapágyokat.
GEORGE2010-07-13 20:49:28 // 110756
Minek fényezni?
Fóliával olcsóbb és ha megunod illetve eladod könnyen el lehet távolítani.
pl Halesz is így oldotta meg a fekete tetőt. tartós időjárásálló fényes és matt is van.
A fényesnél nem mondod meg ránézésre, hogy nem fényezés.
GEORGE2010-07-13 20:37:29 // 110755
Ez ilyen jó cucc??
Marty anyukája nemrég adott egy dobozt amibe ilyen márkájú cuccokkal van tele...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak