Poló2007-02-28 10:44:22 // 31642
Buksi pont ugyanezt írta az oldalamra :)))
Pietro2007-02-28 10:42:29 // 31641
Darabokban adod el az autódat?
:-DDD
Poló2007-02-28 10:35:33 // 31640
E L A D Ó !
- toronymerevítő
- alsó motorvédő burkolat
- V6 intake cső
admirális2007-02-27 23:13:26 // 31639
De a váltód nem attól ment szét, igaz?
GEORGE2007-02-27 22:34:37 // 31637
Írtam a TC-nek kiváncsi vagyok leszedik-e???
morfeus22007-02-27 22:20:17 // 31636
90ezer de volt egy kicsuszásom
Erhard 242 (Pure Energy)2007-02-27 20:42:43 // 31635
az szép, hány km van az autódban?
morfeus22007-02-27 20:40:44 // 31634
Egy hétmulva kész a verdám.Válto also felsö lengökar csere mindkét oldalon
morfeus22007-02-27 20:39:46 // 31633
Üdv mindenkinek:)
Ferke2007-02-27 20:31:14 // 31632
Hála Istennek!:)))
Erhard 242 (Pure Energy)2007-02-27 20:16:26 // 31631
de azért érdekes módon a 10 legkedveltebb autóból a felmérésük szerint 9 japán és egy Alfa, azért kezd elmardni a fókszvágenes imidzs...
Ferke2007-02-27 19:41:15 // 31630
Az a baj hogy az Alfákkal és az olasz autókkal difólt fenntarásai vannak a népeknek, és akik a legjobban szórják az igét, azok általában 85-ben ültek utoljára olasz autóban (a szomszéd ritmo-jában pl.)
Aza baj, hogy ha egy népítélet egy olasz autóra rossza ír, akkor az kapásból tényként kezelik a legtöbben, ha egy fószvágenről írnak ilyet, azt pedig fenntartással olvassák, azt gondolják: á, ez csak 1 az ezerből...:(
Piritu - 1.000.0002007-02-27 18:40:33 // 31629
Azért is érdekes a népítélet, mert nagyon kevés támpontot adnak a kitöltéshez, a pilanatnyi hangulat dönt hogy mi sül ki belőle. Szerintem van aki ott adja ki a mérgét, más meg lehet hogy csak azért ír, hogy alapot adjon a fikázásnak. Szóval készül egy fal ítélet, amire aztán lehet hivatkoni, hogy lám-lám ő is megírta...
Szóval elég kritikusan kell olvasni őket!
Piritu - 1.000.0002007-02-27 18:35:34 // 31628
Üdvözlet Uraim! Idekint No-ban is műxik a GPRS alapú internetezgetés (más kérdés hogy mibe fog fájni). Jelentem az olajkályha jól viseli magát, egyre több OFF-os német verda tanulgatja a leckét.
140-160 között haladva 6,5-et evett némi dugóval is vegyítve. Hm, nem rossz. A TS még legalább két litert kért volna rá.
Ma volt egy kis szerpentin is, persze esett, úgyhogy dolgozott a kipörgésgátló. Érdekes, hogy a nagyobb nyomaték ellenére nehezebben kapar el a kerék, valószínűleg a nehezebb motor jobban odanyomja a kocsi orrát az úthoz.
Erhard 242 (Pure Energy)2007-02-27 18:17:21 // 31627
az a vaj, vagy zsír :)))
Nasty2007-02-27 18:13:47 // 31626
Hát nem 1 egykézzel hazapöckölös. de mikor meg rárakod a télit olyan a kormány mint a vaj. :D
Erhard 242 (Pure Energy)2007-02-27 17:56:43 // 31625
Én szeretem a népitéletet, mert vannak normális ítéletírók is, akik az igazságot írják le. Mielőtt megvettem az alfát, előtte elolvastam minden cikket a kályhákról. Az, hogy van egy két luser, aki bolhából csinál elefántot, mert nem jön rá, hogy tökéletes autó nincs, nem tud kompromisszumot kötni, azok miatt nem hinném, hogy elpártolna a típustól a leendő márkatárs.
Erhard 242 (Pure Energy)2007-02-27 17:44:38 // 31624
voltam ma futómű beállításon, mert ugye felraktam a 17"-es papucsokat, furcsa volt, hogy úgy tudok egyenesen menni, ha keresztben áll a kormány. Be is állították a jobb hátsó volt elmászva, most már egyenes kormánynál megy egyenesen az autó.... 6 ezer Ft-ba fájt a mutatvány.... milyen szarok ezek a magyar utak itt a 17"-nál veszem észre 2 kézzel kell fogni a kormányt, mert a szar út kitekeri a kezemből ...pont hívtak telefonon miközben piros lett, satu, külső sávból majdem átdobott a belsőre a nyomvályú.
Alfacus Maniacus2007-02-27 15:45:43 // 31623
Amúgy a mi rohad mitől ennyi idő alatt csak akkor világos, ha savkereskedő és ballonszállítással foglalkozik a felhasználó:))
Alfacus Maniacus2007-02-27 15:41:29 // 31622
Khmmm!
Csak úgy pianissimo-ban bátorkodom megjegyezni, hogy még kamu is lehet az egész, de csupán esetleges okulásul nem ártana többet tudni a dolog/kocsi/tulaj hátteréről. Mert lehet, hogy még dokumentálható is a történet.
A sommás vélemények kísértetiesen emlékeztetnek bizonyos Alfacus Maniacus 159 1.9 JTS - majd' 20.000km utáni - teljesen perecíz, megbízható, hiteles, szervízkönyv bejegyzésekkel igazolható, objektív stb. stb. - itt bármiféle szuperlatívusz megengedett:)) tesztjéről első felindulásokban beírtakra.
Ferke2007-02-27 15:32:48 // 31621
A legkeményebb: "jobb küszöbök és ajtó rohad"!
2005-ös autónál rohad a küszöb? Miért nem anyukájába irkál az ilyen! Olyn jó lenne, ha lehetne commenteket fűzni az ítéletekhez!!!:)))
"14 beletört csavar" - ez egy áállllaaaat!!!:(
Ferke2007-02-27 15:29:30 // 31620
Ha felmerül itt a topicban a népítélet szó, vagy valaki linkel valamit, mindíg idegbajos leszek, mert utána csak-csak beleolvasgatok a többi ítéletbe....áh, ezt a sok idiótát....:((
Satti2007-02-27 15:20:42 // 31619
Ez olyan fizetett provokátor lehet,most úgyis ez a divat!
GEORGE2007-02-27 15:05:33 // 31618
Elég semmit mondó azt kötve hiszem, hogy amiket leírt azt mind cserélni kell.
Hibalista
első nap műszerfal, majd fékcső csere , jobb küszöbök és ajtó rohad fényezés, ismét fék 1,5 hónap szerviz, majd a teljesség igénye nélkül hátsó difi2, kuplung2, váltó3, kormánymű, vezérműszíj majd motor2,turbo3, gumibak elől hátul és váltó 2 hónap szerviz,kuplung, difi, légzsák, motorhiba kód légzsák, mérő műszerek, Szervizekben 14 beletőrt csavar,ezek a garanciális hibák.
Ezek nem romolhatnak el ennyiszer egy autóban!!!!!!!
2xszer motort cserélt??? vagy mi??
3xszor váltócsere???? vagy mi??
3xszor turbo csere????????? áááá ne kábitsuk már a népet.............
Trombozis2007-02-27 14:44:02 // 31617
Jah az anyukáját. De azért ment vele 120ezer kmet és még képei se voltak eme szép autóról. :-) Birka. Hazudjon, de akkor okosan.
GEORGE2007-02-27 14:38:17 // 31616
Attie2007-02-27 13:57:47 // 31615
Végzettségem szerint nem, de nem is műszaki ember :)
András bácsi2007-02-27 13:47:48 // 31614
Csak nem informatikus vagy? :D
Attie2007-02-27 13:46:48 // 31613
Nna azért jobb, ha én nem nyúlok hozzá :))
Attie2007-02-27 13:45:41 // 31612
András bácsi2007-02-27 13:44:27 // 31611
Értelek. :)
Egyébként a kályha oly egyszerű, hogy egy halandó otthon is tud szíjat cserélni. A gyári szintideje kb. két óra: az meg is oldható, ha nem takarítgatsz, meg ilyenek.
Attie2007-02-27 13:42:24 // 31610
Ezekeután ne mondja senki, hogy drága az Alfát fenntartani :)
Attie2007-02-27 13:41:13 // 31609
Ja, én JTD-ről beszéltem, abból meg csak egyféle 16V van :)
Ha a gyári anyag megvan "beszerzési" árból, akkor ezekszerint meglehet ennyiből. A munkadíj elég tűrhető szokott lenni.
Nagyon jó :) Akkor most már csak egy autót kéne a seggem alá raknom :)
Félek, hogy Esztergomra nem lesz 156-om :/ Azt pedig durva lenne, mert idáig mind a 6-on ott voltam. Alfával...
Most is megyek biztosan, de azért mégsem kéne offosal osonni...
Erhard 242 (Pure Energy)2007-02-27 13:36:38 // 31608
persze hogy jó az ára, nekem volt meganom ahoz 65ezer volt a gyári cuccok...
Attie2007-02-27 13:35:20 // 31607
Még úgy is jónak tartom az árát. :)
GEORGE2007-02-27 13:33:09 // 31606
Ofi-t kérdezd meg a felnikről jelentős kedvezménnyel tudja hozzni a gyári Alfa-Fiat felniket.
András bácsi2007-02-27 13:33:01 // 31605
A kérdés le van egyszerűsítve:
- milyen anyagokból, és mit cserélünk konkréten.
- ki cseréli,
- mekkora 16V
Gyári anyagból nagyon csücskös a vízpumpa, feszítő, vezető, szíj négyes. És akkor még nincs munkadíj.
Egyébként az 1.6 TS anyagára hasonló. Csak ugye ott a módosító lehet plusz költség.
Erhard 242 (Pure Energy)2007-02-27 13:32:11 // 31604
azt én írtam és tényleg annyi volt tavaly nekem
GEORGE2007-02-27 13:31:29 // 31603
35 ezerből meg van hozzá a cucc, én ennyiért hoztam a Ferko tagunk öccsének a 147 1,9 JTD 8v-be.
és most is e körül mondták a Ferko 156 SW 1,9 JTD 8V-be.
Ebben benne a görgök szíj ( Gates ) vízpumpa ( Bugati )
Erhard 242 (Pure Energy)2007-02-27 13:31:11 // 31602
most vettem észre nem is 3M fóliám van az autómon ha nem Sun Guard :)))
mindenkitől elnézést kérek, aki kérdezte s azt mondtam 3M... tévedtem.... nem kicsit, nagyot.... :))) igaz Feri???
Blacky2007-02-27 13:27:46 // 31601
Megyek megnézem az írást de az tuti hogy nem én voltam.
Attie2007-02-27 13:26:22 // 31600
Hihetetlen :) Azt gondolná az ember, hogy az új autó drágább lesz. Erre tessék :)
Amúgy most látom, hogy aki ezt írta annak is van kígyó az autóján. Először azt hittem, hogy te vagy, de mégsem :)
Blacky2007-02-27 13:17:42 // 31599
Ez így igaz annyiból megvan:)
Attie2007-02-27 13:16:57 // 31598
Urak!
Láttam a népítéletben, hogy valaki azt írta egy 115 lovas 8V JTD-re, hogy a vezműszíj + görgők + vízpumpa csere megvolt 35 ezerből.
Ez igaz? Ilyen olcsó lenne?
Ez mennyibe fáj egy 16V-s nél?
Satti2007-02-27 11:54:17 // 31597
Az eredeti GTA felni nem egy olcsó dolog.
Satti2007-02-27 11:52:53 // 31596
Elméletileg többet kéne bírnia,de nem rendhagyó dolog,ha 50-60 ezrenként ki kell cserélni,hisz van aki csak néhány év alatt megy ennyit,ha meg rövidebb idő alatt megy bele a km,akkor hamarabb elhasználódhat.
passion762007-02-27 11:49:41 // 31595
Tegnap sajnos nem voltam túl aktív így ismételten kérek mindenkit, hogy ossza meg lambda szondás tapasztalatait velem. 2.0-s TS motorral 50.000 km-enként cserélnem kell, mert különben nem kap a kocsi zöldkártyát. Miért van ez? Mindenkinél 50-60.000 km a standard?
Poló2007-02-26 23:39:41 // 31593
VZalán árul vadi újat, igaz replika.
Online tag
0
Vendég0
482