Sanyi2009-12-18 19:33:38 // 103903
Gyönyörű "emberek" vannak.... :S
Mike.2009-12-18 19:33:27 // 103902
Nézd pozitívan, az már nem fog befagyni. :-)))
admirális2009-12-18 19:31:47 // 103901
Nekem meg letörte azt egy állat.
Sanyi2009-12-18 19:31:20 // 103900
Jah meg befagyott a hátsó embléma, csak belülről tudtam kinyitni a csomitartó. :S
Sanyi2009-12-18 19:27:38 // 103899
Én is pont így jártam, de a csomagtartóból ki tudtam nyitni.
Poló2009-12-18 19:27:20 // 103898
Van a csomagtérben egy zsinór a tankajtó környékén, ilyenkor azzal nyissad ki.
mizooo2009-12-18 19:17:38 // 103897
Én mikor megvettem az autót rohamléptekben fogyott az olaj egy úta alatt maxról minre és füst jött a motorháztető alól! Fater míg én dolgozztam megnézte, és a Nívópálca tartó tőmítése ment ki ott jött az olaj! Berakott egy O gyűrűt lehúz és azóta tökéletes...
Aikon2009-12-18 19:09:49 // 103896
Sziasztok!
Érdekes dolog történt ma velem. Tankolni akartam, de majdnem nem tudtam, annyira befagyott a benzintank ajtaja. Kb 2 percet kellett lazítgatnom az ajtót, mire a kar végre kinyitotta. Hát ,röpködnek a mínuszok..... :)
Érdekes dolog történt ma velem. Tankolni akartam, de majdnem nem tudtam, annyira befagyott a benzintank ajtaja. Kb 2 percet kellett lazítgatnom az ajtót, mire a kar végre kinyitotta. Hát ,röpködnek a mínuszok..... :)
linzenbold2009-12-18 19:05:05 // 103895
Az a gond hogy nagyon gyorsan elfojt az olaj!!! Kb az olaj a min és max között fél úton lehetet talán kicsivel több, és mind ez nagyon hirtelen elfogyott!!! itthonrol bementem debrecenbe, ez 25Km volt és semmit nem vettem észre!!!, Majd amikor beértem a városba akkor lettem figyelmes minimális füstre és égett szagra ( gondolom ez az olaj miatt volt hogy a meleg motorra érintkezett) Na itt letettem a kocsit, majd délután újra elidultam vele és mendtem kb 7-8Km-t városba és amikor megáltam megnézni láttam hogy elég rendesen csepeg az olaj belőle!!! na itt álltam egy fél órát kb, utánna ráadtam a gyujtást és a computer írta hogy olaj az nulla!!! Addigra elfolyt mind!! :(
ystuc2009-12-18 18:48:57 // 103894
Lehet, hogy valahol megrepedt csak, és szépen kiszivárgott az olaj.
linzenbold2009-12-18 18:33:30 // 103893
elég sokszor felakadtam már vele több helyen de nem volt eddig gond, pedig volt olyan is hogy azt hittem az egész motor kiszakad!!! :) De most semmi ilyenre nem emléxem hogy történt volna ma!!! Egy kicsit ezért is aggódok!!! lehet nagyobb a baj :(
ystuc2009-12-18 18:26:50 // 103892
Nem verted oda az olajteknőt valamihez? Nekem a 146-osban három év alatt 4-szer ez volt az olajfolyás előidézője. :-)
linzenbold2009-12-18 18:26:25 // 103891
A legvalószinübb dolog hogy valahol felakadhattam mert elég lent van az alja!!! :(
linzenbold2009-12-18 18:25:14 // 103890
sajnos nem tudom. csak észrevettem hogy folyik és utánna nem is használtam a kocsit!!! a legnagyobb gond az volt hogy nem itthon történt a dolog hanem debrecenben és én tőle 25Km-re lakom!! Közbe meg ahol hagytam a kocsit az egy félig meddig magán terület és azt 6-kor bezárják!! szóval sietnem kellet!! mire hazaértünk addigra meg már jócskán sötét lett!!! Megnézni meg nem is nagyon tudom az ültetés miatt, mert csak emelővel tudok alánézni!!! de holnap jön a szerelő és megmondja a tutit!!! Ja és az olajcsere nem mostanába volt, szóval azzal nem lehet gond!!!
ALFI1562009-12-18 18:06:29 // 103889
Honnan folyt?Nekem a fordomból nemrég olajcsere után folyt el.Az olajszürőnél.
linzenbold2009-12-18 18:01:56 // 103888
Ma délután sikeresen elfolyt az összes motorolajom!!!! :( Holnap kiderül mi a probléma!!!! Szerencsére a motor nem ment olaj nélkül!!! így talán olcsón megúszom!! Szorítsatok hogy ne legyen nagy baj!!! :((((
Poló2009-12-18 17:38:27 // 103887
Nálam volt már rossz az 1 napos termosztát is. Beszereltem és ugyanolyan szar volt, mint amit kivettem. Csak akkor ezt nem gondoltam volna, azt hittem valami szenzor rossz.
Ma nekem is alig akart felfele menni a hőfok. 50 fölött picivel megállt. Azt hittem meghalt a 2 éves termosztát. Aztán leparkoltam, bementem boltba, mikor újra elindultam, akkor ment felfele a hőfok, 90 fölé ment, megnyugodtam :)
Ma nekem is alig akart felfele menni a hőfok. 50 fölött picivel megállt. Azt hittem meghalt a 2 éves termosztát. Aztán leparkoltam, bementem boltba, mikor újra elindultam, akkor ment felfele a hőfok, 90 fölé ment, megnyugodtam :)
GabCsi2009-12-18 17:09:25 // 103886
Csak nem hagyott nyugodni a vízhőfok. Ezért ma megmértem
Álló helyzetben max 82 fok, ha bekapcsolom a fűtést 70re esik.
Gondolom xar az éppen féléves termosztát...
Álló helyzetben max 82 fok, ha bekapcsolom a fűtést 70re esik.
Gondolom xar az éppen féléves termosztát...
admirális2009-12-18 11:01:11 // 103885
Én is erősen gyári párti vagyok lengőkarból és kutyacsontból. Amióta hagytam magam rábeszélni, azóta nincs vele gondom. Amíg utángyártottakkal próbálkoztam, kb 20E km-ként jött elő valami baja, most gyárival 100E km óta jó.
Zsolesz2009-12-18 09:10:30 // 103884
Futóműbe én is csak gyárit rakatok be, de érdekes nekem így is néha szól. Pedig még garázsban is állok, nem az utcán.
Erhard 242 (Pure Energy)2009-12-18 07:30:44 // 103883
én meg Cgo-t kérdezném meg melyik nyikorog :P
Poló2009-12-18 03:30:47 // 103882
Faterom tud váltani kuplung nélkül, nem is reccsenik neki. Azt mondta, hogy régen mikor még IFA-val járt, elinduláskor használták csak a kuplungot, váltásnál nem. Temprán mutatta, hogy hogyan csinálja. Meg mikor el volt szakadva a kuplung bowden, akkor is hazahozta az autót, meg a szerelőhöz is elvitte.
Poló2009-12-18 03:24:48 // 103881
Ez aztán a nagy ötlet... Nem ám kicserélni... 7.000 Ft-ért vettem a párat, asszem 3.000-et fizettem a cseréért, de volt még 2 apró dolog is mellette.
Poló2009-12-18 03:22:55 // 103880
Majd egyszer viszlek egy kört a verdámmal :P
Ritkán nyikkanik egy picit fekvőrendőrön, amúgy kussol. Nyáron meg semmi hangja nincs a futóművemnek.
Elöl minden gyári, egyedül a két felső lengőkar lett cserélve, de gyári lett beszerelve. Ilyenkor lehet szekálni a gyári alkatrészekkel, nekem viszont nem kell aggódnom mindenféle hülyeség miatt :P
Esetleg meg lehet kérni GTPetit, hogy fejtse ki véleményét az OCAP lengőkarokról :D
De én megkérdezném tőle azt is, hogy most milyenek vannak bent neki :)
Ritkán nyikkanik egy picit fekvőrendőrön, amúgy kussol. Nyáron meg semmi hangja nincs a futóművemnek.
Elöl minden gyári, egyedül a két felső lengőkar lett cserélve, de gyári lett beszerelve. Ilyenkor lehet szekálni a gyári alkatrészekkel, nekem viszont nem kell aggódnom mindenféle hülyeség miatt :P
Esetleg meg lehet kérni GTPetit, hogy fejtse ki véleményét az OCAP lengőkarokról :D
De én megkérdezném tőle azt is, hogy most milyenek vannak bent neki :)
Poló2009-12-18 03:18:34 // 103879
Attól fog berohadni, rossz esetben pont műszaki vizsgán :D
Piritu - 1.000.0002009-12-17 22:46:04 // 103878
Az övfeszítő csak ütközésnél akivizálódik (ha van) ellenben az öv mechanikája beugratós lehet. Elvileg van benne egy szerkezet, ami boruláskor (ferdén áll az autó) rögzíti az övet, valamelyik régebbi Vasamnál volt ilyennel a jobb hátsó ülésen gondom. Akkor az segített hogy a felcsévélő szerkezetet visszaállítottam függőlegesbe, ahogy a másik oldalon volt. Ferdén állt és úgy érezte, hogy a kaszni áll ferdén.
kazsmandi2009-12-17 21:42:26 // 103877
Hi All!
Surci,
hidd el a felső lengőkar szilentjei nyöszörögnek. Szedd szét , zsírozd be és jó lesz!
A kézifék befagyása miatt pedig a kötelet valóban ki kell cserélni. Én is szívtam vele, zsíroztam, olajoztam mégis befagyott. Nincs is annál rosszabb, mint amikor reggel sietnél, de nem tudsz elindulni emiatt, vagy elindulsz és lefüstölöd a hátsó féket. Aztán nyáron rájöttem miért fagyott be télen. Mivel elszakadt ki kellet cserélnem s a régi tele volt vizes trugyival, állandóan belement a víz. Asszem 8-9 körül volt a bowden. Kicserélni meg kb 6 és fél perc..
Üdv: kazsmandi
Surci,
hidd el a felső lengőkar szilentjei nyöszörögnek. Szedd szét , zsírozd be és jó lesz!
A kézifék befagyása miatt pedig a kötelet valóban ki kell cserélni. Én is szívtam vele, zsíroztam, olajoztam mégis befagyott. Nincs is annál rosszabb, mint amikor reggel sietnél, de nem tudsz elindulni emiatt, vagy elindulsz és lefüstölöd a hátsó féket. Aztán nyáron rájöttem miért fagyott be télen. Mivel elszakadt ki kellet cserélnem s a régi tele volt vizes trugyival, állandóan belement a víz. Asszem 8-9 körül volt a bowden. Kicserélni meg kb 6 és fél perc..
Üdv: kazsmandi
Krisztián1562009-12-17 21:35:39 // 103876
Még valamit akartam kérdezni:P
Van ezekben övfeszítő??? Mert sokszor az anyósülési oldalon nem lehet kihúzni az övat:P Vagy csak a mechanika xivat?
Van ezekben övfeszítő??? Mert sokszor az anyósülési oldalon nem lehet kihúzni az övat:P Vagy csak a mechanika xivat?
Krisztián1562009-12-17 21:33:02 // 103875
Á Befagy a váltó:D
bilon2009-12-17 21:27:53 // 103874
elég, ha sebességben hagyod :)
Krisztián1562009-12-17 21:23:25 // 103873
Na akkor én sem kézifékelek! Hanem teszek egy téglát a csomiba azt ha megállok odateszem a kerékhez biztos ami biztos alapon:D:D:D
GTPeti2009-12-17 21:20:52 // 103872
"Mindig használom"
Ez a titka. Én nem használom, csak ha szükséges. Inkább sebességbe teszem az autót.
Ez a titka. Én nem használom, csak ha szükséges. Inkább sebességbe teszem az autót.
Erhard 242 (Pure Energy)2009-12-17 21:16:21 // 103871
nem rossz ez sem :DDD
Piritu - 1.000.0002009-12-17 21:13:22 // 103870
Jó a hasonlat, nekem elsőre az ugrott be hogy hülye vagyok, mert indexelek, pedig így kiéghet az izzó, meg a relé is tönkre mehet :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-12-17 21:05:38 // 103869
én meg kuplung nélkül váltok így nem megy tönkre :PPP
Piritu - 1.000.0002009-12-17 20:54:08 // 103868
Ez így nem igaz, ha ép a kötél és a gumiharangok is, akkor nem fagy be. Mindig használom és 22 év alatt egyszer fagyott be, amikor hülye voltam és nem cseréltem ki a szakadt gumiharmonikár a tél elején. Mint minden más alkatrészt a kocsiban ha rossz ezt is ki kell cserélni.
Láttam már nyáron autót kigurulni a parkolóból, mert annak se húzta be a kézifékét a tulaj, mert "hátha befagy" :-))
Láttam már nyáron autót kigurulni a parkolóból, mert annak se húzta be a kézifékét a tulaj, mert "hátha befagy" :-))
GTPeti2009-12-17 20:32:49 // 103867
A biztosítéktáblánál, gyújtáskapcsolónál és a motortérben lévő fő-biztosítékok tájékán kéne körbenézni.
GabCsi2009-12-17 20:31:05 // 103866
hali.
Mennyire altalanos jelenseg, hogy a kulcs elforditasara nem tortenik semmi?
Mintha nem lenne enne akksi.
Akksit megneztem, nem lazak a csatlakozok, viszont az ajto becsapasakor magahoz ter.
Lehet valahol kontakthiba?? Mar masodszor csinalja.
Mennyire altalanos jelenseg, hogy a kulcs elforditasara nem tortenik semmi?
Mintha nem lenne enne akksi.
Akksit megneztem, nem lazak a csatlakozok, viszont az ajto becsapasakor magahoz ter.
Lehet valahol kontakthiba?? Mar masodszor csinalja.
ystuc2009-12-17 20:21:41 // 103865
Ha hideg van, befagyhat. Ez minden autónál így van. Télen nem kell használni, aztán kész. Én nyárion sem használom, vagyis egy kezemen megtudom számolni, hogy egy évben hányszor húzom be. :-)
GTPeti2009-12-17 20:20:33 // 103864
Na ja... A kézifékkötéllel én is szívtam és szívok... Újra csere lesz, de előtte telenyomom a bowdeneket üregvédő zsírral. (Még nem tudom hogy, de elég motivált vagyok, úgyhogy találok megoldást.)
Per pillanat nem tudom és nem is merem használni a kéziféket...
A szilentnyikorgásra szerintem VAN megoldás, vagyis megfelelő gumikímélő kenőanyag. Talán pont a szilikonzsír. Vagy vmi olyasmi anyag, amit a kéderek befagyása ellen használnak (szarvas-zsír vagy mi). Spec. ez nem olcsó szer.
Per pillanat nem tudom és nem is merem használni a kéziféket...
A szilentnyikorgásra szerintem VAN megoldás, vagyis megfelelő gumikímélő kenőanyag. Talán pont a szilikonzsír. Vagy vmi olyasmi anyag, amit a kéderek befagyása ellen használnak (szarvas-zsír vagy mi). Spec. ez nem olcsó szer.
Krisztián1562009-12-17 19:50:41 // 103863
Én mindig csak a kéziféket használom:P
Xerintem ennek müködnie kell ha jó a bovden nem fagyhat be csak úgy:D
Xerintem ennek müködnie kell ha jó a bovden nem fagyhat be csak úgy:D
Mike.2009-12-17 19:45:36 // 103862
Én nyáron sem használom. :-) Meg lehet ezt is szokni. Főleg ha egyszer majd nem tudsz ez miatt elindulni. :-)
Krisztián1562009-12-17 19:35:12 // 103861
Most akkor télen ne használjak kéziféket?:P Tavaj semmi baja nem volt:P
Mike.2009-12-17 19:33:07 // 103860
Megpróbálhatod, vannak akiknek sikerrel járt az ilyen műtét.
Szerintem ne húzd be a kéziféket. Ha kicseréled akkor sem. Ez a legbiztosabb védekezés.
Szerintem ne húzd be a kéziféket. Ha kicseréled akkor sem. Ez a legbiztosabb védekezés.
Krisztián1562009-12-17 19:29:58 // 103859
És ha szétszedem és befújom teflon spray-el és húzok a bovdenházra zsugort?:P
Krisztián1562009-12-17 19:28:17 // 103858
Most néztem a Bosch az kb 10e A többi meg kb5! Csak mindegyiknél a méret van megadva, most szedjem le a régit?:P
Zsolesz2009-12-17 19:19:34 // 103857
Nem tudom, mert nekem a szervízzel együtt számolták. A gyári lehet 15 körül talán. Az ugy. talán olcsóbb, de nem tudom azt érdemes e megvenni.
Surcy2009-12-17 19:18:54 // 103856
Most nekem is a stab.szilent csere van napirenden a gumikat már meg vettem külön csak erőt kell gyüjtenem mer kiszedni a komplett stab.rudat nem lesz egyszerű ahogy néztem aztán már ha kinn van akkor már lehet jácani a két pánt szét műtésével.-{Nekem is nyöszörög ebben a nagy hidegben a jobb eleje de én a teleszkóp torony gumára tippelek a hangok alapján:-}
Krisztián1562009-12-17 19:15:16 // 103855
Szombatig csak kiolvad a garázsba:P
Mennyibe kerül egy ilyen? Unix vagy Láng vagy valami ilyesmi helyen lehet venni?
Mennyibe kerül egy ilyen? Unix vagy Láng vagy valami ilyesmi helyen lehet venni?
Surcy2009-12-17 19:10:22 // 103854
Hát ettöl most nem lettem okosabb:-}De titokzatos vagy:-}Nem akarom változtagatni az óra állást nem is vagyok a híve nekem 182000km van benne és nem is zavar!Én csak egyszerűen szeretnék órát cserélni az meg szám változás nélkül nem megy:-}
Online tag
2
Vendég2
483
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Giulia
- AlfaCity 2025 - július ...
- Szerelőműhely
- Adok-veszek
- 155
- Virtuális Romeo
- Coffee - Minden ami kávé
- GT coupé
- Alfa reklám
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8