Fórum >> Típusok >> 156

GEORGE2007-06-26 22:57:33 // 40342
Jó dolog a Xenon lámpa , ha jó!
Ha nem jó akkor egy nagy sz.pás az egész :-(
Tegnap este csak a balos nem világitott ma este már a jobbos se hajlandú "gázkisülni" :-))) izééé :-(((
Ferke2007-06-26 21:27:43 // 40341
De legalább a cuccokat olcsón be tudtad szerezni?!:)))))
Erhard 242 (Pure Energy)2007-06-26 21:20:22 // 40340
nah happy 90k :)
szokásos szervíz
Ferke2007-06-26 21:08:59 // 40339
A nyugvócsapágy alatt most akkor az öntvény és a főtengely találkozásánál lévő csapágyakat értjük??
Poló2007-06-26 21:03:23 // 40338
A hajtókar csapágyak is meg a nyugvó csapágyak is tönkrementek.
Ferke2007-06-26 20:56:31 // 40337
Ez egy jó kérdés. Elvileg az öreg profik ránézésre vágják, hogy kell-e azon a tengelyen köszörülni.
Persze ha már köszörülve lett, akkor már mindenképp a gyári túlméretes csapágyak kellenek hozzá.
Ferke2007-06-26 20:51:54 // 40336
Én a hajtókarcsapágyakra gondoltam. most vissza nem olvasok, de nem az ment el?
Ferke2007-06-26 20:41:59 // 40335
Hívd az alkatrészdiszkontos Gabit (+36-30-619-4243), vagy innen Erhardot.
Viktor-alfa2007-06-26 20:09:29 // 40334
Sziasztok!

156 1.9JTD első motortartó bakot keresek. Ha tudtok segíteni írjatok.
Trombozis2007-06-26 19:14:48 // 40333
Jövőhéten megkapom a műanyag kártyát a fóliához. :-)))) 3ezer pénz. Ennyit megér.
Trombozis2007-06-26 19:13:34 // 40332
Igen, de utána meg kellett. :-) A másik szerelő megcsinálta csak az első nem. :-) Ez vicc, nem?
Poló2007-06-26 19:01:13 // 40331
4 pár csapágy? Nem 3 hengeres motor ez :P
Poló2007-06-26 18:56:22 // 40330
Nem, azt támcsapágynak vagy axiális csapágynak hívják. A nyugvócsapágy más.
Poló2007-06-26 18:54:49 // 40329
Bg.-ében 240ezer volt.
Poló2007-06-26 18:54:15 // 40328
A nyugvócsapágyakon forog a főtengely. Ezeket cserélték neked és nem köszörülték a főtengelyed (asszem).
Poló2007-06-26 18:52:29 // 40327
Hirtelen a semmiből? :-o
Poló2007-06-26 18:51:24 // 40326
Sőt, szinte lehetetlen is. Nem hiszem, hogy a síalagúton átfér bárki is :-s
Poló2007-06-26 18:50:38 // 40325
Csattogni akkor szokott, ha a kipuff tömítés nem jó.
Trombozis2007-06-26 13:18:13 // 40324
Sajna nekem kellett.
mesa2007-06-26 13:13:09 // 40323
Szerintem a főtengelyt akkor elég köszörülni, ha összeugrott a vezérlés, és elment a tengely szimmetriája. Vagy ha túlméretes csapágyakat raknak be, de az nem jellemző benzinesnél - ha jól tudom.
Trombozis2007-06-26 13:10:48 // 40322
OK, hogy cserélnek csapágyakat, de nem kell a főtengelyt egy picit köszörülni? Ahhoz pedig kell blokkot bontani, nem? Nekem az volt a gond, hogy rárakták az új csapágyakat. Én se mentem sokat, mert, amikor már kopogott leállítottam a kocsit. De azt mondják, ha már kopog egyszer, akkor a ftg-t is meg kell köszörülni, mert utána csak a csapágyakat veri szét.

Vagy már bele kavarodtam? :-)))))))
Trombozis2007-06-26 12:49:57 // 40321
Hetente ellenőrzöm. :-) Tanultam én is.
Ferke2007-06-26 12:43:42 // 40320
Az a munkadíj már korrekt, viszont a helyedben lehet, hogy a kpl. csapágygarnitúrát cserélném. Ha nem volt rendes kenés, akkor szinte biztos, hogy a többi csapágy is kapott, csak nem látszik rajtuk igazán.
Sztem a szerelőd is azt fogja tanácsolni, hogy érdemesebb garnitúrában cserélni. 4 pár csapágy+tám.csapágyak.
Ferke2007-06-26 12:42:05 // 40319
Kicsit hátrébb, a nádasdyra merőleges utca.
Vinczent2007-06-26 12:38:10 // 40318
hello Most beszeltem a szerelommel azt mondta nem olyan nagy munka 12 e ft mundakdij meg kb 2800 ft csapagy / darab igen mint kiderult az volt a baj h nagyon megettte az olajat csakh en msotanaba nem sokat jartam velem inkab anyukám hajtotta ugyh ezert főtt meg:S de annyira nem vészes a költség sztem márkaszervizes ember mondta h nem gáz mert direkt amikor halottam h vmi gaz van 1 km belul felrealltam és csak reggel elvittem a szervizbe ugyh azt mondtak lehet meguszom 4 db csapagycserével. Tanulság olajat 2 hetente ellenőrizni nivopálcával....
Attie2007-06-26 12:29:46 // 40317
Hűű az halahol a Wekerlen van?
Köszi :)
Ferke2007-06-26 12:20:45 // 40316
Báthory utca 153
Trombozis2007-06-26 12:01:35 // 40315
De lehet csak azért hívott, mert már folynia kellett volna az olajnak. Úgy állította be ütemezett feladatként, hogy menjek vissza. :-DDDD
Trombozis2007-06-26 11:59:02 // 40314
Pont tegnap beszéltük azzal az Alfással erről, aki ajánlotta a srácot. Mondtam neki, hogy az ilyen éhenhal, mert olcsón dolgozik. Ez meg: Leszarom, hogy éhenhal, csak jó legyen az Alfám. :-DDDDD De viccelt, mert nagy haverok.
Attie2007-06-26 11:57:29 // 40313
Te hol van ez a kispesti ember? Nekem mint helyi lakosnak, lehet hogy meg kéne látogatnom egyszer :)
Ferke2007-06-26 11:56:50 // 40312
Aza baj, hogy olyan kevés van ezekből a srácokból. A nagy többség meg már elkönyvelte, hogy egy nagyszervíz mindenképpen negyedmillióba kell, hogy kerüljön, mert hát az Alfa az drága..:(((
mesa2007-06-26 11:56:38 // 40311
Örömteli, hogy azért vannak user friendly olaszautó szerelők is! :)))
Trombozis2007-06-26 11:54:52 // 40310
Király srác lehet az is. Ez is felhívott utána 2 hét múlva kb, hogy folyik-e az olaj valahol és jó-e a kocsi.
Ferke2007-06-26 11:53:32 // 40309
Vagy azt mondja, hogy majd a legközelebbibe beszámoljuk, vagy azt, hogy az előzőbe ez még benne van.:)))
Trombozis2007-06-26 11:53:27 // 40308
Akkor levettek.
Ferke2007-06-26 11:53:00 // 40307
Volt olyan, hogy fél órán keresztül könyörögtem,h ogy erre most már fogadjon el pénzt. De nem akart...:))
Trombozis2007-06-26 11:52:52 // 40306
Jah és jómunkásember. Nem olaszkontár. :-) Vagyis eddig még nem derült ki. De olaszbuzi az biztos.
Trombozis2007-06-26 11:51:40 // 40305
Köszi már megtaláltam az igazit. :-DDDD

Mennyire gondoltál? Kérdéssel teszi fel, hogy mennyit szánsz a munkadíjra. :-DDD
Trombozis2007-06-26 11:50:13 // 40304
Jaja, az új szerelő, aki most csinálta a kocsit az se mondana többet. És szerintem neki is a 25 nagyon sok lenne.
Ferke2007-06-26 11:48:11 // 40303
Így van. Komolyan mondom, szívesebben állnék neki ennek, mint egy kuplungozásnak.:))
mesa2007-06-26 11:47:04 // 40302
Ferke írta, hogy alulról cserélhető.
Akinek motorbontást meg 50k-t mondanak munkadíjra, azt ránézésre le akarják húzni.
Szerintem 2-3 órás meló. És abban benne van az olaj le / fel töltése is.
Ferke2007-06-26 11:46:23 // 40301
Ne legyen legközelebb, de ha mégis, akkor szólj, és bemutatlak az alfamágus srácnak. Kispesten tevékenykedik, és néha komolyan zavarbe ejtően nevetségesen alacsonyak az árai.
Trombozis2007-06-26 11:41:32 // 40300
Hát pedig sajna ez ennyi volt. 3 helyen kérdeztem meg. :-S Egyik se márkaszervíz. Mondta a srác az egyik helyen, hogy járjak utána, mert a munkadíj a motor megbontása miatt 50k-nál kezdődik.
Ferke2007-06-26 11:40:18 // 40299
Na ez az. Ez a "meg kell bontani a motort" duma egy jó ok ara, hogy az átlagembert le lehessen húzni.:(
Ez egy rendes motor megbontáshoz képest semmi. Ahogy Mesa is írta, ott kezdődik a klassz meló, mikor pl elmegy a vezérlés.
Erre a szerelőm kb 25k-t mondana szerintem munkadíjra, de lehet, hogy sokat is mondtam.

Egyébként még egy kuplungozás is nagyobb meló ennél...
GEORGE2007-06-26 11:36:36 // 40298
Pssssszttt csak halkan súgom, az Alfa nem luxusgép?? :-)))
Nyirkos2007-06-26 11:27:23 // 40297
Hát, ha meg kell bontani a motort, akkor sokat kér ám nagyon a márkaszervíz. :(
Ferke2007-06-26 11:26:15 // 40296
Az az 50k egy kicsit húzós azért a melóért, ez már majdnem "márakszervízes" ár!:))
Trombozis2007-06-26 11:22:29 // 40295
Csapágy, ha jól emlékszem 16ezer pénz. Ezt jól tudom, mert az egyik okostóni miatt, amit rátett a fasza főtengelyemre azt utána kukába kellett dobni és újat venni.

A munkadíj kezdődik kb 50ezertől. :-S Köszörülés is kb egy 10es. Plussz olaj, olajszűrő, tömítések. Olyan 114ezernél megáll. Főtengely szimering(ek) esetleg (3-4ezer)
Mike.2007-06-26 11:20:49 // 40294
Okés! Nekem jó lesz! :-)
Ferke2007-06-26 11:19:31 // 40293
Le is kapták a hajtókarokat? Vagy csak "ránézésre" állapították meg?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak