Fórum >> Típusok >> 156

kékalfa 1562006-07-23 21:21:39 // 15542
Ha jóltudom a nevét,rizs-szem izzónak hivják,vissza van hajtva a két lába,és bele kell tolni a foglalatba.Ha még nem szedted szét elég macerás lesz,ki kell venni a hamutartót,az autórádiót,és a váltószoknyát is.
Pat2006-07-23 21:13:31 // 15541
A javítási útmutató megvan, de meg tudjátok mondani milyen izzó kell oda? Nem akarom először szétszedni és utána vadászni az izzót...
kékalfa 1562006-07-23 21:11:02 // 15540
Kiviritott a müszerfalad,ha jól emlékszem?Ha szeremcséd van egy akkumlátorsaru le-fel segit,ha nem,rákéne tenni a BOSCH uj müszerére.
Zsifi2006-07-23 21:07:25 // 15539
Jól tudod!
Zsifi2006-07-23 21:06:38 // 15538
Mit jelent a kicsi elektromos probléma? Javítható?
kékalfa 1562006-07-23 21:06:07 // 15537
Nekem csak egy van kivülröl legjobb tudomásom szerint,a jobb elejében.
FoToS2006-07-23 21:04:40 // 15536
Most némi elektromos problémám van,de nagyon jó lemgy a nagy ,eleg ellenére a kicsike.
Zsifi2006-07-23 21:04:06 // 15535
A Tiédben még nem ott van!
Pat2006-07-23 21:03:36 // 15534
Én nem az Octaviasoknál és a Meganosoknál tapasztaltam, hanem a kis "p_csköszörűk"-nél Pl: buzuki, thalia, matiz és a csicsázott agyon sufnitunizott trabikról nem is beszélve... De volt már A3 is aki nem bírt magával az érdi emelkedőnél bezzeg csak füstölni tudott (diesel). Mondjuk ott az enyém sem gyorsít 5-be, de azért teremtette a mindenható a váltót.....
kékalfa 1562006-07-23 21:02:54 // 15533
Valaki megmondhatná,hogy hol van a kesztyütartó alatt pollenszürö,mert ma szétkaptam mint majom a zsebórát,és semmit sem találtam.
Zsifi2006-07-23 21:00:06 // 15532
Nekem ismerős, mert már cseréltem. Sajna most is van 1 amit kellene. Engem zavar ha nem világít.
kékalfa 1562006-07-23 20:57:41 // 15531
Sziasztok!Én most cseréltem a klimavezérlöbe,meg a höfokméröbe,atomjaira kellett szedni mindent.
Zsifi2006-07-23 20:53:42 // 15530
Eléggé macerás a csere, az egész középkonzolt ki kell szedni, hogy hozzáférj.
Attiska2006-07-23 20:53:11 // 15529
Nem akartam én alázni, csak nem vágom, hogy miért jött utánam egyhuzamban, mert a 180-as sebességemet neki is be kellett hoznia valamilyen szinten, hogy utolérjen. Mindenesetre arra én is fel tudom baszni az agyam, hogy ha 1 centire vannak tőlem hátul (a Clio szerencsére normális volt, betartotta a követési távolságot). Én azt vettem észre, hogy az Octavia-sok és a Megane II tulajok nem tudják a követési távolság fogalmát, de nem akarok általánosítani. :)
Pat2006-07-23 20:50:14 // 15528
Jelentem elküldve!
Satti2006-07-23 20:49:55 // 15527
Jövő szombaton szegedi talira nem tudtok jönni?
tipoatti2006-07-23 20:46:57 // 15526
Szia! Persze, nem dráma, csak az ember szépérzékét baxxa. :)
Pat2006-07-23 20:46:48 // 15525
Ezaz, ezaz, ezaz!!!!!!!!!!!!!! alázni és alázni! Én azokat nem bírom, akik lakott területen a nyakamra állnak ugyanígy kb. 50-60-nál, na amikor jön a lakott terület vége tábla, vissza 2-be és 90-100 egy pillanat alatt, ezután 3 i tak dalse... MÁMORÍTÓÓÓÓÓÓÓÓÓ
tipoatti2006-07-23 20:45:58 // 15524
Jöhet! THX! :)
Pat2006-07-23 20:43:03 // 15523
Hasonló az én problémám is, csak nekem a hőfok-állító kapcsolónál és ezt kaptam a kollégáktól: Bocsi, doc. filében van, átküldöm e-mailban, ha úgy jó...
Satti2006-07-23 20:42:00 // 15522
Hali!Sztem elég macerás,nekemis ki van égve az első/tank/ már kb.2 hónapja,de egyenlőre még nem szántam rá magam a cserére,nappal látom,sötétben meg úgyis világít a kis lámpa,mielőtt kifogyna.
Attiska2006-07-23 20:39:07 // 15521
Pat, Én azért ennél mértéktartóbb vagyok, főleg ha velem van a család. Nekem annyi elég, hogy egy előzést pillanatok alatt tudok abszolválni, ha arra van szükésg. :) De az biztos, hogy nagggyyyon szépen szól a motor 3000 felett. Ma a pályán szépen ragadt rám egy Clio. Nem tudom, hogy mi volt vele a célja, de állandóan mögöttem jött. Mentem szépen 130-al, követett, majd jött az ominózus rugalmassági teszt 180-ra, ekkor eltünt a tükörből is, szépen visszaálltam 130-ra, nem sokkal később megint mögöttem volt. Lejöttem Kecskemétnél a pályáról, ő is jött utánam, majd az 5-ösön lehagyott...
tipoatti2006-07-23 20:38:09 // 15520
Tud az 2,0-t is... legalábbis az enyém :)
Pat2006-07-23 20:38:01 // 15519
Bakkeeeer, tudtam, hogy a benzin az igazi! Bocsi JTD-s kartársak, de nem tehetek róla, benzingőztől átitatott a kis eszikém :-)))) És pont ezért gyűjtök az "izmosításra"....
tipoatti2006-07-23 20:37:02 // 15518
Sziasztok! Horvátországi villámlátogatás problémamentesen abszolválva... :) Nagyjából végig ( főleg a horvát autópályán ) 160 tempomattal, klímával, a fogyijelző átlagosan 11,5-12 liter körül volt. 3 ember+pici angyalkám+csurig pakokkal. 1400 km. alatt megevett kb. 3 dl. olajat. Egy percig sem volt a vezetés fárasztó vele, ez nem sok más típussal van így! Viszont: kiégett az egyik izzó a középkonzli hármas óraegységben, konkrétan az órában. A csere macera? Val'szeg úgyis villamosságis fogja cserélni, de érdekelne.
Attiska2006-07-23 20:34:27 // 15517
Pat, Kb. 70-nél ötödikben 1500 körül forog a motor. A pillanatnyi fogyasztásmérő ekkor már produkált nekem 2,8 L/100 km értéket is.
Pat2006-07-23 20:32:57 // 15516
Á, ez hüle kérdés volt, pont egy Alfánál ilyenre figyelni.... Amikor, ha elkap a "gépszíj" én nem bírom megállni hogy leengedjem 4000 alá... :-))
Pat2006-07-23 20:30:35 // 15515
1500-ig lenne csak L=3?, most hogy mondod olvastam v-mit erről... És lehet mondjuk városban, 1000-1500 között tartani a fordulatot?
Attiska2006-07-23 20:29:03 // 15514
Pat, Igen, 3-4-5 tankolás után, mert így annyira nem szór az érték.
Pat2006-07-23 20:27:37 // 15513
Mikor "álmodozom" mindig megnézem a szinfonikusaidat, vagy legalábbis ilyeneket :-)))))))))))
Attiska2006-07-23 20:27:16 // 15512
Pat, Erre még nem tudok mit mondani, ki kell tapasztalnom. Mondjuk az tény, hogy 1500-ig játszik a szegénykeverékes üzemmód, de hogy ez hogy alakítja a fogyasztást, azt még nem tudom.
Pat2006-07-23 20:25:50 // 15511
Mennyi tankolásnál szoktál számolni átlagot? 3-4?
Pat2006-07-23 20:23:32 // 15510
A fogyasztásról azt hallottam, hogy a "normál" kétliterestől akkor eszik kevesebbet, ha 3000 alatt forog...
Attiska2006-07-23 20:21:52 // 15509
Ja, az kilométeróra a 15-ös gumikkal meglepően pontos. 130-nál a GPS 127-et mért.
Attiska2006-07-23 20:20:30 // 15508
Nem próbáltam. Mondjuk most erre annyira nem is volt alkalom, mert ezt nem akkor fogom megnézni, mikor az asszony, meg a kisfiam is velem van. :) Mindenesetre az nekem nagyon meggyőző, hogy három felnőttel, plusz egy gyerekkel, és némi cuccal a csomagtartóban elég gyorsan elárte a 180-at 130-ról padlógázzal, ötödikben. A fogyasztással is elégedett vagyok, a fedkomp szerint 130-ra belőtt tempomattal, és némi várossal, végig klímázva 9,7. Majd kiderül a következő tankolásnál, hogy ez mennyire reális.
Zsifi2006-07-23 20:19:01 // 15507
A Tiéd, hogy szuperál?
Pat2006-07-23 20:18:55 // 15506
Szaaaaaaaaasz! Rég voltam már........ :-))) Ilyen győzködésnek ellenálni...;-)
Zsifi2006-07-23 20:17:50 // 15505
Megértelek!
FoToS2006-07-23 20:16:59 // 15504
2.5 :) tapasztalat.
Pat2006-07-23 20:16:13 // 15503
Hát nem, de én most gyűjtök a gyúrásra. 2.5V6 V. 2.0JTS? nekem az előbbi lenne a befutó, bár ingatható vagyok....
Zsifi2006-07-23 20:14:15 // 15502
Nem vagyunk vele egy súlycsoportban.
Pat2006-07-23 20:11:34 // 15501
A "végét" próbáltad-e már, vagy legalább közelébe?
Attiska2006-07-23 19:56:24 // 15500
Ma volt alkalmam egy kis autópályás menetre. Nem nyomtam i a szemét, de az feltűnt, hogy ötödikben 130-ról marha gyorsan eléri a 180-at. :) A tempomat király, nagyon tetszik, szépen belőttem 130-ra, és úgy jöttem végig az M5-ön.
ribipeti2006-07-23 19:47:03 // 15499
Ja ez az a szinezőanyag, amiről én is hallottam. Még jó, hogy zöld, valami legalább nyugtat ha már lyukas a rendszer. :)
ribipeti2006-07-23 19:45:41 // 15498
Anno az ebayen lőttem a kábelt, a progit meg az internetről hozzá. Holnap este talán hazaér a laptop, és akkor rápillantok az 1.6 TS-re is.
kando.2006-07-22 23:01:06 // 15497
Jaaa :-) Mert ipari szinten a klíma csövezését végzik rézcsővel, és az ha oxidálódik (pl. víztől, párától) akkor zöldül (patinás lesz). Igaz, hogy klímarendszert autóban nem láttam még...
Zsolesz2006-07-22 22:51:06 // 15496
A zöld anyag az amit beletöltenek a rendszerbe és ahol kijön ott látszik és zöld lesz a cső. Legalábbis ilyesmit mondott nekem a klímás múltkor
kando.2006-07-22 22:47:52 // 15495
Ha zöld volt, akkor az rézcső, meg kell nézni, valamelyik forrasztás nem ereszt-e, vagy nyomáspróbának alávetni a rendszert. Egyébként sztem nem azáért ereszt, mert zöld, hanem a ,,zöldülése'' jelzi, ohgy valahol a ,,zöldesség'' környékén ereszt, folytonossági hiba van az anyagban, forrasztásban.
WenczMiki2006-07-22 22:42:45 // 15494
A kesztyűtartó alatt van az aktív szenes pollenszűrő, a szervízben ezt nem cserélték ki nekem, én nem tudtam arról, hogy itt is van szűrő. a szerelő sem tett javasletot ara, hogy azt is cserélni kellene. A kesztyűtartó alattit két darabból is össze lehet rakni. Én olyat vettem, amit a 147-be javasoltak, ez áll két részből (szar is volt oda behámozni...).
wwwSentinelwww2006-07-22 08:46:42 // 15493
Kiderült mi a hiba skacok, ma reggel megint tölttettem, 9 ért, aztán megnéztük az uv vel hol lehet az ersztés. A hűtő alatt van egy cső, szerintem alumínium, és az tiszta zöld volt. Úgyhogy ereszt a lelkem. MEg kéne majd csináltatni csak kijárom belőle a gázt mostmár :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak