Ronnie2006-07-28 17:11:35 // 15792
Na, már csak te hiányoztál! ;o))))
Poló2006-07-28 17:07:33 // 15791
Lefestetted őket feketére? :-D
Ronnie2006-07-28 16:59:42 // 15790
Jaaj, nem a fóliától, te! A lámpától, hogy olyan hatása lesz, mint a tuningzsigáé! Mintha lefújta vóna a Gazsi!
Blacky2006-07-28 16:27:30 // 15789
Meg sem foglak ismerni holnap, úgy megváltozott a verda:))
Trombozis2006-07-28 13:58:28 // 15787
Hát mindegy. A lényeg, hogy kész legyen. :-S
András bácsi2006-07-28 13:57:29 // 15786
Ezt pl. nem tudom. De nem gyakori, ezért nem olcsó.
Trombozis2006-07-28 13:53:22 // 15785
A fóliától féltél? Az enyémen se gyenge van. ;-)
Trombozis2006-07-28 13:51:58 // 15784
Nekem nagyon tetszik. :-))))
Ha meg lesz a gépen nálam is a lámpák cseréje lesz a következő projekt.
Ronnie2006-07-28 13:50:16 // 15783
attól féltem, hogy olyan lesz, mintha lefújtam volna fekete srayvel, de végülis nem lett gáz.
Trombozis2006-07-28 13:47:26 // 15782
Tetszik a fóliád. Szépet mutat így az összkép. Király.
Ronnie2006-07-28 13:43:44 // 15781
Trombozis2006-07-27 20:42:09 // 15780
Az egyik szerelő azt mondta, hogy már elég sokat csinált mármint főtengelyt köszörült Alfákba és eddig mindegyiket megcsinálták úgy hogy utána is lehet adni neki ahogy kell. Vagyis ezt mondta. Csak hát meg kell fizetni. :-/
Trombozis2006-07-27 20:39:29 // 15779
Jah, csak ennél egy nap sokat jelent. Oszt vegye be. :-S
Trombozis2006-07-27 20:38:25 // 15778
Szóval lényegtelen. Így is úgy is sz*pom a falloszt. Nem örülök neki. Lehet veszek egy trélert. :-))) Biztos ki fogom használni.
Trombozis2006-07-27 20:37:26 // 15777
Milyen áron van arrafele? Te mindig tudsz mindent. :-DDDD Itt már a számok tág intervallum között mozognak. :-P
Poló2006-07-27 16:57:02 // 15776
Gyorsulás, fogyasztás, hang. Ezek érdekelnek. DCS nem sok változást ígért.
András bácsi2006-07-27 16:56:11 // 15775
Ha veszel egy bontottat, akkor az értelmesebb bontósok úgy szedik ki a tengelyt, és rakják rá a csészéket, ahogy fűzve volt.
tipoatti2006-07-27 16:55:00 // 15774
Igen, úgy tűnik :))) Kérdezz majd nyugodtan! :)))
Poló2006-07-27 16:54:23 // 15773
Már kezdem érteni.
Poló2006-07-27 16:53:33 // 15772
Szia!
Ezek szerint neked előbb lesznek sportszűrővel tapasztalataid, mint nekem :-)
András bácsi2006-07-27 16:51:58 // 15771
Miért? Ha köszörülik, akkor az egy előre meghatározott, új túlméretes csapágyhoz történik. A fedelek össze vannak jelölve, de főleg azért, ha gépmunka nélkül szétszeded, akkor ugyanúgy rakd össze. Bár mondjuk mindenki mindent összejelöl egy motor szétszedésekor, ha tudja mit csinál.
tipoatti2006-07-27 16:51:25 // 15770
Hali!
Ma beraktam a Ducky cartárs által árult BMC sport betétszűrőt! Még tesztelgetem... :))))
Poló2006-07-27 16:39:49 // 15769
Úgy jön ide, hogy ha köszörülöd, akkor már nem fogod tudni, hogy melyik csapágy kell bele. Vagy igen? :-S
Én nem a túlméretesre gondoltam. Azon belül is van 3-4 féle. Különféle színekkel vannak jelölve, piros, sárga, kék és fekete. Alfánál nincs ilyen?
csocsi2006-07-27 16:39:46 // 15768
Nekem is köszörültet adtak, aztán a szaki aki a generált végezte, mondta, hogy ő ezt már nem rakja be. Aztán kicserélték egy alig futottra :)))
András bácsi2006-07-27 16:32:07 // 15767
Oké ezt értem, de hogy jön ide az ódi-motor? A TS-hez is van túlméretes csapágy, de akit ismerek és köszörültette a főtengelyt, annak szar lett. Ergo olyan lehet, mint a régi VM-dízelek főtengelye: vékony felületi edzés, ami ha köszörülik, törik.
csocsi2006-07-27 16:30:00 // 15766
Sz@r :(((((((((((((((((((((((((((((((((
Piri tegnap este azt ígérte ma a végére jár és hív, eddig semmi :((((((
Poló2006-07-27 16:24:50 // 15765
Nálunk a gyárban a szíjas motorokhoz 4 féle, a láncos motorokhoz 3 féle főtengely csapágy van. Méretben van eltérés köztük, de csak valami minimális, szemmel nem is látni. Az alsó csapágy a főtengelyre van írva, hogy melyik, a felső pedig a blokkra.
ribipeti2006-07-27 16:14:27 // 15764
És veled mi van? Mármint a kocsiddal! Nyilatkozz, mer' nagyon sunyítva hasalsz abban a susnyásban az új infóiddal. :))
ribipeti2006-07-27 16:12:49 // 15763
Na, akkor mostantól a légszűrőhöz hozzá se nyúlok. Kösz az infót. :))
ribipeti2006-07-27 16:11:34 // 15762
Na neked se könnyű az életed... Pedig a múltkor még tényleg máshogy állt a mutatvány ennél a szerelőnél. :(
András bácsi2006-07-27 10:41:20 // 15761
A köszörülés tényleg nem jó megoldás. Viszont csapágyastól is lehet venni jó főtengelyt.
csocsi2006-07-27 10:15:14 // 15760
A főtengelyről hallottam hasonlót már én is
Azért érdekes figura ez a szerelő
Hát vaze, remélem sikerül megoldani a problémádat
András bácsi2006-07-27 09:43:18 // 15758
Elvileg nem. De azért egy nagy teljesítményű motorban 20e-es olajcsere elég merész. Ennél csak a 40e-es légszűrőcsere-periódus jobb, mint gyári ajánlás.
Ferke2006-07-27 09:37:03 // 15757
Na igen, ezt én is sokalltam kicsit. Lehet, hogy hülyeség, de ahogy gyengül az olaj minősége, nem lehetséges, hogy egyre többet is eszik belőle?
András bácsi2006-07-27 09:32:51 // 15756
20e-et elmész egy olajjal? Szentségtörés.
Ferke2006-07-27 09:15:09 // 15755
Ronnie, ez egy sima vakuumcső, nem??Basszus, de hogy ezt egyik szervizes sem veszi észre azonnal, hihetetlen!!!
Karakot2006-07-27 01:31:27 // 15754
Ha 20 ezer alatt eszi meg a 4-et, az már egész tűrhető. Amikor ismerkedtem az autóddal annak idején, visszanyomoztam az előéletét, és sajnos már a kezdetek óta panaszkodott rá az első tulaja, hogy sok az olajfogyás. Beszéltem azzal a szervizessel, aki végigkísérte a kocsi előéletét, és azt mondta, hogy nem találták az okát. A második tulaj, akitől vettem volna szintén elismerte, hogy eszi az olajat rendesen, állítása szerint 2-3 ezer km alatt 1 litert. Bevizsgáltattam a kocsit, végül azért is nem mertem megvenni, mivel a CO szint 8-10 egész volt volt a 0.3 megengedettel szemben. Az akkori tulaj cserélt rajta lamdaszondát, utána ez lement 4-5-re, de az még mindig nagyon sok volt szerintem. annyit azért érdemes tudni, hogy a gyár szerint az 1 liter/1000km is még normális lehet a V6-nál. Ez van. Viszonyítás képpen az enyém 10 ezer km alatt eszik meg kb. 8 decit. A CO szint pedig 0.00 emeltüzemen, 0.1 alapjáraton.
Imike2006-07-26 22:42:59 // 15753
HY!
Srácok szerintetek normális,ha a 2.6 V6 os 156 osomba 2 olalycsere 20000km-között kb 4 liter olajat töltögetek rá,hogy ne legyen az olajszint a min, alatt?????????????
Trombozis2006-07-26 21:10:26 // 15752
Jah nem. Mert felhívott és mondta, hogy van motor 120ezerért. 40ezer kilóméterrel. Érdekes azelőtti nap más mondott. Mondtam, hogy nem fizetek még plusszba munkadíjjat meg ilyen apróságokat nekem a főtengelyem kell köszörülni. De ő azt mondta, hogy nem lehet, mert eltörik. Persze, biztos. Érdekes, hogy mindig mást mondott. Na mindegy mondtam nekem nem kell. Az enyémbe minden max egy éves, nehogy már egy főtengely miatt vegyek bele másik motort. Azt mondja, de így lesz alkatrészem is. Nem kell, a garázsban még az acélfelni is foglalja a helyet. Szóval most elvittem egy másikhoz, akit sokan ajánlottak. Volt is ott kb vagy 5 Alfa. És várom mi lesz vele. :-) Utána visszmegyek a másikhoz elbeszélgetni. :-/
csocsi2006-07-26 20:51:02 // 15751
Szeva :)))
Igen, nagyon jól éreztük magunkat :))))
Meg tudtál egyezni a szerelővel?
Trombozis2006-07-26 20:49:49 // 15750
Háj srác! :-D Régen láttalak. Jó volt az út?
csocsi2006-07-26 18:09:47 // 15749
Az biztos :))
De legalább kiderült, hogy nem eszik sokat a géped :))
Mike.2006-07-26 17:23:57 // 15748
Lassan? Ez is relatív. Hazafelé azért nem szaggattunk és csodás fogyasztás keletkezett belőle. Bár azért vontatmánnyal 120-130 azért nem olyan lassú. Sőőőőt! :-))
Poló2006-07-26 17:21:11 // 15747
Szerintem egy szervizt kellene nyitnod ;-)
csocsi2006-07-26 17:20:12 // 15746
Vaze, nem is érdemes lassan menni :))))
Ronnie2006-07-26 17:11:24 // 15745
Ronnie2006-07-26 16:56:21 // 15743