mikye 1562007-01-24 18:55:33 // 29292
és mi az a veluros flokkoltatás??:-)
mikye 1562007-01-24 18:54:19 // 29291
Hát én nem vagyok 1000mester,csak csunyitanék rajta.Kitaláltam,hogy 1 kicsit megváltoztatom a belsejét,mert kicsit le van már lakva,igaz igy is szép,csak a fa már 1 kicsit uncsi,mármint a kormány:-)Fel akarom dobni a belsejét,hogy 1 kicsit újabnak érezzem.Ha valaki cserélne velem akkor van 1 fakormányom,természetesen légzsákkal.
Liquid2007-01-24 18:53:14 // 29290
Elsőgen. 156 prospektust nem láttatok valahol? Meg árlistára is kíváncsi lennék... De sajna sehol sem találtam a neten
csocsi2007-01-24 18:43:58 // 29289
Amíg keresik nagy gond nincs :))
Poló2007-01-24 18:41:40 // 29288
Az biztos, hogy meglepődtem volna :))
ALFI1562007-01-24 18:40:28 // 29287
Hát nem.Akartam mondani JÁKSÓ árulta.Néztél volna ha rajtad keresik a középkonzolt.
ALFI1562007-01-24 18:33:49 // 29283
POLÓ árult egyet.Megkell venni és azon lehet kisérletezni,azt lehet fényezgetni.
Poló2007-01-24 18:27:04 // 29282
Esetleg egy autófényező? :))
ALFI1562007-01-24 18:22:24 // 29281
Azon nem gondolkoztál még,hogy velural bevonatod,flokkoltatod.
mikye 1562007-01-24 18:18:37 // 29280
:-)hát igen az nincs közel!De talomba teszem hátha:-)azért köszi!
Liquid2007-01-24 18:16:30 // 29279
Mosonmagyaróváron tudok egy szakit! :)) bár az neked kicsit messze van :)
mikye 1562007-01-24 18:09:44 // 29278
Sziasztok!
Segitséget szeretnék kérni.Át szeretném fujatni a középkonzolt,hol tudnám én ezt megoldani????Köszönöm
csocsi2007-01-24 18:05:29 // 29277
Szép a járgány, csak külföldiül nem sokat értek.
GTPeti2007-01-24 17:53:54 // 29276
Ez is jó:
http://www.alfa.co.nz/Documents/passion19.jpg
GTPeti2007-01-24 17:46:27 // 29275
Ezt nézzétek mit találtam:
http://www.alfa.co.nz/Documents/156_brochure5.pdf
Poló2007-01-24 17:08:10 // 29274
Mennyi idő telt el az utalás óta? Legalább 1 napnak el kell telnie, ha két különböző bankról van szó.
csocsi2007-01-24 14:13:06 // 29273
Szóval ez nem a te napod :((((
Trombozis2007-01-24 13:12:34 // 29272
Csak én lehetek ilyen balfasz. :-D
Suliból hazafele gondoltam megnézem a nyomást a kerekekben. (fasza mind) De a bal hátsóból kihúzva ezt a bigyót elkezdte kinyomni a levegőt. Mondom de jó. Sok mp gondolkodás után lezártam a kocsit és rátettem ismét ezt a gumit vagy mit amivel a levegőt nyomja a kopresszor. Bementem a kútra, mert már az idegességtől majd be pisiltem. :-) Utána ismét levettem a szelepről a bigyókát és eresztett. Na mondom kerék le és gumishoz. :-O De mákom volt mert addig piszkálgattam még elkussolt és maradt 1 bar nyomás a kerékben. Utána már a hülye gépből nem akarta nyomni a levegőt. Na mondom de jó. Nézem a másik oldalról le volt leszerlve a cső! Ááááááá! Már hót ideg vagyok. Nem baj nyomom azt és hátha ha elfogy a levegő akkor a kompresszor beindul és feltölt. :-D Na ez sikerült. Utána kerékhez vissza és adtam neki egy kis anyagot. Van benne ez a tő és az volt egy pár milit eltekeredve ezért eresztett. Ezt nem tudtam. De a jbb hátsónál ugyanezt eljátszottam. Mivel itt már tudtam, hogy mi a pálya ezért csak 0.3 bar szökött el. :-D Pótolva. :-O
Még ami felmérgelt, hogy kijött a cascó elszámolás. :-O 55ezer körül. Na telefon meg ilyenek, hogy mi van? Befizetve ennyi belőle és, hogy mennyit kell fizetnem azon felül. Hát a csaj azt mondja annyit amennyi rajta van. Ez hülye. Hát hogy kéne már, amikor egy része már be lett fizetve. Nem értem mindegy. Írtam levelet, mert ez így nem fasza.
A másik meg! Ááááá Utaltam kb 45ezret az egyik számlámról a másikra és nincs meg! Na itt is mehetek a bankba. pedig jó a számlaszám! Hihetetlen!
:-DDDD Jó idő van csak olajcsíkot húzok a vizes aszfalton. :-D Nég jó hogy lemossa a kocsi alját a víz.
csocsi2007-01-24 10:21:04 // 29271
Nekem is ilyesmi áron volt gombával, de a márkáját nem tudom, de tökéletesen műkszik :)))
csocsi2007-01-24 10:20:03 // 29270
Szerintem a jó termosztát inkább :)))))
csocsi2007-01-24 10:19:26 // 29269
Nekem csere óta fixen 90-nél áll.
Nemrég próbáltam ki, hohy -3-0 között hosszú távon 130-140 tempóval fűtéssel sem ment 85 alá a víz :)))))
csocsi2007-01-24 10:17:45 // 29268
Hát végül is lassan 1 hónap letelik :((((
csocsi2007-01-24 10:17:07 // 29267
Akkor azért nem tartós a dolog :)))))
Tényleg nem rossz az a szín.
csocsi2007-01-24 10:16:08 // 29266
Végül is az nem gond ha előre összeáll a dolog, meg előbb is ki lehet osztani nem kell megvárni a jövő évet.
GTPeti2007-01-23 22:40:28 // 29265
...főleg nem egy gyári alkatrész. (Még ha nincs is rajta a kígyós logó.)
GTPeti2007-01-23 22:38:11 // 29264
Ezek az árak sztem amúgy elég barátiak. Kizártnak tartom, hogy bármelyik germán géphez ennyibe kerüljön bármi is...
GTPeti2007-01-23 22:36:44 // 29263
Az enyémben is Behr volt gyárilag (?). Most EPS Facet van szintén a Juniksztól. Ezt is hőgombával adták, de vmi 15-16e volt. (Mondjuk ez spec. "T csöves" darab. Olyan, mint amit egy kolléga a Dízelmániában belinkelt.)
luxy1562007-01-23 22:10:21 // 29262
Kép van róla a Unixnál ?
Én is csodálkoztam és örültem is erősen. :)
Poló2007-01-23 21:56:25 // 29261
11466 Ft-ért írja a Unix.
Én is valami 11ezerért vettem, szintén Behr és nem volt benne olyan gomba.
luxy1562007-01-23 21:50:08 // 29259
Szóval Behr italia
Unixtrade a nagyker, 11500 huf
unix száma 760349
gombával együtt volt, ami azért érdekes mert a gomba külön majdnem 10k huf
jó 145-146-147-156 1.6-1.8.-2.0 Ts mocikhoz
luxy1562007-01-23 21:43:34 // 29257
Itt helyben a kisvárosi autósboltban rendeltem.
Mindjárt leugrok a garázsba megnézem a dobozon melyik nagykertől jött
Poló2007-01-23 21:42:22 // 29256
Na de nyáron is téliüzemesítsem? :))
Egy kartonlapot a hűtő elé :))))
luxy1562007-01-23 21:41:48 // 29255
Elképzelhető hogy a vezműtengely szimmering lett kukás. A nyikorgást okozhatja a vízpumpa is amit a vezműszij "háta" hajt.
Poló2007-01-23 21:36:18 // 29254
Hol vetted? Nekem gomba nélkül volt 11K.
luxy1562007-01-23 21:35:10 // 29253
A 156 1.6 és 2.0 ts-nak is 81-85 fokon kell nyitnia a termosztátnak, nekem a csere elött nem volt 73 foknál melegebb vizem ,csak ha kb10 percig álltam egy helyben. Mióta kicseréltem a thermosztátot minden ok, a fűtés is sokkal intenzívebb lett.
A gyári thermo BEHR ITALIA, 11500 huf volt hőgombával együtt.
Karakot2007-01-23 21:34:43 // 29252
A legolcsóbb megoldás, ha téli-üzemesíted, húzol egy nylon zsákot a kocsi orrára, hogy nem kapjon a menetszélből. :)))))))))
Karakot2007-01-23 21:32:19 // 29251
Jól van, én is szeretem, ha minden rendjén van a géppel. :)
Poló2007-01-23 21:30:08 // 29250
Mert annak 90-nek kell lennie :)
Vagyis 90 körülinek :)
Araszoljak vele mindig? :))))
Karakot2007-01-23 21:29:09 // 29249
Akkor jól van, minek zavar, hogy nem 90? :))
Poló2007-01-23 21:23:12 // 29248
Szerintem 60-70 fokon van már megfelelő kenése.
Karakot2007-01-23 21:09:58 // 29247
Én csak azért tartom kicsit aggasztónak a 60-70 fokot, mert lehet, hogy ezen a hőmérsékleten a selenia nem ken olyan jól, mint 90-en. És az, hogy nálam a legnagyobb hidegben 160-nál is 90-en van, az nem a motor érdeme, hanem a termosztáté. Szóval hihetetlen, hogy TS-ekben nem lehet 90 fokot biztosítani.
Poló2007-01-23 21:04:19 // 29246
Majd fizu után beszélek Csörivel és megnézzük. Meg még van egy-két apróság, amit szintén meg kell nézni :(
Karakot2007-01-23 21:02:43 // 29245
Nálam minusz 18 fokban is 90, mint a cövek, ha van menetszél. Ha meg araszolgatok, akkor 92-93 fokig felmegy, majd a venti egyes fokozata visszahűti 90-re, venti kikapcsol, és kezdődik minden elölről. Úgy látszik a V6 termeli a hőt rendesen.
Poló2007-01-23 20:59:45 // 29244
Ott is meg városban is, ha lehet haladni. Viszont ha csak egy helyben állok (esetleg néha-néha pár métert tudok haladni), akkor felmegy 90-ig, de tovább nem. És a venti nem kapcsol be, de nem is megy 90 fok fölé. Számítógép 90,5-et mutatott.
Karakot2007-01-23 20:58:07 // 29243
Most akkor mikor 60-70 fokos a vized? Ha városon kívül autózól?