Fórum >> Típusok >> 156

GEORGE2009-05-05 20:43:00 // 94043
neked a M-jet 16v van.

A 159-ben már a JTDm 16v a 159-ben lévökben más a porlasztócsúcs több fefecskendezésre képes egy ütem alatt mint a M-jet.

Növekvő sorrendben

Jtd -> M-jet -> JTDm
Erhard 242 (Pure Energy)2009-05-05 20:42:57 // 94042
a motorról beszéltünk :) a váltó is ua csak az áttételezése más...a 159-ben viszont már a modernebb cucc van :P
Abarth2009-05-05 20:39:54 // 94041
A motorvezérlő és a váltó is más..
Erhard 242 (Pure Energy)2009-05-05 20:37:33 // 94040
így van az az über a dejzelben :)
Piritu - 1.000.0002009-05-05 20:35:59 // 94039
szóval nekifutok még egyszer: "átmenet"-ték
Piritu - 1.000.0002009-05-05 20:34:59 // 94038
Ja a szórólap meg JTD 16V mJET-et ír.
Most már tuti hogy kavarja.. :-))
(..mint Piszkos Fred a málnaszőrt)
Piritu - 1.000.0002009-05-05 20:33:38 // 94037
Akkor másképp kell fogalmazni: a 156 jtdmjet motorját "ámetenet"-ték a Bravo-ba :-)
GEORGE2009-05-05 20:33:29 // 94036
A 841-es az legjobb :-))
Erhard 242 (Pure Energy)2009-05-05 20:30:37 // 94035
el kell hogy keserítselek pont a 156 és GT motorja lakik benne :D
Zsolesz2009-05-05 20:28:32 // 94034
Hali!
Van valakinek olyan fotója amin látszik milyen ha le van szedve a tetőkárpit? Mintha láttam volna. A tetőről is meg magáról a kárpitról is jó lenne. Szerintem azért nyekereg a kárpitom mert elhagyta magát és "lóg". Megnézném ha le lenne szedve akkor mit kellene látnom.
Abarth2009-05-05 20:27:40 // 94033
A 150 lovas 156os mjet motor hasonló a 159es JTDm-hez a Bravo meg a kettő közötti átmenet na :D
GTPeti2009-05-05 20:27:08 // 94032
"Mondom erre, hogy kilehet jönni, meglehet nézni az autót. De neki ez kevés volt... "

Esetleg be kellett volna fáradni autóstól a pulthoz. :PP :)
ystuc2009-05-05 20:24:18 // 94031
Anno a 146-osomat mikor vettem, 145-öst írtak a forgalmiba. Mentem az okmányirodába, mondom a problémát, erre mondja a csaj, hogy papírokkal bizonyítsam. Mondom erre, hogy kilehet jönni, meglehet nézni az autót. De neki ez kevés volt... :-D Végül megoldódott a dolog, mert előszedettem vele a vámpapírokat (2003-at írtunk akkor), és kiderült, hogy igazam van. :-)
GTPeti2009-05-05 20:21:18 // 94030
A forgalmi sztem nem mérvadó, fogalmuk sincs semmiről... Még JTS is állhatna ott, az sem zavarná őket. (Az enyémben is 16V van, mert a nyilvántartásuk szerint nem létezik 8Vs dízel...)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-05-05 20:20:16 // 94029
melyiknek a 150 lovasnak?
Piritu - 1.000.0002009-05-05 20:19:40 // 94028
A forgalmiban "csak" JTD van írva és tényleg 937,
szóval összegzem:
- hivatalosan egy JTD (forgalmi)
- a kocsin M-JET típusjelzés szerepel
valójában meg egy JTDm ?
Erhard 242 (Pure Energy)2009-05-05 20:18:59 // 94027
nem látok a fejükbe de ha a 156ra azt írták volna hogy JTDm akkor mit mondanak az 59re hol az újítás? :P
Abarth2009-05-05 20:18:14 // 94026
Előszelei, de a Bravoban más a motor.
Piritu - 1.000.0002009-05-05 20:14:08 // 94025
Akkor a m-jet felirattal a seggén tulajdonképpen JTDm??
Mi a különbség?
Piritu - 1.000.0002009-05-05 20:11:54 // 94024
Hopp, a kép lemaradt:
Erhard 242 (Pure Energy)2009-05-05 20:11:28 // 94023
azt nem tudom :)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-05-05 20:09:09 // 94021
ami nekem :) 937...JTDm előszelei mint a GT is...
Erhard 242 (Pure Energy)2009-05-05 20:05:29 // 94019
a 937-es motorkódú 156 Mjet-ek a JTDm-ek előszelei ne keverd a 192-essel az az Mjet...
Piritu - 1.000.0002009-05-05 20:05:28 // 94018
Volt nekem egy 147-esem is. Azzal is leginkább az volt a bajom, hogy túl civilizált volt. Hozzá képest a 146 ugyanazzal a motorral egy megszelídítésre váró állat volt. (Nem írom, hogy vad, mert ahooz azért az 1,6 TS kevés.) A 156-ot megint kézben kell tartani, "vezetni" kell. No a Bravo-t a 147-hez hasonlítanám.
Abarth2009-05-05 20:01:44 // 94017
Sportosabb ez tény de a Bravo 1.9 mjet az már újabb konstrukció mint az 56os mjete, sokkal közelebb áll a JTDm-hez! Ill. a váltó is más rajta.
Abarth2009-05-05 19:59:40 // 94016
Amit te vezettél az a siesta előtt 10perccel készült :D

A Bravo jó kocsi nagyon, megbízhatóbb de az Alfa jobb akkoris :)
Fater imádja, pont neki való.
GTPeti2009-05-05 19:57:36 // 94015
Az Alfát mindenképpen sportosabbnak szánták mint a Fiatokat általában. Erről kár vitatkozni. Az viszont tény, hogy az idő tellik és a 156 régebbi modell, mint a Bravo, ennyit változhatott a világ. (Bár ha a 159-cet nézem, ott picit meging az érvelésem, de az egy egyedi eset vszínüleg.)
Piritu - 1.000.0002009-05-05 19:55:27 // 94014
Lehet hogy a Fiatnál is szórakozik Giovanni és ilyen-olyan kocsikat gyárt?
Abarth2009-05-05 19:50:59 // 94013
Érdekes amit írsz, mert pont fordítva látom, az 56os sokkal családiasabb mint a bravo és sokkal lágyabban adja le a teljesítményt csipszel is! A bravonál 2000nél elszabadul a pokol és 3500nál megáll 3ig egyfolytában a kipörgésgátló próbálja fogni a 225/45öt, az Alfa sokkal békésebb és sztem pont ezért jobb is mert folyamatosan tol és 4000ig van ereje.(És sokkal szebb :) )
Piritu - 1.000.0002009-05-05 19:50:26 // 94012
Emellett is elszaladtunk

HAPPY k!!
Piritu - 1.000.0002009-05-05 19:47:14 // 94011
Azért furcsa, mert a két kocsinak más az üzenete. A Fiat akárhogy is néz ki egy családi Vas. Mint minden márkából, ebből is van az átlagnál gyorsabb is, az 1,9-es is az. Az Alfa a konszern sport terméke és valljuk be, hogy az 1,9-es dejzellel nem teljes mértékben hozza ezt a fílinget. Kicsit nehéz is az Alfi.
Ha összehasonlítod a kettőt más a motor karakterisztikája is, a Fiat jobban próbálja eldugni a túró beléptét, finomabban dolgozik.
Abarth2009-05-05 19:46:22 // 94010
A bravo nagyonmegy :D Könnyebb is az is igaz, bár nem sokkal.
ystuc2009-05-05 19:39:39 // 94009
Na de a 156 nehezebb is.
Abarth2009-05-05 19:38:08 // 94008
Nekem is fura, ugyanolyan van az enyémben is a bravo mégis bárhol bármikor lenyom, főleg most kivettem, tök fura bár nem rossz így se
Piritu - 1.000.0002009-05-05 19:35:34 // 94007
Szteroid nélkül már a mjet-em is nyugisnak tűnik :-)
Abarth2009-05-05 19:31:00 // 94006
Faternak 1.9 túrósdízeles csipszes bravo sportja van háát nem az a nyugis típus :D télen vezethetetlen....
Piritu - 1.000.0002009-05-05 19:21:51 // 94005
A motorház feletti állólámpára gondolsz? :-)
Piritu - 1.000.0002009-05-05 19:19:54 // 94004
OFF
Érdekes párosítás a kis dejzel túróval. Mentem az 1,3-as mJET-es Lineával is 180 km-t ott még erősebb a turbólyuk effektus mint az 1,6-nál. Beállsz egy biciklis mögé,mert jönnek szemből, vissza 2-be öregesen, majd nyomsz egy parkettást és a biciklis otthagy, tölt a túró, hátbarúgás és fénysebességgel lehagyod a bringást.
A Bravo alapvetően túl nyugis kocsinak tűnt még az 1,9-es mJET motorral is. Szerintem lazán hozta az Alfi menetteljesítményeit, DE unalmas volt vezetni.

Egyébként hétköznapi autózáshoz bármelyik vállalható lenne. (A Linea kellemesen meglepett.)
ON
Abarth2009-05-05 19:14:13 // 94003
Valakinek egy jó 17"os alu? :)
Cgo2009-05-05 19:14:01 // 94002
ismer valaki olyan szakit, aki varasra, szetszedes nelkul szepen atborozi a kormanyom?
GTPeti2009-05-05 19:10:00 // 94001
Bocs, 50€
GTPeti2009-05-05 19:03:45 // 94000
Pontosan ilyet akartam én is csinálni...

Klikk, érdemes!!!

75€
Skodra2009-05-05 18:52:30 // 93999
Skodra2009-05-05 18:51:02 // 93998
Hogyan viselkedett a Bravo? Az 1.9 MJTD-hez képest??
Skodra2009-05-05 18:49:51 // 93997
Persze ,az van! Csak már nem emlékszem hogy is volt benne a keskenyebb fogaskerék!
Piritu - 1.000.0002009-05-05 18:32:04 // 93996
A vezérműtengelyhez lefogató idomod van? A szervíz szerint anélkül nekiállni műszakilag nem korrekt dolog...
Piritu - 1.000.0002009-05-05 18:30:34 // 93995
Fogalmam sincs, egy 1,6 mjet Bravot teszteltem, amíg cserélték, persze gariban és komplett.
Skodra2009-05-05 18:27:20 // 93994
Felújítókészletre gondoltam,mert van egy használaton kívüli vezmód,csak már nem emlékszem hogyan kell berakni egy fogazott kereket . Szerinted??
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak