Fórum >> Típusok >> 156

Poló2008-08-27 09:50:02 // 76393
Hát én szervizre szerencsére nem sokat költöttem mióta nálam van az autó. De ha kellett, akkor minőségi alkatrészeket kapott. Olajból Selénia Raing-et, gyári alkatrészeket, Exide akksit, két lökös újrafújattam és autóápolásra is költöttem elég sokat.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-27 09:41:44 // 76392
az autó nem befektetés tehát viszi a pénzt de mi nem? azt eddig is tudtuk hogy nem maga az autó a "drága", a fenntartása az a szép...mi azt számoltuk ki hogy egy 3 millás autó havi össz költsége a vételárat is beleszámítva 100 rugó....
ALFI1562008-08-27 09:23:28 // 76391
Teljessen igazad van!Szerintem itt az dönt ki mit szeret.Ezeknél az autóknál mindegy,hogy benzin vagy diesel ugyan arra kell költeni.Futómű,fékek,olajcsere stb.egyéb kopó alkatrészek.Az pedig mindegyiknél ugyanannyi.
András bácsi2008-08-27 09:22:59 // 76390
Szerintem ezt így nem lehet összehasonlítani, csak új induló állapottól azonos sofőrrel, azonos szervízzel, azonos alkatrészárakkal.
(itt van ellenpéldának pl. az ex-166-osom. Állítólag a Szamosi szerint 5-6 kilót rá kéne kelenleg költeni. Na én ennyiért inkább vennék mellé egy komplett alkatrészgépet, és simán nullából megúsznám a végén, akámit kell cserélni)
ribipeti2008-08-27 09:22:57 // 76389
Na ez is akkor.
De én akkor is a füstmentes életet támogatom. :)
Mike.2008-08-27 09:17:56 // 76388
Na jó, de cgo egy év alatt mennt annyit mint Poló 3 év alatt.
András bácsi2008-08-27 09:16:31 // 76387
Mindben ott van.
ribipeti2008-08-27 09:14:54 // 76386
Akkor mégsem költözöm. :)
De azért a Poló és a Cgo-féle számítást befolyásolja a szervizek díjai. Ez pedig nem benyás vagy dízelfüggő. SZóval az a két szám csalóka valszeg.
ALFI1562008-08-27 09:11:11 // 76385
Ezt mondom.Benzint nem lehet venni de olaj azért általába van mindenhol.Ezzel az árral is kéne számolni egyett.
ribipeti2008-08-27 09:09:46 // 76384
Ő az. Akkor a 147-nél van csak a lábnál.
ribipeti2008-08-27 09:08:52 // 76383
Bakker, benzint nem tudsz ilyen jutányos áron?
Lehet még a leköltözés is megérné. :D
Hardy2008-08-27 09:08:02 // 76382
Vezetőülés alatt van és ütközésnek leállítja az üzemanyag szivattyút
ALFI1562008-08-27 09:00:23 // 76381
De azt azért lekopogom,hogy olajat azért még 230-250-körül lehet venni.Egyenlőre!Így azért már máshogy jön ki.És azt az élményt amít nyújt azt csak a 2,5adja meg,amí azonos vezetési stílus mellett szinte a dupláját fogyasztja a 2,4m-jetnek.Szóval kinek mi jön be.
Mike.2008-08-27 08:49:18 // 76380
Főleg, hogy most már drágább a gázolaj is. :-)))
András bácsi2008-08-27 08:44:57 // 76379
Tudom, a Saab sem olyan rossz...
ribipeti2008-08-27 08:38:49 // 76378
Ez magaslabda, ezért kihasználom:
Minden rosszban van valami jó! :DDD
András bácsi2008-08-27 08:33:42 // 76377
Dízelben benzinszivattyú? :)))
ribipeti2008-08-27 08:28:02 // 76376
Csöri mondta, hogy van vmi inerciakapcsoló a vezetőoldali bal lábnál, ami a benzinszivattyút tudja be és lekapcsolni. Ez is el szokott romlani. Ha indításkor nem indul a benzinszivattyúd, akkor azt is nézd meg.
ribipeti2008-08-27 08:25:59 // 76375
Összevetve Cgo cartárs km díjával, meg kell, hogy állapítsam, hogy tényleg jobb a benyás koTSi. :DDDD
ribipeti2008-08-27 08:25:06 // 76374
Nédda beszóltak. :O
Bakker, inkább a lyukas váltóddal törődj, te tufásztendfurulyás. :PP
ribipeti2008-08-27 08:22:23 // 76373
Megfontolandó. :)))
Bár inkább javaslom a tavaszi festést, akkor lesz fél éved egyedi tetőt csináltatni. :)
Luigiano2008-08-27 08:13:42 // 76372
Köszi, akkor nem bántom!
Luigiano2008-08-27 08:13:14 // 76371
Nagyflex...tető!
mindig is szerettem volna egy cabriót :D
András bácsi2008-08-27 07:57:48 // 76369
Egy lemezrugó tartja, azt kellene benyomni. De általában le is törik, így szerintem keress más színmintát.
Luigiano2008-08-27 07:38:09 // 76368
Help!
Le akartam venni a vonószem takarót(szinmintának), de nem adja meg magát!
Nem mertem erőszakoskodni, nem akarom eltörni.
Van valami trükkje, vagy csak izomból jön le?
Mike.2008-08-27 07:31:41 // 76367
Áááá, én inkább neki sem állok átszámolni.
Nyirkos2008-08-27 06:36:54 // 76366
Illetve, ha csak a szervízdíjat nézzük, akkor ami a blogban is benne van, az a 2 év alatt:

Szervizdíjak:935.389 Ft
De ez nem a teljes, ezen felül én még hozzáadnék legalább 200.000 Ft-ot.

És, az csak a szerviz, és nem a tuning, és íííxtra...
Nyirkos2008-08-27 06:31:58 // 76365
Ó, hát én benzin nélkül is itt tartok kb. :)
Majd egyszer kiszámolom...ha merem. :)
De nem 20.000-et mentem vele, hanem 70.000-et a 2 év alatt.
Liquid2008-08-27 00:34:44 // 76364
nem számoltam ki pontosan, de kb. 1.3-1.5M-nál tartok 2 év és 20.000km
Poló2008-08-27 00:15:08 // 76363
3 éve április elején vettem az autót, azóta mentem vele kb. 36.000 km-t. Ezalatt:

Szervizdíjak:: 303.934 Ft
Extra felszerelések: 119.600 Ft
Autóápolás: 68.345 Ft
Egyéb (blog): 6.500 Ft
Autópálya matrica: 18.710 Ft
KGFB: 229.000 Ft
Súlyadó: 36.800 Ft
Műszaki vizsga: 23.370 Ft
Zöldkártya: 14.500 Ft
Egyéb: 43.450 Ft
Üzemanyag költség (300 Ft-os üzemanyaggal számolva, kb-re): 950.400 Ft

Az üzemanyagot csak azóta írom, hogy van a blog funkció, de átlagfogyasztással számolva kiszámítottam a 36.000 km-re.


Összesen: 1.814.609 Ft

Ez kilométerre számítva 50,4 Ft/km.
Tamás2008-08-26 23:33:22 // 76362
Igen ez ismerős.. Mondjuk most wd 40 nincs itthon, de kontaktsparyt adtam neki rendesen... a relék meg 1 hónaposak és egy deka oxidáció nincs rajtuk... szóval nem tudom miért van ez... először mikor ezt csinálta megoldódott így, de most nem... Nem értem.. :S
Ronnie2008-08-26 23:27:25 // 76361
nekem is volt már ilyen a ts-nél, nekem az AC reléje volt a hibás, de egy WD-40 fürdő és egy drótkefe örökre megoldotta
Tamás2008-08-26 23:23:37 // 76360
Ez a nem indulás nekem is ismerős... Pont most mentem volna kajálni egyet, de az autóm úgy gondolja hogy ettem ma eleget :) Nem indul... és mostanában egy párszor megcsinálta hogy nem indul be... De eddig mindig valami hibakódot jelzett ki... (csak tudnám mit) aztán 10 perc múlva meg elindult... érthetetlen... Szerintetek mi lehet a bibi? Relékre gyanakodtunk, ki lettek cserélve, de mégis... Mintha nem dolgozna az AC vagy nem tudom. Nem igazán hallottam a hangját :S Vkinek vmi ötlet?
Ronnie2008-08-26 23:20:31 // 76359
ménem a 147 topicba írod, miből gondolod, hogy ez itt érdekel valakit, he?!? ;o)))))
ribipeti2008-08-26 23:02:31 // 76358
Gondoltam megosztom veletek, hogy megoldottuk a TSalád 147-esének hisztijét, mármint 20percet megy, aztán leáll 20percre, aztán megint 10 percet megy, aztán 20 perc pihenő, aztán 5percet megy, aztán 20perc pihenő, aztán 1 percet megy aztán 20perc pihenő, aztán nem megy. :)
SZóval, ahogy vártuk Bosch holtponti vagy másnéven főtengely jeladó volt a ludas, melegedésre szálszakadt a kis getszi.
Megoldva, csak gondoltam tudjatok róla, hogy a Bosch még mindig Fosch. Kutyából nem lesz kamion. :)
Cgo2008-08-26 22:31:22 // 76357
azt nem tudom, mert en mar "pofonert" vettem 3 evesen, az eredeti ar kb. harmadaert.
ALFI1562008-08-26 21:47:11 // 76356
De szerintem az nem bukott anyit az árából mint a 156 2 év alatt.
Cgo2008-08-26 21:42:24 // 76355
en azert szamolom, mert erdekel, nem azert, hogy sirankozzak rajta :)

A 146 JTD kb. 47 Ft/km volt 2 ev hasznalat utan, de akkor 25%-al olcsobb volt a gazolaj es a 156 picit igenyesebb.
ALFI1562008-08-26 21:35:02 // 76354
És akkor még az autó értékvesztéséről nem esett szó.Szerintem nem szabad számolni.
Cgo2008-08-26 21:32:55 // 76353
pentek delutan (estere) megallhatok Nalad?
Cgo2008-08-26 21:32:00 // 76352
126295 km-t mutat az óra, ami azt jelenti, hogy a 365 nap alatt 33375 km-t tettünk meg. A legnagyobb út természetesen a Gibraltár megmászása volt, hiszen alig 2 hét alatt csaknem 8000 km-t tettünk meg, a többség mégis a napi ingázás, 25-27 km-es szakaszok, mikor a guta ütögeti az embert - hacsak nem egy 156-ban ül.

Az egy év alatt alaposan megismertem az autót és gondolkodás nélkül kijelenthetem, hogy jó vásár volt és újra megvenném.

Üzemanyagra 654.313 Ft-ot költöttem, ami 6.3-as fogyasztást jelent (2119,63 liter gázolaj). Nem semmi. Ami viszont még több, az a szervizköltség, bizony 790.033 eltűnt a süllyesztőben. Összesen az egy év alatt 2 millió Ft-ba került az autó...

Üzemanyag összktség: 654.313 Ft
Szervizdíjak: 790.033 Ft
Extra felszerelések: 17.110 Ft
Egyéb (blog): 329.598 Ft
Autópálya matrica: 90.189 Ft
Autóápolás: 21.143 Ft
KGFB: 64.860 Ft
Parkolási díj: 32.578 Ft (persze ez nem minden...)

Kilométerre átszámítva ez kerek 60 Ft / km.



szerintetek ez sok? Nalatok kb. hogy jon ki?
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-26 20:02:06 // 76351
kevered a pédétédével...
admirális2008-08-26 20:01:10 // 76350
Nekem is úgy volt mint neked, hogy egy 2 gombos "főkulcs" és egy gomb nélküli "pótkulcs", de egyik sem mesterkulcs abban az értelemben, amilyen értelemben a 145/146-nál volt.
GTPeti2008-08-26 16:42:01 // 76349
Én úgy tudom a csúcsok felújíthatóak! Tehát nem kell az egészet cserélni. (Az információ nem 100%os, de olyan monda aki ért vmennyit a dízelekhez.)
matesz212008-08-26 14:48:30 // 76348
Kúton tankolok, kb. 210.000 nél hullottak el a gyáriak. A bontottakról is kederült hogy sajna kopottak. De elővigyázatosságból csere előtt ki lett tisztítva a tank, a csövek, szűrő, új nyomásszabályzó került bele. Szóval végre szeretnék bele négy jol működő csúcsot, mert így alig akar elindulni...
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-26 13:47:30 // 76347
azaz de még is jól bírják...ez a kivétel úgy látszik :D
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-26 13:40:52 // 76345
így van...alfákban kibír 300e km-et ha csak valami kosz nem került a nyálba vagy egyéb esemény nem történt...
GTPeti2008-08-26 13:40:13 // 76344
"használt féktárcsa, használt betét"
Ezek az emberek nem ismerik a fvári dílert. :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak