Don Gombóc2007-06-24 09:33:52 // 29729
Gyertyakábel hogy áll Gyulám?
Grando2007-06-24 09:33:50 // 29728
Nálam olyan 12-12,5 az országúti-autópályás fogyi. Pesten hegyről le-hegyre fel 15,5. Csabán városban 13.
Jó lesz az az LMM-lambda csere! :DDD
Jó lesz az az LMM-lambda csere! :DDD
Don Gombóc2007-06-24 09:33:19 // 29727
Itt a Gyula vitéz is. :))
Don Gombóc2007-06-24 09:31:54 // 29726
Nem Csabárúl gyüssz? :))
Don Gombóc2007-06-24 09:30:58 // 29725
Guten Morgen!! Nekem is az átlag eddig 10,5-11 között mozog, a város az matyiz tempóban is 13,5. Rendesen forgatva meg 16 littyó. Még jó hogy nem városozok általában, mert akkor már olajkályha felhasználó lennék.
Grando2007-06-24 09:29:15 // 29724
Jó nagyot!
Végre elcsíplek! :)))
Még a múltkor intéztem hozzád egy kérdést, csak már pont leléptél.
Szóval: szombaton reggel, üllőin a molkút-penny parkolónál találka? ;)))
Végre elcsíplek! :)))
Még a múltkor intéztem hozzád egy kérdést, csak már pont leléptél.
Szóval: szombaton reggel, üllőin a molkút-penny parkolónál találka? ;)))
Charlie 1662007-06-24 09:06:22 // 29723
Érdekes adat.
Az enyém az eddigi kb 40000 km alatt kb 11.2-es átlagot ment.
A legkímélőbb módban sem ment 8,9 alá, és amikor hajtom 2 kiló körül az M1 vagy M7 en akkor sem megy 14,6 fölé.
Az enyém az eddigi kb 40000 km alatt kb 11.2-es átlagot ment.
A legkímélőbb módban sem ment 8,9 alá, és amikor hajtom 2 kiló körül az M1 vagy M7 en akkor sem megy 14,6 fölé.
Grando2007-06-24 08:35:10 // 29722
Jóóó reggelt az Uraknak! :)))
Mit tettél annak a V6-nak a gázpedálja alá? :DDD
Bár én is hallottam már ilyet a 12 szelepesről. Ezek szerint nem csak legenda? ;)))
Mit tettél annak a V6-nak a gázpedálja alá? :DDD
Bár én is hallottam már ilyet a 12 szelepesről. Ezek szerint nem csak legenda? ;)))
Kelo2007-06-24 07:28:59 // 29721
Na léptem a piacra...:))
Kelo2007-06-24 07:15:09 // 29720
:)) Ameddig ingyé tankoltam addig nem volt feltünő, hogy 8-9 lityit szopikált be. A V6 9-10 lityi városban.Ezen kívűl többe kerül egy td fenntartása, erről asszonypajtesz is meggyőződött így a későbbiekben továbbra is marad a benzines
Don Gombóc2007-06-24 07:05:54 // 29719
Én sem de ismertem a barátomét, és tetszett bár nem vagyok egy dízel fan. :))
Kelo2007-06-24 06:56:54 // 29718
Én nem tartoztam közéjük :))))). Sajnos amit tudtam azt eladták, hibátlan volt a gép.
Don Gombóc2007-06-24 06:52:23 // 29717
Hali! Pedig jó az a VM motoros dízel ha az ember kifog egy jót, bár arra kevés az esély.
Kelo2007-06-24 06:49:03 // 29716
Sziasztok!
Ismerősömnek kellene egy eladó 164 td. Nem tudom rábeszélni, hogy benzinest vegyen. :) Ha tudtok valami infót dobjatok egy mailt. Köszönet.
Ismerősömnek kellene egy eladó 164 td. Nem tudom rábeszélni, hogy benzinest vegyen. :) Ha tudtok valami infót dobjatok egy mailt. Köszönet.
Grando2007-06-23 21:17:28 // 29715
Majd Arno megfejti nekünk! ;))))
Smith2007-06-23 21:14:52 // 29714
AZ oké, lehet okos miattam, csak nem értem, figyelje a hőmérsékletet, ne érdekelje hogy sötét van-e vagy világos :) Szerintem :)
Grando2007-06-23 21:11:08 // 29713
De látom, már megint eltűntél. :(((
Grando2007-06-23 21:09:59 // 29712
Szia Charlie bácsi!! :)))
Még a múltkor intéztem hozzád egy kérdést, csak már pont leléptél.
Szóval: szombaton reggel, üllőin a molkút-penny parkolónál találka?
Még a múltkor intéztem hozzád egy kérdést, csak már pont leléptél.
Szóval: szombaton reggel, üllőin a molkút-penny parkolónál találka?
Grando2007-06-23 21:08:19 // 29711
Mer ő is okos, mint a többi xirxar a modern autókban. :DDD
Smith2007-06-23 20:51:06 // 29710
Hoppá, a klíma miért akarja tudni hogy milyen a napfény??? :)
András bácsi2007-06-23 20:46:50 // 29709
De, azok is szarok, csak nem verik nagy dobra a márkahű jürgenek. :) Egyébként meg sokban marelli van.
A kis kocka a napfényérzékelője a klímának.
A kis kocka a napfényérzékelője a klímának.
Charlie 1662007-06-23 20:37:53 // 29708
Adjisten naffijúk :)
Smith2007-06-23 20:37:40 // 29707
jah, nekem kiégett a helyzetjelzőm, kibányásztam, mi volt rajta, made in germany :)
amúgy ez hogy szándékosan szart csinálnak az olaszoknak, lehet benne valami, hiszen a német autókban is bosch van nem? Azok mégse szarakodnak ennyit. Gondolom maguknak tudnak jót is gyártani...
Kérdés: a műszerfal tetején, teljesen középen, a felső szellőző és a szélvédő között, van egy kis majdnem kocka alakú valami. Az mi a rosseb??? Ma láttam két drót megy oda.
amúgy ez hogy szándékosan szart csinálnak az olaszoknak, lehet benne valami, hiszen a német autókban is bosch van nem? Azok mégse szarakodnak ennyit. Gondolom maguknak tudnak jót is gyártani...
Kérdés: a műszerfal tetején, teljesen középen, a felső szellőző és a szélvédő között, van egy kis majdnem kocka alakú valami. Az mi a rosseb??? Ma láttam két drót megy oda.
Marty2007-06-23 20:26:43 // 29706
Lekopogom... még nincs nagyon rég óta nálam az autó, ezért még nem!!!
Gábor1662007-06-23 20:25:24 // 29705
Gondod is volt már velük? Bár lehet, ez hülye kérdés. :-(
Gábor1662007-06-23 20:24:41 // 29704
Bennem már az kezd felmerülni, hogy szándékosan adnak az Alfanek ilyen hitvány minőségű dolgokat.
Smith2007-06-23 20:23:32 // 29703
stuttgart jah, remélem a porsche is kettéreped középen...
Marty2007-06-23 19:38:32 // 29702
Ez sajnos így van!!!!:( Az én autóm is televan ilyen német silány minőségű xarokkal!!!:(
Gábor1662007-06-23 19:37:00 // 29701
Sokunk bosszúságának forrásai a "minőségi" német alkatrészek romlása.
Marty2007-06-23 18:59:45 // 29700
A kérdésedben jól elrejtetted a választ!!!:)))))))
Gábor1662007-06-23 18:53:21 // 29699
Don Gombóc2007-06-23 18:46:37 // 29698
Egy félórát lépek aztán jövök.
Don Gombóc2007-06-23 18:45:03 // 29697
Megoldjuk a gondokat, de nem ügy ez mert annyival kevesebb kilométer lesz a verdában. :) Ja és a fordulatszám mérő működik tehát nem gond mert tudom a négyes úton hogy 150 vagy 160-nal megyek. :) Alatta úgysem érdemes mert nem haladós.
Don Gombóc2007-06-23 18:42:41 // 29696
Mi ez a topiktalálkozó leírásban hogy este főiskolás lányokkal való ismerkedés? Még csak most kell olvasnom amikor az asszony is jön? :))
Gábor1662007-06-23 18:42:21 // 29695
Hát ez gond. Mindig csinálni kell rajtuk valamit. A kicsik topicba teszek fel képet Basának, aztán ide is egy tanulságosat.
Don Gombóc2007-06-23 18:38:49 // 29694
Valszeg valamelyi ABS jeladóm szarozik mert néha kigyulladik az ABS lámpácska és amellette lévő fékvisszajelző ami a kézifék behúzottságát is jelzi, sebességmérő leesik és a kilométert sem számlálja akkor. Aztán később gondol egyet és újra működik. Meg kell kompjuterezni hogy melyik a szar-. :(
Gábor1662007-06-23 18:34:41 // 29693
Hali Don!
Hogy szuperál a vas?
Hogy szuperál a vas?
Don Gombóc2007-06-23 18:33:29 // 29692
Szia Gábor bácsika!! :)
Arno1662007-06-23 13:06:18 // 29691
Amugy a processzoroknal sem ugyvan az ... az egy városi legenda... :)
Már csak amiatt is, mert erre alapozni nem lehet ilyen volumenű gyártást...
Celeronbol celeron lesz PIII-bol PIII.
Amelyik nem teljesíti a követelményt - kuka.
Van amelyik túlteljesíti...de a gyártót az messze nem érdekli.
A.
Már csak amiatt is, mert erre alapozni nem lehet ilyen volumenű gyártást...
Celeronbol celeron lesz PIII-bol PIII.
Amelyik nem teljesíti a követelményt - kuka.
Van amelyik túlteljesíti...de a gyártót az messze nem érdekli.
A.
Arno1662007-06-23 12:57:29 // 29690
Enyimében echte bosch van egyenest a gyárbú (haver boschnál mérnök...ő rendelte nekem, tehat nem is hamisitvany)... az a száma ami benne volt, csont ugyan az a szenzor. Illetve pontos leszek, nem az, hanem annak az utodja.
Mert ami benne volt azt mar nem gyartjak vagy vmi ilyesmi. Nemtom - fel eve volt.
Nem fasza teljesen sajnos....
Erre mondtak több helyen is, mikor nem ertettem hogy új LMM, lambda eseten hogy nem stabil a lambda ertekem - hogy az alfatol kell venni közvetlenül, az mindig jó.
(lehet van raktaron nekik egy raklap, vagy bosch még gyártja neki, vagy válogatva van gyártás utáni tesztnél (ez utóbbi a legolcsóbb) )
Vagy mérni, és ha nincs 1Vpp a jel, akkor csere masikra...
A.
Mert ami benne volt azt mar nem gyartjak vagy vmi ilyesmi. Nemtom - fel eve volt.
Nem fasza teljesen sajnos....
Erre mondtak több helyen is, mikor nem ertettem hogy új LMM, lambda eseten hogy nem stabil a lambda ertekem - hogy az alfatol kell venni közvetlenül, az mindig jó.
(lehet van raktaron nekik egy raklap, vagy bosch még gyártja neki, vagy válogatva van gyártás utáni tesztnél (ez utóbbi a legolcsóbb) )
Vagy mérni, és ha nincs 1Vpp a jel, akkor csere masikra...
A.
Don Gombóc2007-06-23 12:40:06 // 29689
A lényeg a lényeg hogy meg kell venni és sajnos a foscht mert annak van a legkisebb hibaszázaléka. A Bosalból 10-ből minimum 3 szar és néha még több is. Ja és ez nem processzor hogy a tesztelés dönti el hogy mekkora órajel jön ki belőle és Celeron lesz-e vagy Pentium. Itt szar vagy jó. Már ha egyáltalán tesztelik őket. :)
Arno1662007-06-23 12:32:23 // 29688
"De azért ennyire nem gondolom, hogy kozmikus, intergalaktikus dolgok lennének ezek."
Nem is...semmi sem az alapvetően... de ha az ember nem tud rola, nagyot tud szivni a legkisebb aprosaggal is. Gondoltam megkíméllek még a lehetőségétől is....
Amúgy ez nem jóság kérdése...hanem csak 1 "picsa" paraméter.
Kicsit olyan mintha a répás narancsos ivólében 5%-al több a répa mint a narancs.
Tökre jó attól még, csak másmilyen :)
Attól hogy egy lambda 1Vpp jelet ad a 0.9Vpp helyett semmivel sem jobb.
Nem ebben rejlik a lambda lenyege. Hanem az atvitel fuggvenyenek meredeksegeben a munkapont korul (ami valahol 0.4-0.5V körül van...), es a valaszidejeben.... Igazabol a lambda jele mukodes kozben olyan mint egy szinusz, aminek le van csapva a teteje (tulvezerlodes miatt), es az infot a nullátmenet környéki rész hordozza.
Ehune: Egy nagyon szemleletes kep:
Tökre látszik hogy az effektiv zone-on kivuli rész a kutyát nem érdekli.
Viszont ez a trágya ECU valamiért arra izgul hogy meglegyen az 1V a 0.9 helyett.
Holott semmi értelme azzal foglalkozni, kivul esik az ertekelhető tartományon.
Mondjuk semmiből nem tart egy erősítőt rákötni az ilyen lambdákra.
Pl egy ilyet:
Asszem egy kicsit tulpörögtem a témát. :)
A.
Nem is...semmi sem az alapvetően... de ha az ember nem tud rola, nagyot tud szivni a legkisebb aprosaggal is. Gondoltam megkíméllek még a lehetőségétől is....
Amúgy ez nem jóság kérdése...hanem csak 1 "picsa" paraméter.
Kicsit olyan mintha a répás narancsos ivólében 5%-al több a répa mint a narancs.
Tökre jó attól még, csak másmilyen :)
Attól hogy egy lambda 1Vpp jelet ad a 0.9Vpp helyett semmivel sem jobb.
Nem ebben rejlik a lambda lenyege. Hanem az atvitel fuggvenyenek meredeksegeben a munkapont korul (ami valahol 0.4-0.5V körül van...), es a valaszidejeben.... Igazabol a lambda jele mukodes kozben olyan mint egy szinusz, aminek le van csapva a teteje (tulvezerlodes miatt), es az infot a nullátmenet környéki rész hordozza.
Ehune: Egy nagyon szemleletes kep:
Tökre látszik hogy az effektiv zone-on kivuli rész a kutyát nem érdekli.
Viszont ez a trágya ECU valamiért arra izgul hogy meglegyen az 1V a 0.9 helyett.
Holott semmi értelme azzal foglalkozni, kivul esik az ertekelhető tartományon.
Mondjuk semmiből nem tart egy erősítőt rákötni az ilyen lambdákra.
Pl egy ilyet:
Asszem egy kicsit tulpörögtem a témát. :)
A.
Don Gombóc2007-06-23 12:18:36 // 29687
Don Gombóc2007-06-23 12:16:57 // 29686
Nem tetszik a bőr színe. Buzis. :))
Arno1662007-06-23 12:07:02 // 29685
Kinek nem tetszik.... :)
Kiba...tt szép az a kocsi...de vmi nagyon nagyon nagyon.
Viszont megyeget lefele szépen az ára... 8 milla 2 év alatt....
25-ről indultak a használtautón anno. Mostmeg már 17-ért is van.
Lesz ez még sokkal olcsóbb is... ki az a hülye aki megvesz egy "szar olasz" 4.2-es benzintemetőt hasznaltan, garancian tul, 100e km felett? :D :D :D
A.
Kiba...tt szép az a kocsi...de vmi nagyon nagyon nagyon.
Viszont megyeget lefele szépen az ára... 8 milla 2 év alatt....
25-ről indultak a használtautón anno. Mostmeg már 17-ért is van.
Lesz ez még sokkal olcsóbb is... ki az a hülye aki megvesz egy "szar olasz" 4.2-es benzintemetőt hasznaltan, garancian tul, 100e km felett? :D :D :D
A.
Satti2007-06-23 10:56:06 // 29684
Mindig dolgozom sajnos:-)
Azért előtte csörrents meg a biztonság kedvéért.
Azért előtte csörrents meg a biztonság kedvéért.
Gábor1662007-06-23 10:36:04 // 29683
A jövőhéten bemegyek hozzád. Dolgozol? Két dologrol is szeretnék Veled beszélni.
Satti2007-06-23 09:49:32 // 29682
Akkor ezek közül a 156 SW a legjobb,annak legalább van megjelenése is:-)
Grando2007-06-23 09:46:55 // 29681
Esetleg jó kis 2.4 MJet dízellel? ;))
Csumez2007-06-23 09:43:24 // 29680
Nagyon fáj nekem, de új autóban kell gondolkodom, ami nem igényel állandóan szerelést, és nyugodt lélekkel elindulhatok hosszabb távra is, és nem fogyaszt ennyi benyát. Biztosan hosszú idő míg sikerül eladnom, addig kiélvezem a V6-ot. Szóba jöhet offos új autó, új 147, vagy új elejű egy-két éves 156 SW. Lesz még időm elgondolkodni rajta.