Fórum >> Típusok >> 156

Mike.2010-08-26 21:50:43 // 111854
Nekem még a te 146 otdból maradt meg a 7000 nél sportszűrővel üvöltő hang! Király volt!! :-)))
GEORGE2010-08-26 21:50:03 // 111853
Kevered a dolgokat Koma.
Az, hogy a TS-nek vannak konstrukciós hibái attól még nem jelenti azt, hogy egy motort nem lehet tiltásig forgatni.
A TS hibájával együtt semmi baja nem lesz ha párszor el van húzatva tiltásig. Olaj legyen benne mindig.
Piritu - 1.000.0002010-08-26 21:49:32 // 111852
Én is úgy tudom, hogy a 2,0 is 7000-nél szabályoz le.
szasza(SW)2010-08-26 21:49:17 // 111851
Csak egy gyorsulásin többet mész 2-3 nál:)Én egyszer pörgettem tiltásig,próbakép.Az 5000-ret is csak akkor látta,ha előztem és már szűk volt:)Általában a megengedett fordulatszám felénél használom őket:)
Piritu - 1.000.0002010-08-26 21:48:58 // 111850
Jeeeeee, nyitott tetővel, szűk helyen (pl alagút, vagy falak közt) még sportszűrő nélkül is király a hang ! :-)
GEORGE2010-08-26 21:47:15 // 111849
Úgy tudom neked volt 146ti-d, hát bizony a direktszűrővel 7000-nél igen csak jó hangja volt.
7.300 szabályzott le.
Azt az értéket állítják be egy motornak leszabályozásra, amitől még nem sérül.
admirális2010-08-26 21:46:44 // 111848
Ja pedig azt hittem, gondolkodik. Nem te vagy a legnagyobb szószólója annak hogy a TS mennyire érzékeny bármire?
Mike.2010-08-26 21:45:37 // 111847
6900 -7000 a vége nálam az 1,6 nak. és ezt tudja a 2,0 TS is gyárilag, ..... ha nem állítják át őket. :-))
GEORGE2010-08-26 21:43:12 // 111846
semmilyen baja nem lehet, ha párszor ki van húzatva tiltásig.
Ez egy gép, nem gondolkodó lény.
Mike.2010-08-26 21:42:05 // 111845
Szerintem meg az az igazán szép hang! :-) Főleg egy sport légszűrővel!! Üvölt mint az állat!! .-)))
Piritu - 1.000.0002010-08-26 21:39:36 // 111844
Az 1,6 elment 7000-ig, a Pók 2,0-ját még nem eresztettem el a leszabályozásig, de 6500-öt már pörgött :-)
Mike.2010-08-26 21:39:24 // 111843
Pedig több gondoskodást kap mint ahányszor a végletekig kihasználnám és még így is jobb sora van mint pár társának. :-)
Olvasgattam párszor a kézikönyvet de nem olvastam olyant, hogy 6500 ig ne forgassam évente 2-3 alkalommal. :-)) Vagy ha igen akkor az esetleg ártalmas az autónak. És tiltásig sosem pörgetem. Na meg túl vagyunk már a 200 ezeren és a tavaszi hengerfejtömítés problémán kívül nem volt gondom vele. Persze ami szervízperiódust ír a könyv az is betartjuk. Szóval kap hálás gondoskodást is így szolgál rendesen.
szasza(SW)2010-08-26 21:33:28 // 111842
Mehet addig a móka,de az nem egy szép hang már a motortól amit ott ad.Bár a szerelőknek is munkát kell adni:))
GTPeti2010-08-26 21:31:55 // 111841
Az Uno-mban 6500-nál szólal meg a korlátozás. Ezt onnan tudom, hogy a Kandó laborjában asztalon kimértük. :))
Piritu - 1.000.0002010-08-26 21:30:38 // 111840
Tisztességes egyezség, mi is valahogy így vagyunk a Pókkal :-)
Kócosw2010-08-26 21:29:38 // 111839
en ugy oldottam meg hogy magam chipeltettem.. :)
igy tudom hogy van benne.. :)))
Piritu - 1.000.0002010-08-26 21:29:31 // 111838
Nem azért van a piros vonal a fordulatszám érőben, hogy addig mehet a móka? :-)
Amúgy a 2,0TS tapasztalatom szerint nem szeret annyira pörögni, mint az 1,6TS és mintha a végáttétel is rövidebb lenne. Más a lökethossz.
admirális2010-08-26 21:28:05 // 111837
Már átbeszéltük:). Így vagyunk mi jóban. Én nem huzatom ki, ő nem hagy cserben:).
szasza(SW)2010-08-26 21:27:30 // 111836
Tőled se veszek autót:)))
szasza(SW)2010-08-26 21:25:35 // 111835
2.0 ts-el kettőbe 100-at én is mentem,de volt aki 105-is kipréselt,de az már gyilkosság!:)))
Mike.2010-08-26 21:24:33 // 111834
Az 1,6 TS nek valahol ott van a határ. A 201 méteres gyorsulásnál a célvonalig elmegy kettesben de pont ahogy áthaladok a célnál kellene váltani. Ott a sebesség 100-105 km/h
Piritu - 1.000.0002010-08-26 21:21:58 // 111833
talán ezt "vele" kellene megbeszélni egy nyugodt estén a garázsban :-)))
admirális2010-08-26 21:07:01 // 111832
Gondolom azért nem ártalmas az érzéken lelkének ha nem keresem a határait:)
Piritu - 1.000.0002010-08-26 21:03:28 // 111831
ha jól emlékszem hivatalosan a max teljesítmányhez taretozó sebesség kettesben a 96 km/ó. A hiányzó négyet még simán megfutja.
Tapasztalatom alapján néha "kívánja" is a kihuzatást :-))
admirális2010-08-26 21:00:13 // 111830
Hú az nagyon komolyan hangzik:). Én még soha nem próbáltam leszabályzásig pörgetni szegényt de hálás is érte:).
Piritu - 1.000.0002010-08-26 20:52:18 // 111829
TS-nél megvan kettesben is :-)
admirális2010-08-26 20:43:14 // 111828
Annak is meg lehet a maga varázsa. Jó lehet, kipróbálnám, de én már lassabban haladva is tudom élvezni a vezetést. Ízlelgetem az út visszajelzését, a súlypont változást, a gumik surrogását.
GTPeti2010-08-26 20:19:41 // 111827
Ma mesélte, hogy 270-nel menni elég furcsa dolog... (Természetesen szoktak az Alfa miatt cukkolni...)
admirális2010-08-26 20:09:34 // 111826
Hú az menő. :)
GTPeti2010-08-26 20:04:23 // 111825
A barátom Skyline-jában 140-ig megy a kettes. öhö B)
admirális2010-08-26 19:57:14 // 111824
A 100 km/h- hoz 3-as ig fel kell váltani?
Antee2010-08-26 19:53:39 // 111823
Koszonom a valaszokat, majd igyekszem egy gyorsulasi tesztet csinalni! :)
Piritu - 1.000.0002010-08-26 19:42:40 // 111821
Szerintem egy 0-100-as gyorsulást megmérsz és a gyári adattal összehasomlítod. Ha jobb, csippelt :-)
Nekem az 1,6TS-nél több mint fél másodpercet javult az idő.
Zozo852010-08-26 17:47:12 // 111820
álltalában azt szemmel nem látod mert azt computerrel csinálják
Antee2010-08-26 17:07:40 // 111819
Bocsánat, hogy belerondítok a biciklizésbe, de lenne egy kérdésem. :)

Hogyan tudok meggyőződni arról, hogy chip tuningos-e a kocsi?
Igaz megy mint a rakéta, de szemmel is meg akarok győződni róla ha nem baj. :)
bendzso2010-08-26 06:57:37 // 111818
Köszi! Felvettük a kapcsolatot! :)
MarcoSimone2010-08-25 22:44:17 // 111817
Ennyi pénzért a mosogatás is kevés. Már ha érted hogy mondom.
MarcoSimone2010-08-25 22:42:34 // 111816
Illik, nem illik, egy F40-est azért nem rúgnék ki az ágyamból :)
MarcoSimone2010-08-25 22:40:38 // 111815
A sícuccok talán még durvábbak, egy felső kategóriás bolti "verseny"léc felkúszhat 800 euro környékére is, annyiért már egész jó bringákat is lehet venni, pedig egy sílécben szerintem azért kevésbé komplex, mint egy bicikli. A Volant- meg Bogner-féle idióta dizájnerlécekről meg már ne is beszéljünk. 2000 euro, b*zmeg.
Dévid2010-08-25 22:34:40 // 111814
Nem szinte, hanem ténylegesen drágább. :D
Liquid2010-08-25 22:30:02 // 111813
Olimpiában lőttem ezt pár éve :) addig én se tudtam elképzelni :)
Piritu - 1.000.0002010-08-25 22:15:46 // 111812
Jó éjt mindenkinek!
Piritu - 1.000.0002010-08-25 22:03:16 // 111811
Rajtam ugyan nem nyerészkednek! Csepel lapul a garázsban :-))
GTPeti2010-08-25 21:58:48 // 111810
A bringagyártás a legjobb üzlet... Nézd csak meg mennyibe kerülnek a "jónak tartott" alkatrészek. Szinte drágább egy nyeszlett biciklis teló, mint egy jófajta autós lengéscsillapító.
Dévid2010-08-25 21:55:27 // 111809
Szívesen, ha megveszed nekem. :D
Dévid2010-08-25 21:54:46 // 111808
Tudom, néztem a bringákat is, inkább azok, mint a kocsik, jobban illenek hozzám.
Piritu - 1.000.0002010-08-25 21:54:08 // 111807
"A Cervélo gép akár érhet közel annyit, mint az autóm." ennyi pénzért ugye mosogatni is tud az a bringa? :-)
GTPeti2010-08-25 21:53:01 // 111806
Eltolta a fabiciklit? :)
Piritu - 1.000.0002010-08-25 21:52:07 // 111805
akkor már mehetnél is helyettem a bringával, minek strapáljam magam :-DD
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak