Fórum >> Típusok >> 156

GTPeti2014-02-01 22:04:10 // 143741
Triscan 862020988, ugyanúgy 60 ojró, mint a másik fajta a 8V-hez. (Német gyártmány, a Motorad cég terméke, ami az egyik legnagyobb termosztátgyártó.)
GTPeti2014-02-01 22:00:48 // 143740
De te most benzines termókról beszélsz. A dízeleké drágább.

Bár, Hardy, szerintem az MJet-é is kb. annyiba kerül, mint a sima JTD-hez.

Aki 35 ezerért vesz termót, az meg is érdemli. B)
Hardy2014-02-01 21:58:53 // 143739
Ha beírod a hirdető rovat keresőjébe hogy rugó, illetve eibach akkor azonnal megtudod, hogy attila, JBond007, illetve Soprano a te embered.
Hardy2014-02-01 21:51:21 // 143738
De az M-jet-é a legdrágább. Az 1.6 os nekem is olcsóbb volt sokkal. Még nem cseréltem ki most kéne rávenni magam.
Jack2014-02-01 20:38:35 // 143737
A vernet nekem 8000 forintomba került, szóval van alternatíva a gyári 35000 forintoson kívül is. A facet egy szar volt,93 fokon nyitott. Előbb kapcsolt a ventillátor, mint hogy a termosztát nyitott volna. Mondjuk az is "csak" 8600 forintos tétel barátok közt;)!
Kn[.]xX2014-02-01 20:37:35 // 143736
Sziasztok! Valaki hirdetett ültető rugókat 156-oshoz nem rég, de egyelőre nem találom. Tudnátok segíteni ki lehetett? Illetve várok még ajánlatokat másoktól is:) -3 cm körüli érdekelne. És egy jobb első kilincs, ami kevésbé vagy egyáltalán nem karcos:) és működik, nem ragad be, stb.. FL előtti sedanhoz. köszi!
GTPeti2014-02-01 17:05:38 // 143735
1. Milyet tettél be?
2. A 16e kedvezménnyel értendő. (Illetve jobb helyen, vagy pl. webshop-ban vásárolva.)
Hardy2014-02-01 16:57:55 // 143734
Ja es nekem nem 16 hanem 26 ezer.
Hardy2014-02-01 16:57:19 // 143733
Nekem is tele van a .....om ezzel a termosztattal. Tavagy csereltem behr lett belerakva es haldoklik. Nem erdekelne ha 4000 ft korul lenne es egyszeruen lehetne cserelni mondjuk betetet de sajnos nem igy van. Ennyi penzert mukodhetne rendesen es tovabb. Most csereltem az egy Mercedes nyergesvontatonkba 5000 ft volt 10 perc alatt kicsereltem es 600000 km t kibirt. De az Ivecokba is ennyit elmegy, ezert nem ertem ezt az egeszet.
DobosHunor2014-02-01 13:24:02 // 143731
Köszii! Ezek milyen árban mozognak egyébként? :) Esetleg a szervóra tipp? :)
GTPeti2014-02-01 13:19:07 // 143730
Lassan jubilálunk. Ez lesz az ötvenezredik alkalom. :)

Az én ajánlásom thermo-ügyben
DobosHunor2014-02-01 13:14:17 // 143729
Sziasztok! Milyen fajta termosztátot érdemes venni? Esetleg valakinek eladó? Meg annyi még, hogy a szervóba milyen olajat vegyek? Kösziii!
GTPeti2014-02-01 12:44:11 // 143728
"helló nem biztos hogy rossz a ternosztát"
De. ;)
Alfa GT-Csaba2014-02-01 12:39:21 // 143727
Biztos hogy a termosztát rossz!Azért olyan veszett hideg nincs hogy a vized ne tudjon felmelegedni folyamatos használatnál 80 fok fölé!Az biztos hogy menet közben a hideg levegő jobban hűti a hűtőt ,de ha araszolsz akkor fel megy 90ig normális esetben
b.jani2014-02-01 12:26:50 // 143726
helló nem biztos hogy rossz a ternosztát csak hideg van és a motor vissza hül nagyon én is játtam így elöl le takartam és javult
Slampixxx2014-02-01 11:08:03 // 143725
Köszönöm a manualt.
Újabb kérdés: hőmérséklet mutatóm nem igazán hajlandó 50°C fölé menni. Sőt, igazából semennyire. Termosztát lehet rossz?
b.jani2014-01-31 12:56:30 // 143724
sziasztok kösz az infot a compjuteröl még lenne valami van egy szuzukim tudnátok e vevöt rá? nem sokért adom csak abol regizném az alfát kicsit kellemetlen a kérés tudom de ez van sajnos köszi
boli1112014-01-31 12:38:22 // 143723
Megnéztem mindkét oldalon a hővédő lemezt. Egyáltalán nem mozog, így nem ez volt a ludas. :(
Az számíthat valamit, hogy a jobb oldali tárcsát nehezebben tudom üresben forgatni?
gecsa2014-01-31 12:13:37 // 143722
eLearn néven fut az 56 szervízcdje, basic angol nem árt hozzá.. google a barátod, vagy itt a jobb oldali keresőben hozzászólásokban keresd a "szervízcd"-t.. minden benne van, ami csak kellhet..
Slampixxx2014-01-31 11:51:01 // 143721
1.8 benzineshez van valakinek digitális szerelési könyve?
Hardy2014-01-31 06:47:42 // 143720
Az is akkor ha ugy van beallitva.
Rizzo2014-01-30 20:40:06 // 143719
Csak a rádiód fog kódot kérni, ha a gyári van benne.
szasza(SW)2014-01-30 20:02:12 // 143718
Szia!
Nekem ugyan ez van tavaly óta.Az ablaktörlő motort már cseréltem változás nem lett.Még bajusz kapcsolót cserélek,ha lesz kedvem.Előbb rájössz a megoldásra mindenképp írd meg nekem!:)
Ricoe1562014-01-30 19:26:52 // 143717
Jah lehet,megtaláltam a blogot amiben le van írva. Olvasta a szerelő is mert elküldtem neki :) Csak a poén az, hogy amit rendelt szilentet nem jó hozzá az a sejtése. Tudtam én, hogy nem szabad Erhardot kihagyni a buliból:) Úgyhogy összerakatom,ennyi.

Amúgy érdekes a dologban még az, hogy tavaly volt szilentezve (blogomban olvasható) és állítólag az is volt cserélve,de a jelek azt mutatják hogy mégsem volt az szétszedve. Szóval laikusként érthetetlen számomra miért kopog megint, ha cserélve volt. Illetve nem volt, mint kiderült most :-/
gecsa2014-01-30 19:16:17 // 143716
válts szerelőt, mert lehet.. :D
redbull902014-01-30 19:11:10 // 143715
Nekem a régi 145- be így égett le a motor :/ gondolom az újakba már komolyabb elektronika van ha ellenállást érez lekapcsol vagy eldurran a bizti...
redbull902014-01-30 19:07:47 // 143714
Mér tiltana le? Abban a 2 perces művelettel semmilyen kárt nem csinálsz.
Van ecu reset így, de az 45 perc után következik be....
De utána sincsen nagy gond a kocsival ha úgy csinálunk mindent ahogy le van írva csak idő kell míg életre kel a lelke. :)
Ricoe1562014-01-30 19:03:44 // 143713
Közben rátaláltam a megoldásra: :)
Zselé2014-01-30 19:02:11 // 143712
Nem fog! ;)
Ricoe1562014-01-30 18:56:19 // 143711
Létezik az hogy a stabrúdon a szilentet nem lehet cserélni? Állítólag a kengyel ami tartja nem jön le. Most hívott a szerelőm. Nem akarok stabrúdat venni :(
b.jani2014-01-30 18:49:48 // 143710
sziasztok aksit kell cserélnem 156-ba kompjuter nem fog le tiltani?
Demecsab2014-01-30 13:49:45 // 143709
Helló!

Én is hasonlóképpen szívtam az alapjárati motorral. Nekem nagyon leejtette az alapjáratot alkalmanként, vagy le is állt az autó. Kitakarítottam jobb lett, de néha így is leállt. Néhány hónap után újra kiszedve a fém kallantyú nehezen akart mozogni így befújtam olaj spray-vel. Telenyomtam alig folyt ki vmi viszont így sokkal jobb lett. Ha csavarhúzóval piszkálom szépen mozog, visszaugrik a helyére.:) Ez pár napos dolog, de lényegesen stabilabb az alapjárat!
Ákos912014-01-30 12:00:28 // 143708
szia! en raktam, de csak a refibe. 4300 kelvin, feher szinu, semmi atalakitast nem igenyelt. sokkal jobb mint a halogen
gecsa2014-01-30 10:37:33 // 143707
nem feltétlenül ez lehet az oka, bár nem kétlem, hogy rásegített.. én is indítottam már el úgy, hogy le volt fagyva, de nem történt semmi extra, csak szimplán nem törölt.. kiolvadt, és minden ment a maga rendjén tovább..

nem vagyok elektronikai szakember, de én valami relére gondolnék, ami ezt szabályozza.. valahol a tűzfalnál szokott kattogni, amikor töröl... de nem emlékszem, hol..első körben ott keresgélnék, majd másodikban a kapcsolónál. mivel bizonyos helyzetekben töröl, így a motor tuti nem égett le, és a szerkezet sem hullott szét..

szervízcd megmondja, hogy mit, hol találsz..
Gegee2014-01-30 09:23:55 // 143706
Sziasztok!
156-os faceliftes alfa a következőket produkálja:

Az ablaktörlőre ráindítottam amikor le volt fagyva.
Tönkre ment benne valami.
Öt állása van a kapcsolónak.
- egyszeri kézi törlés (elindítom és egyet töröl oda- vissza)
- kikapcsolt állapot
- I. fokozat (szakaszos)
- II. fokozat (folyamatos)
- III. fokozat gyors (folyamatos)

Az a jelenség, hogy az egyszeri kézi törlésnél működik, de csak addig amíg húzom a kart. Ha elengedem megáll, akár a legfelső állásban is. ???????
A III. fokozat működik.
Az I. és II. nem.
Ablakmosásnál csak a vizet spricceli. Olyankor is kellene törölnie kettőt.

Kérdésem, hogy mi lehet a gond?
Külön biztosítéka lehet esetleg????? Giovanni gondolt rá, hogy a hülye paraszt egy mediterrán jellegű autónál elindítja az ablaktörlőt amikor le van fagyva, csak az a fokozat dögöljön meg és tudjon továbbhaladni a többi fokozat segítségével. - Remélem….
Vagy beégett (kiolvadt) a kapcsoló érintkezője.

Esetleg, ha valamelyikőtök tudna segíteni, lekötelezne!
Hardy2014-01-30 08:27:39 // 143705
Ha a fényszóród nem HCR hanem DCR ,DC vagy DR akkor hihető hogy xenonos ha a tobbi megvan hozza.
Hardy2014-01-30 08:20:41 // 143704
Ha oda tud folyni a víz akkor nem lehet 0 fok alatt :-)
Ricoe1562014-01-30 06:43:28 // 143703
Tapasztaltam. Van amikor jó mér,de van mikor megbolondul. Okát nem tudom. :(
boli1112014-01-30 01:17:53 // 143702
Ha jól tudom az én 156-osomban a jobb oldali visszapillantó alatt van a hőmérő. Egy kis pöcök áll ott ki.
Akos_2014-01-30 00:21:45 // 143701
Nekem is ezt csinálja mostanában, de csak olyankor ha van csapadék.
Nem tudom hol méri, de talán oda tud folyni az víz.
aranytl2014-01-29 22:08:59 // 143700
A külső hőmérséklet a napokban mínusz pár fok még nappal is, mégis a fedélzeti komp kijelzőn 0.0 van, alá sosem megy. Mitől lehet ez? Valaki tapasztalt már hasonlót?
Liquid2014-01-29 21:09:56 // 143699
ennyire azért nem sötét a dolog :)
Ha van fényszórómosó és gyűjtőlencsés lámpa akkor már nem feltűnő.
Ja és valami normál fényhez közeli színhőmérséklet kell akkor nem tűnik fel.
gecsa2014-01-29 19:51:21 // 143698
a rendőrök kedvence leszel.. forgalmit is elvehetik, nomeg rendszeres támogatója leszel az államkasszának.. és erre még pénzt is áldozol.. :D

ha olyanra alakítod át, ami szabályos, az meg nem 2 forint lesz...
Zotyy1562014-01-29 19:44:27 // 143697
Sziasztok,menet közbeni alapjárat problémám még mindig nem oldódott meg,az alapjárati motorban lévő kis fémlemezcske elég furán áll ,lehetséges,hogy ott van a gond?? Csak mert egy "normálisabb után gyártott alapjárati motor is 20 e ft és nem szívesen lőnék vele lyukat,mikor kipucoltuk csavarhúzóval "lökdöstük a fémlapocskát hogy "megmozduljon" ,mert a koromtól meg volt állva ( valószínű a 3 hengerezés miatt) de azóta menet közbeni alapjáratom ,nem akar rendesen működni,nem esik vissza 1000 re hanem van hogy 2000 en tartja majd egyszer csak,mint valami "dugulás,vissza esik,a fogyasztásom is jóval nagyobb ,de nem tudom hogy lehet e még valami más ami ezt okozhatja,a gép nem ír semmi rendellenességet!
Dante2014-01-29 19:38:33 // 143696
Ahhoz, hogy belerakd nem nagyon kell alakítani. Viszont illene azt legalább projektoros lámpába rakni (bár ettől még szabályos nem lesz!)
Ahhoz hogy szabályos legyen, viszont elég sokat kellene alakítani... megfelelő minősítésű lámpák, fényszórómosó és automata magasságállítás.

Családban van egy renault, melybe gyárilag projektoros lámpák vannak, és a sima halogén izzókkal elég gyatra fénye volt. Áldoztunk némi pénzt rá, hogy xenon kerüljön bele, de utólag azt mondom csak pénzkidobás volt. Hála a projektoroknak nem feltűnő annyira a xenon,de összességben nem lett jobb, sőt bizonyos körülmények között rosszabb is. Pl.: nedves úton a halogén jobb volt, mert sárgásabb fénye volt.
piciny772014-01-29 19:29:11 // 143695
Sziasztok.

Mostanábam rakott vki xenon szettet a kocsijába(156 1.9jtd)?
Ha igen milyet? Mennyivel lett jobb?
Kell vmit átalakitani a kocsin hozzá?

Válaszokat előre is köszönöm.
Abarai2014-01-29 11:21:42 // 143694
Amikor nekem csinált ilyet, a csomagtartóajtóba átvezetett kábelköteg volt a ludas. Az átvezetésnél el tud rongyolódni a szigetelése. Egy kis bogozgatás és szigszalag megoldotta.
Kispaksi2014-01-29 10:28:16 // 143693
Sziasztok! Most cseréltem ABS vezérlőt az autóban. Indítás után minden hibajel eltűnt és még a kilométerórám is elkezdett mérni. Az első pár méter után amint hozzáértem a fékpedálhoz begjelent a műszerfalon a sárga kis ABS felirat. Ki tudom iktatni házilag valahogy vagy vigyem szervízbe?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak