Trombozis2008-08-28 20:55:12 // 76543
Hát az enyém most nem megy jól. Vagyis úgy érzem. Rákba is. :-S Valamit megnézek majd, de lehet tényleg az üveg hiányzik. :-)
Vikking 3112008-08-28 20:32:57 // 76542
Az lesz, csak kerítsek rá időt ...
Mike.2008-08-28 20:31:45 // 76541
Persze, én is soknak tartom és meg is nézetném a helyedben.
Vikking 3112008-08-28 20:28:52 // 76540
Nem tudom...
Majd meglátjuk. De szerintem kiscit sok már a 7.5 K... Mármint a motornak... És még ott sincs vége, ez a durva..
Majd meglátjuk. De szerintem kiscit sok már a 7.5 K... Mármint a motornak... És még ott sincs vége, ez a durva..
Mike.2008-08-28 20:26:25 // 76539
És gondolkodtam már, hogy emeltetek is egy kicsit rajta. Most is egy kicsi kellett volna a győzelemhez.
Mike.2008-08-28 20:25:19 // 76538
Én is voltam, bár nem sorozatos ez csak néha az Alfa gyorsulásikon szoktam elindulni.
Vikking 3112008-08-28 20:23:02 // 76537
Mármint egyhatossal...
Vikking 3112008-08-28 20:22:43 // 76536
Akár lehet is benne valami, de a Danone alelnökének a második autója volt, 60Kig szervizelve, nem hinném, hogy gyorsulni jártak vele... Meg egy 156-ossal gyorsulgatni? .....
Mike.2008-08-28 20:21:12 // 76535
Van aki direkt emelteti meg, mert esetleg gyorsulni jár és így mondjuk a 201 méternél már nem kell 3.-at tolni neki.
Vikking 3112008-08-28 20:20:43 // 76534
Akkor holnap körbekérdezem az ismerős szerelőket....
A darázsba be nem vinném, még elrontják... :D
A darázsba be nem vinném, még elrontják... :D
Vikking 3112008-08-28 20:19:45 // 76533
És a márkaszervízekben nem fognak nekem kitalálni valami vidámságot?
Ismerősöknek csak rossz tapasztalatuk van az itteniről... :S
Ismerősöknek csak rossz tapasztalatuk van az itteniről... :S
Mike.2008-08-28 20:19:39 // 76532
Már sok szerelőnek van számítógépe és sokaknak sokféle programja is van hozzá. Persze a szakszervíznél tutira van.
Mike.2008-08-28 20:18:23 // 76531
Ha a "bele is kivan" akkor azt is jobb megtudni min az úton otthagyjon .... szerintem.
Na meg nem kötelező ott csináltatni ahol bevizsgálják.
Na meg nem kötelező ott csináltatni ahol bevizsgálják.
Vikking 3112008-08-28 20:18:19 // 76530
Na hát azért nem hiszem, hogy véletlen :D
De ha tárgyilagosak akarunk lenni, akkor tulképp felesleges kitolni az egyhatnak 7000 fölé a leszabályzást, mivel 6.5 fölött elfogy... Illetve kezd elfogyni. Ha nincs más is....
De ha tárgyilagosak akarunk lenni, akkor tulképp felesleges kitolni az egyhatnak 7000 fölé a leszabályzást, mivel 6.5 fölött elfogy... Illetve kezd elfogyni. Ha nincs más is....
Mike.2008-08-28 20:16:24 // 76529
Nem feltétlenül kell mást is megpiszkálni.
Esetleg véletlen állították át ezt, bár ehhez elég bénának kell lenni. :-)
Esetleg véletlen állították át ezt, bár ehhez elég bénának kell lenni. :-)
Vikking 3112008-08-28 20:16:05 // 76528
(Mivel gondolom, hogy márkaszervízben lehetne megnézetni...)
Vikking 3112008-08-28 20:15:38 // 76527
Attól "tartok", mert még kiderülne, hogy a bele is kivan, csak nem mutatja... Aztán akkor meg ha már szervízben van, ott is kell hagyni :S
Mike.2008-08-28 20:14:20 // 76526
Ha számítógépre rákötik akkor kiderülhet, hogy mennyire van átállítva a tiltás határa. És persze változtatni is így lehet.
Vikking 3112008-08-28 20:14:04 // 76525
Azt tudom. De ha az előző tulaj hozzányúlt volna, akkor csak mást is megpiszkált volna, nem?
Mike.2008-08-28 20:12:56 // 76524
Ettől nem megy jobban. Pontosabban nem ugrik, gyorsul jobban, csak később tílt le.
Vikking 3112008-08-28 20:12:38 // 76523
Hát én nem tudom... Gondoltam rá, hogy kipróbálom, hogy mégis hol tilt, de még nem voltam hozzá elég merész....
Vikking 3112008-08-28 20:11:14 // 76522
De nem tűnt a gép olyannak mint ami meg van tuningolva... És sztem nem is megy jobban az átlag egyhatosoknál....
Mike.2008-08-28 20:05:18 // 76521
Elvileg át lehet állítani a tiltás határát. .... de meggondolandó mennyire van megemelve.
Attie2008-08-28 20:03:33 // 76520
A tiltást ki lehet venni, vagy kijjebb lehet tolni. :)
Vikking 3112008-08-28 20:02:44 // 76519
Emberek! Hogy lehet az, hogy a francnak nem akar tiltani ez a fránya 156-os 7K-nál?! Valamelyik nap beleforgott a 7.5K-ba is egy szorult helyzetben, mégse tilt.
Valaki valami magyarázatot adjooon :D
Valaki valami magyarázatot adjooon :D
Karakot2008-08-28 20:00:20 // 76518
Őőőő, igazad van! :) Szóval polírozott alu kilincs. :) Szerintem olyan ékszer hatása van. Nekem nagyon tetszik.
Mike.2008-08-28 19:56:58 // 76517
Így hogy írod, azt hiszem NGK volt az ami bele lett rakva.
admirális2008-08-28 19:55:56 // 76516
Akkor elég valószínű hogy az. Az NGK-n kívül ezt a Championt szokták ők ajánlani.
Mike.2008-08-28 19:55:48 // 76515
Na akkor már tudom, hogy az enyém mitől megy ennyire. :-)))
Mike.2008-08-28 19:54:56 // 76514
Úgy hozták nekem az elaforgtól. Nem tudom milyen típusú.
admirális2008-08-28 19:52:39 // 76513
Hát akkor az valószínű tényleg jó még. Egyébként ez a gyári csomagban kapható Champion?
Trombozis2008-08-28 19:52:15 // 76512
Én is így állok. A fólia meg segít. :-D Ad mentális lovakat. :-DDDD
Mike.2008-08-28 19:50:30 // 76511
Nem. Ez nem bír 100 e km, csak (elvileg) 60 at.
admirális2008-08-28 19:49:26 // 76510
Platinát tettél bele?
Mike.2008-08-28 19:48:27 // 76509
kb 2 éves és kb 35 e km körül lehet benne. Szerintem még bírnia kellene.
admirális2008-08-28 19:43:56 // 76508
Inkább gyertyára vall. Nem régiek egy kicsit?
Mike.2008-08-28 18:55:58 // 76507
Szerintem a sötétített üvegek nem segítenek ezen!
:-)))))
:-)))))
Trombozis2008-08-28 18:54:35 // 76506
Nekem is. Kipróbálom mit csinál, ha lehúzom. Előtte visszarakom a fóliázott üvegeket. :-P
Mike.2008-08-28 18:42:02 // 76505
Szerintem nálam is ez kezd játszani. Néha egy-egy gyorsításkor megtorpan az autó, nem úgy gyorsul mint eddig. Aztán van amikor észhez tér és minden okés.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-28 18:39:37 // 76504
gondolom a friss oil meg a tiszta légszűrő befolyásol valamit... főleg a légszűrő!
Mike.2008-08-28 18:30:35 // 76503
A beragadás volt előbb, tehát azért kenem mert beragadt. :-)
GTPeti2008-08-28 18:25:23 // 76502
Akkor nemtom. Majd megkérdezem a Bosch-osch kollégámat...
csocsi2008-08-28 18:04:46 // 76501
Lehet szelektív a hallása :)))
Trombozis2008-08-28 17:44:32 // 76500
Az nem jó. :-/ Még messze van.
Szóltam elfele jövet a főnöknek, hogy holnap nem jövök. Azt mondja, ha végzek bármikor mehetek. :-DDDD Nem értem. Azt mondtam nem megyek nem azt, hogy kések. :-D
Szóltam elfele jövet a főnöknek, hogy holnap nem jövök. Azt mondja, ha végzek bármikor mehetek. :-DDDD Nem értem. Azt mondtam nem megyek nem azt, hogy kések. :-D
Piritu - 1.000.0002008-08-28 17:37:32 // 76499
Hát jobban nem megy, pl a vége változatlan.
Piritu - 1.000.0002008-08-28 17:36:22 // 76498
Kezdettől fogva halálozott?
A vételtől fokozatosan ment felfelé a fogyasztás, majd a 40-ezres szervíz után közvetlenül egy ugrás lefelé, majd a lassan emelkező trend folytatódik?
Kicsit arra emlékeztet, mint amikor a résgi időkben az ember kicserélt egy mocskos légszűrőt tisztára. 67-nál újra volt légszűrőcsere, változás viszont nincs....
Ha Győrben járok azért megkérdezen Riegleréket (garis még a Vas), hogy mi a véleményük.
A vételtől fokozatosan ment felfelé a fogyasztás, majd a 40-ezres szervíz után közvetlenül egy ugrás lefelé, majd a lassan emelkező trend folytatódik?
Kicsit arra emlékeztet, mint amikor a résgi időkben az ember kicserélt egy mocskos légszűrőt tisztára. 67-nál újra volt légszűrőcsere, változás viszont nincs....
Ha Győrben járok azért megkérdezen Riegleréket (garis még a Vas), hogy mi a véleményük.
Hardy2008-08-28 17:26:47 // 76497
Számomra is az :))
GTPeti2008-08-28 17:22:36 // 76496
240, az tényleg 240. Számomra, szegény dízelesnek utópisztikus szám ez. :))
GTPeti2008-08-28 17:21:32 // 76495
Jaja.
Vagyis a te LMM-ed kimenőfeszültsége már kilovoltos tartományban játszik. :))
:P
Vagyis a te LMM-ed kimenőfeszültsége már kilovoltos tartományban játszik. :))
:P
Hardy2008-08-28 17:09:06 // 76494
Ha már a kilincsnél tartunk nekem is beragadt aztán kapott WD40-et azóta tökéletes.
Ma végre tudtam nélkülözni az autót, így felrakták egy tuningműhelybe a tetőspoliert. Már azt hittem a szekrénybe fog "megromlani".
GTPeti , részben igazad volt. A kocsin maradt a festék, csak egy kis dörzsit kapott, viszont a szárnyról csontig le lett szedve, és meg is lett "karcolászva". Aki felrakta azt mondta, hogy erősebb a kötés a ragasztó és a festék között, mint a festék és a szárny között, és azért a 240 az 240 :))))
Ma végre tudtam nélkülözni az autót, így felrakták egy tuningműhelybe a tetőspoliert. Már azt hittem a szekrénybe fog "megromlani".
GTPeti , részben igazad volt. A kocsin maradt a festék, csak egy kis dörzsit kapott, viszont a szárnyról csontig le lett szedve, és meg is lett "karcolászva". Aki felrakta azt mondta, hogy erősebb a kötés a ragasztó és a festék között, mint a festék és a szárny között, és azért a 240 az 240 :))))