lausz2007-02-08 18:42:54 // 30092
nézd meg az ülés alatt én ott találtam meg.
Nyirkos2007-02-08 18:33:13 // 30090
Hogy tudom lebontani egszerűen a B oszlop borítását? Merre van az a csati? Hátha meg tudom gyógyítani. :)
Nasty2007-02-08 18:14:28 // 30089
Nem nem az Halásztelek, Lakitelek Bács megyében van. De majd 1szer a larget is megnézem, az olajcsere áruk elég jó.
csocsi2007-02-08 18:12:49 // 30088
Hát nem vagytok nagy igényüek kaja szempontjából :)))
Nasty2007-02-08 18:11:12 // 30086
A hátsót megcsináltam magam, de előlről nem mertem beválalni mert nincs normális emelőm.
GTPeti2007-02-08 18:11:09 // 30085
Tudom, át kell nézni az összes csatit. Bár mi kiolvastuk és asszonta a műszer, vezetőoldali "gyújtó" hiba. Úgyhogy a légzsákkal fogom majd kezdeni.
Amúgy megkockáztatom, hogy nem véletlenül (és nem indokoltan) ilyen érzékeny az elektronika. Sőt még az is lehet, hogy "véletlenül" a szoftverből kifolyólag bizonyos időközönként generál egy hibát... Ma ilyen világ van.
lausz2007-02-08 18:06:34 // 30084
sziasztok,én a fiammal csináltam ebédre megvolt.
Nasty2007-02-08 17:58:02 // 30083
A B oszlop alján a műanyag alatt van a csati sztem kontakt spré és kész, ez a tétel 4000 Ft volt, igy utólag már én is meg tudtam volna csinálni, de mostmár mind1.
GTPeti2007-02-08 17:52:03 // 30082
Há akko e tée öö é bódottá!
De én nem akarok kilógni a sorból: Nekem is világít a légzsákvisszajelző. Hibakód nem törölhető (egyenlőre)...
Nasty2007-02-08 17:50:44 // 30081
Lakitelek, mindenfajta autót csinálnak(közbe volt ott 145 meg 155 is), pörögnek 1000el, nem véletlenül sok a megrendelésük.
Nasty2007-02-08 17:47:36 // 30080
A stabrúdon 2 db szilent van aminek darabja valami 3000 küröl van. viszont a munka vele az a sok: Kipuff le, bölcső le, motortartó bak... szilenttartó szétfúr, majd vissza minden. 1 nap alatt megvan.
Robert-jtd2007-02-08 17:37:17 // 30078
Az összes szilentet cserélték a stabrúdon,és mennyi ideig tartott?:)
Nasty2007-02-08 17:09:43 // 30077
Öröm és bódottág van ! :D Nem kopog a futóművem!!! Az első stabrúd szilent csere megoldotta végre a gondot. Ja és a légzsák visszajelzőm sem világit: Bal oldali B oszlopnál a csati volt kontakt hibás+ kiütötték. +számítógépes diagnosztika= 25000 Ft.
Nyirkos2007-02-08 15:32:48 // 30076
Nem tud valaki Komárom-Esztergom megyében autóbontót, akik adnak bontási igazolást is? Lehetőleg Tata-Tatabánya. Ki szeretnék vonatni egy régi autót a forgalomból végleg.
Köszi!
Liquid2007-02-08 12:46:55 // 30075
Csatlakozom :) Van benne valami...vagy csak azért nőtt ennyire a szívemhez, mert az volt az első autóm? :)
Egyébként az Alfához képest az UNO kicsit gokartszerű, sokkal jobban lehet érezni a sebességet, akanyarodást, az utat
GTPeti2007-02-08 12:31:44 // 30074
Poló, úgy értettem, hogy múltkor kifejtetted a véleményed a kárpitmegbontásról. Miszerint kerülendő. Namost ehhezképest Belga szétrobbantotta az autóját. Az ezt ábrázoló képek miatt lehetnek neked rémálmaid. :))
GTPeti2007-02-08 12:29:46 // 30073
...vagy én. Állítom, az Uno az egyik legszerethetőbb autó a világon. És ha elég erős (1.4+), igazi élményautó is.
csocsi2007-02-08 12:17:59 // 30072
Nyugodt műszakot :))
csocsi2007-02-08 12:17:37 // 30071
Ezt nagy örömmel olvastam :)))
Csere esetén én is erősen gondolkodom az olajkályhán.
Piritu - 1.000.0002007-02-08 12:14:23 // 30070
No mentem dolgozni -:(
Piritu - 1.000.0002007-02-08 12:12:35 // 30069
Bár igaz, hogy az lenne szép, ha ugyan úgy menne tovább 6000-ig, mint ahogy 1800 táján megindul....
Nem véletlen a hatos váltó, így akkorát lehet kocsikázni 2 és 3000 között tartva a gépet hogy csak na! A többi OFF-os meg csak engedi ki a kéziféket -:))
csocsi2007-02-08 12:07:04 // 30068
Nem is csak a hangra gondoltam, hanem mikor kihúzatod a gépet. Bát te már nyomatékbol gyorsulsz :))
Piritu - 1.000.0002007-02-08 12:05:09 // 30067
Még nem, amúgy a motorhang messze nem "dízeles" ha bennt ül az ember. Az a bizonyos kerepelés csak az első 1-2 percben hallatszik, utána egész kellemes a motorhang. Szerintem még csendesebb is belül, mint a TS.
csocsi2007-02-08 11:56:34 // 30066
Akkor ez jó, szóval elégedett vagy vele. Hát igen ez a tankolásos paraméter elég meggyőző tud lenni :))
A pörgetés nem hiányzik?
Piritu - 1.000.0002007-02-08 11:51:22 // 30065
Ja és tényleg ez volt az utolsó Mo-n újként forgalomba helyezett 156-os!
NINCS TÖBB!!!
A 140-150 LE kérdést is felvetettem, csak a szoftver más. A szervíz szerint mindkettő 305 Nm-t tud. Megnéztük, nincs alatta részecskeszűrő.
Az SW szárny alatti gumitömítésre a szaxervíznek sincs magyarázata.
Piritu - 1.000.0002007-02-08 11:48:10 // 30064
Köszönöm kérdésedet egyre jobban tetszik az olajkályha. Ma tankoltam 900 km-re pont 54 liter. Nem rossz-:)
Még egy kicsit szoknom kell a hatos váltót, néha 5-ben felejtem.
Amúgy ma voltunk "rendelésen" a motorháztető kapcsolóját nem "látta" a riasztó és visszasípolgatott. Egy óra alatt megjavult, a vezetékével volt valami gubanc.
ribipeti2007-02-08 11:35:33 // 30063
Köszi tök jó, csak most, hogy négyet kell vennem, inkább maradok ennél a germán beszerzési forrásnál, mert fele körül megúszom. Mondjuk Nasty kollégát még érdekelheti. :)
Átlagban én is olyan 60 körül hallom a gyári új árát, úgyhogy emelés tényleg volt, a tiéd meg egy tök korrekt ár.
ribipeti2007-02-08 10:50:46 // 30062
Az enyémben 127 körül van. Most halt meg mindkettő. Ezek is addig bírták mint a tiéd.
kru2007-02-08 09:28:02 // 30061
45-50 között valahol. Nekem meg kell az enyémhez 2, Andiéhoz is min. 1db.
Ha valakit érdekel, 40e/db-ért tudok gyári új első alsó lengőkart.
Ha kell, megadom a kontaktot direktben, mert rajtam nem fut át a cucc :-)
(Állítólag januárban volt egy komolyabb emelés Alfa gyári cuccokra...)
kru2007-02-08 09:23:10 // 30060
Ez olasz bontó? Gondolom... Mi minden van ott (mármint 156-hoz)? Mi szem-szájnak ingere? :-))
Erhard 242 (Pure Energy)2007-02-08 08:52:29 // 30059
heh az idén még nem is koriztam... elmegyünk szerintem
ALFAnatik2007-02-08 07:58:46 // 30058
Persze, kb. 400-450 euro.
Karakot2007-02-08 00:09:06 // 30057
A feneke tökéletes, nincs mit hozzáfűznöm. Az első lökös is tetszik, de talán még jobb lenne, ha az alsó pereme középen nem emelkedne meg, hanem vízszintesen futna.
Lehet tudni, hogy mennyibe fog fájni a mutatvány?
ALFAnatik2007-02-07 22:13:28 // 30056
Erre en is gondoltam.. A racs lehet ezust lessz, vagyis az a seszinu.
Nasty2007-02-07 22:11:49 // 30055
Nem rossz! Valahogy majd a színnel kéne variálni, a fekete méhsejtrács + fekete autó eléggé egybeolvad sztem. Kíváncsi vagyok a folytatásra... :-)
Poló2007-02-07 21:55:40 // 30054
Szerintem jól fog kinézni ;)
ALFAnatik2007-02-07 21:52:39 // 30053
Mike.2007-02-07 21:19:29 // 30052
Akkor nem mindet! Ami képeim nekem vannak a bontóról, bontóból ott sok gép van egyben.
kru2007-02-07 21:12:00 // 30051
Furcsa, hogy nincs kettévágva, azokat félbefürészelik.
kru2007-02-07 21:07:00 // 30050
Azért még vannak páran: én sem használom szinte soha Bp-en, leginkább autópálya + országút.
Mike.2007-02-07 20:39:27 // 30049
Néha én is így gondolom, de máskor meg az esik jól ha hallom a "dübörgő lovakat" :-))
Mike.2007-02-07 20:35:39 // 30048
Ez egy olyan bemutató, "mintadarab", amit nem lehet egészben forgalomba helyezni csak bontva.
Ezen a telepen van még sok-sok szép darab, sajna csak darabokban eladó.
andraska2007-02-07 20:23:26 // 30047
sziasztok!! meg szeretném kérdezni hogy hol lehet venni 156 -os gyujtáskulcsot mert csak 1 db van!olyan nyithato fajta(bicskás) ha tudtok segitsetek légyszi!!köszi andraskaszöveg...
csocsi2007-02-07 20:03:44 // 30046
Nem tudom nekem nincs. De páran esküsznek rá.
Poló2007-02-07 20:02:12 // 30045
Gondolkodok rajta. Inkább csak hangban venni észre változást, szerintem.
csocsi2007-02-07 20:01:28 // 30044
Vissza akarod rakni a rezonátorcsővet?
Poló2007-02-07 19:51:17 // 30043
Én könnyen leszedtem, mert akkor lett lefestve a lökösöm, szóval se motorvédő burkolat, se lökös nem volt fenn. Most viszont megint szét kellene kapni, hogy visszacseréljem.
Online tag
0
Vendég0
696