"Száguldosrác"2009-12-15 11:47:07 // 103790
Az lehet de nekem viszont nem csinál ilyeneket nekem 80-85 közt tartja nem analog ora szerint hanem digi szerint,állóhelyzetben se megy 80 alá persze amint eléri az üzemeleget!!!
"Száguldosrác"2009-12-15 11:44:11 // 103789
:D Látom kötekedsz :D de nem baj mert ilyenek szeretünk :D
bilon2009-12-15 11:44:06 // 103788
én semmihez sem értek, és semmit sem tudok már.... :D:D:D:D:D:D:D
csak feltételezek :D:D:D:D:D
de nem hinném, hogy az mjet, és a jtd más hőfokon dolgozna :)
csak feltételezek :D:D:D:D:D
de nem hinném, hogy az mjet, és a jtd más hőfokon dolgozna :)
Ferko2009-12-15 11:42:30 // 103787
Nem elhet, hogy Neked máshol lell állnia, mert sima 2.4 JTD-d van és nem Mjet? NEm értek hozzá, csak feltételezek.:-)))
ALFI1562009-12-15 11:41:24 // 103785
Te cseréltél termosztátot a tiédbe?
Ferko2009-12-15 11:41:13 // 103784
Tuti, hogy 70. Alapból nekem a 70 és 90 között van, kicsit közelebb a 90-hez, mint a 70-hez. Ez akkor van, amikor nicns hideg kint.:-)
bilon2009-12-15 11:40:01 // 103783
hát nekem ki lett cserélve, és úgy áll a 90-en, mint a cövek. igaz a fűtés most nem az igazi...
bilon2009-12-15 11:39:02 // 103782
az tuti, hogy nem 70. gondoljatok bele, hogy 80-90 fok között kell lenni a víznek normál állapotban. (néha 90 felett)
ystuc2009-12-15 11:38:39 // 103781
Na, nekem meg azon a vonáson van... Először azt hittem, hogy termosztát gond, hogy nem megy feljebb, de mivel mindenkinek ennyi, nem hiszem, hogy ez baj lenne. :-)
ALFI1562009-12-15 11:34:29 // 103780
Úgy van!Szóval nekem 70 alatt van kicsivel.De szerintem telessen normális!
Ferko2009-12-15 11:33:53 // 103779
Ezáért is írtam, hogy nem 80 hanem 70.:-DDDDD
bilon2009-12-15 11:32:09 // 103778
áááhhhh...ez túl logikus ehhez az olasz cucchoz :D
Ferko2009-12-15 11:31:26 // 103777
Nekem is alatta meg felette, mikor milyenje van.:-)
Tommi2009-12-15 11:27:58 // 103776
Miután az első az 50, utána nincs szám, a középső a 90, utána megint nincs szám és az utolsó a 130, szerintem logikus, hogy a 70 és 110 a két nem jelölt szám. Vagy rosszul gondolom? :) Amúgy a 147-ben is ugyanígy van.
ALFI1562009-12-15 11:25:45 // 103775
Nekem azon a szám nélküli alatt van kicsivel.
Ferko2009-12-15 11:23:40 // 103774
Rosszul írtam. Nekem vaj 50-es csak, utána egy szám nélküli; ez lehet a 70, utána meg a 90-es.
Ferko2009-12-15 11:22:28 // 103773
Szerintem emg az a80.
bilon2009-12-15 11:22:03 // 103772
de már nem merek megszólalni, mert lassan 2 éve van nálam az autó, és amit én hibának gondolok, az természetes, igaz eddig nem ilyen volt :D:D:D:D:D:D
bilon2009-12-15 11:21:20 // 103771
én úgy tudom az a 85 :D
ystuc2009-12-15 11:20:31 // 103770
Helló!
Az első csík a 75 fok a 90 alatt? :-)
Stabilan azon áll télen-nyáron. :-)
Az első csík a 75 fok a 90 alatt? :-)
Stabilan azon áll télen-nyáron. :-)
ALFI1562009-12-15 11:12:01 // 103769
Szia!Neked meddig megy fel a vízhőfokod most,hogy bejöttek a hidegek normál autózás közbe?Nem strapás üzemmód!Nekem is 75fok körül mozog.Fölé nem igen megy se pályán se városba araszolva.Inkább kicsivel alatta.
Ferko2009-12-15 11:02:40 // 103767
Ez ilyen.:-DDD Szokj hozzá.:-DDDDDDD
bilon2009-12-15 10:56:42 // 103766
de vazz...eddig nem így volt :) ha beültem, akkor be tudtam nyomni a pedált, most van, hogy nem, van hogy igen.
ha piros lámpánál állok, és párszor rálépek, akkor felkeményedik, majd visszapuhul...
ha piros lámpánál állok, és párszor rálépek, akkor felkeményedik, majd visszapuhul...
ystuc2009-12-15 10:53:40 // 103765
Ne aggasszon, minden autónál így van. :-)
Ferko2009-12-15 10:51:45 // 103764
Nekem a146-nál is, Az asszony Puntójánál, Bravojánál és a 156-nál is e van. Aggodalomra semmi ok.:-DDD De hogy mitől van, az passz.:-D
bilon2009-12-15 10:46:20 // 103763
ide is írom...
szerintetek ez mitől lehet?
ha többszőr benyomom a fékpedált állóhelyzetben, akkor felkeményedik, és nem lehet benyomni, néha alapból sem. ha elindítom akkor megjavul, menet közben még nem volt semmi gond, de kicsit aggaszt. ill. állóhelyzetben, ha nyomom a féket, akkor szuszog a pedál...
szerintetek ez mitől lehet?
ha többszőr benyomom a fékpedált állóhelyzetben, akkor felkeményedik, és nem lehet benyomni, néha alapból sem. ha elindítom akkor megjavul, menet közben még nem volt semmi gond, de kicsit aggaszt. ill. állóhelyzetben, ha nyomom a féket, akkor szuszog a pedál...
Ferko2009-12-15 10:45:04 // 103762
OKés, megnyugodtam, hogy ez normális akkor.:-DDDD
Így nem lesz amőgy több a fogyi?
Így nem lesz amőgy több a fogyi?
GEORGE2009-12-15 10:39:35 // 103760
Analóg/manuális klíma:
Be/ ki kapcsoló. Sem a hőfokot sem a befújási irányokat és a ventilátor sebességét nem képes a rendszer szabályozni.
Itt bármilyen módosítást csak "nekünk" kell beállítani.
Félautomata: Ilyen pl a legutolsó szériás 145/146 is van.
Itt már a hőfokot és ventilátor sebességét a rendszer szabályozza, de azt hogy hova fújja a levegőt azt "nekünk" kell beállítani.
Automata/Digit klíma.
itt már mindent a rendszer csinál, kiválasztunk egy hőfokot és tartja. Ha pl kisüt a nap és ez által több hő érkezik kívülről az utastérbe akkor azt lereagálja, vagy ha behajtasz egy hosszú alagútba akkor meg nem "fagyaszt" le mert magától visszavesz a hűtésen.
Aztán különböző programok vannak a rendszerbe telepítve. Pl hideg van kint, beülsz a verdába és mondjuk 25 fokot szeretnél. Elsőnek mivel még nincs meleg víz és ezért nem tud fűteni a szélvédőre irányítja a levegőt, majd ahogy melegszik a motorban a víz úgy vált fokozatosan a lábtér irányába a levegő áramlás.
Ide sorolhatóak a 2-3-4zónás digit klímák is, itt már képesek jobb-bal és hátsó részek közt is hőfokeltéréseket produkálni.
Be/ ki kapcsoló. Sem a hőfokot sem a befújási irányokat és a ventilátor sebességét nem képes a rendszer szabályozni.
Itt bármilyen módosítást csak "nekünk" kell beállítani.
Félautomata: Ilyen pl a legutolsó szériás 145/146 is van.
Itt már a hőfokot és ventilátor sebességét a rendszer szabályozza, de azt hogy hova fújja a levegőt azt "nekünk" kell beállítani.
Automata/Digit klíma.
itt már mindent a rendszer csinál, kiválasztunk egy hőfokot és tartja. Ha pl kisüt a nap és ez által több hő érkezik kívülről az utastérbe akkor azt lereagálja, vagy ha behajtasz egy hosszú alagútba akkor meg nem "fagyaszt" le mert magától visszavesz a hűtésen.
Aztán különböző programok vannak a rendszerbe telepítve. Pl hideg van kint, beülsz a verdába és mondjuk 25 fokot szeretnél. Elsőnek mivel még nincs meleg víz és ezért nem tud fűteni a szélvédőre irányítja a levegőt, majd ahogy melegszik a motorban a víz úgy vált fokozatosan a lábtér irányába a levegő áramlás.
Ide sorolhatóak a 2-3-4zónás digit klímák is, itt már képesek jobb-bal és hátsó részek közt is hőfokeltéréseket produkálni.
Mike.2009-12-15 10:39:00 // 103759
Vacak olasz hulladék oszt azéé' xaraxik. :-D
Erhard 242 (Pure Energy)2009-12-15 10:09:20 // 103758
mert a TS-nél a 8 ősrobbanást hatalmas hőhullám követi :DDD
Ferko2009-12-15 10:03:00 // 103757
Nekem az 1.6 TS-nél fix 90-en állt állandóan.:-)
Ferko2009-12-15 10:02:00 // 103756
Bőrmaci..-DD Kabbeeeeeeee:-DDD
Vigyázok rá nagyon is!!!!!!!!! De a tököm tele van, ha most meg a fiutóműhöz kell majd hozzányúlni!
Vigyázok rá nagyon is!!!!!!!!! De a tököm tele van, ha most meg a fiutóműhöz kell majd hozzányúlni!
Ferko2009-12-15 10:00:42 // 103755
Az a helyzet, hogy tegnap volt először olyan marha hideg.:-)
Ferko2009-12-15 09:55:47 // 103754
De Neked is ingadozik, ide oda? ekem az volt dura, hogy álltam a piros lámpoánál és ment vissza a hőmárséklet.
Fűtés amúgy van rendesen.
Fűtés amúgy van rendesen.
Vikking 3112009-12-15 09:55:01 // 103753
Szerintem normális. Még benyásnál is előferdül... :)
Ferko2009-12-15 09:54:21 // 103752
Tőled is ezt kérdem, hogy menyni lehet kb az ára ezeknek? :-)
Ferko2009-12-15 09:53:49 // 103751
Tehát nosmális, hog ide oda ingadozik a hőfok mérő?
Nem volt még dízelem Idén vettem az autót. :-P
Nem volt még dízelem Idén vettem az autót. :-P
Ferko2009-12-15 09:52:56 // 103750
Mennyibe fáj az kb?
Erhard 242 (Pure Energy)2009-12-15 09:39:18 // 103749
persze hogy működött tegnap plusz 2 fok volt ma meg -5 :D
Föckös2009-12-15 09:36:29 // 103748
manuális klíma: bekapcsolod, azt hűt. nem érzékel semmilyen hőfokot, csak a nyomáskülönbség szabályozza. az autómata klímánál bvan egy kinti és egy benti hőm érzékelő, és az alapján szabályozza a zsilipet, h mennyit engedjen be hideget/meleget.
ebben nem tudom, h mi a digitális.
de végülis a manuális is digitális, mert vagy 0 vagy 1. vagy megy vagy nem
(kivéve a min/max nyomásérzékelőt, mert az "trinary")
megvilágosodtam! az összes klíma digitális:-))
Ferike az a baj, h nem vigyázol az autóra
ebben nem tudom, h mi a digitális.
de végülis a manuális is digitális, mert vagy 0 vagy 1. vagy megy vagy nem
(kivéve a min/max nyomásérzékelőt, mert az "trinary")
megvilágosodtam! az összes klíma digitális:-))
Ferike az a baj, h nem vigyázol az autóra
"Száguldosrác"2009-12-15 09:32:24 // 103747
Nem ezt mondtam !! de az üzenetből azt vettem ki hogy eddig működött rendesen,erre írtam a felragadást :D
Erhard 242 (Pure Energy)2009-12-15 09:28:16 // 103746
akkor ezek szerint az összes dejzelben felragad? :) az 59-nél sem megy feljebb 75 foknál a városban :P
"Száguldosrác"2009-12-15 09:24:06 // 103745
A vízre csak azt tudom mondani,hogy termosztát felragadt és nem zár vissza rendesen próbáld meg óvatosan kocogtatni a termosztat házát hátha vissza ugrik de ez csak ideiglenesen jó,a nyikorgás az lehet felső lengőkar szillent de ez kicsi az esély inkább a stab rud szillent nyekereg nekem is az szol hidegbe.
Erhard 242 (Pure Energy)2009-12-15 09:22:36 // 103744
a dejzel nem hőtermelő reaktor ha nincs terhelés nem melegszik :P a nyekkenés lehet stabrúd vagy felső lengő a hátsó is lehet ugyan ez....
Grego2009-12-15 09:22:00 // 103743
Lengővilla csere. Tuti, hogy a szilent vacakol.
Grego2009-12-15 09:20:55 // 103742
Nekem már mutat -2C-ot, majd ha viszont -10 C lesz, akkor is csak -5C-ig fog lemenni a kijelző
Ferko2009-12-15 08:51:36 // 103741
Kezd marhára telelenni a hócipőm most már.
Tegnap mentem Hajdúszoboszlóra Debrecenből. Egyszer csak meglátoma hőfok mutatót és 70 környékén áll. De addigra már rég 80-85 környékén kellett volna lennie, mert mentem vele bőven. Visszakapcsolatam 5-be, 4-be és ment is feljebb, mikor meg újra 6-ba akkor szépen lement. Szoboszlón egy piros lámpánál meg kelet állni. A mutató kb 75-nél állhatott és azt látm, hogy megy lejjebb ée lejjeb, miközben áll az autó. MI az picsa lehet? Termosztát? Most cseréltem 3-4 hónapja.
A másik. Valamikrvára nyikorog elől. Amikor huppanóba vagy fekvőrendőrre megyek nyekken és nyikorog az autó. Félek, hogy futómű. ÉS már hátulról is hallom. Ötletetetk van?
Kösz előre is!
Tegnap mentem Hajdúszoboszlóra Debrecenből. Egyszer csak meglátoma hőfok mutatót és 70 környékén áll. De addigra már rég 80-85 környékén kellett volna lennie, mert mentem vele bőven. Visszakapcsolatam 5-be, 4-be és ment is feljebb, mikor meg újra 6-ba akkor szépen lement. Szoboszlón egy piros lámpánál meg kelet állni. A mutató kb 75-nél állhatott és azt látm, hogy megy lejjebb ée lejjeb, miközben áll az autó. MI az picsa lehet? Termosztát? Most cseréltem 3-4 hónapja.
A másik. Valamikrvára nyikorog elől. Amikor huppanóba vagy fekvőrendőrre megyek nyekken és nyikorog az autó. Félek, hogy futómű. ÉS már hátulról is hallom. Ötletetetk van?
Kösz előre is!