Fórum >> Típusok >> 156

Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-30 08:19:01 // 76643
azt mondják 20e km-ig kell hogy beálljon..teljes motorgenerál mit takar?
Cs.Alfa2008-08-30 08:15:59 // 76642
úgy 1000 km-en 1-1.5 liter.
tavaly volt teljes mocigenerál.azóta 7000 km van benne.5000 után olajcsere volt,semmi törmelék nem volt az olajban....és azóta is fogy...
András bácsi2008-08-30 08:02:33 // 76640
Csáposon tudod lefelé forgatni. De gondolom Tromb. mesternek nincs otthon ilyesmi. A széthúz szokott a legjobb mutatvány lenni. :))
Cs.Alfa2008-08-30 07:47:38 // 76639
Mi a fenétől fogy az olaj,ha nem füstöl és nem is csepeg sehol??????
Cs.Alfa2008-08-30 07:46:07 // 76638
Jóreggelt!
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-30 07:41:28 // 76637
azokat lehet tekerni rendesen 20-30%-kal csak nézd meg a fogyit az 1,4Tjet-ből lehet csinálni 150 lovast meg eszik 13L-et :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-30 07:40:18 // 76636
jó lenne 5L enne, meg 220-al menne a középső majdnem igaz..olyan 1800tól húz :DD
Liquid2008-08-30 01:46:08 // 76635
hát igen, a koromrajongók valahogy megfeledkeznek arról hogy mindig a szívó benyáshoz hasonlítják a turbodieselt, pedig a TB-hez illenék, vagy fordítva
Poló2008-08-30 00:08:27 // 76634
Jó, jó, a tied egy különleges dízel, 5 litert eszik, 1700-tól húz 5500-ig, 220-at simán megy.
Attie2008-08-29 22:11:58 // 76632
Turbós benzinesből szerinted csak 8%-ot lehet kihozni? :)
Vikking 3112008-08-29 21:39:44 // 76631
Valszleg, mert olyat rajtoltam, mint Kau szokott :D Na jó, nem :D

De a rajtnál megszerzett előnyöm nem fogyott el, pedig mint mondottam elkúrtam a kettesbe váltást. Nem kicsit, nagyon... :D


Amúgy azt tudtam, hogy papíron "esélytelen" vagyok, de azért ki akartam próbálni...


Jah, előtte meg egy MX5-tel kergetőztünk, illetve ő tolta, én meg mögötte... Na az elvert mint a szódás a lovát... Bár valszleg nem háromból kellett volna gyorsítanom, de akkor is kaptam tőle csúnyát :D


Tudjátok, amíg fiatal az ember, próbálkozik. Néha így, néha úgy sikerül :D

A Porschet meg még nem is meséltem :DDD
Jó, nem igazán mondható versenynek, mert amikor én kb 70-nel igyekeztem besorolni, akkor megláttam a tükörben, hogy valami iszonyú gyors jön, olyan 200 környékén ment el mellettem szerintem(mármint ő ment annyival, én igyekeztem meghúzni magamat :DDD) ... Éjszaka volt...

Na szó ami szó: ne próbáljatok lépést tartani egy 911 Turboval :DDDDD Főleg ne a leggyengébb benzines 156-os tulajaként :D
tipoatti2008-08-29 21:22:55 // 76630
Ügyes voltál. Merthogy az 1,6-os Szusszancs nem megy ám rosszul... azt kell mondjam, ő baxhatott el valamit... :)
Piritu - 1.000.0002008-08-29 21:00:05 // 76629
Akkor vissza a hagyományokhoz!

Szép estét mindenkinek!

(Sárvár)
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-29 20:17:18 // 76628
igen? hogy? plusz 8% :DD
Trombozis2008-08-29 20:04:34 // 76627
Az tuti. :-) Ismerős. Mondjuk lejönni nem jött le, csak szétbarmolja minden úthiba meg alvósrendőr. :-S :-DD
Attie2008-08-29 19:52:52 // 76626
Na jó, de itt most a gyári értékeket tudjuk összevetni.
Buherával a benzines is másképen működik :)
Zsolesz2008-08-29 19:36:00 // 76625
Keresel egy jóképű fekvőrendőrt és nyélen átzúzol rajta. Tuti lejön az egész :)
Vikking 3112008-08-29 18:46:03 // 76624
Lehet :DDDD

Sőt, egyre biztosabb :P Amúgy jól jött a kis szemét, egyben pariban volt, kettesbe meg elrontottam a váltást, szal akkor meg megint mászott, de aztán kijött a "power of dreams" :DDDD
Liquid2008-08-29 18:30:23 // 76623
lehet hogy egy honda VTI motor van a TS burkolat alatt? :DDD
Liquid2008-08-29 18:29:27 // 76622
nincs útban a lökös, simán ki lehet ügyeskedni. Bilincs szétszed, széthúz, dob kiügyeskedik.
Csavarlazító tényleg jól jöhet
Vikking 3112008-08-29 18:22:49 // 76621
Höhö, most az előbb hagytam ott egy 1.6os Sedan Swiftet, gyorsulván... Méghogy nagyon-nagyon... Maraggyámágyerek... :D

Vazze, most se tiltott le :DDDD Inkább nem próbálkozok tovább :D
Trombozis2008-08-29 18:07:19 // 76620
A lököst azt tudom, mert most is szivatott, amikor dobott cseréltünk. De lehajítom az egészet és nem tudom mi lesz vele. De utálom nagyon. Csavarlazító a titka mindennek. :-)))) Könnyen hozzáferek majd? Vagy legyek nőgyógyász teljes testtel? :-D
András bácsi2008-08-29 18:03:43 // 76619
Talán annyi, hogy adj neki sok csavarlazítót. Illetve mintha a hátsó lökös útban lenne a végdob levételéhez.
Trombozis2008-08-29 18:01:46 // 76618
Halló!
Tudja valaki, hogy mi a trükkje a kipufogó leszedésének? Mire figyeljek, mit csavarjak, mit vágjak szét? :-)
Piritu - 1.000.0002008-08-29 12:13:07 // 76617
Nekem hasonló gondom volt anno az OFF aszmánál, ott a tartályba berakott jeladóról kopott le az ellenállásréteg, így az elmozdulással nem volt arányos a mutatott érték. Max és üres között mászkált a mutató. Jeladó csere után helyreállt a rend.
Youri2008-08-29 11:58:42 // 76616
Hááát ja.Mindenből lehet jót,vadat faragni,csak hát az a kurva üzemóra...
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-29 11:53:46 // 76615
na de van egy 146-os srác errefelé ő egy rally csapatnál dolgozik helyben és 2.0TS blokkokat használnak donornak amit teljesen átfúrnak, faragnak turbó nélkül tudnak 250 ló környékét igaz valami 2-3000 üzemórára :)
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-29 11:51:58 // 76614
nekem szabályzásig húz mondom az 5000 felett van :)
Youri2008-08-29 11:48:36 // 76613
De nem annyit veszít,mint egy,izééé,munkagép...Vagy mik ezek:-D
Attie2008-08-29 11:47:20 // 76612
Én akárhogy számolom, de a dízeleknek csak 2000-es normális fordulatszám tartománya van. :)
1700-3700-ig. Lásd a grafikon amit betettem ide.
A TS is még megy 6000 felett is természetesen, de azért már kezd veszteni a lendületéből.
Youri2008-08-29 11:46:51 // 76611
Az se rossz...Te ezek szerint rövid ideig tudsz,nagyot fitigtatni...Mint a kályhád:-DDDD
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-29 11:45:20 // 76610
áh fitogtatok csak :D
Youri2008-08-29 11:41:56 // 76609
Woooow.Kemény a duma:-DDD Nem sérti a szááád?:-))))))))))))))))))))
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-29 11:30:17 // 76608
jó persze a benyás nagyobb tartományban húz de kit érdekel? minek ássak egy gödröt 4 óráig ha jövök egy diesel markolóval és meg van 20 perc alatt :DDDDD
Youri2008-08-29 11:20:01 // 76607
Pffffúúújjjj!!!!!!!!! Még jó:-DDDD
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-29 11:18:36 // 76606
hüle nem úgy étettem Drágám :DDD
Youri2008-08-29 11:17:30 // 76605
Ja,és kikérem magamnak,én nem vagyok semmilyen szempontból MÁS!!! :-))))))))))
Youri2008-08-29 11:16:15 // 76604
Öööööööööööööö,miért is?:-DDDD
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-29 11:14:05 // 76603
Te más eset vagy :)
Youri2008-08-29 11:10:40 // 76602
Nem akarok beleszólni,de az én TS-em kb 3400-től tiltásig húz...Ami nem 6000nél van...
András bácsi2008-08-29 11:08:40 // 76601
Húz onnan még bőven.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-29 10:58:23 // 76600
az kemény 3500-as tartomány mint nálam...akkor miről beszélünk???
Attie2008-08-29 10:42:05 // 76599
3000-6500-ig ha jól emlékszem
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-29 10:32:41 // 76598
a V6 igen..de a TS mikor húz 4000-től? :)
András bácsi2008-08-29 10:28:59 // 76597
Na nekem pont ez nem tetszik a kályhákban: nagyon szűk tartományban élvezetes. A szívó V6.ok húznak folyamatosan 1800-2000-től gyakorlatilah 6000-ig.
Attie2008-08-29 10:23:50 // 76596
Azért abban igaza van, hogy 4000-nél már erősen hanyatlik. Sőt már előtte is. Én egyértelműen érzem az enyémben. Nemhogy tiltásig egyenletesen húz...
Pláne a 8V-ben, ami még annyira sem kultúrált mint az M-jetek.

Ez egy Fiat Croma 1.9 JTD aut. -07 (110 kW)

ALFI1562008-08-29 10:09:14 // 76595
Lessz 2009-es 56-os naptár?
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-29 09:43:49 // 76594
látom nem ültél még jtd-ben...:)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak