Erhard 242 (Pure Energy)2008-01-11 08:12:11 // 56353
no lám:)))
Cgo2008-01-11 08:11:37 // 56352
az enyem is 85-on all, de a meresek szerint ez 90. franc tudja. jobb, mint az eredeti 70...
Liquid2008-01-11 08:10:30 // 56351
mit értesz futómű okosítás alatt?
az én tükreim is kopnak, az alu3szögnél
az én tükreim is kopnak, az alu3szögnél
Cgo2008-01-11 08:10:00 // 56350
errol is irtam blogot, nem nagy munka es szepen meg lehet csinalni.
Dévid2008-01-11 07:12:56 // 56349
Én 1 hónapja cseréltettem, én barom rábíztam a szerelőre. :S Eddig a 80-as vonal alatt állt a mutató, most felette, ergo ca. 3-4 °C-ot javult. de még mindig nem 90. Jó eséllyel pont nem a nagyobb hőfokon nyitót rendelte bele a fickó. :S
Dévid2008-01-11 07:10:10 // 56348
Azért nem úgy értettem a porig ültetést, hogy mindenhol leér, csak a gyári sportpack szintjére. Kap egy szép felni-gumi kombót, meg pici futómű okosítást és kész is gyönyörű autó. Jah, és lefújatom a tükreimet is, mert dobják le a festéket, valami balfasz meg dörzspapírral mosta ahogy kinéz. :S
Nyirkos2008-01-11 07:08:31 // 56347
Tegnap végre kicseréltettem a termosztátot.
Már nem mertem 18 foknál feljebb tekerni a hőfokot, mert nem ment feljebb a vízhőfok 50-55 foknál. Soha nem volt még cserélve előtte, és kipróbáltam vízmelegítősen otthon. Már 42 foknál kinyitott. Folyamatosan nyitva volt. :(
Gyárit kapott, és most nagyon frankó. 90-nél kinyit, visszaeseik 75-80-ra, majd megint 90, és így ugrabugrál. Végre meleg van. :)
Már nem mertem 18 foknál feljebb tekerni a hőfokot, mert nem ment feljebb a vízhőfok 50-55 foknál. Soha nem volt még cserélve előtte, és kipróbáltam vízmelegítősen otthon. Már 42 foknál kinyitott. Folyamatosan nyitva volt. :(
Gyárit kapott, és most nagyon frankó. 90-nél kinyit, visszaeseik 75-80-ra, majd megint 90, és így ugrabugrál. Végre meleg van. :)
Mike.2008-01-11 06:46:17 // 56346
Én is ezt hallottam sok-sok cartárstól, ezért nem a 4 cm-es ültetést választottam.
Gondolom a gyárival nem lehenek ilyen gondok. Vagyis a gyárilag ültetett gépek tulajai nem nagyon panaszkodtak.
Gondolom a gyárival nem lehenek ilyen gondok. Vagyis a gyárilag ültetett gépek tulajai nem nagyon panaszkodtak.
Nyirkos2008-01-11 06:37:01 // 56345
Azért az talán nem olyan vészes. De, nekem ezzel az ültetéssel, és a kartelvédő lemezzel együtt az Alfi legalsó pontja 7 cm-re van a földtől. Azért ez elég vészes néha. :) Magyarországon :(
Mike.2008-01-11 06:07:29 // 56344
Én nem is porig akarom ültetni. Azért gondoltam a 20 mm es gyárit belerakni mert az egy köztes megoldás. Nem hiszem, hogy azzal nagy gondom lenne.
csocsi2008-01-11 04:46:16 // 56343
Egyetértek. Én ültetve vettem, de kicseréltettem vissza a gyárira a rugókat hasonló okok miatt. A garázsba sem tudtam leállni, na meg az állandó figyelés csökkentette az autózás élményét.
Poló2008-01-11 04:21:19 // 56342
De ezek a rugók eredetileg nem a te 2,5 V6-odban voltak, nem? Lehet, hogy egy 1,6 TS-ből érkeztek bele :))
Nyirkos2008-01-11 04:08:58 // 56341
Azért óvatosan a porig ültetéssel. :)
Én már gondolkodom rajta, hogy kicsit visszább emelem...
Ha fent van a kartel védő lemez, és annyira le van ültetve, mint nekem, akkor le fog érni az alja a magyarországi utakon. Ez biztos. Nekem már a harmadik olajteknőm az ültetés óta (kevesebb, mint 1 év), pedig vigyázok rá nagyon.
Elég egy-egy cefetebb nyomvályú, vagy csatornafedél.
Vagy, elég idegesítő télen a hó eltakarítása után, mikor a sáv közepén összegyűlik a hó, és te "hótolod" tovább a hasi lemezzel. :)
Én már gondolkodom rajta, hogy kicsit visszább emelem...
Ha fent van a kartel védő lemez, és annyira le van ültetve, mint nekem, akkor le fog érni az alja a magyarországi utakon. Ez biztos. Nekem már a harmadik olajteknőm az ültetés óta (kevesebb, mint 1 év), pedig vigyázok rá nagyon.
Elég egy-egy cefetebb nyomvályú, vagy csatornafedél.
Vagy, elég idegesítő télen a hó eltakarítása után, mikor a sáv közepén összegyűlik a hó, és te "hótolod" tovább a hasi lemezzel. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2008-01-10 21:54:21 // 56340
vagy hogy a kiképzése ugyan az e?
alázszám szerint lehet megnézni igazán.....
alázszám szerint lehet megnézni igazán.....
Karakot2008-01-10 21:52:54 // 56339
Ez mondjuk érthető is, hiszen a motor a nehezebb a V6-nál. Már csak tényleg az a kérdés, hogy gond-e, ha az erősebb rugó könnyebb kocsiba kerül?
Erhard 242 (Pure Energy)2008-01-10 21:50:58 // 56338
de ezek csak a 2000 utáni 156-ra igaz :)))
szóval nagy a kavalkád......
szóval nagy a kavalkád......
Karakot2008-01-10 21:50:23 // 56337
Ja, akkor így már értem. Egyébként nálam is elkezdett lepattogzódni, de én szépen le fogom szedni, lecsiszolom fémig és lefújom feketére slussz-passz. És ez ingyéé lesz, mert még úgyis van matt fekete festékem a lámpáim GTA-lookosítása után. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2008-01-10 21:50:00 // 56336
a hátsó mindegyiknek ugyan az kivéve a sportkiteseknek.....
Erhard 242 (Pure Energy)2008-01-10 21:48:28 // 56335
az 1,9JTD, 2.0TS és a JTS-nek ugyan az a rugója....
Erhard 242 (Pure Energy)2008-01-10 21:44:29 // 56334
rosszul írtam, nem a festés az aluminium a háromszögnél rohad le....
szóval inkább veszek egy új utángyárottat 8-9e ft-ért, mint egy bontottat 10-15e ért...aztán megint rohadjon le az aluminium....
szóval inkább veszek egy új utángyárottat 8-9e ft-ért, mint egy bontottat 10-15e ért...aztán megint rohadjon le az aluminium....
Karakot2008-01-10 21:43:51 // 56333
Köszi az infot. Akkor ezt még körül kell járnunk Mike-al.
Hardy2008-01-10 21:43:33 // 56332
Erhard 242 (Pure Energy)2008-01-10 21:42:18 // 56331
már hogy ne lenne....
Hardy2008-01-10 21:40:36 // 56329
1.6,1.8,1.9, 2.0 ez egy illetve 2.4, 2.5 ,V6GTA ez a három is egy kategória. Általába így tesznek különbséget. Tehát az utóbbi háromból nem tudod a rugókat az első négybe rakni. Vagy lehet hogy tudod, de valamiért különbség van köztük. Hogy mi azt nem tudom.Novitec rugók és egyebek.
Karakot2008-01-10 21:38:53 // 56328
Jajjaj, ne kezd az S betűsmárkázást, mert jól kibannolnak a kedves Adminok. :)))
Karakot2008-01-10 21:37:12 // 56327
Na jóóó, egy picit túloztam. :) Na de ha már Te sem tartod a "legyen minden gyári" elveidet, akkor hová lesz a világ... :)))
Poló2008-01-10 21:35:24 // 56326
Jóvanna, nem is 1,6 TS és nem is Suzuki :))))
Karakot2008-01-10 21:35:13 // 56325
Hát ja, se nem egyhat, se nem full gyári, úgyhogy ne is csodálkozzon. :)))
Poló2008-01-10 21:34:43 // 56324
Azé' csak nem :))))
Mike.2008-01-10 21:33:57 // 56323
Főleg mert nem megy 240 et! :-))))
Karakot2008-01-10 21:30:41 // 56322
Húú wazze, akkor az már csak egy nagy rakás xar. :))))))))))))
Mike.2008-01-10 21:21:59 // 56321
Na de ilyet!?! :-)))
Poló2008-01-10 21:15:25 // 56320
Pár izzó, pollen szűrő, levegő szűrő és a kézifék kötelek nem gyáriak. Meg a szíjaknál van asszem vmi, ami gyári beszállítói :))
Mike.2008-01-10 21:14:12 // 56319
:-DDD
Aaaz kizárt! :-)))
Aaaz kizárt! :-)))
Liquid2008-01-10 21:02:32 // 56316
valami tutira nem gyári benne :DDD
Liquid2008-01-10 20:59:18 // 56315
waze a tiédből kihagytak 20kilót :)
admirális2008-01-10 20:57:39 // 56314
Az 1,6 facelift előtti 1230 kg.
Poló2008-01-10 20:57:07 // 56313
Inkább bő 150-nel. A 2,0 TS 1250 kg, akkor az 1,6 olyan 1230 lehet.
Liquid2008-01-10 20:55:11 // 56312
bő 100-zal könnyebb a TS
Karakot2008-01-10 20:48:42 // 56311
De, biztos, hogy más a súly. A 2.5-es az 1385 kg. A tied ettől biztos könnyebb. Bár gondolom, ha ezt is elbírja, akkor a könnyebbel is boldogulni fognak a rugók. :) Várjunk egy kicsit, hátha valaki utána tud nézni. Nekem sajna nincsenek ilyen adatbázisaim, programjaim.
Szóval kedves Mindenki!
Az a kérdés, hogy a 156-os rugók eltérőek-e motortól függően?
Szóval kedves Mindenki!
Az a kérdés, hogy a 156-os rugók eltérőek-e motortól függően?
Dévid2008-01-10 20:48:38 // 56310
Én is szeretném a porig ültetni a gépet, de előbb legyen végre kész mechanikailag, elektronikailag, meg legyen friss műszakija. Komolyan mondom, ha más kocsim lenne, már rég eladtam volna a fenébe. Sajna imádom, ha cserélem is, akkor 2.5 vagy 3.2 V6-ra :D
Mike.2008-01-10 20:47:18 // 56309
Ha nem lenne jó akkor is cseréltem volna, csak gondoltam így olcsóbban megúszom. :-)
Mike.2008-01-10 20:41:43 // 56308
A súlya nem más a két gépnek?
Karakot2008-01-10 20:40:07 // 56307
Ahogy keresgéltem a rugó piacon, egyik márkánál sem differenciáltak a 156 típuson belül motor alapján, szóval szerintem reménykedhetsz. :)
Karakot2008-01-10 20:38:32 // 56306
A csere meg akkor lesz, ha Belgától megkapom a rugóit. Azt mondta, hogy már megvannak neki az újak, sőt, hátul már ki is cserélte. Szóval amint haza tudja hozni, utána cserélem is.
Mike.2008-01-10 20:36:38 // 56305
Te ezt nem tudod!?! Háát baszki!... Ez máá' tarthatatlan állapot! :-))))
Karakot2008-01-10 20:36:14 // 56304
Passz, majd egy hozzáértő biztos megmondja. Szerintem rugó tekintetében nincs különbség a motorok között.