Fórum >> Típusok >> 156

Nemesis2005-11-05 19:59:27 // 1453
csocsi: múltkor szétkaptam és valóban találtam vizet az 1ik járatban. akkor ha már ott voltam kiszedtem az összes gyertyát, kaptak egy kis tisztítást meg dettó gyertyajáratná, azután egy ideig nem csinálta. lehet hogy újra bekerült oda a víz??? hogy tud az oda bekerülni?? azért jó hogy emlékeztetsz rá, lehet hogy ránézek megint!!! :))
csocsi2005-11-05 19:55:59 // 1452
Tényleg brutális a gép, csak mindig a pénz a legkevesebb :-((
csocsi2005-11-05 19:54:41 // 1451
Nézd meg valamelyik gyertyánál nincs-e víz, már többünknél volt hasonló probléma. Nálam az első henger gyertyáinál volt, ki lett tisztítva. Azóta nem jelentkezett a probléma és az alapjáratom is egyenletes lett. :-))
Trombozis2005-11-05 19:53:54 // 1450
Nem tudom. 1274-es hozzászólástól vannak ilyesmik. Remélem segítettem.
Trombozis2005-11-05 19:49:44 // 1449
Igen, meg ha már télleg ennél azt nézzük, hogy 17,5 liter az már sok Ezt nézegetem már mióta (2.5), de most nagyon üres a zsbem. :-)
Nemesis2005-11-05 19:48:32 // 1448
Tényleg, volt már valaki aki TS motorban cserélt gyertyakábelt??? Csak mert kigyorsításokkor néha háromhengerezik az egyhat. Gyertya ok, vezérlés stb. nemrég volt. Nincs ötletem. Valaki???
csocsi2005-11-05 19:47:29 // 1447
Nem tudom, azért 2000 felett már? De az igaz, hogy jobban harap :-))
Trombozis2005-11-05 19:46:08 // 1446
Néztem is csak azért nem tetszett, mert benzin/gázos volt.
Trombozis2005-11-05 19:45:39 // 1445
Persze, hogy arra. Soha nem gondolkodtam dízelbe. Van egy haver(van több is), de ő mondja mindig az autó az mindig benzinnel megy. Ne merjek dízelt venni.
csocsi2005-11-05 19:31:35 // 1444
Benzinesre gondoltál akkor is??? Onnatól már nem akad ellenfél :-))
Trombozis2005-11-05 19:29:48 // 1443
Igazad van. :-) Nagyobb motorral akartam venni benzinest. Csak elsiettem. De megvagyok elégedve, majd a következő minimum egy 2.5-es lesz.
csocsi2005-11-05 19:27:57 // 1442
Az utazás élménye kárpótol a tankolásért :-))) Amíg bírom anyagilag a "kutyát nem érdekli" a dolog :-DD
csocsi2005-11-05 19:26:38 // 1441
3 hónapja vettem a gépemet egy 2.0 Ts 156 Selespeedet: eddig az átlag 9,5 l / 100 km a legtöbb 11,2 a legkevesebb 8,4 volt
Trombozis2005-11-05 19:26:35 // 1440
De tök jó hogy ennyit eszik. Az a baj, ha olajkályhát vettem volna, akkor annyit mehettem volna amennyit akarok, mert az após söfőr és mint köztudott a nagy autóból lejön egy kis ízzitó anyag. De akkor soha nem lennék itthon. :-)))))))) Komolyan sokan mondják emiatt, hogy hülye vagyok. De nem akartam a nyakára járni mindig, mert sokat kocsikázok. De így sem keveset. Soha nem a fogyasztással foglalkozom. Az csak egy olyan mellék érdekesség. :-D
csocsi2005-11-05 19:23:33 // 1439
Igen, nem érdemes szuttyogni :-)) Persze azért vigyázni kell
Pietro2005-11-05 19:10:44 // 1438
Nekem 1,6 TS van: csak város: 8,6-9,0 l/100km (a 9,0 már légkondival, sportosan, ahogy kell) csak autópálya: 7,0-7,5 l/100km átlag 140-es tempóval vegyes: 8,0 l/100km körül szokott kijönni. már írtam valahol, de most témába vág: egyszer megcsináltam, hogy a Győr-Veszprém útvonalon csak 3000-es fordulatszám alatt mentem, akkor 6,2-re jött ki a fogyasztás, de azt hittem megőrülök. Aztán visszafelé toltam rendesen, akkor 7,1 lett. Hát a tököm fog lassan menni 100 km-ként 200Ft-ért... :-)))))
csocsi2005-11-05 18:57:37 // 1437
Így ahogy írod :-DD
Trombozis2005-11-05 18:57:12 // 1436
Nem hát. Direkt vettünk benzinest, hogy induláskor hallhassuk a dízel hangot. :-))))))
csocsi2005-11-05 18:54:43 // 1435
Nem is vagyunk elkeseredve :-))
Mambo_762005-11-05 18:51:47 // 1434
Nem akarom elkeseríteni a benzines kollégákat de 8.2L városban. Pedig nyomtam neki.
Olajkályha rulez!!!
:)
Nemesis2005-11-05 17:34:53 // 1433
És ezek vannak az AR.HUN-n: 1.6 Twin Spark: lökettérfogat 1598 cm3. Négyhengeres, soros. Teljesítmény 88 kW (120 LE) 6200/percnél, nyomaték 146 Nm 4200-nál. Fogyasztás: kombinált ciklusban 8.2 l/100 km, városban 11.4 l/100 km, országúton 6.4 l/100 km. 1.8 Twin Spark: lökettérfogat 1747 cm3. Négyhengeres, soros. Teljesítmény 103 kW (140 LE) 6500/percnél, nyomaték 163 Nm 3900-nál. Fogyasztás: kombinált ciklusban 8.5 l/100 km, városban 12.1 l/100 km, országúton 6.4 l/100 km. 2.0 JTS Selespeed: lökettérfogat 1970 cm3. Négyhengeres, soros. Teljesítmény 121 kW (165 LE) 6400/percnél, nyomaték 206 Nm 3250-nél. Fogyasztás: kombinált ciklusban 8.6 l/100 km, városban 12.2 l/100 km, országúton 6.6 l/100 km. 2.5 V6 24V / Q-system: lökettérfogat 2492 cm3. Hathengeres, 60° V. Teljesítmény 141 kW (192LE) 6300/percnél, nyomaték 218 Nm 5000-nél. Fogyasztás: kombinált ciklusban 11.8 l/100 km, városban 17.5 l/100 km, országúton 8.5 l/100 km.
Nemesis2005-11-05 17:30:19 // 1432
Mondjuk még hozzáteszem, hogy városban elég dinamikusan használtam így jött ki a 11-12. Viszont érekes amit olvasok, mert én is úgy tudtam, hogy a 2.0TS-ok városban 11magasságában esznek. Most erre varrjon valaki gombot! :)))
Attie2005-11-05 17:16:52 // 1431
1.6-hoz szerintem sok a 12 liter Bp-en. Nekem a 2.0 (igaz 155-ben, de ugyanaz a motor) eszik 11-12 között csak Bp-i használatban. Nyáron 12, télen inkább 11 liter. Jól van a lambda szondád?
csocsi2005-11-05 17:07:22 // 1430
De úgy látom véresen komolyan vettétek :-))))
csocsi2005-11-05 17:06:04 // 1429
KIcsit fel akartalak dobni, ennyit én is tudok a gépemről :-)))
Nemesis2005-11-05 17:04:20 // 1428
A 156 1.6TS-em városban átlag 11-et evett, vegyesben cca.9-et, országút passz..... Akkoriban zavart egy picit, mostanság visszasírom! :))))
Trombozis2005-11-05 16:58:49 // 1427
Enyém is az. :-)
ruszman2005-11-05 15:52:57 // 1426
Bizony nekem is hasonló 10L fölött, viszont ha kimegyek a városból valóban sokkal kevesebb.. kb7L. az enyém 1.6TS.
Trombozis2005-11-05 15:10:40 // 1425
10-12 városban. Mentem vel már nagyon sokat. De hosszabtávon, ahol természetesen ráállok egy nagyobb tempóra akkor meg 7-8. Ilyenkor általában nagyon kevés és ez nagyon meg is lepett. A kettő között nagy a különbség.
BF1562005-11-05 15:07:31 // 1424
Nekem 10-re jön ki szinte mindig. Ez autópálya+városi közlekedés. De szeptemberben csináltam 7,3-at csak autópályán.
Peti16V2005-11-05 14:59:40 // 1423
Feldobok egy új témát, ez pedig a FOGYASZTÁS! Tehát arra lennék kíváncsi, kinek mennyit eszik városban, átlagban, stb. Én 99%-ban büdipesten araszolok vele a dugóban, ezért csak városi fogyit tudok mondani: 12l/100km :((( Szerintem ez nagyon sok, ahhoz képest, ahogy (nem) megy. Bombázzatok sokkal kisebb számokkal, hadd őrüljek meg! :)
Trombozis2005-11-05 14:50:58 // 1422
Ki tudja? Amikor vizsgáztam mindig pampogott ezért az oktató. de mi a fasz csúsztassam mindegyik fokozatba a kumplungot és kanyarodásnál is kumplunggal guruljak. hülyeség. :-))))) Tegnap a szerelő mondta. De lehet azért, mert lefulladt vele. :-)))))) Biztos tudja, mert olaszautókat szerel. Inkább nehéz a lábam oszt az a baj. Lehet ezért is eszik sokat. :-)))))) Fater amikor mellettem ült elkezdett agyalni. "Ha indulásnál kevesebb gázt adok és nem huzatom ki akkor ennyit enne" ÓÓÓó mondom, hagggggyá' má' én tankolom. Ha az lett volna a lényeg, hogy keveset egyen akkor veszek mutyukit vagy korzát.
Peti16V2005-11-05 14:43:10 // 1421
Ezt csak Te tudhatod! :))
Trombozis2005-11-05 14:37:43 // 1420
Rángat. Vagyis nem rángat, hanem egy picit megugrik, amikor engedem fel. De lehet béna a lábam.
Trombozis2005-11-05 14:36:18 // 1419
Nem tudom miben segített, de nagyon szívesen. :-)))))
Peti16V2005-11-05 14:36:10 // 1418
Trombozis, ha lent fog a kuplungod de nem csúszik és nem is rángat, akkor nincs vele gond!
Trombozis2005-11-05 14:34:00 // 1417
Na ezt a magas labdát visszaadtad. (Vagy hogy szoktátok mondani?) :-)
Peti16V2005-11-05 14:32:39 // 1416
Gordon, nem úgy volt, hogy GTA???
Peti16V2005-11-05 14:31:00 // 1415
Trombozis és a többiek: köszönöm a termosztátos tapasztalatokat, asszem én is kicseréltetem, baj nem lehet belőle. :)
Peti16V2005-11-05 14:28:10 // 1414
Ezt elbaxtad, mert kuplung a Selespeed-ben is van! :)) Igaz pedál nincs hozzá, mert elektronikusan vezérelt hidraulika dolgozik a lábad helyett.
Mike.2005-11-05 10:59:32 // 1412
Tudod, a magas labdát le kell ütni. :-)))))))
csocsi2005-11-05 10:57:40 // 1411
Köszi :-))
Mike.2005-11-05 10:56:40 // 1410
Minden jó autóban van, csak a tiedből felejtették ki. Gondolták te ügyes vagy és megoldod a nélkül is. :-))))
Trombozis2005-11-05 10:47:42 // 1408
:-)))))))))))))))))) Erre már nem tudok mit mondani. :-))))))))))))))))) Mint lentebb írta vki már nem emlékszem a téma, hogy dízeles hanggal indul a gép. -> Neki mindig dízel hangja van az AR-ének.
csocsi2005-11-05 10:43:36 // 1407
Vazze neked van kuplungod???????? :-DD
Trombozis2005-11-05 10:42:11 // 1406
Na de jó. Nem is figyeltem, hogy neked V6-od van. Már én is pályázok a nagyobb motorra. De nem azért mert kevés csak lehetne több is. :-)
Trombozis2005-11-05 10:40:32 // 1405
Nekem az a baj, hogy lent fog. De én megszoktam :-))))
Don Gombóc2005-11-05 10:05:18 // 1404
Szinte minden fém, hogy úgy mondjam még odabaszni is lehet neki. Én 200 ezernél újítattam fel, de még jó volt, csak ha már kint volt a moci, ezt is lerendeztem mert iszonyat levenni a V6-ról.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak