Ákos (dewvil)2014-03-18 21:12:12 // 50420
igszából itt modellév van, tehát a váltás nem év vége hanem ugy 8 vagy 9 hó környéke.
Giuntini2014-03-18 21:11:33 // 50419
Kíváncsi leszek a nyári gumikra, ma rendeltem meg 4db Michelin Primacy 3-at, állítólag ezeknek a legjobbak a fékezési tulajdonságai, és kanyarban nagyon jól viselkednek.
Ákos (dewvil)2014-03-18 21:10:55 // 50418
a pénteki első lökös törésemre számoltattam egy biztositós kalkulációt, 210 bruttó, felhivtam a srácot mert nagyon egyezkedni akart...kértem 130at és belement...fura.
mex862014-03-18 21:09:46 // 50417
valami oylat találtam most hogy 2006osak voltak még érintettek.
enyém 2006.12.havi de már volt cserélve a kormányműve egy 09esét kapta meg.
enyém 2006.12.havi de már volt cserélve a kormányműve egy 09esét kapta meg.
Ákos (dewvil)2014-03-18 21:09:41 // 50416
akkor megnyugodtam:)
Ákos (dewvil)2014-03-18 21:08:58 // 50415
nekem van tapasztalat ate téren és jó. offos kocsi jazz automata, raktam textar betétet rá ferrodot és az ate birta másfélszer tovább jó fékhatással. de nagy kocsira is raktam már fel ate-t és birja nincs panasz.
Dömpi (il dottore)2014-03-18 21:08:39 // 50414
Nem, csak a kormányműzsírzásos blog-linkemre reagált
Dömpi (il dottore)2014-03-18 21:07:54 // 50413
És a ferodo? Az felületkezelt?
Ákos (dewvil)2014-03-18 21:06:50 // 50412
hmm, lemaradtam valamiről?:)
Dömpi (il dottore)2014-03-18 21:06:46 // 50411
Na pont ez az, hogy annyival meg nem tud többet!
Giuntini2014-03-18 21:06:00 // 50410
Jók ezek a minitalik, egyszer össze kéne hozni újra, sok mindent lehet tanulni.
Dömpi (il dottore)2014-03-18 21:05:08 // 50409
köszi, de most fogok kiadni 100k-t gumira (különbözet), 100k-t tetőboxra és KIT-re a thule talpakhoz, jobb első felső lengőkar 25k, a 147-en az összes folyadék cseréje még nemtom mennyi lesz ... szóval az első féktárcsa/betét cserét szeretném 50k körül megúszni. EBC szóba sem jöhet.
Ákos (dewvil)2014-03-18 21:04:22 // 50408
de jó is a minőség
Giuntini2014-03-18 21:02:59 // 50407
Akkor szerintem az enyémben már cseréltek, 2007-es 196000km van benne, és nem ereszti az olajat, egy cseppet sem.
Dömpi (il dottore)2014-03-18 21:02:00 // 50406
drágább??? a duplája bakker!!!
Brembo, Textar, Ferodo kb egy árban, ATE a duplája
Brembo, Textar, Ferodo kb egy árban, ATE a duplája
mex862014-03-18 21:01:02 // 50405
a tiéd sztem eleve módosított.
az öregebbeknél sajnos nem így van...
az öregebbeknél sajnos nem így van...
mex862014-03-18 21:00:18 // 50404
sztem ez totál változó, soknál már gariba előjött
valami tömítettségi hiba miatt elkezdenek rozsdásodni ahol nagyon nem kéne neki, ettől előbb-utóbb elkezd ereszteni (megeszi a szimmeringet), de talán 07-08ban valahol módosítottak rajta onnantól nincs ez a gond.
valami tömítettségi hiba miatt elkezdenek rozsdásodni ahol nagyon nem kéne neki, ettől előbb-utóbb elkezd ereszteni (megeszi a szimmeringet), de talán 07-08ban valahol módosítottak rajta onnantól nincs ez a gond.
Dömpi (il dottore)2014-03-18 21:00:05 // 50403
Nálam ez alap. Úgy gondolom, hogy egy gyártó együtt, egymáshoz fejleszti a tárcsát és a betétet.
ValeRossi462014-03-18 20:59:57 // 50402
EBC-EBC paros :)
Dömpi (il dottore)2014-03-18 20:58:41 // 50401
Ez olyan mint a váltó...rettentő sokáig bírja megfelelő gondozás mellett.
A váltóban sem kell hivatalosan olajat cserélni, mégis ajánlott 100e km-enként.
A kormánymű akkor megy tönkre, ha a be tud szivárogni a nedvesség a fogasléchez. Sajnos a gumiharangja (harang ugye?) nem túl jó.
Szóval, ha időnként átzsírzod és új bilincseket teszel fel, akkor nem lesz baj.
blog
A váltóban sem kell hivatalosan olajat cserélni, mégis ajánlott 100e km-enként.
A kormánymű akkor megy tönkre, ha a be tud szivárogni a nedvesség a fogasléchez. Sajnos a gumiharangja (harang ugye?) nem túl jó.
Szóval, ha időnként átzsírzod és új bilincseket teszel fel, akkor nem lesz baj.
blog
mex862014-03-18 20:58:29 // 50400
bár az életterévé sem fog válni akkor sem...
mex862014-03-18 20:58:09 // 50399
méregfog kihúzás után annyira nem lesz ellenére a város :)
Ákos (dewvil)2014-03-18 20:51:13 // 50398
egyébiránt a textar tárcsa hajlamos elvetemedni, nekem sikerült 2 garnitúrát is mennybe repíteni.
Csabi2014-03-18 20:49:00 // 50397
Nekem Brembo-Textar páros van...hát mit mondjak lehetne jobb, a 156omban simogatni kellett a féket...itt nem.
Viszont pont a hétvégén satuztam 140ről-0-ra, mert az M6on egy Peugeotnak kitört a hátsó kereke és megpördült...szerencsére megúszták... de visszatérve nem lett hullámos a tárcsa...szerintem ilyen szempontból jó a Brembo...csak nincs felületkezelve...ergo ha azt akarod, h ne rozsdásodjon akkor le kell fújni....az ATE le van fújva , de drágább is...
Viszont pont a hétvégén satuztam 140ről-0-ra, mert az M6on egy Peugeotnak kitört a hátsó kereke és megpördült...szerencsére megúszták... de visszatérve nem lett hullámos a tárcsa...szerintem ilyen szempontból jó a Brembo...csak nincs felületkezelve...ergo ha azt akarod, h ne rozsdásodjon akkor le kell fújni....az ATE le van fújva , de drágább is...
Ákos (dewvil)2014-03-18 20:44:07 // 50396
út. és használat függő erősen. mi cseréltünk már 100000nél is pl.
de a nemrég vásárolt teherauto flottánkban pl 100000 alatt 10ből 8nak lóg a kormányműve és szivárog is.
de ez megincsak tipus és használatfüggő
de a nemrég vásárolt teherauto flottánkban pl 100000 alatt 10ből 8nak lóg a kormányműve és szivárog is.
de ez megincsak tipus és használatfüggő
mzo2014-03-18 20:42:29 // 50395
Nekem a Ferodo-ról és a Textar-ról van tapasztalatom igaz nem Alfánál, hanem off-os márkáknál. Mindkettő pozitív. Amit esetleg még ajánlhatok, hogy ha lehet legyen azonos márkájú a tárcsa és a betét. Elvileg úgy a leghatékonyabbak.
Ákos (dewvil)2014-03-18 20:41:21 // 50394
a brembo tárcsa jó szerintem, én is azt raktam fel, ferrodo betéttel. a betét nekem egy hangyányit gyengének tűnik.
Giuntini2014-03-18 20:39:09 // 50393
A kormánymű általában mennyi kilométernél megy tönkre?
Dömpi (il dottore)2014-03-18 20:34:37 // 50392
Milyen féktárcsát/betétet vettél?
Én ha minden igaz szombaton cserélem. Egyenlőre úgy fest, hogy vagy Brembo lesz, vagy Ferodo.
Többiek:
Vélemények? Tapasztalatok?
(tudom Erhard-nak behullámosodott a Brembo...de azon kívül érdekelnének vélemények)
Én ha minden igaz szombaton cserélem. Egyenlőre úgy fest, hogy vagy Brembo lesz, vagy Ferodo.
Többiek:
Vélemények? Tapasztalatok?
(tudom Erhard-nak behullámosodott a Brembo...de azon kívül érdekelnének vélemények)
Giuntini2014-03-18 20:03:48 // 50391
Én nem húzom ki a méregfogát, mert lassan elkezdődik nálam a nagy autópályázások időszaka, ami eltart novemberig. Ennek az autónak a város a rákfenéje.
David | Centocinquantanove2014-03-18 20:00:59 // 50390
Ma végre én is hazacsikorogtam a vadonás új nyári gummákkal. Már kezdtem unni a téligumi zaját :-) Egyúttal kapott új féktárcsát és betétet is. Még bekoptatós szóval egyelőre a fékhatástól nem vagyok elájulva, de jó eséllyel még javulni fog... Pont időszerű volt a fékcsere, a tárcsán volt már 2-2 mm váll és a pofákon is a sarkokban már átsejlett a fém.
mizooo2014-03-18 19:50:08 // 50389
Én mindig mondtam, hogy jó autó ez :P
ValeRossi462014-03-18 19:46:11 // 50388
En sem irattam meg ki az EGR-t dele van falazva. Csak a hiba kodot dobja mast nem .
mex862014-03-18 19:43:03 // 50387
nézzétek meg az Adok-veszekben GT Cartárs által árult faliórákat :)
a 159-eses már az enyém :)
igen jól néz ki :)
a 159-eses már az enyém :)
igen jól néz ki :)
mex862014-03-18 19:40:45 // 50386
tényleg ennyi van mint tipushiba:
dpf, egr, kormánymű (ez kikopik lassan mert már minden érintettben cserélve)
aztán ennyi kb ami jellemző, ezekkel ki lehet húzni a méregfogat :)
dpf, egr, kormánymű (ez kikopik lassan mert már minden érintettben cserélve)
aztán ennyi kb ami jellemző, ezekkel ki lehet húzni a méregfogat :)
mex862014-03-18 19:37:57 // 50385
még1 ok dpftelenitésre...
Giuntini2014-03-18 19:29:31 // 50384
Köszönöm Pityukoma!
Ki lett olvasva a hiba, a nyomáskülönbség érzékelő cső az elektronika és a részecske szűrő között. Lyukas volt, le lett vágva egy darab belőle. Sajnos az a rész, ahol van benne hővédő fém betét. Meg lett próbálva a fémbetét visszahelyezése. A DPF 82%-osan volt eltömődve, ezért a Kelet Pestből ki az M3-ra. Ahogy felértem megkezdte a reg.-et, vagy 40 km-en keresztül. A regenerálás vége felé ismét kidobta a hibakódot. Vissza a szervizbe, a DPF eltömődöttsége lement 27%-ra, a nyomáskülönbség érzékelő cső teljesen átégve. A komp szerint 650fokon regenerált. Nincs mit tenni, tehát megrendeltem egy vadiúj gyárit, elég húzós az ára 13000Ft, de ez nekem kedvezménnyel, mert húsz körül lenne az ára. De ki kell venni a részecske szűrőt is, most már nem akarok szórakozni vele, át kell mosni. Állítólag ez a hiba mindig a 2.4-nél jött ki.
Ki lett olvasva a hiba, a nyomáskülönbség érzékelő cső az elektronika és a részecske szűrő között. Lyukas volt, le lett vágva egy darab belőle. Sajnos az a rész, ahol van benne hővédő fém betét. Meg lett próbálva a fémbetét visszahelyezése. A DPF 82%-osan volt eltömődve, ezért a Kelet Pestből ki az M3-ra. Ahogy felértem megkezdte a reg.-et, vagy 40 km-en keresztül. A regenerálás vége felé ismét kidobta a hibakódot. Vissza a szervizbe, a DPF eltömődöttsége lement 27%-ra, a nyomáskülönbség érzékelő cső teljesen átégve. A komp szerint 650fokon regenerált. Nincs mit tenni, tehát megrendeltem egy vadiúj gyárit, elég húzós az ára 13000Ft, de ez nekem kedvezménnyel, mert húsz körül lenne az ára. De ki kell venni a részecske szűrőt is, most már nem akarok szórakozni vele, át kell mosni. Állítólag ez a hiba mindig a 2.4-nél jött ki.
Ricsi 1472014-03-18 17:55:25 // 50383
Beszeltem ma a szerelovel, hogyha mar ugyis lefalazta az EGR-t (mert arra is gyanakodott h nem ugy mukodik ahogyan kellene) akkor nem maradhatna ugy aztan majd vmikor elintezem a kiirasat, azt mondta hogy most az miatt veszmodban van az auto es az annyira nem jo neki... de ha neked sincs vele semmi gondod akkor hnap megmondom neki h maradjon csak benne :)! Amugy ma atmostak a motort azt mondja h most mar szepen huz 1600-1700 kozott, nalam 2000 alatt olyan volt mintha egy swiftben ulnek... Jah es allitolag vissza tert bele 30-40 lo ebbol elhiszek egyenlore 10-et... Vegre vissza kapom szerdan vagy csutortokon, biztos beteg vagyok de ugy hianyzik ez az auto hogy megorulok mar... :D
mex862014-03-18 15:31:52 // 50382
jaja gondoltam, csak vérsziväsnak szäntam :)
mex862014-03-18 15:31:18 // 50381
ja hät igy megdölt az hogy auton volt
Dömpi (il dottore)2014-03-18 15:24:21 // 50380
de nem
Dömpi (il dottore)2014-03-18 15:23:57 // 50379
az áron aluliság oka a DOT1410 volt (2010-es gumik)
Dömpi (il dottore)2014-03-18 15:23:06 // 50378
mex862014-03-18 15:16:03 // 50377
ember meg akitöl vetted beprobälta hätha épp nem me´sz olyan gyorsan vagy belefér a türéshatärodba, és eladta.
nem jött be, most visszaveszi, aztän eladja mäsnak aki esetleg nem viszi vissza...
nem jött be, most visszaveszi, aztän eladja mäsnak aki esetleg nem viszi vissza...
mex862014-03-18 15:15:27 // 50376
amugy az elözö 19es garniturädnäl ugy érzem ez volt az oka annak hogy ennyivel ära alatt kaptad, hogy rázott már vkinél és visszavették utäna meg neked eladtäk, vagy vmi gyärtäsi hibäs csak vki kimentette a megsemmisités elött.
mex862014-03-18 15:14:16 // 50375
ha forditva lenne morgosabb a hangja az megérteném :D
erölködik a motor :D
erölködik a motor :D
mex862014-03-18 14:59:28 // 50374
ráérsz kiiratni
én igy vettem hogy mär falazva volt és igy is hasznälom nem tilt meg semmi.
cisnältunk is väsärläskor is egy hibaolvasäst nehogy ät legyek vägva a palänkon de valoban csak az egr-t irja és ki is tudom törölni.
tulaj mondta ha akarom kiveszi a falat, de az nem lesz nekem jo idövel, mikor majd leragad meg beällnak miatta a szivocsöcsappantyuk hogy korommal idövel televägja a szivosor.t
én igy vettem hogy mär falazva volt és igy is hasznälom nem tilt meg semmi.
cisnältunk is väsärläskor is egy hibaolvasäst nehogy ät legyek vägva a palänkon de valoban csak az egr-t irja és ki is tudom törölni.
tulaj mondta ha akarom kiveszi a falat, de az nem lesz nekem jo idövel, mikor majd leragad meg beällnak miatta a szivocsöcsappantyuk hogy korommal idövel televägja a szivosor.t
Liquid2014-03-18 14:38:32 // 50373
nagyon akarod már a 19-es kerekeket :)
Dömpi (il dottore)2014-03-18 14:25:35 // 50372
Érdekes újra a 16-os télikereken gurulni.
Meg vagyok róla győződve, hogy ez (215/55 R16) kicsi a 159-nek, még a kocsi hangja is morgósabb és a váltóáttét sem olyan pontos, mint a 19-es kerekekkel.
Ne kérdezzétek mi az összefüggés, mert műszakilag nem tudom megmagyarázni, egyszerűen csak így érzem.
Meg vagyok róla győződve, hogy ez (215/55 R16) kicsi a 159-nek, még a kocsi hangja is morgósabb és a váltóáttét sem olyan pontos, mint a 19-es kerekekkel.
Ne kérdezzétek mi az összefüggés, mert műszakilag nem tudom megmagyarázni, egyszerűen csak így érzem.
mzo2014-03-18 14:08:19 // 50371
Remap nem volt, egyelőre nem igénylem, elég nekem a 150 le-is. :)
Online tag
0
Vendég0
427