Attiska2007-06-27 17:18:03 // 40354
Ezt én is észbentartom. :) Bár én nagyon meg vagyok elégedve a szerelőmmel, csak sajna egy picit messze van. Ha hirtelen jönne be valami, akkor nem árt tudni.
Poló2007-06-27 16:52:00 // 40353
Így van. A nevükben is benne van, hogy nyugszanak, és így is van. Nem forognak mint egy normális csapágy, hanem csak vannak a helyükön mozdulatlanul. A hajtókar csapágy már mozdul valamennyit.
csocsi2007-06-27 13:10:43 // 40352
Barátom valamit biztos elrontottál, ba volt kapcsolva???? :)))
Attie2007-06-27 11:48:42 // 40351
Hú ez nem jó hír :(
Hátha mégis csak az izzó a ludas. Én sem hittem a hétvégén, hogy csak az akksim halt meg.
Hátha mégis csak az izzó a ludas. Én sem hittem a hétvégén, hogy csak az akksim halt meg.
GEORGE2007-06-27 11:40:53 // 40350
De bizony lehet állítani. Azt be lehet állítani neki hogy milyen szintet tartson, és utána ahhoz fogja igazitani. Van is hozzá két csavar mind két lámpán
Adrián2007-06-26 23:17:36 // 40349
Beállitás probléma pedig hogyan lehetséges ? A gyárban bepattintják a többit pedig elektronika végzi?
Ofi2007-06-26 23:15:34 // 40348
Hát ez nem jó hír. A kontakt hiba kizárva?
Adrián2007-06-26 23:15:01 // 40347
Elhiszem:( Viszont eszembe nem jutott volna bármi rosszra gondolni főleg ezzel kapcsolatban mivel megbízhatónak tarják életrtam meg stb.
GEORGE2007-06-26 23:12:21 // 40346
Nagyon "boldog" vagyok :-((((
GEORGE2007-06-26 23:09:43 // 40345
Mióta meg van panaszkodom hogy nem igazán jól van beállitva.
Aztán elöször kezdett néha néha nem felkapcsolódni a balos izzó.
De egy újra le és fel kapcsolással megint világított.
Aztán javasolták páran cseréljem meg a két ízzót hogy ki lehessen szűrni trafó hiba vagy izzó.
megcseréltem ( de az nem egyszerű ám!!!! lökhárító le!!!! )
Tegnap este nem égett a balos...ma meg nézem nem ég a jobbos se.
Már minden létező biztit megnéztem mind jó!
Az azért külön vicces hogy ha kihúzom a rajz szerinti refi biztit ugyan úgy le fel kapcsolhatom a refit és persze müködik is :-))))
Szóval egyenlőre ott tartok hogy csak refi van a kocsin.
Large Gyuri azt mondta hogy egy 2005-ben kellet már cserélni izzót és trafót is!! :-(((
Aztán elöször kezdett néha néha nem felkapcsolódni a balos izzó.
De egy újra le és fel kapcsolással megint világított.
Aztán javasolták páran cseréljem meg a két ízzót hogy ki lehessen szűrni trafó hiba vagy izzó.
megcseréltem ( de az nem egyszerű ám!!!! lökhárító le!!!! )
Tegnap este nem égett a balos...ma meg nézem nem ég a jobbos se.
Már minden létező biztit megnéztem mind jó!
Az azért külön vicces hogy ha kihúzom a rajz szerinti refi biztit ugyan úgy le fel kapcsolhatom a refit és persze müködik is :-))))
Szóval egyenlőre ott tartok hogy csak refi van a kocsin.
Large Gyuri azt mondta hogy egy 2005-ben kellet már cserélni izzót és trafót is!! :-(((
Ofi2007-06-26 23:05:13 // 40344
Szia!
Viszont lehet hozzá kapni jó drágán izzót, de valószinűleg más baja lesz.
Viszont lehet hozzá kapni jó drágán izzót, de valószinűleg más baja lesz.
Adrián2007-06-26 23:03:51 // 40343
Mi az anyjakínja baja van csapjá oda neki!:))Az anyjaszemit! Egyébként meg ne ijesztgessél!
GEORGE2007-06-26 22:57:33 // 40342
Jó dolog a Xenon lámpa , ha jó!
Ha nem jó akkor egy nagy sz.pás az egész :-(
Tegnap este csak a balos nem világitott ma este már a jobbos se hajlandú "gázkisülni" :-))) izééé :-(((
Ha nem jó akkor egy nagy sz.pás az egész :-(
Tegnap este csak a balos nem világitott ma este már a jobbos se hajlandú "gázkisülni" :-))) izééé :-(((
Ferke2007-06-26 21:27:43 // 40341
De legalább a cuccokat olcsón be tudtad szerezni?!:)))))
Erhard 242 (Pure Energy)2007-06-26 21:20:22 // 40340
Ferke2007-06-26 21:08:59 // 40339
A nyugvócsapágy alatt most akkor az öntvény és a főtengely találkozásánál lévő csapágyakat értjük??
Poló2007-06-26 21:03:23 // 40338
A hajtókar csapágyak is meg a nyugvó csapágyak is tönkrementek.
Ferke2007-06-26 20:56:31 // 40337
Ez egy jó kérdés. Elvileg az öreg profik ránézésre vágják, hogy kell-e azon a tengelyen köszörülni.
Persze ha már köszörülve lett, akkor már mindenképp a gyári túlméretes csapágyak kellenek hozzá.
Persze ha már köszörülve lett, akkor már mindenképp a gyári túlméretes csapágyak kellenek hozzá.
Ferke2007-06-26 20:51:54 // 40336
Én a hajtókarcsapágyakra gondoltam. most vissza nem olvasok, de nem az ment el?
Ferke2007-06-26 20:41:59 // 40335
Hívd az alkatrészdiszkontos Gabit (+36-30-619-4243), vagy innen Erhardot.
Viktor-alfa2007-06-26 20:09:29 // 40334
Sziasztok!
156 1.9JTD első motortartó bakot keresek. Ha tudtok segíteni írjatok.
156 1.9JTD első motortartó bakot keresek. Ha tudtok segíteni írjatok.
Trombozis2007-06-26 19:14:48 // 40333
Jövőhéten megkapom a műanyag kártyát a fóliához. :-)))) 3ezer pénz. Ennyit megér.
Trombozis2007-06-26 19:13:34 // 40332
Igen, de utána meg kellett. :-) A másik szerelő megcsinálta csak az első nem. :-) Ez vicc, nem?
Poló2007-06-26 19:01:13 // 40331
4 pár csapágy? Nem 3 hengeres motor ez :P
Poló2007-06-26 18:56:22 // 40330
Nem, azt támcsapágynak vagy axiális csapágynak hívják. A nyugvócsapágy más.
Poló2007-06-26 18:54:15 // 40328
A nyugvócsapágyakon forog a főtengely. Ezeket cserélték neked és nem köszörülték a főtengelyed (asszem).
Poló2007-06-26 18:52:29 // 40327
Hirtelen a semmiből? :-o
Poló2007-06-26 18:51:24 // 40326
Sőt, szinte lehetetlen is. Nem hiszem, hogy a síalagúton átfér bárki is :-s
Poló2007-06-26 18:50:38 // 40325
Csattogni akkor szokott, ha a kipuff tömítés nem jó.
Trombozis2007-06-26 13:18:13 // 40324
Sajna nekem kellett.
mesa2007-06-26 13:13:09 // 40323
Szerintem a főtengelyt akkor elég köszörülni, ha összeugrott a vezérlés, és elment a tengely szimmetriája. Vagy ha túlméretes csapágyakat raknak be, de az nem jellemző benzinesnél - ha jól tudom.
Trombozis2007-06-26 13:10:48 // 40322
OK, hogy cserélnek csapágyakat, de nem kell a főtengelyt egy picit köszörülni? Ahhoz pedig kell blokkot bontani, nem? Nekem az volt a gond, hogy rárakták az új csapágyakat. Én se mentem sokat, mert, amikor már kopogott leállítottam a kocsit. De azt mondják, ha már kopog egyszer, akkor a ftg-t is meg kell köszörülni, mert utána csak a csapágyakat veri szét.
Vagy már bele kavarodtam? :-)))))))
Vagy már bele kavarodtam? :-)))))))
Trombozis2007-06-26 12:49:57 // 40321
Hetente ellenőrzöm. :-) Tanultam én is.
Ferke2007-06-26 12:43:42 // 40320
Az a munkadíj már korrekt, viszont a helyedben lehet, hogy a kpl. csapágygarnitúrát cserélném. Ha nem volt rendes kenés, akkor szinte biztos, hogy a többi csapágy is kapott, csak nem látszik rajtuk igazán.
Sztem a szerelőd is azt fogja tanácsolni, hogy érdemesebb garnitúrában cserélni. 4 pár csapágy+tám.csapágyak.
Sztem a szerelőd is azt fogja tanácsolni, hogy érdemesebb garnitúrában cserélni. 4 pár csapágy+tám.csapágyak.
Ferke2007-06-26 12:42:05 // 40319
Kicsit hátrébb, a nádasdyra merőleges utca.
Vinczent2007-06-26 12:38:10 // 40318
hello Most beszeltem a szerelommel azt mondta nem olyan nagy munka 12 e ft mundakdij meg kb 2800 ft csapagy / darab igen mint kiderult az volt a baj h nagyon megettte az olajat csakh en msotanaba nem sokat jartam velem inkab anyukám hajtotta ugyh ezert főtt meg:S de annyira nem vészes a költség sztem márkaszervizes ember mondta h nem gáz mert direkt amikor halottam h vmi gaz van 1 km belul felrealltam és csak reggel elvittem a szervizbe ugyh azt mondtak lehet meguszom 4 db csapagycserével. Tanulság olajat 2 hetente ellenőrizni nivopálcával....
Attie2007-06-26 12:29:46 // 40317
Hűű az halahol a Wekerlen van?
Köszi :)
Köszi :)
Trombozis2007-06-26 12:01:35 // 40315
De lehet csak azért hívott, mert már folynia kellett volna az olajnak. Úgy állította be ütemezett feladatként, hogy menjek vissza. :-DDDD
Trombozis2007-06-26 11:59:02 // 40314
Pont tegnap beszéltük azzal az Alfással erről, aki ajánlotta a srácot. Mondtam neki, hogy az ilyen éhenhal, mert olcsón dolgozik. Ez meg: Leszarom, hogy éhenhal, csak jó legyen az Alfám. :-DDDDD De viccelt, mert nagy haverok.
Attie2007-06-26 11:57:29 // 40313
Te hol van ez a kispesti ember? Nekem mint helyi lakosnak, lehet hogy meg kéne látogatnom egyszer :)
Ferke2007-06-26 11:56:50 // 40312
Aza baj, hogy olyan kevés van ezekből a srácokból. A nagy többség meg már elkönyvelte, hogy egy nagyszervíz mindenképpen negyedmillióba kell, hogy kerüljön, mert hát az Alfa az drága..:(((
mesa2007-06-26 11:56:38 // 40311
Örömteli, hogy azért vannak user friendly olaszautó szerelők is! :)))
Trombozis2007-06-26 11:54:52 // 40310
Király srác lehet az is. Ez is felhívott utána 2 hét múlva kb, hogy folyik-e az olaj valahol és jó-e a kocsi.
Ferke2007-06-26 11:53:32 // 40309
Vagy azt mondja, hogy majd a legközelebbibe beszámoljuk, vagy azt, hogy az előzőbe ez még benne van.:)))
Ferke2007-06-26 11:53:00 // 40307
Volt olyan, hogy fél órán keresztül könyörögtem,h ogy erre most már fogadjon el pénzt. De nem akart...:))
Trombozis2007-06-26 11:52:52 // 40306
Jah és jómunkásember. Nem olaszkontár. :-) Vagyis eddig még nem derült ki. De olaszbuzi az biztos.
Trombozis2007-06-26 11:51:40 // 40305
Köszi már megtaláltam az igazit. :-DDDD
Mennyire gondoltál? Kérdéssel teszi fel, hogy mennyit szánsz a munkadíjra. :-DDD
Mennyire gondoltál? Kérdéssel teszi fel, hogy mennyit szánsz a munkadíjra. :-DDD
Online tag
0
Vendég0
414
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Stelvio
- Szerelőműhely
- 159
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
