Bgabor2012-01-23 20:25:45 // 125692
Azért a facelift-es mennyivel szebb kidolgozású.Nem tudom megszokni a réginek a belsejét.
mreni2012-01-23 20:19:18 // 125691
így fejből most nem megy,de tuti szét lehet húzni kövesd végig a csövet
Lambi1562012-01-23 20:10:56 // 125690
Nema... A pumpából egy cső megy ki a tetején, meg egy kábelköteg megy bele. A betöltőnyílástól megy le a betöltőcsövön kívül még 3 vékony cső. Egy kék meg két fekete.
Szabeee2012-01-23 20:00:07 // 125689
hát az apró "kacatokkal" mindig nagyobb a szívás, eddigi tapasztalataim alapján :)
szasza(SW)2012-01-23 19:56:17 // 125688
Olyasmi.Le lehet mosni és színes tapétával átszínezni vagy akkor jöhet a színes égő.A tekerőkbe viszont a műanyag betét színes az már nehezebb ügy.
Szabeee2012-01-23 19:52:40 // 125687
akkor zöld fólia van a hátlapok másik oldalán? azt kellene változtatni?
szasza(SW)2012-01-23 19:51:41 // 125686
Kéne nekik:)
szasza(SW)2012-01-23 19:50:41 // 125685
Az izzók színtelenek!Nem azt kell változtatni:)
Szabeee2012-01-23 19:49:42 // 125684
+ ablakvezérlők világítása, visszapillantó tükör állító gombjai :) vagy az nem is világít? most jut eszembe, hogy sosem néztem meg :))))
szasza(SW)2012-01-23 19:49:14 // 125683
Nem jó neked az a piros így nem egyedi.Találj csak ki valami újat:)Lila?:)
Szabeee2012-01-23 19:47:07 // 125682
én kékre változtatnám a zöld izzókat... csak nem tudom milyen izzó kell hozzá... jelenleg időm van rá :)
mreni2012-01-23 19:44:18 // 125681
lehet én vagyok már összekavarodva,de milyen 3 csőről beszélsz? :D
az az AC-ra megy nem?
Nem a betöltőnyilástól indul.
az az AC-ra megy nem?
Nem a betöltőnyilástól indul.
ystuc2012-01-23 19:42:54 // 125680
Így van. Viszont nekem piros fény van, úgyhogy eszemben sincs hozzányúlni, így a legjobb. :-)
Lambi1562012-01-23 19:36:53 // 125679
Hát ott a gond. Van a betöltőcső+ 3másik. A betöltőcső bilincsnél szétszedhető de a 3 vékony az nem. Azt lehet esetleg, hogy a kasztni mögül kiszedem a komplett betöltőnyílást és csövestől átbújtatom a hátsó híd felett (ha átfér). Ez az elmélet, de jobb lenne ha szét lehetne húzni a vékony csöveket is..
szasza(SW)2012-01-23 19:32:11 // 125678
+ a kapcsolok fénye+ a klímavezérlő,hogy akkor már minden egyszínű fényben legyen.Nem kis meló:)
mreni2012-01-23 19:29:39 // 125677
ha a pumpát kivettek oldanod kellett a csöveket is ergo le tudod venni a tankot... :)
amit oldani kell még az a betöltő cső.
amit oldani kell még az a betöltő cső.
Rolcho2012-01-23 19:29:07 // 125676
Kérdés, hogy a fehért mennyiért lehetne továbbadni. Na meg persze az sem mindegy milyen ikonok vannak az órákon, mert abból is létezik néhány különböző kiosztás.
Lambi1562012-01-23 19:27:10 // 125675
Értem, amit mondani akarsz, de nem a benzinpumpát akarom kiszedni, azon túl vagyok már. (amúgy ott szivárgott a benzin a csatlakozónál a tetején..) Komplett a tankot szeretném lemerni. Utána a kipuffrendszert, hővédő lemezeket stb. Aztán kap egy alvázvédelmet +normálisan át lesz mosva a tank és az üzemanyagrendszer.
szasza(SW)2012-01-23 19:26:19 // 125674
Nem mindegy,hogy a fekete számlap vagy piros világítás tetszik.46-ba sokan utálták a fekete számlapot és cserélték.Én is!Most úgy vagyok jó ez a fehér vagy ezüst vagy mi.A zöld fény meg nyugtat:)))
zalan2012-01-23 19:25:40 // 125673
igen -igen de 25ért???
Rolcho2012-01-23 19:22:20 // 125672
zalan2012-01-23 19:14:45 // 125671
hát tárgytalan lett 25K-ra tartotta a tulaj OMG ?! .i.
nem csak tetszene feketében :) de csak egy ötlet volt ahogy jött el is szállt :)
nem csak tetszene feketében :) de csak egy ötlet volt ahogy jött el is szállt :)
Roll19832012-01-23 19:09:16 // 125670
Mi lesz ez anti-facelift? :)
mreni2012-01-23 19:08:42 // 125669
igen,bár én nem tenném,izlés kérdése
zalan2012-01-23 19:01:58 // 125668
GTPeti2012-01-23 18:48:20 // 125667
Milyen igaz!!
...vagy maga az önindító! :)
...vagy maga az önindító! :)
fony722012-01-23 18:47:44 // 125666
Ma végre megjött az eLEARN CD-m! :-) Jól jön majd szerelések alkalmával. Ebay-en szerváltam.
mreni2012-01-23 18:46:29 // 125665
behúzótekercs vagy kontakthiba az önindítón
GTPeti2012-01-23 18:37:11 // 125664
Ha az önindítót sem tekeri, akkor NEM főtengely jeladó, hanem kontakthiba, vagy kormánykapcsoló.
Az önindítót tök primitív módon indítózáskor akkufeszültségre kapcsolod a kormánykapcsolón keresztül.
Volt már olyan, hogy elégett a kkapcsoló csatlakozója, tehát ennek ellenőrzésével kéne kezdeni.
Az önindítót tök primitív módon indítózáskor akkufeszültségre kapcsolod a kormánykapcsolón keresztül.
Volt már olyan, hogy elégett a kkapcsoló csatlakozója, tehát ennek ellenőrzésével kéne kezdeni.
GTPeti2012-01-23 18:23:54 // 125663
Nem inkább felülről kéne?? Értsd: az ülés vagy a csomagtartókárpit alatt van a szerelőnyílás. Csak tipp.
SzervízCD-vel nem lenne amúgy egyszerűbb?
SzervízCD-vel nem lenne amúgy egyszerűbb?
Lambi1562012-01-23 17:52:08 // 125662
Sziasztok! Segítség kellene. Lebontottam a jobb hátsó kerékívben a burkolatot, de semmi szétcsatlakoztatási lehetőséget nem látok a csöveken, amik a tankhoz mennek. A cél az lenne, hogy leszedjem az üzemanyagtartályt, de amíg rajta vannak a csövek nem nagyon megy. Megköszönném, ha valaki leírná a leszedés menetét!
Vinnie2012-01-23 17:11:51 // 125661
Ha jól emlékszem, akkor főtengely jeladó lesz a gond.
Abarai2012-01-23 17:04:33 // 125660
A változatosság kedvéért segítséget vagy tippeket kérek. Mitől van az, hogy néha nem akar indítózni a technika? Ráadom a gyújtást, kialszik az immo visszajelzője, továbbfordítom a kulcsot, és nem történik semmi. Meg se tekeri az önindítót. egy-két próbálkozás után viszont pöcc-röff. Ráadásul nem is tudom mihez kötni a jelenséget. Néha hetekig nem történik ilyen, máskor egy nap akár többször is. Csinálta már 2 nap vagy éppen fél óra állás után is. Eddig nem is tulajdonítottam neki nagyobb jelentőséget, mert sose kellett két próbánál több, de tegnap este percekig kínlódtam vele. Aztán gurultam egy kicsit, és 20 perccel később megint simán indult, ma reggel szintén.
joe1562012-01-23 16:59:48 // 125659
Az már itt megtörtént mert elősször mindent elfelejtett ha le vettem a gyujtást . Miután megcseréltem a piros és a narancs szinű vezetéket a memória megmaradt (rádió valamint hang és egyéb beállítások ) . Csakhogy van benne egy u.n . system clock ami lenulláz ha kikapcsolom . Vagy ennek így is kell működni ? Na mindegy de a kormány gombokkal mi a helyzet ? A másik fejegységgel működnek .
zalan2012-01-23 16:50:43 // 125658
hát gondolom,h felejt az az h nem kap folytonos áramot a memória, nekem nem gyári van de két vezetéket fel kellett cserélni és úgy betenni
joe1562012-01-23 16:36:38 // 125657
Sziasztok !
Segítsetek !
Kicseréltem az autóban a fejegységet a gyári navis 156-os fejegységre . Mindent összedugtam és láss csodát nem működik a kormányról a vezérlés és ha beállítom az időt a memóriába elfelejti az első gyujtáslevételkor vagy kikapcsoláskor . Mi van ilyenkor ? Örülnék ha tudna valaki akinek ilyen egység van benne egy fényképet küldeni arról hogy hogy helyezkednek el a vezetékek szín szerint a csatlakozóban . A fejegység tetején van kapcsolási rajz csak a jelzések nem nagyon egyeznek meg azzal ami az eredeti fejegységen van . Nem tudom , lehet át kellene helyezni a vezetékeket a csatiban ?
Na mindegy , ha tud valaki segítsen !
Segítsetek !
Kicseréltem az autóban a fejegységet a gyári navis 156-os fejegységre . Mindent összedugtam és láss csodát nem működik a kormányról a vezérlés és ha beállítom az időt a memóriába elfelejti az első gyujtáslevételkor vagy kikapcsoláskor . Mi van ilyenkor ? Örülnék ha tudna valaki akinek ilyen egység van benne egy fényképet küldeni arról hogy hogy helyezkednek el a vezetékek szín szerint a csatlakozóban . A fejegység tetején van kapcsolási rajz csak a jelzések nem nagyon egyeznek meg azzal ami az eredeti fejegységen van . Nem tudom , lehet át kellene helyezni a vezetékeket a csatiban ?
Na mindegy , ha tud valaki segítsen !
GTPeti2012-01-23 09:50:11 // 125656
OK, de arra vigyázz, hogy NE szikráztasd a sarut, pólust! Mert azt nem szeretik az elektronikák.
Szabeee2012-01-23 09:42:29 // 125655
így leírva egész kivitelezhetőnek tűnik ez a módszer.... valamikor kipróbálom
GTPeti2012-01-23 09:33:30 // 125654
Van még egy olyan változat is, hogy úgy veszed le az akkusarut, hogy közben már odanyomod az akkupólushoz az egyik mérőkábelt, a másikat meg a saruhoz szorítod (rögzíted, krokodilcsipesszel). Ha ügyes vagy, akkor az "alvó elektronikák" semmit sem vesznek észre az akcióból, te pedig szépen 1A-es méréshatárban viszonylag pontosan látod, a nyugalmi áramot. Teljesen nyugodt szívvel azonban nem ajánlom ezt a módszert, mert nehezebb kivitelezni.
GTPeti2012-01-23 09:30:54 // 125653
Elvileg igen, gyakorlatilag ez nem annyiból áll, mint a feszültséget lemérni...
Az az aprócska buktatója az egésznek, hogy az olcsóbb multiméterek felbontása a 10 Amperes méréshatárban nagyon durva. Márpedig, ha leveszed az akkusarut (156-nál praktikusan a negatívot) és az akkupólus és a kábel közé kötöd a műszert, akkor rövid ideig viszonylag nagy áram folyik, elvégre az egyes elektronikák inicializálják magukat. Emiatt az áramerősség miatt, csak 10 amperes méréshatárban tudod ezt megtenni, a kisebbe dugva a kábelt jó eséllyel kiolvadna a multiméter biztosítéka.
Úgy lehet ezt az utóbbit kitrükközni, hogy rövidre zárod a multiméter két banándugóját, ahova a kábeleket dugtad és csak egy fél perc múlva veszed ki az áthidalást. Ezáltal megvédted a belső biztit és csak akkor mérsz, amikor már jó eséllyel tényleg csak a nyugalmi áram folyik.
Na ezért írtam, hogy elvileg lehet, de az egész nem annyira triviális.
Az az aprócska buktatója az egésznek, hogy az olcsóbb multiméterek felbontása a 10 Amperes méréshatárban nagyon durva. Márpedig, ha leveszed az akkusarut (156-nál praktikusan a negatívot) és az akkupólus és a kábel közé kötöd a műszert, akkor rövid ideig viszonylag nagy áram folyik, elvégre az egyes elektronikák inicializálják magukat. Emiatt az áramerősség miatt, csak 10 amperes méréshatárban tudod ezt megtenni, a kisebbe dugva a kábelt jó eséllyel kiolvadna a multiméter biztosítéka.
Úgy lehet ezt az utóbbit kitrükközni, hogy rövidre zárod a multiméter két banándugóját, ahova a kábeleket dugtad és csak egy fél perc múlva veszed ki az áthidalást. Ezáltal megvédted a belső biztit és csak akkor mérsz, amikor már jó eséllyel tényleg csak a nyugalmi áram folyik.
Na ezért írtam, hogy elvileg lehet, de az egész nem annyira triviális.
Imyx2012-01-23 08:51:11 // 125652
Szinte biztos, hogy igen.
De megfogják ezt még írni pontosabban neked.
De megfogják ezt még írni pontosabban neked.
atika2012-01-23 08:00:20 // 125651
Üdv Emberek!
Kérdésem a 156 szakértőihez: Sportcsomagos SW-be beépíthető-e a sedan sportcsomagos rugója? esetleg lengéscsillapítója?
Kérdésem a 156 szakértőihez: Sportcsomagos SW-be beépíthető-e a sedan sportcsomagos rugója? esetleg lengéscsillapítója?
ystuc2012-01-23 07:07:44 // 125650
Ha van hozzá mérőműszered, akkor megtudod mérni magadnak is.
Szabeee2012-01-22 22:23:33 // 125649
én nem tudom itthon lemérni ezt a nyugalmi áramfelvétel dolgot?
Piritu - 1.000.0002012-01-22 22:03:34 // 125648
Ezzel úgy vagyok, hogy mindig vándorol. Alapban a pihenő Spideren van. Ha az asszony kocsija pár napra leáll megy arra. Havonta még pár napot van a fűnyírótrakesz aksiján is.
Dévid2012-01-22 21:53:15 // 125647
Ez jó márkájú töltő, nekem egy nagydarab BOSCH van, az mondjuk regenerációra nem alkalmas, de relatíve gyorsan tölt. Hála az égnek nagyon ritkán van rá szükségem.
Piritu - 1.000.0002012-01-22 21:51:11 // 125646
Ez a fajta a szulfátosodást tudja visszafordítani. Léteznek más gyártótól is de azokhoz általában ki kell szerelni az akkut. Ennél nem. Tettem a végére egy szivargyújtó csatit és ezzel tartom szinten a Spider akkuját.
Szabeee2012-01-22 21:48:44 // 125645
állítólag Lacci33 cartársnak van olyan töltője, ami a "halott" akkumulátorból is képes használhatót csinálni, állítólag már csinált is.... nos már nálunk is van 3 akksi
Piritu - 1.000.0002012-01-22 21:42:58 // 125644
Ha vételen töröd a fejed, akkor ilyet javasolnék. Nekem is ilyen van. Már három akkut megmentett a kidobástól.
Szabeee2012-01-22 21:37:35 // 125643
eddig nem kerestem még soha, de a most találtam egész jó töltőket 15A töltőárammal :) asszem beruházok majd rá