Fórum >> Típusok >> 156

Karakot2007-12-09 21:54:10 // 53193
Továbbolvastam, látom, hogy lezártátok már a dolgot. :) Nem akartam újra kezdeni.
Karakot2007-12-09 21:41:53 // 53192
Szerintem is az lenne az automata, ha lenne erre egy szenzor, aminek a jeléből a computer magától tudná, mikor kell mosni. Az, hogy össze van kötve két kábel, az nem automata szerintem. Hisz csak akkor működik, ha húzod a kart, nem? Pl az esőérzékelős ablaktörlőd az automata, mert magától is működésbe lép, ha szükséges. De kár ezen rágódni. :)
admirális2007-12-09 21:27:58 // 53191
Van pár Alfa szerelő, akiknek a véleménye az, hogy rövid idő alatt képes eltávozni a levegő a rendszerből. Nem az én véleményem, mert nincs mögöttem olyan rutin, meg tapasztalat, hogy ilyen megállapításokat tegyek.
Hogy 100%-osan kinyomja-e, azt nem tudom, de állítólag olyan mértékben lesz csak jelen a levegő, ami nem okoz semmilyen problémát.
Ferke2007-12-09 21:18:51 // 53190
Ezt kimondta?! :))) Valamennyi levegőt kidolgoz a rendszer, persze hosszú idő alatt, de 100%-osan sosem fogja. 156-osnál ráadásul 2-3x is rá kell légteleníteni 1-2 napos különbségekkel, hogy normális legyen.
admirális2007-12-09 21:13:59 // 53189
De ezek a rendszerek magukat is le tudják légteleníteni, ha esetleg nem légtelenítették le rendesen, mikor hozzá nyúltak.
GEORGE2007-12-09 21:09:42 // 53188
Nem az első eset lenne :-)
Zsolesz2007-12-09 21:00:17 // 53187
Ez a fütyülés nem a hangszóróból jön?
GEORGE2007-12-09 20:53:32 // 53186
Azért lett jó utána mert a légtelenítés is jó lett.
GEORGE2007-12-09 20:48:43 // 53185
Ezt a légtelenítést akartam még írni én is!
Erhard 242 (Pure Energy)2007-12-09 20:47:02 // 53184
nekem a tipon volt ilyen, hogy hol volt fűtés, hol nem..
Erhard 242 (Pure Energy)2007-12-09 20:46:15 // 53183
pedig kicserélték a termót s jó lett a fűtés :))
Ferke2007-12-09 20:45:08 // 53182
Annak pedig állatira semmi köze nem lehet a termohoz.
Ha megjön a fűtés, akkor az a legxarabb termoval is megmarad.
Ha nem fűtéscsap, akkor max légtelenítés para. 156-nál sokan nem tudnak normálisan légteleníteni, mert elég vicces rendesen megcsinálni.:)
Erhard 242 (Pure Energy)2007-12-09 20:43:28 // 53181
én csak a tapasztalatokat tudom megosztani....s ezek eddig beválltak..
Ferke2007-12-09 20:41:59 // 53180
Szasztok. Ejha, látom, egy sima fűtéscsap parára ráment pár oldal.:)))
GEORGE2007-12-09 20:41:58 // 53179
Ez igaz! nekem a Scudoban a 70'C jelzésen állt a mutató de kompjuter szerint 82-83 volt.
Az enyémet a héten meg fogom nézetni mert nekem olyan 75-80 közt áll, és ha valósan ennyi cserélek termosztátot
Erhard 242 (Pure Energy)2007-12-09 20:38:49 // 53177
látod nekem is tanulnom kell :)))
csak azt tudom, hogy páran cseréltek termosztátot s azóta van fűtés normálisan :)
a hőfokjelző azt mutatja, hogy 90 fok, az még nem jelenti azt, hogy annyi is...
GEORGE2007-12-09 20:38:17 // 53176
Nézd koma akkor nem tudom, de hogy a motor hűtővíz és fűtés rendszere úgy müködik ahogy leírtam az 100% .-)
GEORGE2007-12-09 20:35:23 // 53175
Furállom hogy nem érted :-o

Nézzük motorinditástól a szitut.
Hideg állapotból.

Motor indit, elkezd melegedni a motorblokban a víz.
A fűtéscsap mondjuk félig ahogy elkezd melegedni már érezni fogod a meleglevegőt.
Ekkor még zárva a termosztát.
Ha eléri a kb 85 fokot ( termosztát függő melyik mikor nyit ) elkezd nyitni a termosztát és a vízhűtőből annyi hidegvízet enged a motorhoz amivel a ez esetben a 85'C tartható, ha ezt eléri az visszahül a víz 80 alá visszazár a termsztát és ez ismétlődik.

A fűtésnél ekkor azt lehet-lehetne észre venni hogy mintha kicsit hidegebb levegő jönne...de mivel már a 70 fokos víz is elengendő hőtartalommal bír így nem kéne a fűtésnél gondnak lenni.
Szóval ha ezek ellenére sincs meleg levegő akkor vagy nem nyit ki a fűtéscsap vagy bevanszorulva és nem tud annyi vízet engedni a fűtőradiátorba!

Szóval ha már van meleg vízed akkor nem termosztátgondja van a kocsinak.
Vikking 3112007-12-09 20:33:52 // 53174
Jaja... Muszáj lesz, már nagyon hangos, 70 környékén borzasztó .... Múltkor esőben tempósabban haladtunk, olyan 140 körül, aztán az gondolom a maradék kenőanyagot is kimoshatta belőle, azóta nagyon szar :(

Na most lépek, mindenkinek jóéjt!
Piritu - 1.000.0002007-12-09 20:33:20 // 53173
Nem lehet hogy csak a belső hőmérő ment tönkre és így a klímának nincs mihez szabályoznia?
Erhard 242 (Pure Energy)2007-12-09 20:30:54 // 53172
azt cseréld ki akkor....egyszer beálll aztán se előrre, se hátra
Erhard 242 (Pure Energy)2007-12-09 20:30:11 // 53171
többször jönnek, hogy az a tünet, hogy meleg a motor már...egyszer van fűtés, egyszer nincs...
Vikking 3112007-12-09 20:29:37 // 53170
Majd... Első a csapágy, az már nagyon zavaró...
Erhard 242 (Pure Energy)2007-12-09 20:28:58 // 53169
ezt passzolom...valami autószerelőtől kérdezd meg....
Erhard 242 (Pure Energy)2007-12-09 20:27:37 // 53168
ha zár a termo a meleg víz hogyan jut ki a rendszerbe???
ha nyitva van állandóan akkor addot a válasz...
fűtéscsap? 1x cseréltem mert eresztett....
Vikking 3112007-12-09 20:26:41 // 53167
Köhömm Erhard Cartárs, de ha jól látom, Néked is belső facelift utáni az 56osod... :)
GEORGE2007-12-09 20:25:12 // 53166
Nem tudom...ilyen gondom nem volt!
Mitől javulna meg a fűtés ha az eleve zárt termosztátnál már fűt a kocsi???? A fűtésradiátor "kizárhatatla
Nem tudom nekem fúra mert a fűtésnek akkor nem kéne lennie ha a termosztát nyitva marad! Aztán ez által nincs melegvíz. Ha már 70-90 fok közti a víz kutya kötelessége fűteni!
A fűtőradiátor csak a fűtéscsappal zárható ki!
Tehát ha van 70-90 fokos vízed de még sincs fűtés akkor a fűtéscsapnál van a gond!!!!
Vikking 3112007-12-09 20:24:48 // 53165
Jajj, nem azt mondtam, hogy szar. Illetve de, de nem úgy gondoltam :) Hanem hogy nem túl kifinomult szerintem, mert amióta megvan a vas, azóta mindig ilyen érdekes volt a fűtés auto üzemmódban. Tehát erőszakosan váltott hőmérsékletet, meleget-hideget egyaránt...
Azért gondolom, hogy a Tiédben másmilyen, mert azért nem kevés átalakítás kellhetett ahhoz hogy a klíma kétzónás, a vezérlés digitális legyen, meg a mindenféle füst, szmog, páraérzékelőszenzorok is be legyenek építve... Aztán gondolom, fejlesztettek az alapdolgokon is valamit... Vagy ez hiú ábránd? Ugyanaz, csak feltupírozva?
Erhard 242 (Pure Energy)2007-12-09 20:23:45 // 53164
plusz nálunk van egy elektromos előfűtő is....de a főrendszer hőfokát a termo szabályozza....meg a ventillátor..
Erhard 242 (Pure Energy)2007-12-09 20:22:11 // 53163
nekem is...ezt mondtam :)) mindig autómatán van...
Erhard 242 (Pure Energy)2007-12-09 20:20:59 // 53162
ha külön rendszeren is van akkor is a vízhőfokot a motor fűti....
GEORGE2007-12-09 20:19:38 // 53161
Lehet, csak nekem az magas hogy csak azért nem faceliftes akkor szarnak kéne lennie a automata üzemmódnak!
Nekem a 146-ban olyan volt mint a 156 első generációjában és tökéletesen müködött!
Erhard 242 (Pure Energy)2007-12-09 20:19:09 // 53160
mégis megoldja a termocsere a fűtésgondot...
GEORGE2007-12-09 20:16:18 // 53159
Ezt rosszul tudod! A fűtés az első körben van!! A termosztát a vízhűtő és a motor közt van!!
50'C elhagyva már melegecskét fúj a ventilátoir! És úgye a termosztát még nem nyithatott ki!!!
Minden kocsinál a "belső" körben van a fűtés!
Vikking 3112007-12-09 20:15:40 // 53158
Ebben benne vagyok :D Tökéletesen :D Hely, idő? :D
Vikking 3112007-12-09 20:14:41 // 53157
Hát az van, hogy húzatáskor, magasabb fordulaton, alacsonyabb sebességfokozatban (tehát olyan 5000 fölött, 1-2ben) mintha a turbó töltene olyan hangot ad a gép... És ez igencsak zavaró :S
admirális2007-12-09 20:14:12 // 53156
Egyet értünk:).
Liquid2007-12-09 20:13:43 // 53155
najó, de azé majd igyunk rá egyet manuálisan :)
Vikking 3112007-12-09 20:13:28 // 53154
Na ezt mondtam pont, hogy a fészliftesekben biztosan finomabban műxik a dolog, mint az azelőttiekben!
Erhard 242 (Pure Energy)2007-12-09 20:12:57 // 53153
kérdezz bátran :)) mi is így okosodunk...
Don Vittorio2007-12-09 20:12:39 // 53152
A boltos gyerek már fejből tudja az alvázszámomat:) Sajnos mostanában elég sok mindent kicseréltem:(
GEORGE2007-12-09 20:12:21 // 53151
Nekem a kétzónás légkondi van, most a 3 pesti út alatt "teszteltem" 22 -23-ra állitva tökéletes idő volt bent 1 polóban vezetve!!!
Ha 26-ra tettem akkor már meleg volt!
Vikking 3112007-12-09 20:11:21 // 53150
Hát jó :D

Most első a hátsó kerékcsapágy( szép képzavar, nemde?:D), aztán jön a sípolás kiderítése, kabátot lehet venni, nem érdekes :D
GEORGE2007-12-09 20:09:04 // 53149
Mit akkor is? :-D
Erhard 242 (Pure Energy)2007-12-09 20:08:05 // 53148
kéne azért egy alvázszám pontos azonosítás miatt....
Don Vittorio2007-12-09 20:07:50 // 53147
Na akkor ki fogom cserélni!
Erhard 242 (Pure Energy)2007-12-09 20:07:33 // 53146
ott nekem sem volt idén nyáron ... szerintem nem jól van méretezve a klímahűtő....városon kívűl menetszélben jó hideget csinált...
beszéltem több autóssal a 3.0pdtdi-nek sem hűtött 40 fokban a klímája városban.....
Erhard 242 (Pure Energy)2007-12-09 20:05:28 // 53145
no de nyit az, csak mikor zár addig nincs fűtés....vagy ha nem zár rég óta...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak