Trombozis2005-10-26 18:49:29 // 1292
Sok szerencsét.
Én most a termosztáttal szívok.
ribipeti2005-10-26 18:47:46 // 1291
Azt figyeld, hogy nem azokon a napokon jön-e elő, amikor nem imádkozol?
Szerintem itt a gond, úgyhogy imádkozni, hisz tudod: "...szar mer' olasz..."
csocsi2005-10-26 17:20:03 // 1290
Remélhetőleg nem kell hallanom megint, bár kit udja :-)
GEORGE2005-10-26 17:01:20 // 1289
Okés haver, de a saját füleddel hallani az más.
csocsi2005-10-26 16:07:17 // 1288
Blacky tud róla mesélni :-))
csocsi2005-10-26 16:06:38 // 1287
Egyenlőre holnap megnézünk egy másik 156-t, hogy mikor kap jelet a vezérlésmódosító. Aztán jöhet a további vizsgálódás, de a kábeles dolgot is megnézzük :-))
GEORGE2005-10-26 15:58:42 // 1286
A hibakód kiolvasó szerint a vezérlésmodosító nem kap müködtető jelet.
De a hangjelenséget sajnos nem hallottam, pedig kiváncsi lettem volna milyen.
Trombozis2005-10-26 15:57:56 // 1285
Hülyeséget beszélek trafó. Vagy mittudomén.
Na jó megyek haza...
Trombozis2005-10-26 15:56:22 // 1284
Nekem is ez volt épp ez idegesített.
Néha ment néha nem. Pl reggel mindig ment. Munka után meg fulladozott.
10ekm-re cseréltettem gyertyát, ha az lett volna a baja. Felakasztottam volna magam. Meg aki azt mondta, hogy 100-at bír.
Meg, ha a gyertya fos akkor mást lehet érezni. Nyomod a gázt oszt néha megtorpan, mintha visszafele gyújtana. :-)
Biztos valami kábel, transzformátoros dolog.
GEORGE2005-10-26 15:54:36 // 1283
Holnapra lefotozom neked, amiről beszélek. Most melohelyen vagyok.
Ilyen van mindegyik 2000 TS 16v motoron.
csocsi2005-10-26 15:50:50 // 1282
Szóval nálam nem hiszem hogy a víz lenne a ludas :-))
a2005-10-26 15:50:35 // 1281
Rég borultam már bele 156 motorterébe... Nem rémlik.
csocsi2005-10-26 15:50:02 // 1280
Ez a jelenség nálam nem sokáig volt, pár száz méteren. Utána a talin gyorsultam, hazafel pedig meghajtottuk. Semmi gond nem volt tegnapig, akkor is padlógázzal leküzdöttem. Ma is meghajtottam semmi gond nem volt. Számomra egy kicsit misztikus a dolog :-))
a2005-10-26 15:49:38 // 1279
Ja igen... a TS motorok konstrukciós hibája, hogy a gyertya mellől nem tud kifolyni a víz, ha oda bekerült. Az is okozhat ilyet.
GEORGE2005-10-26 15:37:35 // 1278
De van hozá egy elektronikus egység inkább szelep is, ha a motorral szemben álsz akkor a moci mögött bal oldalon van az olajbetöltő nyilástól kb 10-15 cm-re egy hengeres egység tetején stekkerrel.
Trombozis2005-10-26 15:33:46 // 1277
csocsi
Nekem múlthéten volt ilyen problémám, szerintem lentebb írtam. De nem emlékszem. :-) Nekem ez volt: 3 henger 100-110-nél többet nem ment, pöfékelt, néha elindult, gyorsulni nem gyorsult és a trakrtorhang. Mindenki azt mondta, hogy érintkezés vagy a trafó. De csak az volt a baja, hogy ahol a kábelek vannak ott megállt a víz és az olaj.
Kérdezte a szerelő, hogy mostam-e motort, de nem csak slagból engedtem az ablakmosó bigyóba vizet, mert lusta voltam és siettem. Na emiatt szívtam és fizettem 20eFt-ot. (de ebbe benne van a középkonzol összes izzójának a cseréje+a munkadíj)
csocsi2005-10-26 15:30:15 // 1276
Köszi ennek utánajárok :-))
a2005-10-26 15:13:16 // 1275
A vezmód mecha cucc, olajnyomás működteti. Annak semmiféle elektronikus dolga nincs.
Ami gyanús: gyertyakábel. Azért traktorozott, és azért nem ment, mert csak 3 henger ment a 4-ből.
Alternatív hibalehetőség: egyik gyujtástrafó elhalálozása.
a2005-10-26 15:11:25 // 1274
Ok. Megbeszéltük!
Írj az itteni címemre, vagy hívj a voda négy öt három egy nyolc kilenc egy számon kérlek, és megdumáljuk a részleteket.
csocsi2005-10-26 15:06:31 // 1273
Hali!!
2.0 Ts Selespeed-ről van szó.
Akadt egy kis gondom a géppel. A kaposújlaki talira menvén 100-120 km/h tempónál egyszercsak traktor hangja lett és nem gyorsult. A mögöttem jövő Blacky is meghallotta ezt a rettenetes hangot. Aztán pár 100 m után megszünt. Majd kissebb távokon előjött, de ez hamarosan megszünt. Ott gyorsulta és hazafele ki lett kormolva. Aztán tegnap elkezdte megint de padlógáz után hamar feladta. Ma rá lettt dugva számítóg, ami 1263 kódot hozott amit nem tudtunk mi. Lépésenként végigmenve a tételeken kiderült hogy a vezérlésmódosítóra nem megy jel.
Kérdés alapjáraton kell-e kapjon jelet vagy sem??
Néztük a rajzot, amin a fehér vezeték a 24. lábra csatlakozik.
Igazából nem találtuk a hiba forrást.
A jelenség nem jelentkezett.
Ha valaki hasonlót tapasztalt, ossza meg velem.
köszi
Pietro2005-10-26 15:05:19 // 1272
én meg épp most keresek téligumit felnivel, úgyhogy asszem nekem kell!
a2005-10-26 14:54:33 // 1271
Bocs, hogy belepofázok, mert ebbe a topicba nem szoktam írni, de...
Úgy néz ki, hogy van 4 db 5*98 r15 lemezfelnim eladó. Biztosan jó 156-ra, azon volt eredetileg. Eddig én is télinek használtam (1 hónapot), de szert tettem 4 alufelnire, így ez felesleges.
Van hozzájuk dísztárcsa is, szám szerint 6 darab (2 eredeti, 4 olcsó).
Akit érdekel, kompletten viheti 15 pénzért.
Peti16V2005-10-26 09:35:37 // 1270
Poló!
Nézd át azokat a csavarokat, amelyek az alsó motorvédő burkolatot fogják fel. Ezeket a szervizelés során mindig megbontják és nem mindig "sikerül" rendesen meghúzni azokat. Nekem az egyik ilyen kiszakadt csavar nyikorgott!
Tom122005-10-26 09:00:28 // 1269
Nekem van 1x ePER, 1x pedig a "service manual", de most nézem, hogy a 2. CD 147-eshez való, ha hasznát tudod venni, elvihetem.
Poló2005-10-25 21:35:42 // 1267
Sziasztok. Valami nyikorog az első lökhárítóm környékén rossz úton. Megmozgattam a lököst alulról, akkor is lehetett hallani. Nem tudjátok, hogy mit lehetne vele csinálni?
Peti16V2005-10-25 12:05:56 // 1266
Szívesen! Sok sikert :)
Laca622005-10-25 12:03:27 // 1265
Üdv Peti !
Köszi az info-t és a tanácsot.
Peti16V2005-10-25 11:58:44 // 1264
Szia Laca!
Elvileg 7 liter (6,9).
A fagyállóval vigyázz! Az olcsó magyart felejtsd el, csak márkásat vegyél: pl. Selenia Paraflu, Agip Antifreeze, BASF Glysantin stb.
Laca622005-10-25 07:28:49 // 1263
Jó reggelt mindenkinek!
Tudja valaki,hány literes a 156 1.6-os motor hűtőrendszere?
Fagyállót akarok cserélni,ezért kellene tudnom.Köszi.
Tom122005-10-25 06:15:33 // 1262
Látom, nem csak én "nem tudok aludni"...:))) Melyik CD is kéne? Service manual?
Ronnie2005-10-24 12:23:47 // 1260
Sziasztok!
156-os kollégák! Ha valaki szintén megunta gyári fautánzatú, vagy egyébb színű műanyag középkonzolját, itt a lehetőség! :o)
Fekete jávorfából készült Konzolgarnitúrámtól (konzol+hamutartó+2db kmóra keret) újabb fejlesztési dilim miatt megválnék!
infó:csak a konzolt kb. 25eft.-ért csinálják eredeti fából!!!
a garnitúra ára: 18eft (esetleg gyárit beszámítok)
u.i. sajna a képek pocsékok, érdemes élőben megnézni!
156-os kollégák! Ha valaki szintén megunta gyári fautánzatú, vagy egyébb színű műanyag középkonzolját, itt a lehetőség! :o)
Fekete jávorfából készült Konzolgarnitúrámtól (konzol+hamutartó+2db kmóra keret) újabb fejlesztési dilim miatt megválnék!
infó:csak a konzolt kb. 25eft.-ért csinálják eredeti fából!!!
a garnitúra ára: 18eft (esetleg gyárit beszámítok)
u.i. sajna a képek pocsékok, érdemes élőben megnézni!
ribipeti2005-10-24 08:48:14 // 1259
laus!
Bandival nem szoktál találkozni? Mert vele talán elküldhetném a lemezt.
Vincus2005-10-23 19:05:19 // 1258
Tom122005-10-23 16:23:49 // 1257
van a hangja = van hangja
Tom122005-10-23 16:22:01 // 1256
Nálam a nyárinak is "van a hangja" elég gyakran...:-)) Az egyetlen dolog, amivel nem vagyok képes "spórolósan" bánni, azok a gumik - de mikor olyan jó "ezerrel" betépni egy kanyart...:))))) Lekopogom, de Alfával összesen kétszer állítottak meg a rendőrök, abból 1x az volt a bajuk, hogy a hátsó ülésen ülőknek nem volt bekapcsolva a biztonsági övük, aztrán "szemet hunytak", másodszor pedig nekem nem volt bekapcsolva, ráadásul nem is "világítottam", akkor is "csak úgy" elengedtek, elég volt nekik a látvány...:-)))) Én úgy vettem észre, hogy azért meg van a márka tekintélye.:) Ja, meg volt 2 - 3 eset, mikor idejük sem volt felemelni a "sütőlapátot", hogy megállítsanak...:)
Atek2005-10-23 15:54:15 // 1255
Most erre mit lehet mondani.Tipikus rendőr. Az ilyen rendőrök miatt születnek a rendőrviccek.
Trombozis2005-10-23 15:50:54 // 1254
Meg van hangja kanyarodás közben is :-)
Havernak volt egy ilyen miatt gondja a rend őreivel, hogy nyikorgott a gumija. Megállították és pampogtak neki, hogy miért megy gyorsan, mert lehetett hallani. hiába magyarázta, hogy még a téligumi van a gépen. (már nyár volt) :-D
Tom122005-10-23 15:17:35 // 1253
Én is olyat használtam, tavaly volt először "igazi" téli gumim, bizony van külömbség még száraz úton is - igaz, ott jobban kopik.:-)
Trombozis2005-10-23 14:53:55 // 1252
Én is arra várok, hogy cseréljem. Eddig úgy volt, hogy kibírja ezt a telet, de szerintem nem fogja. Inkább teszek télit, mint ezek a béna négy évszakos gummával csúszkáljak.
Tom122005-10-23 14:50:26 // 1251
Mostanában kb. 80 körül én is valami "dübörgést" hallok a hátsó futómű felől, nem hangos, de én mindig azt "szűröm ki". Igaz, a gumik már nagyon a végét járják, de nemsokára felkerülnek a téli gumik, meglátom, azokkal mi lesz a helyzet...
Trombozis2005-10-23 13:49:32 // 1250
:-D
Ez a szivargyújtó körül van nem?
Nekem van ott egy fehér műanyag. Annak nem kéne világítania.
Ma meg már világított a szivargyújtó körül is.
Van olyan, pl mint ma, hogy a magnónak a kijelzője nem mutat semmit. Pedig műkszik.
Zsolesz2005-10-22 21:09:44 // 1249
Javítva:
Én sem dohányzom de naná hogy zavar. Főleg hogy a telefon töltőjét oda szoktam bedugni.
Zsolesz2005-10-22 21:08:46 // 1248
Én sem dohányzom de naná hogy zavar. Főleg hohy a telefon zöltőjét oda szoktam bedugni.
Trombozis2005-10-22 19:56:00 // 1247
Remélem. Nem baj majd legközelebb, amikor megyek akkor szólok, hogy nem stimm a dolog. Az hétfő. :-))))
Trombozis2005-10-22 19:55:03 // 1246
Az már nekem sem világít. De működött. Mindegy úgyis leszoktam a cigiről. :-))) (de azért zavar)
Trombozis2005-10-22 19:54:15 // 1245
Találtam termosztátot tömítéssel 11.186 Ft-ért. Hétfőn ez is meglesz.
Pietro2005-10-22 19:18:12 // 1244
Lehet, hogy a földelése kontakthibás. Olyankor előfordul, hogy egy izzó halványabban világít. De ez csak egy ötlet.
Zsolesz2005-10-22 19:04:00 // 1243
Van. Nekem meg a szivargyújtó körül nem világít szét kell szednem. Remélem csak azt a 2db csavart kell kiszedni és ott hozzá lehet férni