Fórum >> Típusok >> 164-166

András bácsi2007-11-03 10:32:58 // 33988
Én naygon régen nem használok gumit. A nagy Padre véleményével kell egyetértenem: nagyon befülled. Inkább évente veszek új szövetet, a régebbi meg marad télre.
FRob2007-11-03 08:08:38 // 33987
én úgy tudom kérdezni kell a gépet ahhoz, hogy az adott dolgokat ki tudd olvasni

tehát sima kérdés felelek van
na persze tévedni tévedhetek én is, de nekem ez rémlik régről
FRob2007-11-03 08:07:00 // 33986
mi a baj, annyira elszállt hogy javíthatatlan?
vagy eleve hiányzik az autóról :)

egyébként amiket kaptam árat

javítás (tengejtörés volt a turbóban) 105e huf
dobozos 1 230e+sarc
dobozos 2 300e

természetesen az elsőt választottam 3 nap alatt teljesen megcsinálták és most élvezem a lehetőségeket :D
FRob2007-11-03 08:04:36 // 33985
nos akkor húzzál bele :D
Arno1662007-11-03 01:51:59 // 33984
3.0 az is csak egyben van a valtoval... minek megbontani...és ha már ki kell szedni a motort akkor tökmindegy mi megy vissza. Plane h amit ajanlottak kevesebbet is futott vmivel.
botigta2007-11-02 22:43:10 // 33983
Tutti, hogy ilyen nem létezik. Ezek a műszerek csak olvasnak. Visszacsatolás nincs.
Másik: plüsszőnyeget találtam a neten, csak gondoltam, télre jobb a gumi.
Hari2007-11-02 21:42:04 // 33982
Üdv mindenkinek! Alfa 166 2,4 JTD '99 06 ehez a masinához keresek egy JÓ bontott, vagy új turbót. Ha valakinek van a kispolcon othon akkor szoljon!!! :-)))
grande bandi2007-11-02 19:18:34 // 33981
Igen megkaptam, koszonom, kozben a valaszt gepeltem.
András bácsi2007-11-02 19:00:26 // 33980
Áhhhh, lassú vagy. :)
Don Gombóc2007-11-02 18:54:18 // 33979
Mailt megkaptad Grande?
Don Gombóc2007-11-02 18:48:45 // 33978
Nálam hát, felejtsd el. :) de ha kell elviszem legközelebb de azt nem tudom mikor lesz. Talán március idusán? :)
András bácsi2007-11-02 18:27:02 // 33977
Most ez a cél. Így tulajdonképen mindegy. :)
FRob2007-11-02 18:26:19 // 33976
aztán okosan, a gyártási folyamat nehogy a tudtod nélkül a végéig elérjen :)
András bácsi2007-11-02 17:31:34 // 33975
A gyártási folyamat, vaszki. :)
Satti2007-11-02 17:28:12 // 33974
Vannak ott szép örömök, pl. jól teliszart pelus!:-))
Cseréltem párat, nem egyszerű élmény!:-))
András bácsi2007-11-02 17:26:00 // 33973
A folyamat vonz, valóban.. :)
Satti2007-11-02 17:23:05 // 33972
Látom már a gyereken jár az eszed, azért oázol itten!:-))
András bácsi2007-11-02 17:20:52 // 33971
Áhhh. Oaoa = Papa, nlad = nálad.
András bácsi2007-11-02 17:20:18 // 33970
Tényleg Oaoa: nlad van még a váltógombleszedő kézi készülékem?
András bácsi2007-11-02 17:18:15 // 33969
Szerintem gumiból nem nagyon fogsz találni mérethelyeset. De mintha Bp-n lenne valamelyik szőnyeges honlapján ajánlat arra, hogy bármit legyárt. Csak éppen a link nincs meg ezen a gépen. :(
András bácsi2007-11-02 17:16:48 // 33968
Tulajdonképpen csak azt szerettem volna tudni, hogy amit Frob írt (visszanyom valami jelet a komputernek, amitől lehet némi gond) mennyire valós félelem, illetve melyik, ami így kommunikál, és miben lehet megbízni. Euroscan-es van egy haveromnak, de tényleg elég esetleges a működése.
Don Gombóc2007-11-02 17:09:52 // 33967
Én óvatosan bánnék a tálcás gumival mert kurvára bedunsztolódik alá a víz télen. Legjobb a sima szőnyeggel használni úgy hogy lefelé is fujatod a levegőt aztán az folyamatosan kiszárad.
Don Gombóc2007-11-02 15:38:47 // 33966
Csak vicc volt mert ha minden igaz útban vannak az elemek lassúban.
De milyen motor lesz a másik?
Arno1662007-11-02 14:25:02 // 33965
Jahaaaa! Thx! Az a buzi kis sipolo izé lesz. Nna azt is majd jól kikötöm ha egyenesbe kerül a dög, utálom a hangját....
Arno1662007-11-02 14:23:59 // 33964
Ujuujjj most olvasom Don mit műveltél vazz.... meg azt is hogy egész jól megúsztad....azért mázli hallod...

Nem, nincsenek elemek... :)
Motor lesz benne... csakhát jön a hideg meg minden... berakatom a téli motort :D
Arno1662007-11-02 13:51:10 // 33963
Azért van besüllyesztve hogy ne kelljen 1000 féle szerszám / terv egy kocsi gyártásához.
1 szerszámmal nyomják a két kalaptartót csak az egyikbe benne van egy betét amitől nem lyukad át.
Grando2007-11-02 13:34:55 // 33962
Németül ban? Mert akkor vmi zümmögő-hangjelző ketyere...
Arno1662007-11-02 13:23:17 // 33961
Nem... de azzal gondok lennének mert ha jol tudom automatával nem csinálták.
A szivasokból meg kicsit egy időre elegem van.
Most egy megbízható autót építek... :D

Elég erős lesz ez, majd kap egy chipet ha beállt a cucc hogy kicsit hatékonyabban pocsékolja a benzint, aztán egy időre csendben leszek :)

Ez a fránya váltócomputer túl okos egy jószág, mindent néz. 3.2-es motorcomputerrel
nem szivesen akarnám összekócolni.

ABS jelek (kanyarodik-e a verda) nyomaték stb. Csupa finomságok.
88 polusu csatijának majd minden lába be van kötve kb.

"51-es láb: Summer" - ez mi a rák?
Arno1662007-11-02 13:15:53 // 33960
Immobilizer ha kehes akkor tekeri? Nem rémlik hirtelen... lehet az vacakol.
botigta2007-11-02 11:11:15 // 33959
Keresnék méretpontos gumiszőnyeget, meg hólé tálcát lábhoz, szerintetek létezik? Mert itt az autósboltok nem tudnak szerezni...
botigta2007-11-02 10:27:05 // 33958
Most akkor nem értem, mit szeretnél?
Ezek az EOBD scannerek 5 féle protokollal kommunikálnak, és csak azért lehet ilyen olcsón hozzájutni ezekhez, mivel világszabvány, ugyanazt az interface-t, és csatoló alapszoftvereket használhatja mind, és a hibakódok is szabványosak, tehát a gyártók is könnyen hozzájutnak. Viszont az OBD előtti autók, ahány típus!!!, annyi féle komunikáció. Ezeket az infókat minden autógyártól külön meg kell vásárolni a cégeknek, ezért indul félmillától egy ilyen készülék. És akkor egy ilyen nem is fedi le a teljes palettát, ezekből egy profi szervizben van min. 3-4 fajta. Úgyhogy ne keressetek csodát, nem fogtok ilyen készüléket találni 50-60 ezerért. Vagyishogy mégis:
http://www.euroscan.hu/
Én használok ilyet, tudja a régebbi Alfákat is, de csodát ne várjatok tőle. Pl. most egy Seat Ibiza-t kiolvastunk vele, hibát nem találtunk. Rátettünk egy Würth WOW Snoopert, az rögtön meglátott egy beírt hibát, amit az Euroscan nem. Tehát messze nem tudja azt, amit ezek a drága profi műszerek tudnak. De ennyi pénzért nem rossz.
Don Gombóc2007-11-02 08:44:56 // 33957
Márcsak a hanghatás miatt is. :)
Don Gombóc2007-11-02 08:43:34 // 33956
Kihagynád a Magyar tisztességes vállalkozók zsebtömését? Nahát te másra nem gondolsz?
Satti2007-11-02 08:42:46 // 33955
Brera-ból csak az kéne, de még a GT-ből is, ahhoz nem mérhető a kormos!:-)
András bácsi2007-11-02 08:40:48 // 33954
Nekem az a tapsztalatom, hogy amit lehet, azt kintről kell beszerezni.
BeczA2007-11-02 00:10:45 // 33953
Csak nem egy 3.2-est sikerűlt lőnöd valahonnan??? :-)
Charlie 1662007-11-01 21:50:23 // 33952
Mondhatni, kb napi 1 doboz cigi meg egy sör árával eszik megtöbbet, mint a többi átlagos vas.
Akkor meg miről beszélünk.
Don Gombóc2007-11-01 21:40:11 // 33951
Hát kedves főszakácsom én nemrégen próbáltam a piros Brerát a Csikinél, én bevállalnám a fogyasztást. :) Mivel az itt lévők többsége aki próbált ilyen autót és rászabadult a gázpedálra, azután horror fogyasztást olvasott ki a trip computerből, nos ök megrökönyödtek a fogyasztástól. De ezt a verdát korrekt hétköznapi használat esetén lehet kevesebből etetni, pláne ha megunta a kartárs az örömködést. Előbb utóbb beáll az a fogyi, persze normális közlekedés esetén. A plusz élmény meg éri azt a csekély többletet. :) Uff!!
farki2007-11-01 20:54:58 // 33950
Én azért bepróbálkoznék ety 3.2 Q4-nél, naon szívesen... ;-))
fincsi labanc benyával, occoér... :-))
FRob2007-11-01 20:32:43 // 33949
jut eszembe hozza ezt valaki Mo.-ra vagy ti is innen vagy más külföldi oldalról vettétek meg?
FRob2007-11-01 20:31:22 // 33948
időközben meggyógyult a turbócskám
tegnap vissza is került a helyire
minden morgós fölösleges hang megszünt, mindenért ez volt a felelős
mondjuk érdekesen nézett ki a cucc, mert pl a tengelye kettétört úg yhgoy frankó nagy javítás volt rajta, remélem mostmá amíg nállam van addig jó lesz :)
FRob2007-11-01 20:29:17 // 33947
egész normális kütyesznek néz ki!
András bácsi2007-11-01 19:34:49 // 33946
Valami hasonlóm van nekem is. Csak nem tudom, hogy ezek milyen elven kommunikálnak. Ja és a régebbiekhez nem jó az enyém, csak obdII-höz.
botigta2007-11-01 15:59:03 // 33945
Szerintem erre van szükséged:
http://www.amazon.com/Actron-CP9145-AutoScanner-Diagnostic-Capability/dp/B00020BM2S
Minden hibakkódot olvas, töröl, CAN protokollt is tudja, élő adatok, Readiness készség, stb. Én ilyet használok.
grande bandi2007-11-01 09:46:40 // 33944
na majd kiokositom mert furcsalom , hogy nalam meg nem csinalt ilyet, nala meg 2-szer is eleg kis idon belul..:-))
Don Gombóc2007-11-01 09:43:56 // 33943
Az is lehet túl gyorsan indított anya, és nem volt ideje feldolgozni. :)
Don Gombóc2007-11-01 09:42:46 // 33942
Gyáriban :) 30 ezret ír darabjára és a Croma Themát is írja, de van olyan cikkszám alatt is amihez nem ír mást csak a Ts-t.
grande bandi2007-11-01 09:40:44 // 33941
a kulcsot egy eve csinaltattam tehat gondolom meg csak nem az haldoklik..
Don Gombóc2007-11-01 09:33:36 // 33940
Mi az utolsó négy alvázszámod? Vagy az is jó hogy M1 M2 vagy mi a verzió kódja?
Don Gombóc2007-11-01 09:29:59 // 33939
Az immobiliser kódot nem fogadta el rögtön szerintem. Annyit illik kivárni miután beleteszed a kulcsot és ráadod a gyújtást hogy a lámpák java elaludjon, így van ideje az immobilisert felismerni, a motorvezérlőt végigellenőrzi, stb. Ha akkor is fent áll nem árt egy kód ellenőrzés, vagy frissítés, de lehet a kulcs vagy az immo vevő patronja is kezd haldokolni.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak