Fórum >> Típusok >> 156

Lacci2012-01-18 19:17:25 // 125542
Hali CARtársak!

Kéne egy kis help!
Komplett motor keresnék, lehetőleg 2.0 JTS-t!
Vagy, esetleg keveset futott 2.0 TS-t

Köszi mindenkinek!

Ja, ajánlatokkal bombázzátok a falam plíz! :)
mreni2012-01-18 19:03:13 // 125541
megoldódott,kap egy fix 30/30-as ültető szettet(rugó/gátló)
mreni2012-01-18 17:26:38 // 125540
Srácok!

nincs valakinek elfekvőben egy szolid ültetőszett? :))

Szétborítottam a 156 első futóművét és egy karika le volt törve a rugóból.....
Imyx2012-01-17 19:29:05 // 125538
Nem tudom mióta, de gyárt. 30 e ft körül van, mint a TRW.
Köszi!
Erhard 242 (Pure Energy)2012-01-17 18:03:22 // 125537
TRW a gyárija...
Zsolt852012-01-17 17:48:20 // 125536
Ez teljesen korrekt. Aki ennyit használja, ezekkel számolhat. A motor tényleg nagyon bevált darab, a többi meg kopik és kész, meg egyszer minden elromlik :) A km pedig ehhez reális.
Ferke2012-01-17 16:18:10 // 125535
Alsóból nagyjából jó a trw szerintem. Az alsó lengőkar nem annyira gyenge pont, mint a felső. Marellivel nincs is tapasztalatom...mióta gyárt egyáltalán lengőkart??
Imyx2012-01-17 16:10:28 // 125534
Melyik első, alsó lengőkar jobb, Marelli, vagy TRW? :). Thanks.
zalan2012-01-17 15:54:00 // 125533
:DDDD
Ferke2012-01-17 15:50:19 // 125532
(na, inkább oda is írtam a végére, biztos, ami biztos:) )
Ferke2012-01-17 15:48:47 // 125531
Állj, félreértések elkerülése végett: én ezt a listát nem negatív listának szántam, ne vicceljünk már, a szomszéd a 2008-as passzatra fél év alatt rálocsolt ennyit, mint amit én itt felsoroltam:)
Ez egy röhejes lista, röhejes végösszeggel:))
Írhattam volna a végére akár azt a leszűrhető tanulságot, miszerint a 156 jtd egy igazi szervizigénytelen autó:))
Roll19832012-01-17 14:07:35 // 125530
Én is számolom, de nem jó dolog, mert undorító számok jönnek ki. :D
zalan2012-01-17 13:53:58 // 125529
de basszus ezt nem szabad, most ez olyan h összeszámolod eddig mennyit tankoltál kb vagy mennyi ment el piára mennyit buliztál el vagy sorolhatnám :D:D:D
Ferke2012-01-17 13:36:56 // 125528
Hátha érdekel valakit...
Kíváncsiságból (és a korábbi blogokból) összeszedtem, és egy kis összefoglaló képében összeírtam (tényleg csak skicc jelleggel), hogy 6 év alatt hozzávetőlegesen mennyi beavatkozást igényel egy - az azelőtti 100e km alatt átlagos odafigyeléssel szervizelt - 156 jtd.
Egy AR156 jtd 6 éve
zalan2012-01-17 12:45:01 // 125527
én csak a 156ra gondoltam h 147-tel mivan azt nem tudom!
Ferke2012-01-17 11:30:22 // 125526
Most jobban belegondolva: biztos, hogy nem stimmel csak úgy simán, szerintem más a kormányoszlop konzol kialakítása.
De felrakható, ahogy a 117909.hsz is bizonyítja:)
Ferke2012-01-17 11:21:10 // 125525
Eleve a 147 és a 156 kormány rudazat felső része más:) A 147-esé egy bemarással 'ütközős', a 156-osé kúpos. Fészliften belül is tehát van eltérés.
Ez azt jelenti, hogy ha a 147-esét 156-ra rakod, akkor "túl fog menni", beér a kormány mögötti műanyagba. Ez orvosolható úgy, hogy nem túl elegánsan levágunk a 147 kormányának az aljából, tehát a gumi részből kb fél centit...de ezt elég szépen kell megcsinálni, hogy ne látszódjon.
A nem fészliftre fészliftes kormány esetével nincs tapasztalatom, biztos, hogy felmegy, de lehet, hogy ott is van egy kis korrigálni való.
Gonosztevő2012-01-16 22:06:39 // 125524
Igazad van,akkor biztos stimmel!
zalan2012-01-16 22:05:07 // 125523
a fél faceliftben már az van ha nem tévedek
Gonosztevő2012-01-16 21:45:43 // 125522
Sziasztok!
Sima 156osba stimmel a faceliftes 147/156 kormány?
zalan2012-01-16 21:38:41 // 125521
nahát köszönöm szépen, bár csak holnap fog kiderülni jó-e a méret::)
GTPeti2012-01-16 21:27:21 // 125520
Csak halkan említeném meg, hogy gyári pajzsból/emblémából is kétféle van. Az enyém egy vékony lemezből sajtolt darab, nem egy "vastag" műanyag, mint általában. (A vastagságánál fogva e helyére nem is passzol a műanyag. Vagyis előtte át kell alakítani az embléma mögötti részt.)
mreni2012-01-16 21:26:19 // 125519
"egy pár csavar"
Liquid2012-01-16 21:24:26 // 125518
az attól függ volt-e cserélve már, illetve sérülhet-e leszedéskor
A pajzsot ha leveszed egyszerűbben hozzáférsz (ez asszem 4 vagy 5 csavar 10-es kulcs kell hozzá)
a jel hátán van "2 tüske, ezeken 2 leszorító cucc" (hülyén hangzik, de nem tudom az egzakt nevét, ezen a képen létszik a helye
Ez még könnyen megy de általában kétoldalú ragasztóval is meg van tuningolva, azt pedig már nem egyszerű leszedni. Volt aki megfúrta középen és úgy feszítette fel, hogy maga a pajzs ne sérüljön meg
mreni2012-01-16 19:42:10 // 125517
hátul van egy csavar azt tekerd ki az biztos,a többit nem tudom,de nem egy nagy cucc,ne parázz :D
zalan2012-01-16 19:39:27 // 125516
elvileg 7,5 cm, de nincs itthon A vas szóval nem tom megnézni, de ráparáztam most :)
amúgy h kell leszedni?? melegiteni kell vagy le kell pattintani??
Ferke2012-01-16 13:36:43 // 125515
Ha nem jó, max tanulópénznek jó lesz:)
zalan2012-01-15 20:53:52 // 125514
mert most jutott eszembe h nem is tudom milyen méretet vettem vateran :D:D:D
GTPeti2012-01-15 20:48:20 // 125513
Az MK1-é 74-75 mm.
mreni2012-01-15 20:46:54 // 125512
75mm
zalan2012-01-15 20:45:20 // 125511
mekkora az átmérője az első emblémának?
GTPeti2012-01-15 20:02:02 // 125510
Bocs, a lenti szám csak akkor stimmel, ha csak a saját hsz-eimet mutatja.


Szóval itt a link (hála DockySD cartársnak)
GTPeti2012-01-15 20:00:24 // 125509
5425. hsz
Hermész 882012-01-15 19:48:48 // 125508
Jajjj nem találom. :-)
GTPeti2012-01-15 16:36:56 // 125507
Pár hete belinkeltem egy szervízCD-t, ami a 156-hoz való.
GTPeti2012-01-15 16:33:34 // 125506
72 v. 80 egyre megy. Itt inkább arról van szó, hogy ilyesmik legyenek, vagy egy mezei 55-ös. Én személy szerint nyugodtabban aszom, egy kis plusz tartalék tudatában. B)
Hermész 882012-01-15 16:29:34 // 125505
Hahó , az akksimnak semmi baja. Az ember aki hozta kintről kivette az akksit és melegre vitte. Utàna vissza tette de cseszte meghuzni a csavarokat. Vagy àtment a craft vagy nem . . . Most tuti lett.
Valamelyik görgőm a vezérlèsben viszont sírdogàl , mindegy ugyis cserélem az egészet :-) Jòl làtom 1 szij hajt mindent? Ki tud nekem robbantott àbràkat 2.4 JTD hez?
Köszi.
fony722012-01-15 12:00:34 // 125504
Na bakker, akkor még jó, hogy nem próbáltam meg közlekedni vele az utólag gyártott, chip nélküli pótkulccsal! Sajna csak egy gyári kulcsom van hozzá. Csak el ne vesszen!
A dobozt majd megnézem, ha kicsit jobb idő lesz.
ystuc2012-01-15 08:09:35 // 125503
Nálam sincs napi használatban az autó, de a 72-es akkuval is kibírt több, mint két hetet úgy, hogy álló helyzetben szívta az akkut valami, háromszor annyit fogyasztott, mint kellett volna. Szóval szerintem felesleges a 80-as, de ahogy gondoljátok... :-)
GTPeti2012-01-14 21:26:24 // 125501
A legagyobb "sztár" az Amorén amúgy a ZAP 80Ah-s, 700Ampert tudó akksija. Többek között Erhard boltjában is kapható. (Sokunknak van ilyen.)
Ferke2012-01-14 21:17:47 // 125500
Azért ha biztosra akarsz menni, felnyúlsz a műszerfal mögé a kormànyoszlop bal oldala vonalában, és a biztitábla felett ott az immodoboz. ha arra nincs rádugva mindkét stekker (vagy ha lehúzod és indul a vas) akkor nincs immo.:-)
Hermész 882012-01-14 21:01:28 // 125499
Ja, ezért is akarok nagyobbat bele.
GTPeti2012-01-14 20:57:39 // 125498
Viszont van aki a bőven eléggel nem éri be. :)

A páreFt különbséget megéri ám, hogy legyen egy kis plusz tartalék. (Főleg, ha vki csak hétvégenként járatja meg a vasat, mint pl. én.)
mreni2012-01-14 20:50:18 // 125497
öcskösnek 55ah-s van bent,bőven elég.

nekem 74ah-s van,de abba meg sok :D
zalan2012-01-14 20:39:02 // 125496
bár nekem csak 1.9 de ilyen van benne
GTPeti2012-01-14 20:38:51 // 125495
Szerintem a 80Ah az egy igen jó méret egy dízel 156-ba...
ystuc2012-01-14 20:35:04 // 125494
Felesleges.
Szabeee2012-01-14 20:34:17 // 125493
hali!

Szerintetek mennyire lenne költséges/nehéz a mutatók zöld háttérvilágítását kékre cserélni? esetleg ha vkinek tapasztalata van, mit kellene hozzá beszerezni?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak