Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-30 08:19:01 // 76643
azt mondják 20e km-ig kell hogy beálljon..teljes motorgenerál mit takar?
Cs.Alfa2008-08-30 08:15:59 // 76642
úgy 1000 km-en 1-1.5 liter.
tavaly volt teljes mocigenerál.azóta 7000 km van benne.5000 után olajcsere volt,semmi törmelék nem volt az olajban....és azóta is fogy...
tavaly volt teljes mocigenerál.azóta 7000 km van benne.5000 után olajcsere volt,semmi törmelék nem volt az olajban....és azóta is fogy...
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-30 08:11:39 // 76641
mennyire fogy?
András bácsi2008-08-30 08:02:33 // 76640
Csáposon tudod lefelé forgatni. De gondolom Tromb. mesternek nincs otthon ilyesmi. A széthúz szokott a legjobb mutatvány lenni. :))
Cs.Alfa2008-08-30 07:47:38 // 76639
Mi a fenétől fogy az olaj,ha nem füstöl és nem is csepeg sehol??????
Cs.Alfa2008-08-30 07:46:07 // 76638
Jóreggelt!
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-30 07:41:28 // 76637
azokat lehet tekerni rendesen 20-30%-kal csak nézd meg a fogyit az 1,4Tjet-ből lehet csinálni 150 lovast meg eszik 13L-et :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-30 07:40:18 // 76636
jó lenne 5L enne, meg 220-al menne a középső majdnem igaz..olyan 1800tól húz :DD
Liquid2008-08-30 01:46:08 // 76635
hát igen, a koromrajongók valahogy megfeledkeznek arról hogy mindig a szívó benyáshoz hasonlítják a turbodieselt, pedig a TB-hez illenék, vagy fordítva
Poló2008-08-30 00:08:27 // 76634
Jó, jó, a tied egy különleges dízel, 5 litert eszik, 1700-tól húz 5500-ig, 220-at simán megy.
Attie2008-08-29 22:13:33 // 76633
Szép kép!
Attie2008-08-29 22:11:58 // 76632
Turbós benzinesből szerinted csak 8%-ot lehet kihozni? :)
Vikking 3112008-08-29 21:39:44 // 76631
Valszleg, mert olyat rajtoltam, mint Kau szokott :D Na jó, nem :D
De a rajtnál megszerzett előnyöm nem fogyott el, pedig mint mondottam elkúrtam a kettesbe váltást. Nem kicsit, nagyon... :D
Amúgy azt tudtam, hogy papíron "esélytelen" vagyok, de azért ki akartam próbálni...
Jah, előtte meg egy MX5-tel kergetőztünk, illetve ő tolta, én meg mögötte... Na az elvert mint a szódás a lovát... Bár valszleg nem háromból kellett volna gyorsítanom, de akkor is kaptam tőle csúnyát :D
Tudjátok, amíg fiatal az ember, próbálkozik. Néha így, néha úgy sikerül :D
A Porschet meg még nem is meséltem :DDD
Jó, nem igazán mondható versenynek, mert amikor én kb 70-nel igyekeztem besorolni, akkor megláttam a tükörben, hogy valami iszonyú gyors jön, olyan 200 környékén ment el mellettem szerintem(mármint ő ment annyival, én igyekeztem meghúzni magamat :DDD) ... Éjszaka volt...
Na szó ami szó: ne próbáljatok lépést tartani egy 911 Turboval :DDDDD Főleg ne a leggyengébb benzines 156-os tulajaként :D
De a rajtnál megszerzett előnyöm nem fogyott el, pedig mint mondottam elkúrtam a kettesbe váltást. Nem kicsit, nagyon... :D
Amúgy azt tudtam, hogy papíron "esélytelen" vagyok, de azért ki akartam próbálni...
Jah, előtte meg egy MX5-tel kergetőztünk, illetve ő tolta, én meg mögötte... Na az elvert mint a szódás a lovát... Bár valszleg nem háromból kellett volna gyorsítanom, de akkor is kaptam tőle csúnyát :D
Tudjátok, amíg fiatal az ember, próbálkozik. Néha így, néha úgy sikerül :D
A Porschet meg még nem is meséltem :DDD
Jó, nem igazán mondható versenynek, mert amikor én kb 70-nel igyekeztem besorolni, akkor megláttam a tükörben, hogy valami iszonyú gyors jön, olyan 200 környékén ment el mellettem szerintem(mármint ő ment annyival, én igyekeztem meghúzni magamat :DDD) ... Éjszaka volt...
Na szó ami szó: ne próbáljatok lépést tartani egy 911 Turboval :DDDDD Főleg ne a leggyengébb benzines 156-os tulajaként :D
tipoatti2008-08-29 21:22:55 // 76630
Ügyes voltál. Merthogy az 1,6-os Szusszancs nem megy ám rosszul... azt kell mondjam, ő baxhatott el valamit... :)
Piritu - 1.000.0002008-08-29 21:00:05 // 76629
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-29 20:17:18 // 76628
igen? hogy? plusz 8% :DD
Trombozis2008-08-29 20:04:34 // 76627
Az tuti. :-) Ismerős. Mondjuk lejönni nem jött le, csak szétbarmolja minden úthiba meg alvósrendőr. :-S :-DD
Attie2008-08-29 19:52:52 // 76626
Na jó, de itt most a gyári értékeket tudjuk összevetni.
Buherával a benzines is másképen működik :)
Buherával a benzines is másképen működik :)
Zsolesz2008-08-29 19:36:00 // 76625
Keresel egy jóképű fekvőrendőrt és nyélen átzúzol rajta. Tuti lejön az egész :)
Vikking 3112008-08-29 18:46:03 // 76624
Lehet :DDDD
Sőt, egyre biztosabb :P Amúgy jól jött a kis szemét, egyben pariban volt, kettesbe meg elrontottam a váltást, szal akkor meg megint mászott, de aztán kijött a "power of dreams" :DDDD
Sőt, egyre biztosabb :P Amúgy jól jött a kis szemét, egyben pariban volt, kettesbe meg elrontottam a váltást, szal akkor meg megint mászott, de aztán kijött a "power of dreams" :DDDD
Liquid2008-08-29 18:30:23 // 76623
lehet hogy egy honda VTI motor van a TS burkolat alatt? :DDD
Liquid2008-08-29 18:29:27 // 76622
nincs útban a lökös, simán ki lehet ügyeskedni. Bilincs szétszed, széthúz, dob kiügyeskedik.
Csavarlazító tényleg jól jöhet
Csavarlazító tényleg jól jöhet
Vikking 3112008-08-29 18:22:49 // 76621
Höhö, most az előbb hagytam ott egy 1.6os Sedan Swiftet, gyorsulván... Méghogy nagyon-nagyon... Maraggyámágyerek... :D
Vazze, most se tiltott le :DDDD Inkább nem próbálkozok tovább :D
Vazze, most se tiltott le :DDDD Inkább nem próbálkozok tovább :D
Trombozis2008-08-29 18:07:19 // 76620
A lököst azt tudom, mert most is szivatott, amikor dobott cseréltünk. De lehajítom az egészet és nem tudom mi lesz vele. De utálom nagyon. Csavarlazító a titka mindennek. :-)))) Könnyen hozzáferek majd? Vagy legyek nőgyógyász teljes testtel? :-D
András bácsi2008-08-29 18:03:43 // 76619
Talán annyi, hogy adj neki sok csavarlazítót. Illetve mintha a hátsó lökös útban lenne a végdob levételéhez.
Trombozis2008-08-29 18:01:46 // 76618
Halló!
Tudja valaki, hogy mi a trükkje a kipufogó leszedésének? Mire figyeljek, mit csavarjak, mit vágjak szét? :-)
Tudja valaki, hogy mi a trükkje a kipufogó leszedésének? Mire figyeljek, mit csavarjak, mit vágjak szét? :-)
Piritu - 1.000.0002008-08-29 12:13:07 // 76617
Nekem hasonló gondom volt anno az OFF aszmánál, ott a tartályba berakott jeladóról kopott le az ellenállásréteg, így az elmozdulással nem volt arányos a mutatott érték. Max és üres között mászkált a mutató. Jeladó csere után helyreállt a rend.
Youri2008-08-29 11:58:42 // 76616
Hááát ja.Mindenből lehet jót,vadat faragni,csak hát az a kurva üzemóra...
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-29 11:53:46 // 76615
na de van egy 146-os srác errefelé ő egy rally csapatnál dolgozik helyben és 2.0TS blokkokat használnak donornak amit teljesen átfúrnak, faragnak turbó nélkül tudnak 250 ló környékét igaz valami 2-3000 üzemórára :)
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-29 11:51:58 // 76614
nekem szabályzásig húz mondom az 5000 felett van :)
Youri2008-08-29 11:48:36 // 76613
De nem annyit veszít,mint egy,izééé,munkagép...Vagy mik ezek:-D
Attie2008-08-29 11:47:20 // 76612
Én akárhogy számolom, de a dízeleknek csak 2000-es normális fordulatszám tartománya van. :)
1700-3700-ig. Lásd a grafikon amit betettem ide.
A TS is még megy 6000 felett is természetesen, de azért már kezd veszteni a lendületéből.
1700-3700-ig. Lásd a grafikon amit betettem ide.
A TS is még megy 6000 felett is természetesen, de azért már kezd veszteni a lendületéből.
Youri2008-08-29 11:46:51 // 76611
Az se rossz...Te ezek szerint rövid ideig tudsz,nagyot fitigtatni...Mint a kályhád:-DDDD
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-29 11:45:20 // 76610
áh fitogtatok csak :D
Youri2008-08-29 11:41:56 // 76609
Woooow.Kemény a duma:-DDD Nem sérti a szááád?:-))))))))))))))))))))
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-29 11:30:17 // 76608
jó persze a benyás nagyobb tartományban húz de kit érdekel? minek ássak egy gödröt 4 óráig ha jövök egy diesel markolóval és meg van 20 perc alatt :DDDDD
Youri2008-08-29 11:20:01 // 76607
Pffffúúújjjj!!!!!!!!! Még jó:-DDDD
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-29 11:18:36 // 76606
hüle nem úgy étettem Drágám :DDD
Youri2008-08-29 11:17:30 // 76605
Ja,és kikérem magamnak,én nem vagyok semmilyen szempontból MÁS!!! :-))))))))))
Youri2008-08-29 11:16:15 // 76604
Öööööööööööööö,miért is?:-DDDD
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-29 11:14:05 // 76603
Te más eset vagy :)
Youri2008-08-29 11:10:40 // 76602
Nem akarok beleszólni,de az én TS-em kb 3400-től tiltásig húz...Ami nem 6000nél van...
András bácsi2008-08-29 11:08:40 // 76601
Húz onnan még bőven.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-29 10:58:23 // 76600
az kemény 3500-as tartomány mint nálam...akkor miről beszélünk???
Attie2008-08-29 10:42:05 // 76599
3000-6500-ig ha jól emlékszem
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-29 10:32:41 // 76598
a V6 igen..de a TS mikor húz 4000-től? :)
András bácsi2008-08-29 10:28:59 // 76597
Na nekem pont ez nem tetszik a kályhákban: nagyon szűk tartományban élvezetes. A szívó V6.ok húznak folyamatosan 1800-2000-től gyakorlatilah 6000-ig.
Attie2008-08-29 10:23:50 // 76596
Azért abban igaza van, hogy 4000-nél már erősen hanyatlik. Sőt már előtte is. Én egyértelműen érzem az enyémben. Nemhogy tiltásig egyenletesen húz...
Pláne a 8V-ben, ami még annyira sem kultúrált mint az M-jetek.
Ez egy Fiat Croma 1.9 JTD aut. -07 (110 kW)

Pláne a 8V-ben, ami még annyira sem kultúrált mint az M-jetek.
Ez egy Fiat Croma 1.9 JTD aut. -07 (110 kW)

ALFI1562008-08-29 10:09:14 // 76595
Lessz 2009-es 56-os naptár?
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-29 09:43:49 // 76594
látom nem ültél még jtd-ben...:)